quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 hele weken alquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
22 en heb bijna 3 wk met mn chicky geloof ik..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Goover het volgende:
[..]Verkapte 'ik wil een date' post!
is miss, franciss of lienelien nog vrij??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Goover het volgende:
[..]Verkapte 'ik wil een date' post!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat ga ik niet posten
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ik mis zeeltjequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is miss, franciss of lienelien nog vrij??
miss niet dacht ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tom, dat is essentiele informatie...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
22 en heb bijna 3 wk met mn chicky geloof ik..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Miss Scofield nog langerquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef Goover het volgende:
Ik ben begonnen in deel 14 trouwens(PB in 13
)
ik tel er bij mij 19quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en dit is mijn tiende door mij geopende Stage SC-Topic
Dus ongeveer het dubbele aantal topics meegemaakt en dus ook dubbel aantal aangemaaktquote:
yiet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
om maar weer over stages te pratenhoe yiet jullie werk plek er op DIT moment uit?
![]()
Tievuszooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
om maar weer over stages te pratenhoe yiet jullie werk plek er op DIT moment uit?
![]()
ziet natuurlijk... (heb je een duits toetsenbord?quote:
rommeligquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
vol met opengeslagen begrotingen (zo lijkt het of je werktquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |