Ze lullen maar wat, hummus. Het grote verschil is, ik neuk een beetje vies, maar dan wel lekker-vies. Ik ben een lekker-vieze neukmeneer. Ik ben een verse-geroosterde-boterham-met-pindakaas-zodat-de-pindakaas-over-je-vingers-druipt-en-een-beetje-kleverig-en-nat-aanvoelt-neukmeneer. Zo van kleverig en nat en warm, zo'n neukmeneer ben ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal, JAM.
Dat ze lekker neuken, dan, hè, niet dat jij lekker neukt.
Dat is een fijne bezigheid!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:08 schreef hummus het volgende:
Zo. En nu ga ik me vergrijpen aan caramelvla om te vieren dat het tweede deel van mijn scriptie is goedgekeurd.
Valt best mee IR, als je driekwart mag overschrijven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is een fijne bezigheid!
Het bezoek aan m'n scriptiebegeleider vandaag ging wat minder. Hij kwam wel met allemaal boeken aan, en zei dat ik daar ook best uit mocht overschrijven, maar toch dachten we wat anders over zaken. Hij vond dat de eerste drie hoofdstukken 20 bladzijden per stuk moesten zijn, en toen moest ik toch heel miereneukerig melden dat scripties volgens het reglement überhaupt maximaal 60 bladzijdes mogen bevatten. Als ik niet oppas heb ik anders straks een boekwerk van meer dan 100 blz, en dat kost me natuurlijk ook eeuwen om te schrijven.
Ja maar, er VALT ook heel weinig over te schrijven. En het is ook nog eens heel saai en eigenlijk irrelevant (al ziet hij dat anders).quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Valt best mee IR, als je driekwart mag overschrijven.
Gvd... en het is niet eens zonnig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:36 schreef JAM het volgende:
[..]
Ze lullen maar wat, hummus. Het grote verschil is, ik neuk een beetje vies, maar dan wel lekker-vies. Ik ben een lekker-vieze neukmeneer. Ik ben een verse-geroosterde-boterham-met-pindakaas-zodat-de-pindakaas-over-je-vingers-druipt-en-een-beetje-kleverig-en-nat-aanvoelt-neukmeneer. Zo van kleverig en nat en warm, zo'n neukmeneer ben ik.
Je hebt 't me nooit gevraagd. Toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef LXIV het volgende:
De nieuwe lichting dames hier in TTK neemt het woord neuken wel heel wat gemakkelijker in de mond dan de oude garde. Dit is nu al de tweede keer in drie dagen! En dat terwijl we Lienekien, wyccie of Isabeau hier echt niet toe bewegen konden, zelfs niet 's avonds laat wanneer (bijna) niemand meer meelas
.
Maar hoe kun je nu aan het kapitalisme je identiteit ontlenen? Komt dat kapitalisme dan voor jou op de allereerste plaats? Nu ken ik allerlei meisjes, maar een kapitalistisch meisje is voor mij iets nieuws.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef Claudia_x het volgende:
Dat 'kapitalisme leidt tot liefde' had eigenlijk meer betrekking op mijn persoonlijke situatie.
Kapitalistisch meisje ontmoet kapitalistische jongen en ze raken verliefd, bladiebla.
Dit is een belediging.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 06:27 schreef Lienekien het volgende:
Heeft JAM een nieuwe kloon of is er een epigoon opgedoken?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:15 schreef Moon_Bridge het volgende:
Gatverdamme, je wil iets schrijven en als uiltiem doel stel je een plaatje van een boekenwinkel-met-jaren-tachtig-interieur voor? GAT-VER-DAMME!
Vuiger heb ik het nog niet mee mogen maken.
Oh, is het onze Pope dan??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:56 schreef Moon_Bridge het volgende:
Ik ben godallejezus JAM niet. Fucking newbies. Herkennen een legende niet als het zich voor hun ogen openbaart. Ik ga even een pot Pai Mu Tan zetten. Horken. Vuile horken. Vuile horken.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:18 schreef Moon_Bridge het volgende:
Nouja, niet in dit topic of in deze reeks, en feitelijk gezien niet eens op deze aarde, maargoed.
Men begrijpt wat ik bedoel.
Ik had te lang niets gegeten. Maar dat had ik al heel lang niet gehad, en meestal krijg ik dan scherpstelproblemen. Maar dat was ik dus vergeten, dus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat begon er te dagen? Dat je bril versleten was? Heb je er de afgelopen maanden teveel doorgekeken? (flauw).
De nieuwe lichting dames hier in TTK neemt het woord neuken wel heel wat gemakkelijker in de mond dan de oude garde. Dit is nu al de tweede keer in drie dagen! En dat terwijl we Lienekien, wyccie of Isabeau hier echt niet toe bewegen konden, zelfs niet 's avonds laat wanneer (bijna) niemand meer meelas
Dat is wel heel gemakkelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:22 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Hà! Dan heeft ú nu de intelligentie tegen! De bal kaatst! Zo! Hóppa! Bats!
"Doe eens? Ah, toe? Zeg eens "neuken"? Aahhh, toe nou. Toe, toe, toe. Zeg het."quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil ook best een keer neuken zeggen.
Gatverdamme.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van de makkelijkheid. Tá-dá. Easy-going.
Goeie voorzet, Lien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil ook best een keer neuken zeggen.
En? Hoe voelt het om dat te zeggen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:28 schreef Lienekien het volgende:
Hai broer. Neuken.
Watte?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:35 schreef broer het volgende:
Als het je dan weinig doet, wil dat zeggen dat je je normaal ook net Joop van Tijn voelt?
Ik ga een brood bakken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Kom, wat zal ik eens gaan doen.
Is er reden één af te sluiten dan? Ik zou daar nooit over twijfelen, althans niet de komende 20 jaar me dunkt, het zou niet eens in me opkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef hummus het volgende:
En verder twijfelen over het al dan niet nemen van een uitvaartverzekering.
Hoe jonger, hoe lager de premie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef Z het volgende:
[..]
Is er reden één af te sluiten dan? Ik zou daar nooit over twijfelen, althans niet de komende 20 jaar me dunkt, het zou niet eens in me opkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |