quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:18 schreef Moon_Bridge het volgende:
Nouja, niet in dit topic of in deze reeks, en feitelijk gezien niet eens op deze aarde, maargoed.
Men begrijpt wat ik bedoel.
Ik had te lang niets gegeten. Maar dat had ik al heel lang niet gehad, en meestal krijg ik dan scherpstelproblemen. Maar dat was ik dus vergeten, dus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat begon er te dagen? Dat je bril versleten was? Heb je er de afgelopen maanden teveel doorgekeken? (flauw).
De nieuwe lichting dames hier in TTK neemt het woord neuken wel heel wat gemakkelijker in de mond dan de oude garde. Dit is nu al de tweede keer in drie dagen! En dat terwijl we Lienekien, wyccie of Isabeau hier echt niet toe bewegen konden, zelfs niet 's avonds laat wanneer (bijna) niemand meer meelas
Dat is wel heel gemakkelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:22 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Hà! Dan heeft ú nu de intelligentie tegen! De bal kaatst! Zo! Hóppa! Bats!
"Doe eens? Ah, toe? Zeg eens "neuken"? Aahhh, toe nou. Toe, toe, toe. Zeg het."quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil ook best een keer neuken zeggen.
Gatverdamme.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van de makkelijkheid. Tá-dá. Easy-going.
Goeie voorzet, Lien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil ook best een keer neuken zeggen.
En? Hoe voelt het om dat te zeggen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:28 schreef Lienekien het volgende:
Hai broer. Neuken.
Watte?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:35 schreef broer het volgende:
Als het je dan weinig doet, wil dat zeggen dat je je normaal ook net Joop van Tijn voelt?
Ik ga een brood bakken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Kom, wat zal ik eens gaan doen.
Is er reden één af te sluiten dan? Ik zou daar nooit over twijfelen, althans niet de komende 20 jaar me dunkt, het zou niet eens in me opkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef hummus het volgende:
En verder twijfelen over het al dan niet nemen van een uitvaartverzekering.
Hoe jonger, hoe lager de premie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef Z het volgende:
[..]
Is er reden één af te sluiten dan? Ik zou daar nooit over twijfelen, althans niet de komende 20 jaar me dunkt, het zou niet eens in me opkomen.
Mijn ouders kwamen er vorige eeuw mee aanzetten. Dan sluit je dat af en dan kijk je er verder niet meer naar om.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:52 schreef Z het volgende:
Dat soort dingen hou ik me dus echt niet mee bezig. Ik ben niet zo slim wat dat betreft.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen er vorige eeuw mee aanzetten. Dan sluit je dat af en dan kijk je er verder niet meer naar om.
Ik was destijds inderdaad geconfronteerd met mijn sterfelijkheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:52 schreef Z het volgende:
En ik doelde op de gezondheidstoestand van hummus overigens.
Die pummels zei kloon of epigoon. Die pummels heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:18 schreef Moon_Bridge het volgende:
Tja, ik ook. Maar die pummels zeiden het toch echt.
Neuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die pummels zei kloon of epigoon. Die pummels heeft gewoon gelijk.
Nou, daar kan ik me toch aardig in vinden, M_B. Dat heb ik ook jarenlang gedaan, maar toch, maar toch!- op een dag zal ook jij centjes nodig hebben!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:25 schreef Moon_Bridge het volgende:
En ik heb bijvoorbeeld geen werk. Sterker nog, ik hekel werk. Ik verafschuw en ontken het tegelijk.
Maar JAM, ik hèb wel centjes!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik me toch aardig in vinden, M_B. Dat heb ik ook jarenlang gedaan, maar toch, maar toch!- op een dag zal ook jij centjes nodig hebben!
Oh, JAM.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik me toch aardig in vinden, M_B. Dat heb ik ook jarenlang gedaan, maar toch, maar toch!- op een dag zal ook jij centjes nodig hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |