Nou, daar kan ik me toch aardig in vinden, M_B. Dat heb ik ook jarenlang gedaan, maar toch, maar toch!- op een dag zal ook jij centjes nodig hebben!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:25 schreef Moon_Bridge het volgende:
En ik heb bijvoorbeeld geen werk. Sterker nog, ik hekel werk. Ik verafschuw en ontken het tegelijk.
Maar JAM, ik hèb wel centjes!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik me toch aardig in vinden, M_B. Dat heb ik ook jarenlang gedaan, maar toch, maar toch!- op een dag zal ook jij centjes nodig hebben!
Oh, JAM.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik me toch aardig in vinden, M_B. Dat heb ik ook jarenlang gedaan, maar toch, maar toch!- op een dag zal ook jij centjes nodig hebben!
Heb je genoeg centjes, M_B, d.w.z; nèt iets meer centjes dan om huis, je eten, je sigaretten en je drank te betalen, zodat je zo nu en dan ook nog eens iets anders kan doen dan slapen, vreten, roken en zuipen?quote:
Waarom zou ik in godsnaam iets anders willen doen dan slapen, vreten, roken, zuipen en muziek luisteren, JAM? Ik bedoel; bestáán er ueberhaupt andere dingen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:31 schreef JAM het volgende:
[..]
Heb je genoeg centjes, M_B, d.w.z; nèt iets meer centjes dan om huis, je eten, je sigaretten en je drank te betalen, zodat je zo nu en dan ook nog eens iets anders kan doen dan slapen, vreten, roken en zuipen?
Is daar geen YouTube-filmpje van?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Voor JAMmetje.
http://users.crocker.com/~lwm/donotgo.wav
Kijk, dat is nu juist waar ik op doelde. Ik werk zodat ik naar mijn meisje kan reizen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:36 schreef Moon_Bridge het volgende:
Nouja, reizen is wel leuk. En meisjes ook. En van die rare paddestoelen.
Maargoed, zonder die dingen valt fysiek wel te leven. Laten we eerlijk zijn.
Ja, Jazz.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:42 schreef JAM het volgende:
Jazz trouwens, M_B, be-bop. Niets 'muziek'.
Ah-um.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:47 schreef Moon_Bridge het volgende:
JAM. Charles Mingus?
Mooi, mooi. Dan zitten we op dezelfde hoogte, zo te zeggen. Heb je nog voorspraak betreffende jazzmuzikanten? Overpeinzingen in septiemakkoorden, zo te zeggen? Willekeurig welk instrument. Als het maar geen smooth jazz is. Daar heb ik wel zo'n ongelooflijke grafhekel aan. Gatverdamme. Dood aan de smooth jazz.quote:
Met een spuit? Zoals Insuline?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Hormonen.
Nee. (Gelukkig niet.) Levothyroxine en oestrogeen.quote:
Mogen daar grapjes over gemaakt worden?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee. (Gelukkig niet.) Levothyroxine en oestrogeen.
Vind je het lachwekkend?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Mogen daar grapjes over gemaakt worden?
Je bent geen vrouw.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:49 schreef Z het volgende:
Ik dacht ik gebruik het woord 'neuken' ook eens.
Oh, dan hoef ik ook niet te reageren op je vraag.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:49 schreef Z het volgende:
Ik dacht ik gebruik het woord 'neuken' ook eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |