Ik ga een brood bakken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Kom, wat zal ik eens gaan doen.
Is er reden één af te sluiten dan? Ik zou daar nooit over twijfelen, althans niet de komende 20 jaar me dunkt, het zou niet eens in me opkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef hummus het volgende:
En verder twijfelen over het al dan niet nemen van een uitvaartverzekering.
Hoe jonger, hoe lager de premie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef Z het volgende:
[..]
Is er reden één af te sluiten dan? Ik zou daar nooit over twijfelen, althans niet de komende 20 jaar me dunkt, het zou niet eens in me opkomen.
Mijn ouders kwamen er vorige eeuw mee aanzetten. Dan sluit je dat af en dan kijk je er verder niet meer naar om.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:52 schreef Z het volgende:
Dat soort dingen hou ik me dus echt niet mee bezig. Ik ben niet zo slim wat dat betreft.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen er vorige eeuw mee aanzetten. Dan sluit je dat af en dan kijk je er verder niet meer naar om.
Ik was destijds inderdaad geconfronteerd met mijn sterfelijkheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:52 schreef Z het volgende:
En ik doelde op de gezondheidstoestand van hummus overigens.
Die pummels zei kloon of epigoon. Die pummels heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:18 schreef Moon_Bridge het volgende:
Tja, ik ook. Maar die pummels zeiden het toch echt.
Neuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die pummels zei kloon of epigoon. Die pummels heeft gewoon gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |