als eerste beginnetje om je trainingskamp voor taswerpen te kunnen betalenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
LOL... zal ik het voor de gein op eBay zetten?![]()
ik ben hier helemaal op mijn plek; 2live or not 2livequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Die 2 ... or not 2 ... traditie is kewl!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben hier helemaal op mijn plek; 2live or not 2live![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben hier helemaal op mijn plek; 2live or not 2live![]()
Terug Vind Post...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef Dutchguy het volgende:
Wat betekent 'tvp' eigenlijk. Zie ik af en toe wel eens staan her en der.
Ah dankie, dacht dat het een blonde vraag was. Valt mee. Hoop ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terug Vind Post...
Zodat het topic in je My Active Topics komt![]()
Ik vind hem behoorlijk geel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ah dankie, dacht dat het een blonde vraag was. Valt mee. Hoop ik.![]()
Arme jij!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Dacht dat die bug alleen bij COSsen werkte maar schijnbaar ook op SC.
Ik merkte ook dat het plaatselijke Bermuda driehoek mysterie van de SC en COS nog niet opgelost was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Dacht dat die bug alleen bij COSsen werkte maar schijnbaar ook op SC.
we staken alleen maar als er dan wel fatsoenlijke soep is, dit was zo geen doenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef 2live het volgende:
[..]
we staken alleen maar als er dan wel fatsoenlijke soep is, dit was zo geen doen![]()
Kregen jullie van die vieze cupasoup?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef 2live het volgende:
[..]
we staken alleen maar als er dan wel fatsoenlijke soep is, dit was zo geen doen![]()
Wanneer ik verrotte BBQ eindelijk eens aan krijg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer gaan we de DGK SC meet organiseren?!![]()
Mag ik thee?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef 2live het volgende:
hopelijk kan ik rustig naar bed gaan zonder dat er wilde stakingen uitbreken. Zowel dan heb k morgenochtend een lekker bakkie koffie voor de stakers.![]()
Oeh! Is De DGK SC MEET bij jou thuis!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wanneer ik verrotte BBQ eindelijk eens aan krijg.![]()
![]()
Ik heb nog wel een paar bakken eigen gemaakte groente soep in de vriezerquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef 2live het volgende:
Kom je dan morgen lekker gescrubbeld terug?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, mag ik dan nu slaap gaan inhalen??![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is bij iemand met een fatsoenlijke tuin. Bij mij staat het onkruid zo hoog dat ik niet garanderen kan dat niemand door een nog onontdekte diersoort gegrepen wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh! Is De DGK SC MEET bij jou thuis!?![]()
![]()
Ga je slapie doen? Mooie dromen dan he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, sinds wanneer wonen wij samen??quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is bij iemand met een fatsoenlijke tuin. Bij mij staat het onkruid zo hoog dat ik niet garanderen kan dat niemand door een nog onontdekte diersoort gegrepen wordt.
Spannend!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is bij iemand met een fatsoenlijke tuin. Bij mij staat het onkruid zo hoog dat ik niet garanderen kan dat niemand door een nog onontdekte diersoort gegrepen wordt.
Ga jij ook slapen? Slaap lekker sweet dreams.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef 2live het volgende:
hopelijk kan ik rustig naar bed gaan zonder dat er wilde stakingen uitbreken. Zowel dan heb k morgenochtend een lekker bakkie koffie voor de stakers.![]()
Das wel de bedoeling ja, en voor het geval ik het morgen weer vergeet.... kan iemand me dan even vragen of ik al naar het gemeentehuis ben geweest om m'n rijbewijs te verlengen??quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom je dan morgen lekker gescrubbeld terug?
LOL.... 't is wel mooi groen he zo'n natuurtuin.... heel groen...... veel te groen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, sinds wanneer wonen wij samen??![]()
Waarom denk je dat ik er "coole" van gemaakt heb ipv "koele"quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Zoals in deze SC te lezen is: [SC # 58] [STAKING] waren een aantal die-hard users on strike.
Echter, door afwezigheid van Yvonne kon men niet zo snel tot een overleg op niveau komen dus valt te verwachten dat de strike herhaald wordt zodra Yvonne zich weer in dit coole kikkerlandje gemeld heeft...
Ik sta vermeld in de OP!
![]()
Hier ga ik serieus aan denkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling ja, en voor het geval ik het morgen weer vergeet.... kan iemand me dan even vragen of ik al naar het gemeentehuis ben geweest om m'n rijbewijs te verlengen??
Dat is nog maar 12 dagen geldig![]()
Hmm ik denk eerder dat je bang moet zijn voor die giga slang die mij altijd vergezeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Dutchguy het volgende:
* maakt aantekeningquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling ja, en voor het geval ik het morgen weer vergeet.... kan iemand me dan even vragen of ik al naar het gemeentehuis ben geweest om m'n rijbewijs te verlengen??
Is dat zo? Ben nog nooit op een Fok meet geweest. Las wel eens in Truth dat ze naar het Solse Gat gingen maar dat leek mij niks. Beetje met z'n allen naar een gat staren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Echte Fok! MEETS horen in Utrecht geloof ik![]()
Doen we!!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doen wequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben een BBQ.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm ik denk eerder dat je bang moet zijn voor die giga slang die mij altijd vergezeld
En zo tochtig ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is dat zo? Ben nog nooit op een Fok meet geweest. Las wel eens in Truth dat ze naar het Solse Gat gingen maar dat leek mij niks. Beetje met z'n allen naar een gat staren.
Deze is eigenlijk mooier, en ook nog speciaal voor mootie!quote:
Een DGK SC MEET gaat dan ook veel koeler worden!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is dat zo? Ben nog nooit op een Fok meet geweest. Las wel eens in Truth dat ze naar het Solse Gat gingen maar dat leek mij niks. Beetje met z'n allen naar een gat staren.
*knoop in zakdoek legt*quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste Leannemeis!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
Bij voorbaat dank voor de herinneringen morgen...
Chat staak ze, en slaap lekker strax![]()
![]()
Jij ook voor nuquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
Bij voorbaat dank voor de herinneringen morgen...
Chat staak ze, en slaap lekker strax![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Deze is eigenlijk mooier, en ook nog speciaal voor mootie!
[afbeelding]
en een heel klein beetje voor mijzelve, aangezien het 10 jaar lang ook mijn woonplaats was
Verdomde tochtig. Als ik het tochtig wil hebben kan ik ook nu de voordeur open zetten. Hoef ik niet voor naar het Solse Gat toe.quote:
Kan je beter een kip d'r op gooien. Smaakt het zelfde en is sneller klaar...quote:
Hopelijk raak je je agenda niet kwijtquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*knoop in zakdoek legt*
*op briefje schrijft waarom knoop in zakdoek zit*
*briefje in agenda legt*
*op hand schrijft dat ik morgen in agenda moet kijken*
Heb geen geld voor kip. Neem maar touw mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kan je beter een kip d'r op gooien. Smaakt het zelfde en is sneller klaar...
Truste Leandra.
Kunnen jullie me morgen niet helpen herinneren waarom ik ook alweer in mijn agenda moest kijken? Please?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kunnen jullie me morgen niet helpen herinneren waarom ik ook alweer in mijn agenda moest kijken? Please?
Een touw?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef Dutchguy het volgende:
Heb geen geld voor kip. Neem maar touw mee.![]()
Waar laat ik mijn baksteen nou.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:23 schreef mootie het volgende:
En verlies je je handtas niet.... daar zit je agenda EN je zakdoek in.
Nee wij herinneren Leandra er wel aan dat ze haar rijbewijs moet verlengen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kunnen jullie me morgen niet helpen herinneren waarom ik ook alweer in mijn agenda moest kijken? Please?
Het Solse Gat is wel een aparte plek trouwens...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kom je ook op de MEET?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een touw?
Beter neem ik dan een kip mee, kan je hem zelf nog slachten
Waar heb ik het over: ben verdikkie al 6 jaar vegetarier
Hij is ook echt TE ergquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
LOL jezus wat droog zit hier hardop te lachen. .....![]()
![]()
Hmm... dan misschien er toch maar eens heen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het Solse Gat is wel een aparte plek trouwens...
Ik kom daar al vanaf heel klein (opa en oma woonden dichbij) en toen was het nog drijfzand...
Tegenwoordig verdwaal ik er nog wel eens als ik weer terug wil lopen naar de auto![]()
Anywayz... nu echt weg dus![]()
![]()
Laat je nou eindelijk je alter ego zien? Goed van je dat je het niet langer verbergt! Het is ook niet errrrrrrg!quote:
Dat ligt er aan waar het legquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom je ook op de MEET?
Dan zorg ik voor tofu![]()
Mijn homoseksuele kant?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat je nou eindelijk je alter ego zien? Goed van je dat je het niet langer verbergt! Het is ook niet errrrrrrg!![]()
Komt Utrecht uit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar het leg
Mare tofu op de bbq... Dan kan je beter meteen gaan kotsen. Er zijn veel lekkerdere vegie dingen voor op de bbq.
Zat net te denken. Voor jouw slang op de BBQ hebben we precies 1 sateprikker nodig van 4 meter. Da's nie handig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar het leg
Mare tofu op de bbq... Dan kan je beter meteen gaan kotsen. Er zijn veel lekkerdere vegie dingen voor op de bbq.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zat net te denken. Voor jouw slang op de BBQ hebben we precies 1 sateprikker nodig van 4 meter. Da's nie handig.![]()
Die kunnen Lieke en Nicolaas wel fabrieken voor je.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zat net te denken. Voor jouw slang op de BBQ hebben we precies 1 sateprikker nodig van 4 meter. Da's nie handig.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef Dutchguy het volgende:
Truste Dutchy!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef Dutchguy het volgende:
Hee ik ga slapie doen, was gesellig met jullie.![]()
![]()
Dag gele tassenmiep! Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef Dutchguy het volgende:
![]()
Je zei nest.......quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens naar mijn nest gaan...![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens naar mijn nest gaan...![]()
Slaap lekker Dutch was lachen met jouquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef Dutchguy het volgende:
![]()
Gofferdegoffer... dat ik dat nog ff moest zien. Lig weer dubbell..quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog nooit, daarom juist...
Dilemma...
[afbeelding]
Oh arme kikker... Ben je er nou nog niet over heen?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gofferdegoffer... dat ik dat nog ff moest zien. Lig weer dubbell..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ga ik echt. Doewie.![]()
Of opzetten..kan ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh arme kikker... Ben je er nou nog niet over heen?
Ooit moet je hem begraven hoor.
euhm...... verklaar je ietsje nader?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dat rooie meisje de sportlerares?
Harstikke!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Sogeltje is toch al heul begraven!?
Met dat rode jurkje aan en die (een beetje) loenst?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dat rooie meisje de sportlerares?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Met dat rode jurkje aan en die (een beetje) loenst?
Dat is Mootie![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is Mootie![]()
![]()
Die die dikke ging les geven netquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is Mootie![]()
![]()
Cremeren mag ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:44 schreef Sug4r het volgende:
Of opzetten..kan ook
Gelukkig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
Harstikke!
ONZ bagger in DGK SCquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef paultjuhhh het volgende:
OHJOH HEE LIEKE HEEFT DUS GEWOON GEWONNEN
Jij weet dingen die wij niet weten? Of kijk je de uitzending van 12 oktober 2008?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Joh brian heeft vast nog wel wat pilletjes voor je.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Joh brian heeft vast nog wel wat pilletjes voor je.
Vast wel en anders open jij er toch eenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
oooooooooh ophef om niets joh
Maar die lieke is wel lekker zeg
Is daar geen fantopic fanclub fanfapsite van ?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh ja, via "achter" liet Leandra me nog even weten dat een saté prikkert van 4 meter geen enkel probleem zou moeten zijn...
Bewijs:
[afbeelding]
Eh en ik zie dat de bbq ook geregeld isquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh ja, via "achter" liet Leandra me nog even weten dat een saté prikkert van 4 meter geen enkel probleem zou moeten zijn...
Bewijs:
[afbeelding]
De MEET gaat een succes wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eh en ik zie dat de bbq ook geregeld isMooi nu alleen nog een ruimte die groot genoeg is.
Zal ik voor je meenemen als ik op de MEET kom?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:01 schreef mootie het volgende:
Moet nodig naar Duitsland, de Latta en Eiswunder zijn op.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik voor je meenemen als ik op de MEET kom?![]()
Is toch lekker!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Anders sta ik daar met me Latta en me Eiswunder...
Ik gok dat dit iets met alcohol is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Anders sta ik daar met me Latta en me Eiswunder...
Nee ik keek even op de streams maar viel weer tegen daarquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maarre, rustig hier...
Slaapt iedereen!?![]()
Dan ga ik ook![]()
Check ja ik ben hierquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Online SC'ers:
-Veulst![]()
-Lievkikkert![]()
-Suikert![]()
Presentquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Suikert, kom er maar in...
Suikert is AWOL?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Suikert, kom er maar in...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Ze ziet eruit als een engeltje............. wolf in schaapskleren zeg ik!![]()
Ja wij willen wat anders zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Tieten posten!![]()
![]()
Oh, wacht jullie zijn allemaal vrouwen...![]()
Was ze niet tevreden over haar uiterlijk!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Tijdens die AWOL is ze misschien wel even langs de chirurg geweest.![]()
Nee....... die vleugels zaten in de weg......quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was ze niet tevreden over haar uiterlijk!?![]()
Zijn die nu ook weg!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee....... die vleugels zaten in de weg......
Ik ben vandaag helemaal voor een paar mooie strakke kontjesquote:
Suikertquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal voor een paar mooie strakke kontjes![]()
Heeft ze nog wel tetten!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:44 schreef mootie het volgende:
De piemel was gewoon een bonusje van de arts.... die wilde even oefenen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
En Veulen heeft een afspraak voor morgen, die enorme witte puist op haar voorhoofd bevalt niet zo goed meer.![]()
Ze is ook dol op kontjes, dus ze overweegt een bilimplantaat...... Ze wil de J-Lo van de paardenwereld worden.quote:
Nicolaasquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:47 schreef Ionesco het volgende:
sinds ik officieel niet in de streams mag posten omdat ik dr niet voor betaal, vraag ik het hier even (en hoop dat niemand t erg vind). Wie de fuck is Niels?
Nicolaasquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:47 schreef Ionesco het volgende:
sinds ik officieel niet in de streams mag posten omdat ik dr niet voor betaal, vraag ik het hier even (en hoop dat niemand t erg vind). Wie de fuck is Niels?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is ook dol op kontjes, dus ze overweegt een bilimplantaat...... Ze wil de J-Lo van de paardenwereld worden.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mootie laat morgen haar transplanteren.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
Ze is ook dol op kontjes, dus ze overweegt een bilimplantaat...... Ze wil de J-Lo van de paardenwereld worden.
Ik heb een hele mooie kont: de rolls royces onder de kontjesquote:
PICS!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie kont: de rolls royces onder de kontjes![]()
Ze is er niet helemaal tevreden mee, ze krijgt wel goede reacties over het algemeen, maar er is verbetering mogelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft ze geen mooie kont dan, nu!?![]()
Ikke niet meer. Mag ze niet zien van talpa. Ben te oud.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:49 schreef Ionesco het volgende:
Kijkt iedereen in de SC nog naar streams trouwens? of de meeste wel en sommige niet? of juist weer andersom?
Meeste wel,quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:49 schreef Ionesco het volgende:
Kijkt iedereen in de SC nog naar streams trouwens? of de meeste wel en sommige niet? of juist weer andersom?
De meesten welquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:49 schreef Ionesco het volgende:
Foto's!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is er niet helemaal tevreden mee, ze krijgt wel goede reacties over het algemeen, maar er is verbetering mogelijk.![]()
Hij hangt een beetje
Heee... Dat zeg ik toch ook niet over jou kikkerbilletjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Hij hangt een beetje
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heee... Dat zeg ik toch ook niet over jou kikkerbilletjes.![]()
Nog wat over mij gehoord?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie doet hier het plastisch chirurgisch nieuws?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:57 schreef mootie het volgende:
Wil je echt dat dat openbaar wordt?
2 Weken geleden is Ian_Nick gesignaleerd met een omzwachteld bovenlijf. Het gerucht gaat nu dat hij een borstvergroting heeft ondergaan. Een psycholoog heeft verklaard dat Ian dit heeft gedaan omdat hij ver van zijn grote liefde woont. Er wordt beweerd dat de aangemeten borsten een exacte kopie zijn van de borsten van I.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
2 Weken geleden is Ian_Nick gesignaleerd met een omzwachteld bovenlijf. Het gerucht gaat nu dat hij een borstvergroting heeft ondergaan. Een psycholoog heeft verklaard dat Ian dit heeft gedaan omdat hij ver van zijn grote liefde woont. Er wordt beweerd dat de aangemeten borsten een exacte kopie zijn van de borsten van I.
De behandelend arts wil geen commentaar geven.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
2 Weken geleden is Ian_Nick gesignaleerd met een omzwachteld bovenlijf. Het gerucht gaat nu dat hij een borstvergroting heeft ondergaan. Een psycholoog heeft verklaard dat Ian dit heeft gedaan omdat hij ver van zijn grote liefde woont. Er wordt beweerd dat de aangemeten borsten een exacte kopie zijn van de borsten van I.
Vandaar zijn humeur van de laatste dagen, het was de uitwerking van de narcosequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn humeur?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vandaar zijn humeur van de laatste dagen, het was de uitwerking van de narcose![]()
Is hij verdoofd met lachgas dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
Vandaar zijn humeur van de laatste dagen, het was de uitwerking van de narcose![]()
Nu het verhaal bevestigd is dat Ian werkelijk borsten heeft, kan nu ook verklaard worden waarom hij 3 uur per dag op het toilet zit. Recentelijk geimplanteerde borsten moeten regelmatig gemasseerd worden. Aangezien Ian ook nog vol mannelijke hormonen zit, zorgt dit ritueel voor genante situaties.quote:
Ik ben geen seconde sjaggo geweest!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nu niks meer maar het was alsof je ongesteld moest worden.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu het verhaal bevestigd is dat Ian werkelijk borsten heeft, kan nu ook verklaard worden waarom hij 3 uur per dag op het toilet zit. Recentelijk geimplanteerde borsten moeten regelmatig gemasseerd worden. Aangezien Ian ook nog vol mannelijke hormonen zit, zorgt dit ritueel voor genante situaties.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
Nu het verhaal bevestigd is dat Ian werkelijk borsten heeft, kan nu ook verklaard worden waarom hij 3 uur per dag op het toilet zit. Recentelijk geimplanteerde borsten moeten regelmatig gemasseerd worden. Aangezien Ian ook nog vol mannelijke hormonen zit, zorgt dit ritueel voor genante situaties.
Nee het was geen seconde maar wel langerquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben geen seconde sjaggo geweest!![]()
Waar héb je het over!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee het was geen seconde maar wel langer![]()
Thank God It's Thursday...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
I Fucking Hate Wednesdays...
Ben ik niet liev?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
Maar ik ga me stalletje (net gevult met heerlijk vers stro) opzoeken.
Truste lieve fokkertjes en Ian![]()
Hatsjoee !!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
Maar ik ga me stalletje (net gevult met heerlijk vers stro) opzoeken.
Truste lieve fokkertjes en Ian![]()
Tuurlijk wel... Maar als ik dat zeg ga je naast je schoenen lopen .quote:
Veulst doet mij liev vinden!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... Maar als ik dat zeg ga je naast je schoenen lopen .
![]()
Doe maar niet pfffttquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... Maar als ik dat zeg ga je naast je schoenen lopen .
![]()
Dat zijn toch dezelfde als die van mijn meisje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat haar alleen maar om je tetten.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zijn toch dezelfde als die van mijn meisje?![]()
Ja hé dat was niet zo'n pfffttquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je kont eigenlijk posten?
Kan je die van mij ook ff doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:24 schreef mootie het volgende:
Mn bedje is verschoond, zo lekker altijd!![]()
Ja dat vind ik ook zo lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:24 schreef mootie het volgende:
Mn bedje is verschoond, zo lekker altijd!![]()
Hoezo!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
Ik kom die van jou wel even doen, neem ik de katten mee, op de een of andere manier is dat het hoogetepunt van hun week.
Die vinden het zo ontzettend leuk om onder het hoeslaken te zitten..... en dan moeten wij een beetje duwen en petsen en dan vechten ze terug. Of 1 onder het hoeslaken en 1 erop en dan samen klieren.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vinden het zo ontzettend leuk om onder het hoeslaken te zitten..... en dan moeten wij een beetje duwen en petsen en dan vechten ze terug. Of 1 onder het hoeslaken en 1 erop en dan samen klieren.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
1 onder en 1 op snappen ze niet zo goed, want dan kunnen ze elkaar niet vastpakken......
Maar het ziet er altijd wel leuk altijd, 4 van die klauwtjes die tegen het laken duwen...... 23234020 kleine gaatjes en dan trekken ze zich heel snel voort onder het laken.....
Euh, Leandra dacht dat je dat hondje voortaan gebruikte...quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:47 schreef Talitha het volgende:
Waarom sta ik niet meer in de OP?En waarom mijn kloon nog wel?
![]()
Edit: Kan er wat uitleg in de OP over de redenen voor een eventuele strike? Heb geen zin om terug te lezen.
* bakkie pleur voor Ian inschenktquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
* bakkie pleur voor Ian inschenkt
Liefje, het is nog geen half 11 's ochtends..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
yw dear...
tis weer aardig rustig geworden hè?
ja, ik ben er weerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefje, het is nog geen half 11 's ochtends..![]()
![]()
ja en?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefje, het is nog geen half 11 's ochtends..![]()
![]()
quote:
ik heb al een uur met mijn hond gewandeld, in de regenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het hier weleens druk rond deze tijd?
Ik lig normaal op bed (zoals het hoort)
Ik heb NIET geslapenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb al een uur met mijn hond gewandeld, in de regen![]()
maar jij hebt vast geen kids,quote:
nee, het is nooit druk om deze tijd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het hier weleens druk rond deze tijd?
Ik lig normaal op bed (zoals het hoort)
kijk zo stel je je prioriteiten juistquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik hou er wel een lekker hoog postgemiddelde aan over...
een beetje...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
M'n slaapritme is een beetje naar de klote geloof ik...![]()
Zag die er toevallig zo uit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:02 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik heb bij deze gereageerd... (ik zag ergens een reageer knopje staan)...
Serieus?quote:
... hee, blijf van mijn computer af! viespeuk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zag die er toevallig zo uit?
[afbeelding]
Oe, dan ben je nu dus onevenwichtig en makkelijk van je stuk te brengen.quote:
Pardon...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... hee, blijf van mijn computer af! viespeuk!
Moet jij niet gewoon blij zijn dat ik al 5x zoiets had van: "nee, dat is het niet waard om Gert te PM'en..."quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, dan ben je nu dus onevenwichtig en makkelijk van je stuk te brengen.![]()
O? Hmm, dat was me dan niet opgevallen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon blij zijn dat ik al 5x zoiets had van: "nee, dat is het niet waard om Gert te PM'en..."![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
O? Hmm, dat was me dan niet opgevallen.![]()
[afbeelding]
... op zijn minst... het voelde als een leegte in mijn leven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pardon...![]()
Ik neem aan dat je deze ook terug wilt?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |