als eerste beginnetje om je trainingskamp voor taswerpen te kunnen betalenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
LOL... zal ik het voor de gein op eBay zetten?![]()
ik ben hier helemaal op mijn plek; 2live or not 2livequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Die 2 ... or not 2 ... traditie is kewl!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben hier helemaal op mijn plek; 2live or not 2live![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben hier helemaal op mijn plek; 2live or not 2live![]()
Terug Vind Post...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef Dutchguy het volgende:
Wat betekent 'tvp' eigenlijk. Zie ik af en toe wel eens staan her en der.
Ah dankie, dacht dat het een blonde vraag was. Valt mee. Hoop ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terug Vind Post...
Zodat het topic in je My Active Topics komt![]()
Ik vind hem behoorlijk geel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ah dankie, dacht dat het een blonde vraag was. Valt mee. Hoop ik.![]()
Arme jij!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Dacht dat die bug alleen bij COSsen werkte maar schijnbaar ook op SC.
Ik merkte ook dat het plaatselijke Bermuda driehoek mysterie van de SC en COS nog niet opgelost was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Dacht dat die bug alleen bij COSsen werkte maar schijnbaar ook op SC.
we staken alleen maar als er dan wel fatsoenlijke soep is, dit was zo geen doenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef 2live het volgende:
[..]
we staken alleen maar als er dan wel fatsoenlijke soep is, dit was zo geen doen![]()
Kregen jullie van die vieze cupasoup?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef 2live het volgende:
[..]
we staken alleen maar als er dan wel fatsoenlijke soep is, dit was zo geen doen![]()
Wanneer ik verrotte BBQ eindelijk eens aan krijg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer gaan we de DGK SC meet organiseren?!![]()
Mag ik thee?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef 2live het volgende:
hopelijk kan ik rustig naar bed gaan zonder dat er wilde stakingen uitbreken. Zowel dan heb k morgenochtend een lekker bakkie koffie voor de stakers.![]()
Oeh! Is De DGK SC MEET bij jou thuis!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wanneer ik verrotte BBQ eindelijk eens aan krijg.![]()
![]()
Ik heb nog wel een paar bakken eigen gemaakte groente soep in de vriezerquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef 2live het volgende:
Kom je dan morgen lekker gescrubbeld terug?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, mag ik dan nu slaap gaan inhalen??![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is bij iemand met een fatsoenlijke tuin. Bij mij staat het onkruid zo hoog dat ik niet garanderen kan dat niemand door een nog onontdekte diersoort gegrepen wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh! Is De DGK SC MEET bij jou thuis!?![]()
![]()
Ga je slapie doen? Mooie dromen dan he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, sinds wanneer wonen wij samen??quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is bij iemand met een fatsoenlijke tuin. Bij mij staat het onkruid zo hoog dat ik niet garanderen kan dat niemand door een nog onontdekte diersoort gegrepen wordt.
Spannend!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is bij iemand met een fatsoenlijke tuin. Bij mij staat het onkruid zo hoog dat ik niet garanderen kan dat niemand door een nog onontdekte diersoort gegrepen wordt.
Ga jij ook slapen? Slaap lekker sweet dreams.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef 2live het volgende:
hopelijk kan ik rustig naar bed gaan zonder dat er wilde stakingen uitbreken. Zowel dan heb k morgenochtend een lekker bakkie koffie voor de stakers.![]()
Das wel de bedoeling ja, en voor het geval ik het morgen weer vergeet.... kan iemand me dan even vragen of ik al naar het gemeentehuis ben geweest om m'n rijbewijs te verlengen??quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom je dan morgen lekker gescrubbeld terug?
LOL.... 't is wel mooi groen he zo'n natuurtuin.... heel groen...... veel te groen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, sinds wanneer wonen wij samen??![]()
Waarom denk je dat ik er "coole" van gemaakt heb ipv "koele"quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Zoals in deze SC te lezen is: [SC # 58] [STAKING] waren een aantal die-hard users on strike.
Echter, door afwezigheid van Yvonne kon men niet zo snel tot een overleg op niveau komen dus valt te verwachten dat de strike herhaald wordt zodra Yvonne zich weer in dit coole kikkerlandje gemeld heeft...
Ik sta vermeld in de OP!
![]()
Hier ga ik serieus aan denkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling ja, en voor het geval ik het morgen weer vergeet.... kan iemand me dan even vragen of ik al naar het gemeentehuis ben geweest om m'n rijbewijs te verlengen??
Dat is nog maar 12 dagen geldig![]()
Hmm ik denk eerder dat je bang moet zijn voor die giga slang die mij altijd vergezeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Dutchguy het volgende:
* maakt aantekeningquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling ja, en voor het geval ik het morgen weer vergeet.... kan iemand me dan even vragen of ik al naar het gemeentehuis ben geweest om m'n rijbewijs te verlengen??
Is dat zo? Ben nog nooit op een Fok meet geweest. Las wel eens in Truth dat ze naar het Solse Gat gingen maar dat leek mij niks. Beetje met z'n allen naar een gat staren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Echte Fok! MEETS horen in Utrecht geloof ik![]()
Doen we!!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doen wequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben een BBQ.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm ik denk eerder dat je bang moet zijn voor die giga slang die mij altijd vergezeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |