Tuurlijk, ik kom niet aan de wikiquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Komen we in het volgende topic gewoon weer in de OP, het is zo kaal zonder ons![]()
5quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
In OPperbeste OP stemming is de stand tot nu toe:
Petraa 5
Polonium 5
Leandra 5
DeBuurvrouw 5
Mootie 5
Veulen 5
Nostalgist 2
De OPties zijn hier te vinden: [SC # 57] To clit or not to clit
Jammer...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat half FOK! zich dan gaat bemoeien met iets waar ze geen ruk mee te maken hebben?!
Ja antibiotica kuurtje en prednison kuurtje wegens kuchkuch maar verder alles goed hier.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dutchguy![]()
Long time, no see... alles goed??
Na langdurige bestudering van de beelden zeg ik; 5 !quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
In OPperbeste OP stemming is de stand tot nu toe:
Petraa 5
Polonium 5
Leandra 5
DeBuurvrouw 5
Mootie 5
Veulen 5
Nostalgist 2
De OPties zijn hier te vinden: [SC # 57] To clit or not to clit
Gezien er een stuk of 25 SC userts zijn waarvan er 18 in de OP zijn leek dit me een betere oplossingquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Na langdurige bestudering van de beelden zeg ik; 5 !
Dan heb je het flink te pakkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja antibiotica kuurtje en prednison kuurtje wegens kuchkuch maar verder alles goed hier.![]()
Damn, das pittig dan als je aan de prednison moestquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja antibiotica kuurtje en prednison kuurtje wegens kuchkuch maar verder alles goed hier.![]()
Good eveningk leydees und djentelmen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien er een stuk of 25 SC userts zijn waarvan er 18 in de OP zijn leek dit me een betere oplossing![]()
Maarre... doe zelf ook eens ff....
Ian, may we have your vote please....
douze pointsquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Good eveningk leydees und djentelmen...
Wat ay turriffic show you haf geeve us tonight.
Und now for the vowtes:
12 points go to:...
OP5!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan heb je het flink te pakken![]()
Beterschap![]()
Komt goed hoor. Leuk om jullie hier weer te zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, das pittig dan als je aan de prednison moest![]()
Maar ben blij dat je weer een beetje aan t opknappen bent![]()
hoe kan ik nou homo zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een homo handje...![]()
[afbeelding]
En ik vind 'm liev!![]()
had je mss wel vaker sexquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben toch ook geen homo!?![]()
WAS ik maar homo!![]()
kun je nu ook doen, maar dan heb je regelmatig wat uit te leggenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat denk ik niet![]()
Maar dan had ik wel elke post af kunnen sluiten met [afbeelding]
Heb je er ook 1 voor mij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*vrolijk met handtas in de rondte zwiept*![]()
Tinky Winkyquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tinky Winky, Dipsy, Lala, Poooooooooooooooooooquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Tinky Winky, Dipsy, Lala, Pooooooooooooooooooo![]()
![]()
Volgens mij was de eis niet dat het een unanieme stemming zou wordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Lijkt erop dat Nostalgist nog even over gehaald moet worden en we er dan uit zijn?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja maar dat is mijn wedstrijdtas en daar ben ik heel voorzichtig mee.![]()
Ik zal 'm heul voorzichtig onder mijn arm dragenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gvd rosé over m'n toetsenbord... wil je dat niet meer doen??![]()
Hopelijk doe je niet aan bowlingwedstrijden, want als je zo zwiept met die tas kan dat wel gevaarlijk zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En als er veegjes op komen zelf bijlakken he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal 'm heul voorzichtig onder mijn arm dragen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hopelijk doe je niet aan bowlingwedstrijden, want als je zo zwiept met die tas kan dat wel gevaarlijk zijn![]()
Maar natuuuuuuuurlijk lieverd!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En als er veegjes op komen zelf bijlakken he?![]()
Nee zit alleen maar een baksteen in. Slingert zo lekker.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hopelijk doe je niet aan bowlingwedstrijden, want als je zo zwiept met die tas kan dat wel gevaarlijk zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |