quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Nope, ze zijn met kids uit 3 klassen (heel Mavo 3, Havo 4 en Atheneum 4) op 20 verschillende schoolreisjes en ik weet dat degene die hier regelmatig over de vloer komt naar Londen is.
En het is immers geen drama, slechts een beetje wennen dat ie groot wordt![]()
![]()
![]()
![]()
Tevreden met de avatar-opstelling zoals ik m om 6 uur gedaan had?
![]()
![]()
En moet ik je van Gert z'n strand weghalen? Dat heb ik tot nu toe geweigerd
![]()
![]()
Daar heb ik dan weer wat meer moeite mee... wat vind je echter van het opschuiven van Tahlitha tussen Petraa en de buurvrouw?? Waarmee de buurvrouw dus in het midden van de bovenste rij komt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef kleinzusje het volgende:
quote voor beginners
![]()
Zo?
Het gaat, bij nader inzien heb ik ook moeite met het zwarte vlak: buurvrouw en nostalgist.
Een wissel tussen Kinga en de buurvrouw zou het in 1 keer kunnen oplossen![]()
Daar heb ik ook aan gedacht ( qua 1 wissel) het is een goede optie. Nog beter als Talitha weer groen is imoquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer wat meer moeite mee... wat vind je echter van het opschuiven van Tahlitha tussen Petraa en de buurvrouw?? Waarmee de buurvrouw dus in het midden van de bovenste rij komt.
Dan wordt het een semi donkere overgang in een 3-hoek.
Als talitha groen isquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:53 schreef Leandra het volgende:
Zo dus:
Neuh volgens mij niet, wellicht dat er in het TV subforum iets gepost wordt als er een interessante docu te zien is..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:53 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens even een fok newbee vraag:
Ik heb veel met documantaires en zoek me op fok de blubber................ is er geen docusubforum ???
... ik zou het niet weten...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:53 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens even een fok newbee vraag:
Ik heb veel met documantaires en zoek me op fok de blubber................ is er geen docusubforum ???
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als talitha groen is![]()
NU als hond, misschien nog mooier op petra met talitha te wisselen ? imo
klopt, heb gezocht.............. er is zelfs geen docustartpaginaquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh volgens mij niet, wellicht dat er in het TV subforum iets gepost wordt als er een interessante docu te zien is..
hoor ik daar me naam ???quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer wat meer moeite mee... wat vind je echter van het opschuiven van Tahlitha tussen Petraa en de buurvrouw?? Waarmee de buurvrouw dus in het midden van de bovenste rij komt.
Dan wordt het een semi donkere overgang in een 3-hoek.
Ik spring er wel tussen uit met me witte achtergrond trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als talitha groen is![]()
NU als hond, misschien nog mooier op petra met talitha te wisselen ? imo
ja vind ik ook.Valt me witte achtergrond niet zo op en naast de buuf valt het erg opquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:02 schreef Leandra het volgende:
Zo:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar mooier is volgens mij:
Idd.. dat is het probleem... die witte achtergrond van jouquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik spring er wel tussen uit met me witte achtergrond trouwens.
... 5?...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:15 schreef Leandra het volgende:
Laten we er maar een stemming over houden.....
En wie voor de laatste is stemt 5:
Disclamer: Ian_Nick blijft natuurlijk degene die het origineel gemaakt heeft, dus als hij het niets vindt voel ik me niet echt geroepen de opstelling te wijzigen... ongeacht de uitslag van de stemming![]()
Die valt wat mij betreft af. Ik vind polonium en mezelf niet staan zo schuin bovenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef Leandra het volgende:
Hoewel dit misschien ook nog een optie is, maar die zag er eerlijk gezegd in gedachten beter uit dan in werkelijkheid... maar goed.. we noemen hem optie 6.
Oehhhh dit vind ik echt niet mooi. Gert kijk trouwens ff in FBquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
Ik doe ook nog een dramatisch shuffle-voorstel, met een poging om de dominante kleur zoveel mogelijk verticaal te koppelen.![]()
Deze frustratiepost van 1½ uur geleden gemist??quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Leandra het volgende:
Bla bla bla
Als we Ian nou ff vragen jou een ander achtergrondje te geven dan zijn we ook zo klaar.. dan valt dat wit niet zo opquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Die valt wat mij betreft af. Ik vind polonium en mezelf niet staan zo schuin bovenelkaar.
Ik ben daar om een aantal redenen (die ik niet ga noemen) niet zo weg van... sorryquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
Ik doe ook nog een dramatisch shuffle-voorstel, met een poging om de dominante kleur zoveel mogelijk verticaal te koppelen.![]()
knip
Ik had het vorige week ook met me dochter, ze moest in het buitenland haar foon opnieuw opstarten met een 1 voor haar pincode voor ze op het goede netwerk kwam, dus ook 2 dagen neits gehoord, totdat ik op het slimme idee kwam een vriendin van haar te smsen en toen kwam het goed, kreeg ik elke winkel die ze inging smsje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze frustratiepost van 1½ uur geleden gemist??![]()
[..]
Bummer, die heb ik al, doe me de volgende vraag maar dan, misschien kan ik dan door voor de strandvakantiequote:
Ja maar we moeten die enge bloedspugert toch érgens laten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Oehhhh dit vind ik echt niet mooi. Gert kijk trouwens ff in FB![]()
ben ik met je eens!! was me ook opgevallen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef kleinzusje het volgende:
quote voor beginners
![]()
Zo?
Het gaat, bij nader inzien heb ik ook moeite met het zwarte vlak: buurvrouw en nostalgist.
Een wissel tussen Kinga en de buurvrouw zou het in 1 keer kunnen oplossen![]()
Voor zover ik weet doet zijn foon het in Frankrijk gewoon, afgelopen zomer waren we in Parijs en toen werkte het ook allemaal zonder problemen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik had het vorige week ook met me dochter, ze moest in het buitenland haar foon opnieuw opstarten met een 1 voor haar pincode voor ze op het goede netwerk kwam, dus ook 2 dagen neits gehoord, totdat ik op het slimme idee kwam een vriendin van haar te smsen en toen kwam het goed, kreeg ik elke winkel die ze inging smsje.![]()
Geeft niet hoor. Genialiteit wordt wel vaker niet herkend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben daar om een aantal redenen (die ik niet ga noemen) niet zo weg van... sorry
Ik weet precies wat je bedoelt, zo herkenbaar hèquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Genialiteit wordt wel vaker niet herkend.![]()
Ik zou Ian op de plaats van kikkertje zetten en vise versa.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef Leandra het volgende:
Hoewel dit misschien ook nog een optie is, maar die zag er eerlijk gezegd in gedachten beter uit dan in werkelijkheid... maar goed.. we noemen hem optie 6.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar we moeten die enge bloedspugert toch érgens laten?![]()
Ik ben daar om een aantal redenen (die ik niet ga noemen) niet zo weg van... sorryquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou Ian op de plaats van kikkertje zetten en vise versa.
Enne mij en supermodelkuiken omwisselen.
Zeg dat wel.quote:
Het verschil tussen de keuzes is wel érg miniem.quote:
... ik heb al een paard gevonden, maar wil niet herkenbaar in beeld...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dat wel.![]()
Heb je niet iets leukers? Iets met radbraken of vierendelen of zo?![]()
Sjezus heb ik weer: Google ik op "vierendelen + gif" bij google afbeeldingen, kom ik om een of andere vage reden bij de resultaten de site tegen van iemand die ik heel goed ken?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dat wel.![]()
Heb je niet iets leukers? Iets met radbraken of vierendelen of zo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |