Ikke niet meer. Mag ze niet zien van talpa. Ben te oud.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:49 schreef Ionesco het volgende:
Kijkt iedereen in de SC nog naar streams trouwens? of de meeste wel en sommige niet? of juist weer andersom?
Meeste wel,quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:49 schreef Ionesco het volgende:
Kijkt iedereen in de SC nog naar streams trouwens? of de meeste wel en sommige niet? of juist weer andersom?
De meesten welquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:49 schreef Ionesco het volgende:
Foto's!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is er niet helemaal tevreden mee, ze krijgt wel goede reacties over het algemeen, maar er is verbetering mogelijk.![]()
Hij hangt een beetje
Heee... Dat zeg ik toch ook niet over jou kikkerbilletjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Hij hangt een beetje
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heee... Dat zeg ik toch ook niet over jou kikkerbilletjes.![]()
Nog wat over mij gehoord?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie doet hier het plastisch chirurgisch nieuws?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:57 schreef mootie het volgende:
Wil je echt dat dat openbaar wordt?
2 Weken geleden is Ian_Nick gesignaleerd met een omzwachteld bovenlijf. Het gerucht gaat nu dat hij een borstvergroting heeft ondergaan. Een psycholoog heeft verklaard dat Ian dit heeft gedaan omdat hij ver van zijn grote liefde woont. Er wordt beweerd dat de aangemeten borsten een exacte kopie zijn van de borsten van I.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
2 Weken geleden is Ian_Nick gesignaleerd met een omzwachteld bovenlijf. Het gerucht gaat nu dat hij een borstvergroting heeft ondergaan. Een psycholoog heeft verklaard dat Ian dit heeft gedaan omdat hij ver van zijn grote liefde woont. Er wordt beweerd dat de aangemeten borsten een exacte kopie zijn van de borsten van I.
De behandelend arts wil geen commentaar geven.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
2 Weken geleden is Ian_Nick gesignaleerd met een omzwachteld bovenlijf. Het gerucht gaat nu dat hij een borstvergroting heeft ondergaan. Een psycholoog heeft verklaard dat Ian dit heeft gedaan omdat hij ver van zijn grote liefde woont. Er wordt beweerd dat de aangemeten borsten een exacte kopie zijn van de borsten van I.
Vandaar zijn humeur van de laatste dagen, het was de uitwerking van de narcosequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn humeur?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vandaar zijn humeur van de laatste dagen, het was de uitwerking van de narcose![]()
Is hij verdoofd met lachgas dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
Vandaar zijn humeur van de laatste dagen, het was de uitwerking van de narcose![]()
Nu het verhaal bevestigd is dat Ian werkelijk borsten heeft, kan nu ook verklaard worden waarom hij 3 uur per dag op het toilet zit. Recentelijk geimplanteerde borsten moeten regelmatig gemasseerd worden. Aangezien Ian ook nog vol mannelijke hormonen zit, zorgt dit ritueel voor genante situaties.quote:
Ik ben geen seconde sjaggo geweest!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nu niks meer maar het was alsof je ongesteld moest worden.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu het verhaal bevestigd is dat Ian werkelijk borsten heeft, kan nu ook verklaard worden waarom hij 3 uur per dag op het toilet zit. Recentelijk geimplanteerde borsten moeten regelmatig gemasseerd worden. Aangezien Ian ook nog vol mannelijke hormonen zit, zorgt dit ritueel voor genante situaties.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
Nu het verhaal bevestigd is dat Ian werkelijk borsten heeft, kan nu ook verklaard worden waarom hij 3 uur per dag op het toilet zit. Recentelijk geimplanteerde borsten moeten regelmatig gemasseerd worden. Aangezien Ian ook nog vol mannelijke hormonen zit, zorgt dit ritueel voor genante situaties.
Nee het was geen seconde maar wel langerquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben geen seconde sjaggo geweest!![]()
Waar héb je het over!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee het was geen seconde maar wel langer![]()
Thank God It's Thursday...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
I Fucking Hate Wednesdays...
Ben ik niet liev?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
Maar ik ga me stalletje (net gevult met heerlijk vers stro) opzoeken.
Truste lieve fokkertjes en Ian![]()
Hatsjoee !!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
Maar ik ga me stalletje (net gevult met heerlijk vers stro) opzoeken.
Truste lieve fokkertjes en Ian![]()
Tuurlijk wel... Maar als ik dat zeg ga je naast je schoenen lopen .quote:
Veulst doet mij liev vinden!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... Maar als ik dat zeg ga je naast je schoenen lopen .
![]()
Doe maar niet pfffttquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... Maar als ik dat zeg ga je naast je schoenen lopen .
![]()
Dat zijn toch dezelfde als die van mijn meisje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat haar alleen maar om je tetten.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zijn toch dezelfde als die van mijn meisje?![]()
Ja hé dat was niet zo'n pfffttquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je kont eigenlijk posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |