Kan je die van mij ook ff doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:24 schreef mootie het volgende:
Mn bedje is verschoond, zo lekker altijd!![]()
Ja dat vind ik ook zo lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:24 schreef mootie het volgende:
Mn bedje is verschoond, zo lekker altijd!![]()
Hoezo!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
Ik kom die van jou wel even doen, neem ik de katten mee, op de een of andere manier is dat het hoogetepunt van hun week.
Die vinden het zo ontzettend leuk om onder het hoeslaken te zitten..... en dan moeten wij een beetje duwen en petsen en dan vechten ze terug. Of 1 onder het hoeslaken en 1 erop en dan samen klieren.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vinden het zo ontzettend leuk om onder het hoeslaken te zitten..... en dan moeten wij een beetje duwen en petsen en dan vechten ze terug. Of 1 onder het hoeslaken en 1 erop en dan samen klieren.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
1 onder en 1 op snappen ze niet zo goed, want dan kunnen ze elkaar niet vastpakken......
Maar het ziet er altijd wel leuk altijd, 4 van die klauwtjes die tegen het laken duwen...... 23234020 kleine gaatjes en dan trekken ze zich heel snel voort onder het laken.....
Euh, Leandra dacht dat je dat hondje voortaan gebruikte...quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:47 schreef Talitha het volgende:
Waarom sta ik niet meer in de OP?En waarom mijn kloon nog wel?
![]()
Edit: Kan er wat uitleg in de OP over de redenen voor een eventuele strike? Heb geen zin om terug te lezen.
* bakkie pleur voor Ian inschenktquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
* bakkie pleur voor Ian inschenkt
Liefje, het is nog geen half 11 's ochtends..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
yw dear...
tis weer aardig rustig geworden hè?
ja, ik ben er weerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefje, het is nog geen half 11 's ochtends..![]()
![]()
ja en?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefje, het is nog geen half 11 's ochtends..![]()
![]()
quote:
ik heb al een uur met mijn hond gewandeld, in de regenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het hier weleens druk rond deze tijd?
Ik lig normaal op bed (zoals het hoort)
Ik heb NIET geslapenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb al een uur met mijn hond gewandeld, in de regen![]()
maar jij hebt vast geen kids,quote:
nee, het is nooit druk om deze tijd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het hier weleens druk rond deze tijd?
Ik lig normaal op bed (zoals het hoort)
kijk zo stel je je prioriteiten juistquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik hou er wel een lekker hoog postgemiddelde aan over...
een beetje...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
M'n slaapritme is een beetje naar de klote geloof ik...![]()
Zag die er toevallig zo uit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:02 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik heb bij deze gereageerd... (ik zag ergens een reageer knopje staan)...
Serieus?quote:
... hee, blijf van mijn computer af! viespeuk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zag die er toevallig zo uit?
[afbeelding]
Oe, dan ben je nu dus onevenwichtig en makkelijk van je stuk te brengen.quote:
Pardon...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... hee, blijf van mijn computer af! viespeuk!

Moet jij niet gewoon blij zijn dat ik al 5x zoiets had van: "nee, dat is het niet waard om Gert te PM'en..."quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, dan ben je nu dus onevenwichtig en makkelijk van je stuk te brengen.![]()
O? Hmm, dat was me dan niet opgevallen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon blij zijn dat ik al 5x zoiets had van: "nee, dat is het niet waard om Gert te PM'en..."![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
O? Hmm, dat was me dan niet opgevallen.![]()
[afbeelding]
... op zijn minst... het voelde als een leegte in mijn leven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pardon...![]()
Ik neem aan dat je deze ook terug wilt?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |