En zo tochtig ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is dat zo? Ben nog nooit op een Fok meet geweest. Las wel eens in Truth dat ze naar het Solse Gat gingen maar dat leek mij niks. Beetje met z'n allen naar een gat staren.
Deze is eigenlijk mooier, en ook nog speciaal voor mootie!quote:
Een DGK SC MEET gaat dan ook veel koeler worden!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is dat zo? Ben nog nooit op een Fok meet geweest. Las wel eens in Truth dat ze naar het Solse Gat gingen maar dat leek mij niks. Beetje met z'n allen naar een gat staren.
*knoop in zakdoek legt*quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling ja, en voor het geval ik het morgen weer vergeet.... kan iemand me dan even vragen of ik al naar het gemeentehuis ben geweest om m'n rijbewijs te verlengen??
Dat is nog maar 12 dagen geldig![]()
Truste Leannemeis!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
Bij voorbaat dank voor de herinneringen morgen...
Chat staak ze, en slaap lekker strax![]()
![]()
Jij ook voor nuquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
Bij voorbaat dank voor de herinneringen morgen...
Chat staak ze, en slaap lekker strax![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Deze is eigenlijk mooier, en ook nog speciaal voor mootie!
[afbeelding]
en een heel klein beetje voor mijzelve, aangezien het 10 jaar lang ook mijn woonplaats was
Verdomde tochtig. Als ik het tochtig wil hebben kan ik ook nu de voordeur open zetten. Hoef ik niet voor naar het Solse Gat toe.quote:
Kan je beter een kip d'r op gooien. Smaakt het zelfde en is sneller klaar...quote:
Hopelijk raak je je agenda niet kwijtquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*knoop in zakdoek legt*
*op briefje schrijft waarom knoop in zakdoek zit*
*briefje in agenda legt*
*op hand schrijft dat ik morgen in agenda moet kijken*
Heb geen geld voor kip. Neem maar touw mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kan je beter een kip d'r op gooien. Smaakt het zelfde en is sneller klaar...
Truste Leandra.
Kunnen jullie me morgen niet helpen herinneren waarom ik ook alweer in mijn agenda moest kijken? Please?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kunnen jullie me morgen niet helpen herinneren waarom ik ook alweer in mijn agenda moest kijken? Please?
Een touw?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef Dutchguy het volgende:
Heb geen geld voor kip. Neem maar touw mee.![]()
Waar laat ik mijn baksteen nou.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:23 schreef mootie het volgende:
En verlies je je handtas niet.... daar zit je agenda EN je zakdoek in.
Nee wij herinneren Leandra er wel aan dat ze haar rijbewijs moet verlengen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kunnen jullie me morgen niet helpen herinneren waarom ik ook alweer in mijn agenda moest kijken? Please?
Het Solse Gat is wel een aparte plek trouwens...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kom je ook op de MEET?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een touw?
Beter neem ik dan een kip mee, kan je hem zelf nog slachten
Waar heb ik het over: ben verdikkie al 6 jaar vegetarier
Hij is ook echt TE ergquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
LOL jezus wat droog zit hier hardop te lachen. .....![]()
![]()
Hmm... dan misschien er toch maar eens heen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het Solse Gat is wel een aparte plek trouwens...
Ik kom daar al vanaf heel klein (opa en oma woonden dichbij) en toen was het nog drijfzand...
Tegenwoordig verdwaal ik er nog wel eens als ik weer terug wil lopen naar de auto![]()
Anywayz... nu echt weg dus![]()
![]()
Laat je nou eindelijk je alter ego zien? Goed van je dat je het niet langer verbergt! Het is ook niet errrrrrrg!quote:
Dat ligt er aan waar het legquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom je ook op de MEET?
Dan zorg ik voor tofu![]()
Mijn homoseksuele kant?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat je nou eindelijk je alter ego zien? Goed van je dat je het niet langer verbergt! Het is ook niet errrrrrrg!![]()
Komt Utrecht uit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar het leg
Mare tofu op de bbq... Dan kan je beter meteen gaan kotsen. Er zijn veel lekkerdere vegie dingen voor op de bbq.
Zat net te denken. Voor jouw slang op de BBQ hebben we precies 1 sateprikker nodig van 4 meter. Da's nie handig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar het leg
Mare tofu op de bbq... Dan kan je beter meteen gaan kotsen. Er zijn veel lekkerdere vegie dingen voor op de bbq.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zat net te denken. Voor jouw slang op de BBQ hebben we precies 1 sateprikker nodig van 4 meter. Da's nie handig.![]()
Die kunnen Lieke en Nicolaas wel fabrieken voor je.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zat net te denken. Voor jouw slang op de BBQ hebben we precies 1 sateprikker nodig van 4 meter. Da's nie handig.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef Dutchguy het volgende:
Truste Dutchy!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef Dutchguy het volgende:
Hee ik ga slapie doen, was gesellig met jullie.![]()
![]()
Dag gele tassenmiep! Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef Dutchguy het volgende:
Hee ik ga slapie doen, was gesellig met jullie.![]()
![]()
Je zei nest.......quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens naar mijn nest gaan...![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens naar mijn nest gaan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |