jammmer danquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
fipo
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alsjeblieft vriend: [afbeelding]
nouhou....quote:
ik durf het bijna niet te vragenquote:
OAquote:
ik heb gezocht, maar ik heb die foto's echt niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
nouhou....
trouwens:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen
Bewijs?
lieverd, ik BEN een kloonquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef eer-ik het volgende:
zeg muck, heb jij een kloon aangemaakt?
Bedankt !!!quote:
Zoiets zou mijn lieve Muckie toch nooit doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef eer-ik het volgende:
zeg muck, heb jij een kloon aangemaakt?
Wat weerhoudt je van nieuwe te maken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb gezocht, maar ik heb die foto's echt niet meer
nou ehm...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets zou mijn lieve Muckie toch nooit doen?
![]()
Ik zat er net aan te denken ja...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
nouhou....
trouwens:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen
Bewijs?
quote:
ik ben het wachtwoord van mijn andere account gewoon kwijtgeraakt.quote:
het gebrek aan een goeie camera lijkt me een verdomd goed argumentquote:
Lenen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
het gebrek aan een goeie camera lijkt me een verdomd goed argument
zo ging het bij mij ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben het wachtwoord van mijn andere account gewoon kwijtgeraakt.
ik fokte heel vaak als mijn ex aan het gamen was, maar toen ging het uit en kwam ik bijna niet meer op fok.
later bedacht ik dat het toch wel heel erg leuk was, maar wist ik mijn wachtwoord niet meer, dus maakte ik deze maar aan
Ik heb er 2quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
het gebrek aan een goeie camera lijkt me een verdomd goed argument
An offer I can't refuse... !!!!quote:
Idd, maar ik heb sinds vandaag m'n wachtwoord weer terug.quote:
wil ik ooooooookquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:56 schreef Bierik het volgende:
dus nu kan ik weer vrolijk onder m'n ouder account posten
Bierik, waar woon jij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:56 schreef Bierik het volgende:
dus nu kan ik weer vrolijk onder m'n ouder account posten
en ik dan ???quote:
Waar en wanneer?quote:
nachwachtquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:58 schreef Sander170 het volgende:
Zo nog net op tijd haha, nou een goedeavond allemaal.![]()
We gaan er weer voor.![]()
moet ik misschien maar eens doen jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je even een maltje sturen naar forum@fok.nl
geen idee, en nee, i kdenk niet dat ie dat goed vind.... zal ik hem ze maar laten maken dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:59 schreef OA het volgende:
[..]
Waar en wanneer?
Vind Lars dat trouwens wel goed??![]()
Ook goed, als wij maar mogen mee genieten! Al s het dan op beeld...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee, en nee, i kdenk niet dat ie dat goed vind.... zal ik hem ze maar laten maken dan?
Goedenacht NachtWachtquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef Sander170 het volgende:
Zo en nu een goedenacht aan alle fokkers!, door de NachtWacht.![]()
Hey NachtWacht!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef Sander170 het volgende:
Zo en nu een goedenacht aan alle fokkers!, door de NachtWacht.![]()
inddquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ook goed, als wij maar mogen mee genieten! Al s het dan op beeld...![]()
das waar ja....quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
indd
Maar ik moest ook no van jouw kookkunsten komen genieten
Mijn kookkunsten!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
indd
Maar ik moest ook no van jouw kookkunsten komen genieten
vind ik stiekem wel heel lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:04 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn kookkunsten!
Dat kan! Morgen eet ik heel culinair gebakken ei op brood...
Ik heb op mn werk afgelopen zaterdag ook een bier gehadquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
Zo dan nog maar effe koffie halen, en later op de nacht nog een heerlijk biertje.![]()
![]()
gebakken ei is ook lekkerquote:
Vriend!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:58 schreef Sander170 het volgende:
Zo nog net op tijd haha, nou een goedeavond allemaal.![]()
We gaan er weer voor.![]()
heb ik pas nog gemaakt van mijn kliekjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gebakken ei is ook lekker
boerenomelet ofzo
Ok goed.
Dat ga ik morgen maar weer eens maken
Dat is het ook!quote:
Jij?!quote:
quote:
kliekjes + ei -> koekenpan =quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:07 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik pas nog gemaakt van mijn kliekjes
Oh...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ik bedoelde qua eten schatje
nah, mijn (inmiddels beroemde) kip met citroen en kokos
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
van mijn kip of mijn borsten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:13 schreef OA het volgende:
Doe maar alvast een preview Muck!
Beschrijving ofzo!![]()
Zekerquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
das waar ja....
hmm, moeten we maar ooit een keertje doen
paintquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:13 schreef OA het volgende:
Doe maar alvast een preview Muck!
Beschrijving ofzo!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Kip heb ik al eens van geproefd...quote:
sgoed hoor... neem ik meteen mijn fotoapparaat meequote:
hahahahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:18 schreef MPG het volgende:
[..]
sgoed hoor... neem ik meteen mijn fotoapparaat mee
Niet lachen, maar beschrijven....quote:
oehquote:
Wat is heel groot? Cup F ???quote:
hè tim fritsquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hiermee stuur je een hoop jongetjes met rode wangetjes naar bed toe
Ja, zeker!quote:
is het echt F?quote:
Nou ja, ik denk dat je er wel last van je rug van krijgt. Als ze mooi rond zijn, is er niks mis meequote:
euhm..quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hiermee stuur je een hoop jongetjes met rode wangetjes naar bed toe
klopt, daarom worden ze over niet al te lange tijd ook verkleindquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat je er wel last van je rug van krijgt. Als ze mooi rond zijn, is er niks mis mee
quote:
ik ben inderdaad maar 1.63quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meen je dat nou/
Je was niet bijster groot toch..
Hmmm, das minder dan...quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
*kin op grond hangt... en das heel wat bij een kerel van 1m85
jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:28 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm, das minder dan...![]()
Vervelend zelfs... Wel beter dat ze een verkleining ondergaan dan!![]()
een meisje die bij mij op het GLR zat, had ook cup F en die werden ook verkleind.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt, daarom worden ze over niet al te lange tijd ook verkleind
maar ze zijn wel heel mooi rond enzo ja
Bij een kerel van 1m86 nog meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
*kin op grond hangt... en das heel wat bij een kerel van 1m85
En jullie ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een meisje die bij mij op het GLR zat, had ook cup F en die werden ook verkleind.
Naar DD.
was nog groot hoor, maar ze was er zooo verschrikkelijk blij mee dat ze dat gedaan had...
Doe dan maar foto's na de hulp!!quote:
Dat is wel mooi, heb je er minder last van en nog steeds mooie borsten. Naar welke cup gaan ze?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt, daarom worden ze over niet al te lange tijd ook verkleind
maar ze zijn wel heel mooi rond enzo ja
hahaha. dat denk ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:30 schreef OA het volgende:
[..]
Doe dan maar foto's na de hulp!!
Wellicht nog mooier!![]()
quote:
een volle c of kleine dquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, heb je er minder last van en nog steeds mooie borsten. Naar welke cup gaan ze?
Hier voel ik al reacties van de Koffiërs op komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha. dat denk ik ook
maar ik ga ook wel voor en na foto's maken hoor, al is het maar voor mezelf
dank jequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kleine vrouwtjes (qua lengte) zijn
ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier voel ik al reacties van de Koffiërs op komen
Kijk, dat is proat!quote:
Ik durf het weer bijna niet te vragenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha. dat denk ik ook
maar ik ga ook wel voor en na foto's maken hoor, al is het maar voor mezelf
't is nogal wat...quote:
No sweat! Mijn vrouwtje is 1.68 m. Ik vind dat wel iets hebben dat je dan als 'grote' man (1.86 m) haar kunt beschermenquote:
tuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik durf het weer bijna niet te vragen
[Mag ik ze ook zien?
Bij mij was het kwart over 4.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja mooi! Straks iets eerder dan gisteren naar bed. Het was bekant 3 uur voordat ik sliep
quote:
Ja hey, als iemand het graag wil laten zien, waarom zou ik dan niet kijken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier voel ik al reacties van de Koffiërs op komen
Massel OAquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef OA het volgende:
Maar dame en heeren, OA's wekker gaat over 5,5 uur weer, dus het is bedtijd!!![]()
![]()
Slaap lekker vriend!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef OA het volgende:
Maar dame en heeren, OA's wekker gaat over 5,5 uur weer, dus het is bedtijd!!![]()
![]()
ik vind het op zich best wel eng, want ik ben nog nooit onder narcose geweest, dus dat is sowieso al helemaal nieuw, en ik ben ook best wel bang voor de littekens, aangezien ik echt een extreem lichte huid heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is nogal wat...
Hoe sta je er tegenover, behalve dat het je eigen keus is geweest (neem ik aan?) ?
Eerlijk waar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen ging ik al bijna weer op
mijn vriend is 1.96quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
No sweat! Mijn vrouwtje is 1.68 m. Ik vind dat wel iets hebben dat je dan als 'grote' man (1.86 m) haar kunt beschermen
Ja zeker weten. Moet een hele 'opluchting' zijn voor je. Hopen dat het allemaal goed komt en je er nóg mooier uitkomt dan je erin ging!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het op zich best wel eng, want ik ben nog nooit onder narcose geweest, dus dat is sowieso al helemaal nieuw, en ik ben ook best wel bang voor de littekens, aangezien ik echt een extreem lichte huid heb.
maar als je bedenkt dat ik al een paar jaar met rug en nek klachten en daardoor hoofdpijn rondloop, kun je je vast wel voorstellen hoe ik er naar uitkijk
slaap lekker!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef OA het volgende:
![]()
absoluut een opluchting. eindelijk toffe shirtjes en bloesjes en vrolijk ondergoed kopen dat niet gelijk een vermogen kostquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Moet een hele 'opluchting' zijn voor je. Hopen dat het allemaal goed komt en je er nóg mooier uitkomt dan je erin ging!
13 in een dozijn meisjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut een opluchting. eindelijk toffe shirtjes en bloesjes en vrolijk ondergoed kopen dat niet gelijk een vermogen kost
en zo mooi ben ik niet hoor, gewoon een 13 in een dozijn meisje
Ja, dat leek me ook the main reason waarom je dat zou doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het op zich best wel eng, want ik ben nog nooit onder narcose geweest, dus dat is sowieso al helemaal nieuw, en ik ben ook best wel bang voor de littekens, aangezien ik echt een extreem lichte huid heb.
maar als je bedenkt dat ik al een paar jaar met rug en nek klachten en daardoor hoofdpijn rondloop, kun je je vast wel voorstellen hoe ik er naar uitkijk
Dat zijn leuke vooruitzichten!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut een opluchting. eindelijk toffe shirtjes en bloesjes en vrolijk ondergoed kopen dat niet gelijk een vermogen kost
en zo mooi ben ik niet hoor, gewoon een 13 in een dozijn meisje
Nou zeg dat!quote:
Ze kunnen veel tegenwoordig, heel veel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat leek me ook the main reason waarom je dat zou doen.
jouw lengte + cupmaat resulteert doorgaans wel in behoorlijke rugklachten idd
Maar littekens, ik neem aan dat ze aan de onderkant littekens maken? bij de grens tussen het eind van je borst zeg maar en de bovenbuik? Dan zal het het minst opvallen..
Ik kan je wel vertellen dat je 't bij m'n ma (die heeft een prothese) wel kan zien, maar de littekens zijn wel enorm goed weggetrokken... Als ze een bikini aanheeft heb je niet zoiets van: oh, daar zit echt een groot litteken....
Nou niet te verlegen doen he lieverdquote:
dat kloptquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat leek me ook the main reason waarom je dat zou doen.
jouw lengte + cupmaat resulteert doorgaans wel in behoorlijke rugklachten idd
Maar littekens, ik neem aan dat ze aan de onderkant littekens maken? bij de grens tussen het eind van je borst zeg maar en de bovenbuik? Dan zal het het minst opvallen..
Ik kan je wel vertellen dat je 't bij m'n ma (die heeft een prothese) wel kan zien, maar de littekens zijn wel enorm goed weggetrokken... Als ze een bikini aanheeft heb je niet zoiets van: oh, daar zit echt een groot litteken....
echt welquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn leuke vooruitzichten!
hahaha, is soms wat onhandig, maar oh zo lekker om tegen aan te kruipenquote:[..]
Nou zeg dat!
gelukkig wel jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze kunnen veel tegenwoordig, heel veel!
hihiquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou niet te verlegen doen he lieverd
* Knuffel
Dan is het gunstig toch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klopt
een soort ankervormig litteken wordt het dan
en trouwens, wie moet dat nou zien? ik ben geen bikini-type, en topless is ook niks voor mij, dus behalve mijn moeder, vriend en eventueel een dokter hoeft niemand die littekens te zien
Vind mijn vrouwtje ook fijn jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:42 schreef Muck het volgende:
[..]
echt wel
[..]
hahaha, is soms wat onhandig, maar oh zo lekker om tegen aan te kruipen
Vooral sommige verhalen achter de littekens zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het gunstig toch.
weer een puntje minder om je zorgen over te maken.
Ik zit ook goed onder de littekens, maar ja, ik ben dan ook een man
ik zit ook onder de littekens hoor, maar dat komt gewoon doordat ik een halve wilde benquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het gunstig toch.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit ook onder de littekens hoor, maar dat komt gewoon doordat ik een halve wilde ben
Ik heb er 4 van een operatie.. maar die zie je bijna niet meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het gunstig toch.
Friet erik, FRIETquote:
Ik heb 1 litteken waaardoor mensen me vaak uitmaken voor emoquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er 4 van een operatie.. maar die zie je bijna niet meer
Das vervelendquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 1 litteken waaardoor mensen me vaak uitmaken voor emo
Daar komt het absoluut niet door, ben dan ook geen emo, maar het is écht lelijk gehecht....
k heb nog steeds weinig tot geen gevoel in een stuk van m'n hand, het zou binnen een jaar goedkomen, ben inmiddels 4 jaar verder
Maar ach, 't is niet anders
emoquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar komt het absoluut niet door, ben dan ook geen emo, maar het is écht lelijk gehecht....
k heb nog steeds weinig tot geen gevoel in een stuk van m'n hand, het zou binnen een jaar goedkomen, ben inmiddels 4 jaar verder
das best lulligquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Frietjes, lieve Muckie, FRIETJESquote:
vrij zuur ja, vooral omdat me gegarandeerd werd dat het na een jaar helemaal goed zou komen en je er bijna niks van zou zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Das vervelend
Nu na zes jaar zijn die van mij bijna niet meer te zien
zijn 128-hand?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral als je weet welke hand
Waarom ben je nooit teruggegaan eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrij zuur ja, vooral omdat me gegarandeerd werd dat het na een jaar helemaal goed zou komen en je er bijna niks van zou zien.
Maar nu ben ik steeds aan iedereen aan het uitleggen hoe het komt ;')
wat heeft die hand er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral als je weet welke hand
Hoe komt hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrij zuur ja, vooral omdat me gegarandeerd werd dat het na een jaar helemaal goed zou komen en je er bijna niks van zou zien.
Maar nu ben ik steeds aan iedereen aan het uitleggen hoe het komt ;')
Omdat jij met rechts schrijft vriend, en tekent! (Niet geheel onverdienstelijk kan ik zeggen!)quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat heeft die hand er nou weer mee te maken?
omdat me dat geld gaat kosten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom ben je nooit teruggegaan eigenlijk?
Nu ben ik heulemaal nieuwsgierigquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat me dat geld gaat kosten.
Verzekering dekt dit soort shit niet.
't was namelijk m'n eigen schuld dat het gebeurde, ik was zo lam als een gier
Mja, ik deed wel meer met rechts.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Omdat jij met rechts schrijft vriend, en tekent! (Niet geheel onverdienstelijk kan ik zeggen!)
awwwwquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Frietjes, lieve Muckie, FRIETJES
Maar dat leer je wel als ik ze een keer voor je bak, met liefde
Ik laat 't wel zien @ een meet, en dan vertel ik het verhaal er wel bij.quote:
Ja echt? Die eerste 'behandeling' die je hebt ondergaan ook?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat me dat geld gaat kosten.
Verzekering dekt dit soort shit niet.
't was namelijk m'n eigen schuld dat het gebeurde, ik was zo lam als een gier
Ook een keer een meet doen buiten het weekendquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik laat 't wel zien @ een meet, en dan vertel ik het verhaal er wel bij.
Ik hoef niet bang te zijn dat te vergeten, want er wordt toch wel naar gevraagd
ik heb zo'n vermoeden dat er @ een meet bij mij naar iets heel anders gekeken wordt, na mijn verhaal van netquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik laat 't wel zien @ een meet, en dan vertel ik het verhaal er wel bij.
Ik hoef niet bang te zijn dat te vergeten, want er wordt toch wel naar gevraagd
Is goed, ik heb er vandaag de Koken met MPG over geschrevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:56 schreef Muck het volgende:
[..]
awwww
ga jij maar een keer patatjes voor me bakken hoor
daar weet ik niks meer vanquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja echt? Die eerste 'behandeling' die je hebt ondergaan ook?
Mja, dat denk ik ook welquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat er @ een meet bij mij naar iets heel anders gekeken wordt, na mijn verhaal van net
niet meerquote:
Weltrusen Muckje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Muck het volgende:
maarre, schatjes, misschien wordt het toch maar eens tijd dat ik ga slapen....
Whehehquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat er @ een meet bij mij naar iets heel anders gekeken wordt, na mijn verhaal van net
Ik ren achter je aan muckquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Muck het volgende:
trusten lieve Muckiequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Muck het volgende:
Trusten vriendquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ren achter je aan muck
Ik ga er ook vandoor
truste allemaal
Smaakt goed zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Sander170 het volgende:
Nou ben ik weer.![]()
En ik ben terug gekomen met lekkere koffie.![]()
truste eer-ik.. gedraag je vannacht hequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ren achter je aan muck
Ik ga er ook vandoor
truste allemaal
Dan je ben je vandaag een vroege vogel vriend haha > VVV Vroege Vogel Vriend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga over een minuut of 10 ook maar eens afsluiten denk ik.
Slaapse maatquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:05 schreef MPG het volgende:
ik ga nu maffen
trusten mensen
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Hehe, ik geef de pijp aan Maarten!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan je ben je vandaag een vroege vogel vriend haha > VVV Vroege Vogel Vriend.![]()
![]()
Echt vet aardige reactie van je, leuk dat het jouw opvalt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:08 schreef ReWinD het volgende:
Ik heb toch wel respect voor de NachtWachtdie hier elke nacht zijn nachtrust aan het opofferen is om hier de wacht te houden
Wow, dat is wel erg weinig slaap per nacht!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Echt vet aardige reactie van je, leuk dat het jouw opvalt.![]()
Ik slaap dan ook meestal maar zo,n 4 uurtjes per dag hé, hooguit.![]()
Ik offer veel vrije tijd op voor jullie, en ik vind het uiteraard leuk natuurlijk.
Bedankt voor je respect vriend.![]()
Ja hé, hoe bestaat het dat ik ik alsnog altijd zo vrolijk blijf hé.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:19 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Wow, dat is wel erg weinig slaap per nacht!
6 of 7 meestal. Maarja ik blijf ook niet de hele nacht wakker...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hé, hoe bestaat het dat ik ik alsnog altijd zo vrolijk blijf hé.
Vaak ben ik dan zelfs vrolijker met minder slaap haha.![]()
Hoeveel uurtjes slaap jij nou ongeveer dan ????
Haha dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
6 of 7 meestal. Maarja ik blijf ook niet de hele nacht wakker...
Komt het niet door al die koffie die je zuipt?
Is goed man! Ik drink er vast wel eentjequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:47 schreef Sander170 het volgende:
Haha biertje was ik ook al van plan, alleen zit ik nu nog met weer een nieuwe kop koffie.
Ik drink het wel later op de nacht oke.
Wow, groter dan de Nederlandse vlinders?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef indahnesia.com het volgende:
f*cking hell.. wat een grote vlinder
ffies foto maken
Post je de foto even? Nu ben ik wel erg benieuwdquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:57 schreef indahnesia.com het volgende:
nog nooit zo'n grote gezien in het wild
cm of 20-25 in doorsneequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:56 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Wow, groter dan de Nederlandse vlinders?
ja, komt eraanquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Post je de foto even? Nu ben ik wel erg benieuwd![]()
regen ja? zo, dat is weer wat nieuwsquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:07 schreef ReWinD het volgende:
Rustig, beetje regen hier.
windstil is hier niet fijn, zeker niet later op de dag. Maar nu is het nog onder de 30 graden, dus geen echt probleem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:08 schreef Sander170 het volgende:
Ja het is inderdaad rustig, het is windstil hier.
hier ook alweer bijna 2 weken op 1 buitje naquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:09 schreef Sander170 het volgende:
Ik geloof dat het nu al droog is hoor !
Hier al langer zelfs.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier ook alweer bijna 2 weken op 1 buitje na
Wow, wat een mooie vlinder!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
En nog even een foto maken MET lineaal als dat kan
Zo echt super mooi, lijkt net een neppe haha.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
En nog even een foto maken MET lineaal als dat kan
jammer dat ie niet in een boom zit, maar bij mijn poortquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Wow, wat een mooie vlinder!!!
Mooie foto ook indah
lineaal heb ik niet, pakje Marlboro welquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zo echt super mooi, lijkt net een neppe haha.![]()
Gebruik dat pakje sigaretten dan !quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lineaal heb ik niet, pakje Marlboro wel
Ook lekker.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lineaal heb ik niet, pakje Marlboro wel
Jah, kom maar brengen, ik heb geduld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, kom maar halen, waarom dat hier ligt weet ik ook niet, die zooi
volgend jaar zomer ben ik in Nederland.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jah, kom maar brengen, ik heb geduld.![]()
Jah ik wel, jij dan ook, of moet je weer weg?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent er toch nog wel even, niet?
Oh gezellig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgend jaar zomer ben ik in Nederland.
ik moet niet weg vooralsnog . ik moet alleen de tuinslang in de vijver hangen zodadelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jah ik wel, jij dan ook, of moet je weer weg?
weet ik nog niet. Als het een beetje weer is wil ik 4 weken komen, zo niet, dan ga ik eerder terug vermoed ik zo.quote:
haal zequote:Op donderdag 10 mei 2007 03:20 schreef Sander170 het volgende:
Nou mooi zo, dan ben ik nu effe bier halen, zoals beloofd, tot zo !
slaap ze en tot een andere keerquote:Op donderdag 10 mei 2007 05:14 schreef Sander170 het volgende:
Nou indah dit topic is nu echt bijna helemaal vol !
Ik laat aan jou de eer over, ik ga namelijk slapen nu.
Gooi hem maar dicht ik ben weg, doei....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |