ik heb zo'n vermoeden dat er @ een meet bij mij naar iets heel anders gekeken wordt, na mijn verhaal van netquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik laat 't wel zien @ een meet, en dan vertel ik het verhaal er wel bij.
Ik hoef niet bang te zijn dat te vergeten, want er wordt toch wel naar gevraagd
Is goed, ik heb er vandaag de Koken met MPG over geschrevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:56 schreef Muck het volgende:
[..]
awwww
ga jij maar een keer patatjes voor me bakken hoor
daar weet ik niks meer vanquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja echt? Die eerste 'behandeling' die je hebt ondergaan ook?
Mja, dat denk ik ook welquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat er @ een meet bij mij naar iets heel anders gekeken wordt, na mijn verhaal van net
niet meerquote:
Weltrusen Muckje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Muck het volgende:
maarre, schatjes, misschien wordt het toch maar eens tijd dat ik ga slapen....
Whehehquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat er @ een meet bij mij naar iets heel anders gekeken wordt, na mijn verhaal van net
Ik ren achter je aan muckquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Muck het volgende:
trusten lieve Muckiequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Muck het volgende:
Trusten vriendquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ren achter je aan muck
Ik ga er ook vandoor
truste allemaal
Smaakt goed zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef Sander170 het volgende:
Nou ben ik weer.![]()
En ik ben terug gekomen met lekkere koffie.![]()
truste eer-ik.. gedraag je vannacht hequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ren achter je aan muck
Ik ga er ook vandoor
truste allemaal
Dan je ben je vandaag een vroege vogel vriend haha > VVV Vroege Vogel Vriend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga over een minuut of 10 ook maar eens afsluiten denk ik.
Slaapse maatquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:05 schreef MPG het volgende:
ik ga nu maffen
trusten mensen
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Hehe, ik geef de pijp aan Maarten!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan je ben je vandaag een vroege vogel vriend haha > VVV Vroege Vogel Vriend.![]()
![]()
Echt vet aardige reactie van je, leuk dat het jouw opvalt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:08 schreef ReWinD het volgende:
Ik heb toch wel respect voor de NachtWachtdie hier elke nacht zijn nachtrust aan het opofferen is om hier de wacht te houden
Wow, dat is wel erg weinig slaap per nacht!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Echt vet aardige reactie van je, leuk dat het jouw opvalt.![]()
Ik slaap dan ook meestal maar zo,n 4 uurtjes per dag hé, hooguit.![]()
Ik offer veel vrije tijd op voor jullie, en ik vind het uiteraard leuk natuurlijk.
Bedankt voor je respect vriend.![]()
Ja hé, hoe bestaat het dat ik ik alsnog altijd zo vrolijk blijf hé.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:19 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Wow, dat is wel erg weinig slaap per nacht!
6 of 7 meestal. Maarja ik blijf ook niet de hele nacht wakker...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hé, hoe bestaat het dat ik ik alsnog altijd zo vrolijk blijf hé.
Vaak ben ik dan zelfs vrolijker met minder slaap haha.![]()
Hoeveel uurtjes slaap jij nou ongeveer dan ????
Haha dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
6 of 7 meestal. Maarja ik blijf ook niet de hele nacht wakker...
Komt het niet door al die koffie die je zuipt?
Is goed man! Ik drink er vast wel eentjequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:47 schreef Sander170 het volgende:
Haha biertje was ik ook al van plan, alleen zit ik nu nog met weer een nieuwe kop koffie.
Ik drink het wel later op de nacht oke.
Wow, groter dan de Nederlandse vlinders?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef indahnesia.com het volgende:
f*cking hell.. wat een grote vlinder
ffies foto maken
Post je de foto even? Nu ben ik wel erg benieuwdquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:57 schreef indahnesia.com het volgende:
nog nooit zo'n grote gezien in het wild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |