quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vloek alleen met mn broertje en dan praat en doe ik ook alleen lomp
automatisme
iig.. mensen denken sneller dat je asociaal tuig bent of zo
als je steeds roept
ooh jij bent echt kenkerdom
dus dat doe ik maar niet meer ^^
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet dan nog wel weer beginnen, maar hoewel het daten best leuk is zie ik er toch tegen op.
Uiteindelijk is wat ik wil toch een lieve vriendin waar ik veel voro kan doen, en zij voor mij, het lijkt soms zo'n omweg.
Maarja, met heel hard denken "Ik wil gewoon een tof en lief wijf" gebeurd er geen flikker ook natuurlijk.
Ik heb juist wel zin in daten!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet dan nog wel weer beginnen, maar hoewel het daten best leuk is zie ik er toch tegen op.
Uiteindelijk is wat ik wil toch een lieve vriendin waar ik veel voro kan doen, en zij voor mij, het lijkt soms zo'n omweg.
quote:
In jouw geval?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Hoe ontmoet ik leuke jongens zonder uit te gaan? En hopeloos te gaan internetdaten?
Laten we nu eens concreet gaan zijn.![]()
Dat is een goede vraag!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Hoe ontmoet ik leuke jongens zonder uit te gaan? En hopeloos te gaan internetdaten?
Gewoon ff mij op MSN toevoegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Hey!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In jouw geval?
Verhuizen naar de bewoonde wereld
Dat klinkt een beetje zoals de tekst op het T-shirts van een Breezerboy: "Sex instructor, first lesson free" of "Borstvergroting door handoplegging, niet goed geld terug"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
*broerfiguur meldt*
Vanavond in de aanbieding: lieve lange warme knuffels zonder verdere bijbedoelingen op dit moment. Twee voor de prijs van 1! Bewezen kwaliteit!
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Je moet je geen zorgen maken over wie jou leuk vind. Je moet niet erg vinden een blauwtje te lopen dus. BE tha man!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
Ah, het nieuwe topic.
Over daten; verder vind ik het kut dat ik geen goed idee heb wat voor meisjes/vrouwen nou op mij vallen en specifiek waarop dan. "Iedereen" vind me leuk lijtk het, maar zie uit die pool maar eens het relatiepotentieel te destilleren.
Geldt omgekeerd natuurlijk ook zo, maar goed, ik bekijk het eens eenzijdig.
Ja, dat weet iedereen, maar soms denk je ook van "kan ik nu niet met iemand afspreken dat we elkaar heel tof vinden en gelijk doorstappen naar de romantische liefdequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet
Je zal er echt iets voor moeten doen.
Ze komen in ieder geval niet vanzelf aan de deurbel hangen. (Tenzij je op selectvracht medewerkers en pizza bezorgers valt). Genoeg onder de mensen zijn dus. Dat kan in een kroeg, op een sportvereniging, dansschool, noem het maar op...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey!Ik woon hier anders best fijn hoor.
![]()
De kroeg in stappen, een beetje nuchtere gozer (meid) fancy-en, gebaren dat hij (zij) bij je moet komen en voila.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat weet iedereen, maar soms denk je ook van "kan ik nu niet met iemand afspreken dat we elkaar heel tof vinden en gelijk doorstappen naar de romantische liefde? "
Slaat nergens op natuurlijk, maar toch zou het soms wel handig zijn.
Dat zeg ik. Lijkt me gewoon relaxed als ik mensen op fok of welke site dan ook, waar ik dan een date mee kan hebben en zo uiteindelik wel iemand tegenkom.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat weet iedereen, maar soms denk je ook van "kan ik nu niet met iemand afspreken dat we elkaar heel tof vinden en gelijk doorstappen naar de romantische liefde? "
Slaat nergens op natuurlijk, maar toch zou het soms wel handig zijn.
Ja, maar geen hopeloos internetdaten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, wordt dat dan geen internetdaten?
Maar ik ga weer slowchatten zo te zien.![]()
![]()
bridget jones is op tv. Bij bijna alle single meiden staat de tv nu op rtl 5.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef shifto het volgende:
saaie singles avond zo te zien.
Dat lijkt mij nou een luxeprobleem!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
Ah, het nieuwe topic.
Over daten; verder vind ik het kut dat ik geen goed idee heb wat voor meisjes/vrouwen nou op mij vallen en specifiek waarop dan. "Iedereen" vind me leuk lijtk het, maar zie uit die pool maar eens het relatiepotentieel te destilleren.
Geldt omgekeerd natuurlijk ook zo, maar goed, ik bekijk het eens eenzijdig.
Ja, ik ben beter in een relatie dan de stap er naartoe. maargoed, ik moet nou ook weer niet doen alsof ik totaal suf ben natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kroeg in stappen, een beetje nuchtere gozer (meid) fancy-en, gebaren dat hij (zij) bij je moet komen en voila.
Was het maar zo simpel.
Voor vrouwen is het altijd een stuk makkelijker dan voor mannen, mannen moeten weer zelf een boel moeite doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kroeg in stappen, een beetje nuchtere gozer (meid) fancy-en, gebaren dat hij (zij) bij je moet komen en voila.
Was het maar zo simpel.
Helaas ben ik geen single meisjequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bridget jones is op tv. Bij bijna alle single meiden staat de tv nu op rtl 5.
Vrouwen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn fout is dat ik juist niet meteen binnen de eerste 5 minuten neuken wil. En door gewoon normaal doen, een beetje respect hebben voor de tegenpartij, en je niet gedragen als een droogstaande geile dekhengst, is blijkbaar genoeg om tot broertjevriendje verklaard te worden en op verder relationeel gebied geen kans meer te krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje zoals de tekst op het T-shirts van een Breezerboy: "Sex instructor, first lesson free" of "Borstvergroting door handoplegging, niet goed geld terug"![]()
Maar jou kennende bedoel je het niet zo.![]()
Ik bedoel leuk als in; ze vinden mij lief, grappig en dat soort meer. En niet eens dat ik als "broer" genoemd wordt, maar ik blijf wel gewoon die leuke aardige en lieve jongen waar niemand liefdespotentieel in ziet, zegmaar. Maar misschien zie ik gewoon mijn kansen niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou een luxeprobleem!![]()
Er zullen best vrouwen zijn die mij wél leuk vinden, maar dat weten ze dan heel goed te verbergen. Plus ik zie dat soort dingen gewoon niet.
En waarom is het voor vrouwen zo makkelijk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het altijd een stuk makkelijker dan voor mannen, mannen moeten weer zelf een boel moeite doen.![]()
Ik moet daar altijd om lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje zoals de tekst op het T-shirts van een Breezerboy: "Sex instructor, first lesson free" of "Borstvergroting door handoplegging, niet goed geld terug"![]()
Maar jou kennende bedoel je het niet zo.![]()
Je bent niet mannelijk genoeg, meteen er boven op duiken, dat ga ik de volgende keer eens proberen, kijken of dat werkt. Dat afstand bewaren werkt niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn fout is dat ik juist niet meteen binnen de eerste 5 minuten neuken wil. En door gewoon normaal doen, een beetje respect hebben voor de tegenpartij, en je niet gedragen als een droogstaande geile dekhengst, is blijkbaar genoeg om tot broertjevriendje verklaard te worden en op verder relationeel gebied geen kans meer te krijgen.
Is idd niet waar hoor, als mensen nou gewoon niet zo bang waren voor een blauwtje was alles goed geweest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom is het voor vrouwen zo makkelijk?
HIer niet. Ik heb geen TVquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe was je aan je laatste vriendin gekomen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik bedoel leuk als in; ze vinden mij lief, grappig en dat soort meer. En niet eens dat ik als "broer" genoemd wordt, maar ik blijf wel gewoon die leuke aardige en lieve jongen waar niemand liefdespotentieel in ziet, zegmaar. Maar misschien zie ik gewoon mijn kansen niet.
Het werkt iig vaker dan "lief" doen. ik bedoel, meeste single vrouwen willen ook gewoon neuken, het is alleen de taak van de man om hette fixxen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent niet mannelijk genoeg, meteen er boven op duiken, dat ga ik de volgende keer eens proberen, kijken of dat werkt. Dat afstand bewaren werkt niet.
Omdat er bijna altijd wel mannen op je afkomen als vrouw, mits je in de juiste omgeving zit. Mannen hebben dat nooit. Hooguit dat er andere mannen op je afkomen maar dat hoef ik ook weer nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor vrouwen alleen makkelijker "voor even" wat te vinden. Mannen zijn toch meer op seks etc. uit, heb ik het idee. Voor echt een serieuze relatie zal het minder uit maken of helemaal niets idd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas, die tijd heb ik nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Is idd niet waar hoor, als mensen nou gewoon niet zo bang waren voor een blauwtje was alles goed geweest.
Waar was de tijd dat je je vrouw koos door der aan der haren mee te sleuren?
Mannen hebben dat ook in de juiste omgevingquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat er bijna altijd wel mannen op je afkomen als vrouw, mits je in de juiste omgeving zit. Mannen hebben dat nooit. Hooguit dat er andere mannen op je afkomen maar dat hoef ik ook weer niet
Ik had je wel meegesleurd hoor, had je internetdaten bespaardquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas, die tijd heb ik nooit meegemaakt.![]()
Je hebt daar wel een punt indd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat er bijna altijd wel mannen op je afkomen als vrouw, mits je in de juiste omgeving zit. Mannen hebben dat nooit. Hooguit dat er andere mannen op je afkomen maar dat hoef ik ook weer niet
Mannenhumor hèquote:
Ik ga het ook maar eens proberen. Niet letterlijk, maar (voor mijn gevoel) té overduidelijk. Wie weet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent niet mannelijk genoeg, meteen er boven op duiken, dat ga ik de volgende keer eens proberen, kijken of dat werkt. Dat afstand bewaren werkt niet.
ik heb er geen last van. Of misschien zit ik in de verkeerde omgeving.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Mannen hebben dat ook in de juiste omgeving
Mja nouja dat bedoel ik dus. Maar als je er dus meteen als een droogstaande dekhengst bovenop duikt, ga je denk ik ook weer te ver. Weet ik wel zeker zelfs. Er zal wel zoiets als een gulden middenweg zijn, maar ook die is weer verschillend van persoon tot persoon. Of liever: van vrouw tot vrouw. En zie het dan maar eens goed te doen als je moeder natuur niet helemaal mee hebtquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, stekeblind.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef shifto het volgende:
En zoveel mensen zien de signs van vrouwen niet, ben je dan blind voor pussy of niet?
Als je steeds in de friends-zone beland, ga je duidelijk te langzaam ;-)quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mja nouja dat bedoel ik dus. Maar als je er dus meteen als een droogstaande dekhengst bovenop duikt, ga je denk ik ook weer te ver. Weet ik wel zeker zelfs. Er zal wel zoiets als een gulden middenweg zijn, maar ook die is weer verschillend van persoon tot persoon. Of liever: van vrouw tot vrouw. En zie het dan maar eens goed te doen als je moeder natuur niet helemaal mee hebt
Heel herkenbaar. Heb een ontzettend leuke vrouwelijke collega die ik nu al een aantal jaar ken. Ik vond (en vind) haar meer dan leuk maar liet dat eigenlijk te weinig merken. Heb achteraf gezein veel te veel kansen laten liggen. Ook achteraf signalen van haar niet opgepikt, het lijkt wel of ik daar blind voor ben of zo. We zijn nog steeds erg goede vrienden maar ik zou eigenlijk wel meer willen maar kom nu nog maar eens uit die friend zonequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
Ik bedoel leuk als in; ze vinden mij lief, grappig en dat soort meer. En niet eens dat ik als "broer" genoemd wordt, maar ik blijf wel gewoon die leuke aardige en lieve jongen waar niemand liefdespotentieel in ziet, zegmaar. Maar misschien zie ik gewoon mijn kansen niet.
I guess, maar ik heb ondertussen wel door dat dat initiatief ook makkelijker is dan het lijkt. niet dat ik niet nog enorm verlegen ben bij 1e contact, maar als je niets durft te vragen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef Shinadul het volgende:
Vrouwen kunnen het initiatief afwachten, als je maar genoeg onder de mensen komt.
Iederreen wel eens. Alles heeft zijn voor en nadelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef Q. het volgende:
Momenteel heb ik uitermate de balen van mijn status als single. Dat gaat over een minuut wel weer over. Soms heb ik dat.
In de zomer flaneren op de boulevards?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Dan vind je kijkers, geen kopersquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef webspider het volgende:
[..]
In de zomer flaneren op de boulevards?
Nee, dat is zo'n beetje het enige signaal wat tot dusver altijd wel duidelijk is doorgekomenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef shifto het volgende:
En zoveel mensen zien de signs van vrouwen niet, ben je dan blind voor pussy of niet?
Ze wilde ook alleen maar ontmoeten.quote:
Haha, nou nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef webspider het volgende:
[..]
In de zomer flaneren op de boulevards?
Ik begreep dat je haarsleuren niet uit de weg gaat. Dat schept mogelijkheden.quote:
Jij wil niet veel héquote:
True true.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik begreep dat je haarsleuren niet uit de weg gaat. Dat schept mogelijkheden..
Ontopic: Ja, ook ik nog hier. Vrij gezellig!
Hehe je hebt hm door. Maar het moeten wél serieuze tips zijn. Wat moet je bijv. bij een man niet doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij wil niet veel hé
Wat wil je dan? dat wij alles op noemen wat je kan doen zodat jij nee zegt en dan uiteindelijk toch gaat internetdaten?
In welke zin? Zat dingen hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef vencodark het volgende:
Hehe je hebt hm door. Maar het moeten wél serieuze tips zijn. Wat moet je bijv. bij een man niet doen?![]()
Op een of andere manier doet deze manier me denken aan het caracter John uit Ally McBealquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef Q. het volgende:
Momenteel heb ik uitermate de balen van mijn status als single. Dat gaat over een minuut wel weer over. Soms heb ik dat.
Ik kan best vriendschappen met aantrekkelijke vrouwen starten zonder bijbedoelingen. Ik ben er echter wel achter dat bijbedoelingen vaak op den duur wel gaan komen. Ik zit op het moment ook weer in een situatie van een beginnende vriendschap met een vrouw (vriendin van een vriend) waarvan ik weet dat ik haar in de toekomst wel leuk kan gaan vinden. Ik vind vrouwen niet zo snel meteen leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mja nouja dat bedoel ik dus. Maar als je er dus meteen als een droogstaande dekhengst bovenop duikt, ga je denk ik ook weer te ver. Weet ik wel zeker zelfs. Er zal wel zoiets als een gulden middenweg zijn, maar ook die is weer verschillend van persoon tot persoon. Of liever: van vrouw tot vrouw. En zie het dan maar eens goed te doen als je moeder natuur niet helemaal mee hebt
Haha, ik probeer het ontopic te houden, snap dat danquote:
Zo ver was ik onderhand wel, maar zoals ik al zei, ik krijg het niet gedaan die balans tussen een beetje respect hebben en bespringen te vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:17 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Als je steeds in de friends-zone beland, ga je duidelijk te langzaam ;-)
Bijten op de eerste date is echt een no-no.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar serieus, waar knapt de gemiddelde kerel toch op af?
Ik zie het al, ik ben niet gemiddeldquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Bijten op de eerste date is echt een no-no.
Bij mannen zeggen ze altijd dat ze op een sport moeten gaan met een overschot aan vrouwen. Ik denk serieus dat zonder de stijging van het aantal singles salsadansen nooit zo populair zal zijn geworden. Waarom ga je niet op een sport met een overschot aan mannen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hehe je hebt hm door. Maar het moeten wél serieuze tips zijn. Wat moet je bijv. bij een man niet doen?![]()
Slechte lichaamsverzorgingquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik probeer het ontopic te houden, snap dat danMaar serieus, waar knapt de gemiddelde kerel toch op af?
Met stip op 1, over kinderen beginnen. Ja serieus, al 2x gebeurd hierquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
Haha, ik probeer het ontopic te houden, snap dat danMaar serieus, waar knapt de gemiddelde kerel toch op af?
Ik wist 't welquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Slechte lichaamsverzorging![]()
Praten/gedragen als een man
En ikzelf nog op wat andere dingen maar dat zijn geen gemiddelde dingen
Vrouwen die te hard van stapel lopen. Allerlei plannen maken na een enkele geslaagde date. Ik wil niet voor alle kerels spreken, maar ik heb wat bedenktijd nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
In het internet-stadium: (stap 1 en 2 van Fleur's 3-stappenplanquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is inderdaad geen goede, dan lijk je net zo'n zaadmachine.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Met stip op 1, over kinderen beginnen. Ja serieus, al 2x gebeurd hier![]()
Inderdaad. Ik weet na een paar uur wel of ik je leuk vind en wat meer met je wil doen, maar dat betekent niet meteen dat ik de kleur maxi-cosy al weet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Met stip op 1, over kinderen beginnen. Ja serieus, al 2x gebeurd hier![]()
We hebben allemaal behoeftes, maar moet je het er zo dik opleggen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik hoorde iets, ik denk, ik kom ff kijken..![]()
lichtblauw.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet na een paar uur wel of ik je leuk vind en wat meer met je wil doen, maar dat betekent niet meteen dat ik de kleur maxi-cosy al weet.
Niks mis met een fijne zaadmachine op z'n tijd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
We hebben allemaal behoeftes, maar moet je het er zo dik opleggen?
Niks ervan, ik wil een meisje, en dús een róze maxicosiquote:
Dat heb ik ook vaak inderdaad. Zeg dan even dat je geen interesse hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef DonJames het volgende:
Wat ik een hekel aan heb is als je bijvoorbeeld een uitgebreid bericht hebt gestuurd, dat je dan helemaal niets terugkrijgt. Of dat het contact na 3 mails gewoon stopt. Dat iemand geen interesse heeft prima, maar laat het dan even weten.
Mja, alleen jammer voor ze dat het echt een no go is van mijn kantquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef nozem het volgende:
Ergens is het natuurlijk wel een compliment. Het impliceert dat je geschikt zaad hebt en de vaderrol wellicht goed zult vervullen. Vrouwen wier biologische klok aan het tikken is hebben daar een extra zintuig voor.
De sleutelterm. Kinderwens is wat mij betreft een hoogst eigenaardig eerstedate-gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
een relatie als die er eenmaal is ter sprake mag komen.
Andersom ook hoor, maar ik zei al dat "regelen" niet bij mijn kwaliteiten zit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Niks mis met een fijne zaadmachine op z'n tijd.
Kan je nog zo'n die-hard vrijgezel zijn.
Hey, het gaat nu toch best ontopic?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef webspider het volgende:
SC is hier: [R&P SC] Aardappel experts...
Kan je het wel/niet mee eens zijn, maar voor veel vrouwen is dat toch wel een criterium.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
De sleutelterm. Kinderwens is wat mij betreft een hoogst eigenaardig eerstedate-gespreksonderwerp.
Persoonlijk heb ik dan liever een ontvangster, dan een machine. Maar dat is persoonlijk, natuurlijk. En dat verandert niet noodzakelijkerwijs iets aan je single-status inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Niks mis met een fijne zaadmachine op z'n tijd.
Kan je nog zo'n die-hard vrijgezel zijn.
... en soms is het beeld lichtelijk vertraagd. Kom je wat oude foto's tegen, raak je in een nostalgische bui, verschijnt het gezicht van iemand van de middelbare school op je netvlies... en als je alle momenten dat je haar toen zag op een rij zet, bedenk je je vijf jaar na dato dat ze eigenlijk best wel wat signalen heeft afgegeven dat ze je leuker vond dan je dacht...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef shifto het volgende:
Misschien is dat wle het beste antwoord ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Shinadul het volgende:
Kinderwens mag van mij al op date 1 besproken zijn, ik heb daar 1 standaard antwoord op:
Ik wil eerst een stabiele relatie. De meeste vrouwen pakken die hint goed op.
Da's ook eigenaardig. Vrouwen praten nooit voor zichzelf. Ze beschouwen zich altijd als uitzondering op de regel. Maar ondertussen.quote:
Ik niet, maar mannen hebben daarin zowiezo 20+ jaar meer de tijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Welke singles voelen de biologische klok al tikken eigenlijk?
Whoopsydaisy heeft naar eigen zeggen de eeuwige jeugd
Ik nog niet echt, maar mannen hebben meer tijd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vind die klok niet zo relevant.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Da's ook eigenaardig. Vrouwen praten nooit voor zichzelf. Ze beschouwen zich altijd als uitzondering op de regel. Maar ondertussen.
Biologische klok niet. Maar na 27 jaar vrijgezelligheid vind ik het eigenlijk wel de hoogste tijd om ook eens een vriendin te hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Whoopsydaisy heeft naar eigen zeggen de eeuwige jeugd
Niet doen, het is een gegeven dat vrouwen dat onbewust toch gewoon doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Maar eens op mezelf letten de volgende keer, mischien doe ik het onbewust toch![]()
Volgens wie?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet doen, het is een gegeven dat vrouwen dat onbewust toch gewoon doen
Uiteraard. Maar meestal zijn ze in mijn ervaring zo beleefd om dat te raden in plaats van te vragen. De enige keren dat het bij mij opkwam (met één eerstedate-uitzondering) was tijdens een lopende relatie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Kan je het wel/niet mee eens zijn, maar voor veel vrouwen is dat toch wel een criterium.
Of in ieder geval, dat ze zich over 30 jaar nog met jou in hun leven kunnen voorstellen, dat wordt meestal met een van de eerste ontmoetingen al wel bepaald volgens mij.
Nou kijk... jij zoekt iemand met wie je kinderen wilt, een vrouw zoekt iemand waarvan ze kinderen krijgt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar meestal zijn ze in mijn ervaring zo beleefd om dat te raden in plaats van te vragen. De enige keren dat het bij mij opkwam (met één eerstedate-uitzondering) was tijdens een lopende relatie.
Het is ook niet dat het een absolute "ik moet nu weten waar de nooduitgang is" situatie is, het is alleen zo vroeg over het algemeen niet iets waar ik een antwoord op heb. Het antwoord "of ik kinderen wil" is voor mij niet genoeg, ik wil weten of ik kinderen [b]met haar wil.[/b] En daarvoor moet ik de persoon in kwestie iets beter kennen.
Met "Neuken?" kom je wel aan de bak dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef brooklynzoo het volgende:
weet je hoe je nog langer single blijft? door het werkwoord "vrijen" te gebruiken.
Dat dekt de lading aanzienlijk beter ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Met "Neuken?" kom je wel aan de bak dan?
Nou zijn de vrouwen van de rond de 30 ook iets van de laatste jarenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Nou kijk... jij zoekt iemand met wie je kinderen wilt, een vrouw zoekt iemand waarvan ze kinderen krijgt.
Als een vrouw zo rond haar 30ste met klapperende eierstokken loopt, denkt ze niet, 'laten we eens even en paar jaar kijken of het wel de ware is..'
Nee, Kinderen NU.
dus in theorie moet het voor mij steeds makkelijker worden straks.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Cylvia het volgende:
Als een vrouw zo rond haar 30ste met klapperende eierstokken loopt, denkt ze niet, 'laten we eens even en paar jaar kijken of het wel de ware is..'
Nee, Kinderen NU.
Mits je geschikt zaad hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
dus in theorie moet het voor mij steeds makkelijker worden straks.
Dat is ook mijn ervaring , ik denk dat dat gewoon is omdat internet-dating in Nederland nog steeds niet echt geaccepteerd wordt als volwaardig alternatief voor kroeg-hangen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef Black-Hole het volgende:
Kan een van de vrouwen hier dit aan mijn uitleggen:
Op Relatieplanet (ja, je moet toch wat) ontvang ik wel eens interesseberichtjes. Soms zit er echt wel wat leuks tussen dus die beantwoord ik dan netjes. Merendeel is gratis lid en kan dus geen berichtjes sturen, ik geef dan soms mijn mailadres zodat ze iets terug kunnen sturen. Alleen dat gebeurd dus zelden. Waarom stuurt ze dan niks terug als ze zelf interesse toont?
Is een positief antwoord terug alleen maar de bevestiging dat iemand je ook wel leuk vindt? Ik snap dat echt niet.
Tsja op internet is het veel makkelijk iemand bot te gaan negeren, maarja net zo makkelijk om iemand bot terug te zeggen waarom je het niks vond, toch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Of je stuurt een saai e-mailtje waar ze alsnog op afknapt, maar stuur dan even een berichtje datdat zo is. Wel zo netjes vind ik.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat er niets mis is met dat spul van mequote:
Ik heb me ooit één keer aangemeld op zo'n site en letterlijk de allereerste kerel die me aansprak ging zich lopen aftrekken op de webcam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring , ik denk dat dat gewoon is omdat internet-dating in Nederland nog steeds niet echt geaccepteerd wordt als volwaardig alternatief voor kroeg-hangen.
Dat is gewoon triestquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef Cylvia het volgende:
Ik heb me ooit één keer aangemeld op zo'n site en letterlijk de allereerste kerel die me aansprak ging zich lopen aftrekken op de webcam.![]()
Dus ik vond het best een volwaardig alternatief voor kroeghangen.
OMG!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik heb me ooit één keer aangemeld op zo'n site en letterlijk de allereerste kerel die me aansprak ging zich lopen aftrekken op de webcam.![]()
Dat soort volk lijkt oververtegenwoordigd ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Wanhopige sukkels heb je overalquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik ga nergens meer hangen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Wanhopige sukkels heb je overal
Die verpesten het dus ook voor de wel leuke & Serieuze mannen. Ga dan op adultfriendfinder.com hangen of zo, die dames daar zijn er namelijk voor hetzelfde.
Batsenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Met "Neuken?" kom je wel aan de bak dan?
ja en dat is zonde he.. na die eerste date vond ik het verder vrij zonde van mijn tijd en moeite.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb via internet-dating sites wel een leuke date gehad. Maar dat was er 1 uit teveel mislukte inderdaad.
Kroeghangen werkt ook niet is mijn ervaring.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef Cylvia het volgende:
[..]
ja en dat is zonde he.. na die eerste date vond ik het verder vrij zonde van mijn tijd en moeite.
Dus nu hang ik maar weer elke middag in het plaatselijke café te wachten tot mijn prins op z'n paard, -of met z'n hond whatever..- binnenkomt, maar elke dag weer die teleurstelling als dat niet gebeurt..
En dan moet je je thuis weer volzuipen om die verstikkende eenzaamheid te verdringen![]()
Zo zielig.
Dat is niet zielig. Dat is het enige zinvolle om te doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef Cylvia het volgende:
En dan moet je je thuis weer volzuipen om die verstikkende eenzaamheid te verdringen![]()
Zo zielig.
Dacht ik ook. Op zich maakt het dan niet uit of je vrijgezel bent of in één of andere doodlopende relatie zitquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:33 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is niet zielig. Dat is het enige zinvolle om te doen.
Lijkt mij best kansloos eigenlijk.. k ga er niet aan beginnen iig..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb via internet-dating sites wel een leuke date gehad. Maar dat was er 1 uit teveel mislukte inderdaad.
Stoer!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef shifto het volgende:
Ik kon net gaan drinken, maar niet gedaan, daarintegen wel 3 slaapillen van me ma gepakt, spacende shit!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zolpidem
Same here.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
ik ga eens tukken
Hehe, jajaquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:47 schreef kanna het volgende:
Kappen, je bent singleGeen verhalen over exen hier hehe.
Wat voor soort werk is het? Ik ben hier ook altijd de grappenmaker. Misschien weet ik nog watquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik stuiter nog steeds! Dit is echt een prima dag voor mij. Nog suggesties waarmee ik dit kantoor echt op z'n kop kan zetten zonder ontslagen te worden?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik stuiter nog steeds! Dit is echt een prima dag voor mij. Nog suggesties waarmee ik dit kantoor echt op z'n kop kan zetten zonder ontslagen te worden?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
ik ga eens tukken
Who. Cares.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef shifto het volgende:
Ik kon net gaan drinken, maar niet gedaan, daarintegen wel 3 slaapillen van me ma gepakt, spacende shit!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zolpidem
Ja, je hebt ook zeikende mods. Who. Cares.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja weetje, ik blíjf niet waarschuwen.
[..]
[..]
[..]
Who. Cares.
Ja, dat schijnt een cliché te zijn, maar ik heb het dus echt nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef OldJeller het volgende:
'Je bent als een broer voor me' is the cue om weg te gaan.
*mits het écht een vriendin van je is
Je bent als een verre aangetrouwde neef voor mequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt een cliché te zijn, maar ik heb het dus echt nog nooit gehoord.
Of betekent dat dat ze zelfs dát niet willen zeggen?
Die ene met schurft die leuke grappen maakt maar waar niemand dichtbij wil komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent als een verre aangetrouwde neef voor me.
Dat weet je wel waar je aan toe bent en dat je je tijd aan het verdoen bent bij die persoon of niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Die ene met schurft die leuke grappen maakt maar waar niemand dichtbij wil komen.
Nouja, misschien is het gewoon wel hét bewijs dat ik toch meer moet en moest proberen, beter een suffe afwijzing dan niets.
seau dan! verder alles oke?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goedemorgen allemaal, mijn liefje was erg onder de indruk van het sms-je en hij mist mij ook.
Vandaag is een goeie dag. Lekker ouwehoeren met mijn collega's en dit saaie kantoor even wakker schudden. Ik sta al de hele dag te stuiteren. Vanmiddag krijg ik waarschijnlijk te horen dat ik niet meer terug mag naar mijn echte functie en ik zeg: fak it! Krijg allemaal de tering want mijn humeur kan echt niet meer stuk vandaag.
1000 maal excuus. Ik zal er op letten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja weetje, ik blíjf niet waarschuwen.
[..]
[..]
[..]
Who. Cares.
Hij is wel mijn liefje maar ik ben niet de zijne.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef OldJeller het volgende:
Je liefje? Wat voor slechte ontwikkelingen hebben er allemaal plaatsgevonden toen ik in onze hoofdstad aan het fuifen was vannacht?
Da's een andere jongen hoor. Mijn liefje zit in Turkije momenteel. En Sjakie is een marokkaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef OldJeller het volgende:
Dat je telkens weer naar 'Sjaakies' is een onsubtiel 'kat in 't bakkie' voor hem.
Ik kijk wel om me heen maar ik ben niet toe aan een volgende vlam. En volgens mij ben jij gewoon een lastig portret.quote:
Meerdere vlammen zijn beter, voor als er één dooft of harder gaat branden.. heb je de ander niet meer nodig. Vergt tijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik kijk wel om me heen maar ik ben niet toe aan een volgende vlam. En volgens mij ben jij gewoon een lastig portret.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:57 schreef Minkeltje het volgende:
Hmm wat is er nog erger dan een leuke meid tegenkomen die een relatie heeft ? .......hmm.. been there done that..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ich auchquote:
Straks kan je dus dubbel-daten, voor een vriendje en een baanquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hmm, er is nu al 1 collega ontslagen. Ik heb nu mijn gesprek. Ik neem mijn jas maar vast mee. Mijn humeur kan niet meer stuk.
En...? Al nieuws?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hmm, er is nu al 1 collega ontslagen. Ik heb nu mijn gesprek. Ik neem mijn jas maar vast mee. Mijn humeur kan niet meer stuk.
Misschein is mijn angst hiervoor nog wel groter dan de angst om eeuwig single te blijven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef nozem het volgende:
Ergens is het natuurlijk wel een compliment. Het impliceert dat je geschikt zaad hebt en de vaderrol wellicht goed zult vervullen. Vrouwen wier biologische klok aan het tikken is hebben daar een extra zintuig voor.
What have you done thenquote:
Ohjee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak inderdaad. Zeg dan even dat je geen interesse hebt.
Als je mooi kan schrijvenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmm......met al dat gecomputer en gemail enzo lijkt iedereen de ouderwetse liefdesbrief te zijn vergeten! Vertel eens, wat denken jullie ervan? Ontzettend lief en een echt pluspunt voor de schrijver/schrijfster, of hopeloos ouderwets en omslachtig?![]()
Weet wel wanneer je het stuurt ! Zeker in deze tijd van e-mail e.d. is z'n papieren liefdes uiting iets bijzonders dat ook heel goed afschrikwekkend kan werken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:39 schreef Fleurezeur het volgende:
Het is eigenlijk ook meer iets voor ons meiden om zoiets te sturen natuurlijk, jongens hebben meestal een iets minder sierlijk handschrift, en het is wel vrouwelijk, zo'n roze brief met parfum natuurlijk.
Denk je? Het lijkt me juist veel ,,warmer" en ,, oprechter" overkomen dan een paar koude arial letters op een beeldscherm, of is dat niet zo ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weet wel wanneer je het stuurt ! Zeker in deze tijd van e-mail e.d. is z'n papieren liefdes uiting iets bijzonders dat ook heel goed afschrikwekkend kan werken.
Dat is zeker zo, maar als de ander dus (nog) niet verliefd is rent hij/zij daarvan dus snel weg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:47 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Denk je? Het lijkt me juist veel ,,warmer" en ,, oprechter" overkomen dan een paar koude arial letters op een beeldscherm, of is dat niet zo ?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik schrijf wel weleens kaartjes met een lieve tekst erop.
Ik schrijf weleens op een papiertje 'Ik vind je lief', stop het bij een meisje in d'r jaszak en ren heel hard weg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik schrijf wel weleens kaartjes met een lieve tekst erop.
Ik schrijf altijd met een vulpen, met roodbruine inkt ook nog eens. En ik ben ook wel zo'n figuur die het zou doen ook, maar dan wel aan iemand van wie ik weet dat het goed zit zeg maar. Vind het meer iets als spontane romantische actie tijdens een relatie, niet zo zeer om iemand mee te versieren denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:29 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel leuk om te doenSpeciaal briefpapier, vulpen, zwierige letters, en natuurlijk parfum erop spuiten! Het heeft iets romantisch
Inderdaad, of ik moet weten dat het voor haar iets heels speciaals kan zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vind het meer iets als spontane romantische actie tijdens een relatie, niet zo zeer om iemand mee te versieren denk ik
Ben teruggezet in functie met behoud van salaris, samen met 2 andere collega's. Zij gaan het bedrijf verlaten, ik blijf lekker zitten om verder te klierenquote:
'Goedemorgen, ben je al wakker?' zoetsappig?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:56 schreef Cylvia het volgende:
Een leuke liefdesbrief is zo af en toe wel ok, maar ik kan echt hoofdpijn krijgen van die zoetsappige smsjes!!
Dat vind ik echt verschrikkelijk..
'Ik hou zo van jou dat de zon en de bloemen verbleken in jouw blablabLABLA...'
of 'Goedemorgen!!! ben je al wakker'
Ja verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
'Goedemorgen, ben je al wakker?' zoetsappig?
Dat vind ik al verschrikkelijk. Volgens mij ben ik a-romantischquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
'Goedemorgen, ben je al wakker?' zoetsappig?
Haha, sowieso SMS-enquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat vind ik al verschrikkelijk. Volgens mij ben ik a-romantisch.
Jeej!! Iemand die het met me eens is!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of gewoon een keer een sms'je met alleen '-x-' of zo. M'n zus zit ook de hele avond te sms'en met d'r vriend. Ga dan naar hem toequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:12 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Haha, sowieso SMS-en![]()
Gewoon ff kort bellen of mailen, of is dat weer te zakelijk![]()
Wat is daar verschrikkelijk aan? Dat is gewoon een normale vraag. Cherrylipsie van me.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of gewoon een keer een sms'je met alleen '-x-' of zo.
Spontaan is wat mij betreft het sleutelwoord. Op 14 februari is per definitie niet spontaan (en het is uiteraard ook niet rebels om 14 februari te ontwijken, maar als spontaan het doel is, doe het een weekje eerder).quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Vind het meer iets als spontane romantische actie tijdens een relatie
niet eens vragen, gewoon doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:21 schreef OldJeller het volgende:
Jullie willen gewoon dat de persoon meteen to the point is 'goedemorgen, al genoeg pit voor een bedpartner?'
Eén keer kan, maar ik moet er niet aan denken om de hele dag zulke sms'jes te krijgen. 'Alles goed met je? Wat heb je gegeten? Met wie ga je shoppen? Hoe was college?'quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat is daar verschrikkelijk aan? Dat is gewoon een normale vraag. Cherrylipsie van me.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Of met "heb je zin in een trio"?
Waarmee wint een man dan wel jouw hart?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk om een keer zo'n brief te krijgen van de juiste persoon. Een afwijzing zou echter dubbel zo hard aankomen bij diegene omdat zij (daar ga ik wel van uit) er zoveel moeite in gestoken heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmm......met al dat gecomputer en gemail enzo lijkt iedereen de ouderwetse liefdesbrief te zijn vergeten! Vertel eens, wat denken jullie ervan? Ontzettend lief en een echt pluspunt voor de schrijver/schrijfster, of hopeloos ouderwets en omslachtig?![]()
Mwah nee. Dat is ook vervelend zodra het teveel van het goede wordt. Interesse in je doen en laten is prima, maar het moet geen overdreven vormen aan gaan nemen natuurlijk. Dan lijkt het net alsof je geschaduwd wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer kan, maar ik moet er niet aan denken om de hele dag zulke sms'jes te krijgen. 'Alles goed met je? Wat heb je gegeten? Met wie ga je shoppen? Hoe was college?'
Bindingsangst?.
donkere krullen en chocola.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Waarmee wint een man dan wel jouw hart?
Jij hebt makkelijk praten, krullebol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef nozem het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met krullen? Je zou je bijna opgelaten gaan voelen met steil haar.
Daarom is het beter om niet je hart uit te storten in een liefdesbrief aan iemand die helemaal niet weet dat jij hem leuk vindt, laat staan dat hij weet of hij jou leuk vindt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk om een keer zo'n brief te krijgen van de juiste persoon. Een afwijzing zou echter dubbel zo hard aankomen bij diegene omdat zij (daar ga ik wel van uit) er zoveel moeite in gestoken heeft.
quote:
Want?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga morgen zo ontzettend verliefd worden, ik voel het
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig niet alle vrouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef nozem het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met krullen?
Bellen is goedkoper én je kunt meer zeggen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:12 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Haha, sowieso SMS-en![]()
Gewoon ff kort bellen of mailen, of is dat weer te zakelijk![]()
Ja nu wel, en bedankt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:56 schreef Cylvia het volgende:
Een leuke liefdesbrief is zo af en toe wel ok, maar ik kan echt hoofdpijn krijgen van die zoetsappige smsjes!!
Dat vind ik echt verschrikkelijk..
'Ik hou zo van jou dat de zon en de bloemen verbleken in jouw blablabLABLA...'
of 'Goedemorgen!!! ben je al wakker'
En je bent niet verplicht tot taalverkrachting om krampachtig binnen honderdzestig tekens te blijven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Bellen is goedkoper én je kunt meer zeggen..
Nee, maar je kan hem wel eerst 6 keer wissen en heel zorgvuldig je woorden uitkiezen dat je toch niet helemaal dit bedoelt, maar wel een beetje dat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je bent niet verplicht tot taalverkrachting om krampachtig binnen honderdzestig tekens te blijven.
Please. Dit vind ik typisch een voorbeeld van door de moderne communicatie weten we niet meer hoe we moeten communiceren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:10 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Nee, maar je kan hem wel eerst 6 keer wissen en heel zorgvuldig je woorden uitkiezen dat je toch niet helemaal dit bedoelt, maar wel een beetje dat...
Om heel goed uitgezocht je boodschap over te brengen zoals 'x'
Dat kan ik ook met mail, of met brief (als ik toch aan de liefdesbrieven ga ben ik perfectionist genoeg om eerst een kladje te doen).quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:10 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Nee, maar je kan hem wel eerst 6 keer wissen en heel zorgvuldig je woorden uitkiezen dat je toch niet helemaal dit bedoelt, maar wel een beetje dat...
Precies.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Please. Dit vind ik typisch een voorbeeld van door de moderne communicatie weten we niet meer hoe we moeten communiceren.
Nee hoor, ik heb niks met krullen bij mannen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef nozem het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met krullen? Je zou je bijna opgelaten gaan voelen met steil haar.
ahh shitquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niks met krullen bij mannen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[Singles # 14] 'Je bent als een hoer voor me'.
sorry
Ik schijf brieven met een vriendquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik maak em wel vastquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef nozem het volgende:
Open jij hem principessa?
Dat is wel grappigquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
een vriendin van me wilde laatst een vibrator voor me kopen.
Verkapte 'sjeee meid, jij moet écht aan de man!'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
een vriendin van me wilde laatst een vibrator voor me kopen.
omg.. als je 20 bent ga je toch al aan jezelf twijfelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef Cylvia het volgende:
Ik vraag het omdat ik een collega heb van 50+ die nog maagd is.
Hij zegt zelf dat 'ie het niet erg vind, maar als je al 'tieten' zegt moet hij even 5 minuutjes wachten voordat ie opstaat..
Ik heb hem ook gevraag waarom hij het dan niet een keer met een (goede, nette) hoer doet.
Blijkbaar wil het niet lukken op de gewone manier, dus waarom dan niet zo?
Als maagd sterven lijkt me zo jammer!
Paus Johannes Paulus had toch een zeer bewogen leven. Om over majoor Boshardt niet te spreken, alhoewel die leeft nog en kan derhalve het roer nog drastisch omgooien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef Cylvia het volgende:
Als maagd sterven lijkt me zo jammer!
Haha, hoezo dat, ik was ook wel ouder dan 20 hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omg.. als je 20 bent ga je toch al aan jezelf twijfelen
Ik kan me toch nog wel wat posts van je herinneren Edje. Dat heb je soms, als je meer dan 6 jaar op FOK! vertoeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Haha, hoezo dat, ik was ook wel ouder dan 20 hoor
Ja, maar toen was ik al 20 geweest heh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik kan me toch nog wel wat posts van je herinneren Edje.
Nou.. omdat ik vind dat als je 20+ bent en je hebt nog niet genuekct dat dat sad isquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Haha, hoezo dat, ik was ook wel ouder dan 20 hoor
Vertel eens. Waarom vind je dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou.. omdat ik vind dat als je 20+ bent en je hebt nog niet genuekct dat dat sad is?
Nou sorry hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou.. omdat ik vind dat als je 20+ bent en je hebt nog niet genuekct dat dat sad is?
Waarom nietquote:
Maar waaraan, is de vraag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Bij 20 zou ik gaan twijfelen
Waarom?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar aan de andere kant ben ik ook tegen one night stands e.d.
En dat noem je een argument?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Waarom niet
Bij 20 zou ik gaan twijfelen
en bij 25 zou ik al helemaal zo iets hebben van OMG
Maar aan de andere kant ben ik ook tegen one night stands e.d.
Neuken is geen primaire taak. Tenzij er kinderen van komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Aan jezelf. Je hebt niet eens voldaan aan je primairste taak als mens
"Aan jezelf twijfelen" zegt niets, wat is dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Aan jezelf. Je hebt niet eens voldaan aan je primairste taak als mens
geheel vrijwillig is het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jow, tot zo! In het nieuwe topic.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef Shinadul het volgende:
Damn wat een topic. Ik hou het voor gezien voorlopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |