What have you done thenquote:
Ohjee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak inderdaad. Zeg dan even dat je geen interesse hebt.
Als je mooi kan schrijvenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmm......met al dat gecomputer en gemail enzo lijkt iedereen de ouderwetse liefdesbrief te zijn vergeten! Vertel eens, wat denken jullie ervan? Ontzettend lief en een echt pluspunt voor de schrijver/schrijfster, of hopeloos ouderwets en omslachtig?![]()
Weet wel wanneer je het stuurt ! Zeker in deze tijd van e-mail e.d. is z'n papieren liefdes uiting iets bijzonders dat ook heel goed afschrikwekkend kan werken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:39 schreef Fleurezeur het volgende:
Het is eigenlijk ook meer iets voor ons meiden om zoiets te sturen natuurlijk, jongens hebben meestal een iets minder sierlijk handschrift, en het is wel vrouwelijk, zo'n roze brief met parfum natuurlijk.
Denk je? Het lijkt me juist veel ,,warmer" en ,, oprechter" overkomen dan een paar koude arial letters op een beeldscherm, of is dat niet zo ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weet wel wanneer je het stuurt ! Zeker in deze tijd van e-mail e.d. is z'n papieren liefdes uiting iets bijzonders dat ook heel goed afschrikwekkend kan werken.
Dat is zeker zo, maar als de ander dus (nog) niet verliefd is rent hij/zij daarvan dus snel weg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:47 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Denk je? Het lijkt me juist veel ,,warmer" en ,, oprechter" overkomen dan een paar koude arial letters op een beeldscherm, of is dat niet zo ?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik schrijf wel weleens kaartjes met een lieve tekst erop.
Ik schrijf weleens op een papiertje 'Ik vind je lief', stop het bij een meisje in d'r jaszak en ren heel hard weg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik schrijf wel weleens kaartjes met een lieve tekst erop.
Ik schrijf altijd met een vulpen, met roodbruine inkt ook nog eens. En ik ben ook wel zo'n figuur die het zou doen ook, maar dan wel aan iemand van wie ik weet dat het goed zit zeg maar. Vind het meer iets als spontane romantische actie tijdens een relatie, niet zo zeer om iemand mee te versieren denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:29 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel leuk om te doenSpeciaal briefpapier, vulpen, zwierige letters, en natuurlijk parfum erop spuiten! Het heeft iets romantisch
Inderdaad, of ik moet weten dat het voor haar iets heels speciaals kan zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vind het meer iets als spontane romantische actie tijdens een relatie, niet zo zeer om iemand mee te versieren denk ik
Ben teruggezet in functie met behoud van salaris, samen met 2 andere collega's. Zij gaan het bedrijf verlaten, ik blijf lekker zitten om verder te klierenquote:
'Goedemorgen, ben je al wakker?' zoetsappig?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:56 schreef Cylvia het volgende:
Een leuke liefdesbrief is zo af en toe wel ok, maar ik kan echt hoofdpijn krijgen van die zoetsappige smsjes!!
Dat vind ik echt verschrikkelijk..
'Ik hou zo van jou dat de zon en de bloemen verbleken in jouw blablabLABLA...'
of 'Goedemorgen!!! ben je al wakker'
Ja verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
'Goedemorgen, ben je al wakker?' zoetsappig?
Dat vind ik al verschrikkelijk. Volgens mij ben ik a-romantischquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
'Goedemorgen, ben je al wakker?' zoetsappig?
Haha, sowieso SMS-enquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat vind ik al verschrikkelijk. Volgens mij ben ik a-romantisch.
Jeej!! Iemand die het met me eens is!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of gewoon een keer een sms'je met alleen '-x-' of zo. M'n zus zit ook de hele avond te sms'en met d'r vriend. Ga dan naar hem toequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:12 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Haha, sowieso SMS-en![]()
Gewoon ff kort bellen of mailen, of is dat weer te zakelijk![]()
Wat is daar verschrikkelijk aan? Dat is gewoon een normale vraag. Cherrylipsie van me.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of gewoon een keer een sms'je met alleen '-x-' of zo.
Spontaan is wat mij betreft het sleutelwoord. Op 14 februari is per definitie niet spontaan (en het is uiteraard ook niet rebels om 14 februari te ontwijken, maar als spontaan het doel is, doe het een weekje eerder).quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Vind het meer iets als spontane romantische actie tijdens een relatie
niet eens vragen, gewoon doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:21 schreef OldJeller het volgende:
Jullie willen gewoon dat de persoon meteen to the point is 'goedemorgen, al genoeg pit voor een bedpartner?'
Eén keer kan, maar ik moet er niet aan denken om de hele dag zulke sms'jes te krijgen. 'Alles goed met je? Wat heb je gegeten? Met wie ga je shoppen? Hoe was college?'quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat is daar verschrikkelijk aan? Dat is gewoon een normale vraag. Cherrylipsie van me.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Of met "heb je zin in een trio"?
Waarmee wint een man dan wel jouw hart?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk om een keer zo'n brief te krijgen van de juiste persoon. Een afwijzing zou echter dubbel zo hard aankomen bij diegene omdat zij (daar ga ik wel van uit) er zoveel moeite in gestoken heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmm......met al dat gecomputer en gemail enzo lijkt iedereen de ouderwetse liefdesbrief te zijn vergeten! Vertel eens, wat denken jullie ervan? Ontzettend lief en een echt pluspunt voor de schrijver/schrijfster, of hopeloos ouderwets en omslachtig?![]()
Mwah nee. Dat is ook vervelend zodra het teveel van het goede wordt. Interesse in je doen en laten is prima, maar het moet geen overdreven vormen aan gaan nemen natuurlijk. Dan lijkt het net alsof je geschaduwd wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer kan, maar ik moet er niet aan denken om de hele dag zulke sms'jes te krijgen. 'Alles goed met je? Wat heb je gegeten? Met wie ga je shoppen? Hoe was college?'
Bindingsangst?.
donkere krullen en chocola.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Waarmee wint een man dan wel jouw hart?
Jij hebt makkelijk praten, krullebol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef nozem het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met krullen? Je zou je bijna opgelaten gaan voelen met steil haar.
Daarom is het beter om niet je hart uit te storten in een liefdesbrief aan iemand die helemaal niet weet dat jij hem leuk vindt, laat staan dat hij weet of hij jou leuk vindt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk om een keer zo'n brief te krijgen van de juiste persoon. Een afwijzing zou echter dubbel zo hard aankomen bij diegene omdat zij (daar ga ik wel van uit) er zoveel moeite in gestoken heeft.
quote:
Want?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga morgen zo ontzettend verliefd worden, ik voel het
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig niet alle vrouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef nozem het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met krullen?
Bellen is goedkoper én je kunt meer zeggen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:12 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Haha, sowieso SMS-en![]()
Gewoon ff kort bellen of mailen, of is dat weer te zakelijk![]()
Ja nu wel, en bedankt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:56 schreef Cylvia het volgende:
Een leuke liefdesbrief is zo af en toe wel ok, maar ik kan echt hoofdpijn krijgen van die zoetsappige smsjes!!
Dat vind ik echt verschrikkelijk..
'Ik hou zo van jou dat de zon en de bloemen verbleken in jouw blablabLABLA...'
of 'Goedemorgen!!! ben je al wakker'
En je bent niet verplicht tot taalverkrachting om krampachtig binnen honderdzestig tekens te blijven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Bellen is goedkoper én je kunt meer zeggen..
Nee, maar je kan hem wel eerst 6 keer wissen en heel zorgvuldig je woorden uitkiezen dat je toch niet helemaal dit bedoelt, maar wel een beetje dat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je bent niet verplicht tot taalverkrachting om krampachtig binnen honderdzestig tekens te blijven.
Please. Dit vind ik typisch een voorbeeld van door de moderne communicatie weten we niet meer hoe we moeten communiceren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:10 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Nee, maar je kan hem wel eerst 6 keer wissen en heel zorgvuldig je woorden uitkiezen dat je toch niet helemaal dit bedoelt, maar wel een beetje dat...
Om heel goed uitgezocht je boodschap over te brengen zoals 'x'
Dat kan ik ook met mail, of met brief (als ik toch aan de liefdesbrieven ga ben ik perfectionist genoeg om eerst een kladje te doen).quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:10 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Nee, maar je kan hem wel eerst 6 keer wissen en heel zorgvuldig je woorden uitkiezen dat je toch niet helemaal dit bedoelt, maar wel een beetje dat...
Precies.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Please. Dit vind ik typisch een voorbeeld van door de moderne communicatie weten we niet meer hoe we moeten communiceren.
Nee hoor, ik heb niks met krullen bij mannen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef nozem het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met krullen? Je zou je bijna opgelaten gaan voelen met steil haar.
ahh shitquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niks met krullen bij mannen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[Singles # 14] 'Je bent als een hoer voor me'.
sorry
Ik schijf brieven met een vriendquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik maak em wel vastquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef nozem het volgende:
Open jij hem principessa?
Dat is wel grappigquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
een vriendin van me wilde laatst een vibrator voor me kopen.
Verkapte 'sjeee meid, jij moet écht aan de man!'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
een vriendin van me wilde laatst een vibrator voor me kopen.
omg.. als je 20 bent ga je toch al aan jezelf twijfelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef Cylvia het volgende:
Ik vraag het omdat ik een collega heb van 50+ die nog maagd is.
Hij zegt zelf dat 'ie het niet erg vind, maar als je al 'tieten' zegt moet hij even 5 minuutjes wachten voordat ie opstaat..
Ik heb hem ook gevraag waarom hij het dan niet een keer met een (goede, nette) hoer doet.
Blijkbaar wil het niet lukken op de gewone manier, dus waarom dan niet zo?
Als maagd sterven lijkt me zo jammer!
Paus Johannes Paulus had toch een zeer bewogen leven. Om over majoor Boshardt niet te spreken, alhoewel die leeft nog en kan derhalve het roer nog drastisch omgooien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef Cylvia het volgende:
Als maagd sterven lijkt me zo jammer!
Haha, hoezo dat, ik was ook wel ouder dan 20 hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omg.. als je 20 bent ga je toch al aan jezelf twijfelen
Ik kan me toch nog wel wat posts van je herinneren Edje. Dat heb je soms, als je meer dan 6 jaar op FOK! vertoeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Haha, hoezo dat, ik was ook wel ouder dan 20 hoor
Ja, maar toen was ik al 20 geweest heh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik kan me toch nog wel wat posts van je herinneren Edje.
Nou.. omdat ik vind dat als je 20+ bent en je hebt nog niet genuekct dat dat sad isquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Haha, hoezo dat, ik was ook wel ouder dan 20 hoor
Vertel eens. Waarom vind je dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou.. omdat ik vind dat als je 20+ bent en je hebt nog niet genuekct dat dat sad is?
Nou sorry hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou.. omdat ik vind dat als je 20+ bent en je hebt nog niet genuekct dat dat sad is?
Waarom nietquote:
Maar waaraan, is de vraag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Bij 20 zou ik gaan twijfelen
Waarom?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar aan de andere kant ben ik ook tegen one night stands e.d.
En dat noem je een argument?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Waarom niet
Bij 20 zou ik gaan twijfelen
en bij 25 zou ik al helemaal zo iets hebben van OMG
Maar aan de andere kant ben ik ook tegen one night stands e.d.
Neuken is geen primaire taak. Tenzij er kinderen van komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Aan jezelf. Je hebt niet eens voldaan aan je primairste taak als mens
"Aan jezelf twijfelen" zegt niets, wat is dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Aan jezelf. Je hebt niet eens voldaan aan je primairste taak als mens
geheel vrijwillig is het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jow, tot zo! In het nieuwe topic.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef Shinadul het volgende:
Damn wat een topic. Ik hou het voor gezien voorlopig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |