What have you done thenquote:
Ohjee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak inderdaad. Zeg dan even dat je geen interesse hebt.
Als je mooi kan schrijvenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmm......met al dat gecomputer en gemail enzo lijkt iedereen de ouderwetse liefdesbrief te zijn vergeten! Vertel eens, wat denken jullie ervan? Ontzettend lief en een echt pluspunt voor de schrijver/schrijfster, of hopeloos ouderwets en omslachtig?![]()
Weet wel wanneer je het stuurt ! Zeker in deze tijd van e-mail e.d. is z'n papieren liefdes uiting iets bijzonders dat ook heel goed afschrikwekkend kan werken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:39 schreef Fleurezeur het volgende:
Het is eigenlijk ook meer iets voor ons meiden om zoiets te sturen natuurlijk, jongens hebben meestal een iets minder sierlijk handschrift, en het is wel vrouwelijk, zo'n roze brief met parfum natuurlijk.
Denk je? Het lijkt me juist veel ,,warmer" en ,, oprechter" overkomen dan een paar koude arial letters op een beeldscherm, of is dat niet zo ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weet wel wanneer je het stuurt ! Zeker in deze tijd van e-mail e.d. is z'n papieren liefdes uiting iets bijzonders dat ook heel goed afschrikwekkend kan werken.
Dat is zeker zo, maar als de ander dus (nog) niet verliefd is rent hij/zij daarvan dus snel weg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:47 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Denk je? Het lijkt me juist veel ,,warmer" en ,, oprechter" overkomen dan een paar koude arial letters op een beeldscherm, of is dat niet zo ?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik schrijf wel weleens kaartjes met een lieve tekst erop.
Ik schrijf weleens op een papiertje 'Ik vind je lief', stop het bij een meisje in d'r jaszak en ren heel hard weg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik schrijf wel weleens kaartjes met een lieve tekst erop.
Ik schrijf altijd met een vulpen, met roodbruine inkt ook nog eens. En ik ben ook wel zo'n figuur die het zou doen ook, maar dan wel aan iemand van wie ik weet dat het goed zit zeg maar. Vind het meer iets als spontane romantische actie tijdens een relatie, niet zo zeer om iemand mee te versieren denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:29 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel leuk om te doenSpeciaal briefpapier, vulpen, zwierige letters, en natuurlijk parfum erop spuiten! Het heeft iets romantisch
Inderdaad, of ik moet weten dat het voor haar iets heels speciaals kan zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vind het meer iets als spontane romantische actie tijdens een relatie, niet zo zeer om iemand mee te versieren denk ik
Ben teruggezet in functie met behoud van salaris, samen met 2 andere collega's. Zij gaan het bedrijf verlaten, ik blijf lekker zitten om verder te klierenquote:
'Goedemorgen, ben je al wakker?' zoetsappig?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:56 schreef Cylvia het volgende:
Een leuke liefdesbrief is zo af en toe wel ok, maar ik kan echt hoofdpijn krijgen van die zoetsappige smsjes!!
Dat vind ik echt verschrikkelijk..
'Ik hou zo van jou dat de zon en de bloemen verbleken in jouw blablabLABLA...'
of 'Goedemorgen!!! ben je al wakker'
Ja verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
'Goedemorgen, ben je al wakker?' zoetsappig?
Dat vind ik al verschrikkelijk. Volgens mij ben ik a-romantischquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
'Goedemorgen, ben je al wakker?' zoetsappig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |