Lijkt mij best kansloos eigenlijk.. k ga er niet aan beginnen iig..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb via internet-dating sites wel een leuke date gehad. Maar dat was er 1 uit teveel mislukte inderdaad.
Stoer!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef shifto het volgende:
Ik kon net gaan drinken, maar niet gedaan, daarintegen wel 3 slaapillen van me ma gepakt, spacende shit!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zolpidem
Same here.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
ik ga eens tukken
Hehe, jajaquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:47 schreef kanna het volgende:
Kappen, je bent singleGeen verhalen over exen hier hehe.
Wat voor soort werk is het? Ik ben hier ook altijd de grappenmaker. Misschien weet ik nog watquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik stuiter nog steeds! Dit is echt een prima dag voor mij. Nog suggesties waarmee ik dit kantoor echt op z'n kop kan zetten zonder ontslagen te worden?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik stuiter nog steeds! Dit is echt een prima dag voor mij. Nog suggesties waarmee ik dit kantoor echt op z'n kop kan zetten zonder ontslagen te worden?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
ik ga eens tukken
Who. Cares.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef shifto het volgende:
Ik kon net gaan drinken, maar niet gedaan, daarintegen wel 3 slaapillen van me ma gepakt, spacende shit!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zolpidem
Ja, je hebt ook zeikende mods. Who. Cares.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja weetje, ik blíjf niet waarschuwen.
[..]
[..]
[..]
Who. Cares.
Ja, dat schijnt een cliché te zijn, maar ik heb het dus echt nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef OldJeller het volgende:
'Je bent als een broer voor me' is the cue om weg te gaan.
*mits het écht een vriendin van je is
Je bent als een verre aangetrouwde neef voor mequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt een cliché te zijn, maar ik heb het dus echt nog nooit gehoord.
Of betekent dat dat ze zelfs dát niet willen zeggen?
Die ene met schurft die leuke grappen maakt maar waar niemand dichtbij wil komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent als een verre aangetrouwde neef voor me.
Dat weet je wel waar je aan toe bent en dat je je tijd aan het verdoen bent bij die persoon of niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Die ene met schurft die leuke grappen maakt maar waar niemand dichtbij wil komen.
Nouja, misschien is het gewoon wel hét bewijs dat ik toch meer moet en moest proberen, beter een suffe afwijzing dan niets.
seau dan! verder alles oke?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goedemorgen allemaal, mijn liefje was erg onder de indruk van het sms-je en hij mist mij ook.
Vandaag is een goeie dag. Lekker ouwehoeren met mijn collega's en dit saaie kantoor even wakker schudden. Ik sta al de hele dag te stuiteren. Vanmiddag krijg ik waarschijnlijk te horen dat ik niet meer terug mag naar mijn echte functie en ik zeg: fak it! Krijg allemaal de tering want mijn humeur kan echt niet meer stuk vandaag.
1000 maal excuus. Ik zal er op letten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja weetje, ik blíjf niet waarschuwen.
[..]
[..]
[..]
Who. Cares.
Hij is wel mijn liefje maar ik ben niet de zijne.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef OldJeller het volgende:
Je liefje? Wat voor slechte ontwikkelingen hebben er allemaal plaatsgevonden toen ik in onze hoofdstad aan het fuifen was vannacht?
Da's een andere jongen hoor. Mijn liefje zit in Turkije momenteel. En Sjakie is een marokkaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef OldJeller het volgende:
Dat je telkens weer naar 'Sjaakies' is een onsubtiel 'kat in 't bakkie' voor hem.
Ik kijk wel om me heen maar ik ben niet toe aan een volgende vlam. En volgens mij ben jij gewoon een lastig portret.quote:
Meerdere vlammen zijn beter, voor als er één dooft of harder gaat branden.. heb je de ander niet meer nodig. Vergt tijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik kijk wel om me heen maar ik ben niet toe aan een volgende vlam. En volgens mij ben jij gewoon een lastig portret.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:57 schreef Minkeltje het volgende:
Hmm wat is er nog erger dan een leuke meid tegenkomen die een relatie heeft ? .......hmm.. been there done that..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ich auchquote:
Straks kan je dus dubbel-daten, voor een vriendje en een baanquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hmm, er is nu al 1 collega ontslagen. Ik heb nu mijn gesprek. Ik neem mijn jas maar vast mee. Mijn humeur kan niet meer stuk.
En...? Al nieuws?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hmm, er is nu al 1 collega ontslagen. Ik heb nu mijn gesprek. Ik neem mijn jas maar vast mee. Mijn humeur kan niet meer stuk.
Misschein is mijn angst hiervoor nog wel groter dan de angst om eeuwig single te blijven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef nozem het volgende:
Ergens is het natuurlijk wel een compliment. Het impliceert dat je geschikt zaad hebt en de vaderrol wellicht goed zult vervullen. Vrouwen wier biologische klok aan het tikken is hebben daar een extra zintuig voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |