quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vloek alleen met mn broertje en dan praat en doe ik ook alleen lomp
automatisme
iig.. mensen denken sneller dat je asociaal tuig bent of zo
als je steeds roept
ooh jij bent echt kenkerdom
dus dat doe ik maar niet meer ^^
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet dan nog wel weer beginnen, maar hoewel het daten best leuk is zie ik er toch tegen op.
Uiteindelijk is wat ik wil toch een lieve vriendin waar ik veel voro kan doen, en zij voor mij, het lijkt soms zo'n omweg.
Maarja, met heel hard denken "Ik wil gewoon een tof en lief wijf" gebeurd er geen flikker ook natuurlijk.
Ik heb juist wel zin in daten!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet dan nog wel weer beginnen, maar hoewel het daten best leuk is zie ik er toch tegen op.
Uiteindelijk is wat ik wil toch een lieve vriendin waar ik veel voro kan doen, en zij voor mij, het lijkt soms zo'n omweg.
quote:
In jouw geval?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Hoe ontmoet ik leuke jongens zonder uit te gaan? En hopeloos te gaan internetdaten?
Laten we nu eens concreet gaan zijn.![]()
Dat is een goede vraag!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Hoe ontmoet ik leuke jongens zonder uit te gaan? En hopeloos te gaan internetdaten?
Gewoon ff mij op MSN toevoegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Hey!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In jouw geval?
Verhuizen naar de bewoonde wereld
Dat klinkt een beetje zoals de tekst op het T-shirts van een Breezerboy: "Sex instructor, first lesson free" of "Borstvergroting door handoplegging, niet goed geld terug"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
*broerfiguur meldt*
Vanavond in de aanbieding: lieve lange warme knuffels zonder verdere bijbedoelingen op dit moment. Twee voor de prijs van 1! Bewezen kwaliteit!
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Je moet je geen zorgen maken over wie jou leuk vind. Je moet niet erg vinden een blauwtje te lopen dus. BE tha man!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
Ah, het nieuwe topic.
Over daten; verder vind ik het kut dat ik geen goed idee heb wat voor meisjes/vrouwen nou op mij vallen en specifiek waarop dan. "Iedereen" vind me leuk lijtk het, maar zie uit die pool maar eens het relatiepotentieel te destilleren.
Geldt omgekeerd natuurlijk ook zo, maar goed, ik bekijk het eens eenzijdig.
Ja, dat weet iedereen, maar soms denk je ook van "kan ik nu niet met iemand afspreken dat we elkaar heel tof vinden en gelijk doorstappen naar de romantische liefdequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet
Je zal er echt iets voor moeten doen.
Ze komen in ieder geval niet vanzelf aan de deurbel hangen. (Tenzij je op selectvracht medewerkers en pizza bezorgers valt). Genoeg onder de mensen zijn dus. Dat kan in een kroeg, op een sportvereniging, dansschool, noem het maar op...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey!Ik woon hier anders best fijn hoor.
![]()
De kroeg in stappen, een beetje nuchtere gozer (meid) fancy-en, gebaren dat hij (zij) bij je moet komen en voila.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat weet iedereen, maar soms denk je ook van "kan ik nu niet met iemand afspreken dat we elkaar heel tof vinden en gelijk doorstappen naar de romantische liefde? "
Slaat nergens op natuurlijk, maar toch zou het soms wel handig zijn.
Dat zeg ik. Lijkt me gewoon relaxed als ik mensen op fok of welke site dan ook, waar ik dan een date mee kan hebben en zo uiteindelik wel iemand tegenkom.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat weet iedereen, maar soms denk je ook van "kan ik nu niet met iemand afspreken dat we elkaar heel tof vinden en gelijk doorstappen naar de romantische liefde? "
Slaat nergens op natuurlijk, maar toch zou het soms wel handig zijn.
Ja, maar geen hopeloos internetdaten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, wordt dat dan geen internetdaten?
Maar ik ga weer slowchatten zo te zien.![]()
![]()
bridget jones is op tv. Bij bijna alle single meiden staat de tv nu op rtl 5.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef shifto het volgende:
saaie singles avond zo te zien.
Dat lijkt mij nou een luxeprobleem!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
Ah, het nieuwe topic.
Over daten; verder vind ik het kut dat ik geen goed idee heb wat voor meisjes/vrouwen nou op mij vallen en specifiek waarop dan. "Iedereen" vind me leuk lijtk het, maar zie uit die pool maar eens het relatiepotentieel te destilleren.
Geldt omgekeerd natuurlijk ook zo, maar goed, ik bekijk het eens eenzijdig.
Ja, ik ben beter in een relatie dan de stap er naartoe. maargoed, ik moet nou ook weer niet doen alsof ik totaal suf ben natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kroeg in stappen, een beetje nuchtere gozer (meid) fancy-en, gebaren dat hij (zij) bij je moet komen en voila.
Was het maar zo simpel.
Voor vrouwen is het altijd een stuk makkelijker dan voor mannen, mannen moeten weer zelf een boel moeite doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kroeg in stappen, een beetje nuchtere gozer (meid) fancy-en, gebaren dat hij (zij) bij je moet komen en voila.
Was het maar zo simpel.
Helaas ben ik geen single meisjequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bridget jones is op tv. Bij bijna alle single meiden staat de tv nu op rtl 5.
Vrouwen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn fout is dat ik juist niet meteen binnen de eerste 5 minuten neuken wil. En door gewoon normaal doen, een beetje respect hebben voor de tegenpartij, en je niet gedragen als een droogstaande geile dekhengst, is blijkbaar genoeg om tot broertjevriendje verklaard te worden en op verder relationeel gebied geen kans meer te krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje zoals de tekst op het T-shirts van een Breezerboy: "Sex instructor, first lesson free" of "Borstvergroting door handoplegging, niet goed geld terug"![]()
Maar jou kennende bedoel je het niet zo.![]()
Ik bedoel leuk als in; ze vinden mij lief, grappig en dat soort meer. En niet eens dat ik als "broer" genoemd wordt, maar ik blijf wel gewoon die leuke aardige en lieve jongen waar niemand liefdespotentieel in ziet, zegmaar. Maar misschien zie ik gewoon mijn kansen niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou een luxeprobleem!![]()
Er zullen best vrouwen zijn die mij wél leuk vinden, maar dat weten ze dan heel goed te verbergen. Plus ik zie dat soort dingen gewoon niet.
En waarom is het voor vrouwen zo makkelijk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het altijd een stuk makkelijker dan voor mannen, mannen moeten weer zelf een boel moeite doen.![]()
Ik moet daar altijd om lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje zoals de tekst op het T-shirts van een Breezerboy: "Sex instructor, first lesson free" of "Borstvergroting door handoplegging, niet goed geld terug"![]()
Maar jou kennende bedoel je het niet zo.![]()
Je bent niet mannelijk genoeg, meteen er boven op duiken, dat ga ik de volgende keer eens proberen, kijken of dat werkt. Dat afstand bewaren werkt niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn fout is dat ik juist niet meteen binnen de eerste 5 minuten neuken wil. En door gewoon normaal doen, een beetje respect hebben voor de tegenpartij, en je niet gedragen als een droogstaande geile dekhengst, is blijkbaar genoeg om tot broertjevriendje verklaard te worden en op verder relationeel gebied geen kans meer te krijgen.
Is idd niet waar hoor, als mensen nou gewoon niet zo bang waren voor een blauwtje was alles goed geweest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom is het voor vrouwen zo makkelijk?
HIer niet. Ik heb geen TVquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe was je aan je laatste vriendin gekomen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik bedoel leuk als in; ze vinden mij lief, grappig en dat soort meer. En niet eens dat ik als "broer" genoemd wordt, maar ik blijf wel gewoon die leuke aardige en lieve jongen waar niemand liefdespotentieel in ziet, zegmaar. Maar misschien zie ik gewoon mijn kansen niet.
Het werkt iig vaker dan "lief" doen. ik bedoel, meeste single vrouwen willen ook gewoon neuken, het is alleen de taak van de man om hette fixxen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent niet mannelijk genoeg, meteen er boven op duiken, dat ga ik de volgende keer eens proberen, kijken of dat werkt. Dat afstand bewaren werkt niet.
Omdat er bijna altijd wel mannen op je afkomen als vrouw, mits je in de juiste omgeving zit. Mannen hebben dat nooit. Hooguit dat er andere mannen op je afkomen maar dat hoef ik ook weer nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor vrouwen alleen makkelijker "voor even" wat te vinden. Mannen zijn toch meer op seks etc. uit, heb ik het idee. Voor echt een serieuze relatie zal het minder uit maken of helemaal niets idd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas, die tijd heb ik nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Is idd niet waar hoor, als mensen nou gewoon niet zo bang waren voor een blauwtje was alles goed geweest.
Waar was de tijd dat je je vrouw koos door der aan der haren mee te sleuren?
Mannen hebben dat ook in de juiste omgevingquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat er bijna altijd wel mannen op je afkomen als vrouw, mits je in de juiste omgeving zit. Mannen hebben dat nooit. Hooguit dat er andere mannen op je afkomen maar dat hoef ik ook weer niet
Ik had je wel meegesleurd hoor, had je internetdaten bespaardquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas, die tijd heb ik nooit meegemaakt.![]()
Je hebt daar wel een punt indd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat er bijna altijd wel mannen op je afkomen als vrouw, mits je in de juiste omgeving zit. Mannen hebben dat nooit. Hooguit dat er andere mannen op je afkomen maar dat hoef ik ook weer niet
Mannenhumor hèquote:
Ik ga het ook maar eens proberen. Niet letterlijk, maar (voor mijn gevoel) té overduidelijk. Wie weet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent niet mannelijk genoeg, meteen er boven op duiken, dat ga ik de volgende keer eens proberen, kijken of dat werkt. Dat afstand bewaren werkt niet.
ik heb er geen last van. Of misschien zit ik in de verkeerde omgeving.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Mannen hebben dat ook in de juiste omgeving
Mja nouja dat bedoel ik dus. Maar als je er dus meteen als een droogstaande dekhengst bovenop duikt, ga je denk ik ook weer te ver. Weet ik wel zeker zelfs. Er zal wel zoiets als een gulden middenweg zijn, maar ook die is weer verschillend van persoon tot persoon. Of liever: van vrouw tot vrouw. En zie het dan maar eens goed te doen als je moeder natuur niet helemaal mee hebtquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, stekeblind.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef shifto het volgende:
En zoveel mensen zien de signs van vrouwen niet, ben je dan blind voor pussy of niet?
Als je steeds in de friends-zone beland, ga je duidelijk te langzaam ;-)quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mja nouja dat bedoel ik dus. Maar als je er dus meteen als een droogstaande dekhengst bovenop duikt, ga je denk ik ook weer te ver. Weet ik wel zeker zelfs. Er zal wel zoiets als een gulden middenweg zijn, maar ook die is weer verschillend van persoon tot persoon. Of liever: van vrouw tot vrouw. En zie het dan maar eens goed te doen als je moeder natuur niet helemaal mee hebt
Heel herkenbaar. Heb een ontzettend leuke vrouwelijke collega die ik nu al een aantal jaar ken. Ik vond (en vind) haar meer dan leuk maar liet dat eigenlijk te weinig merken. Heb achteraf gezein veel te veel kansen laten liggen. Ook achteraf signalen van haar niet opgepikt, het lijkt wel of ik daar blind voor ben of zo. We zijn nog steeds erg goede vrienden maar ik zou eigenlijk wel meer willen maar kom nu nog maar eens uit die friend zonequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
Ik bedoel leuk als in; ze vinden mij lief, grappig en dat soort meer. En niet eens dat ik als "broer" genoemd wordt, maar ik blijf wel gewoon die leuke aardige en lieve jongen waar niemand liefdespotentieel in ziet, zegmaar. Maar misschien zie ik gewoon mijn kansen niet.
I guess, maar ik heb ondertussen wel door dat dat initiatief ook makkelijker is dan het lijkt. niet dat ik niet nog enorm verlegen ben bij 1e contact, maar als je niets durft te vragen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef Shinadul het volgende:
Vrouwen kunnen het initiatief afwachten, als je maar genoeg onder de mensen komt.
Iederreen wel eens. Alles heeft zijn voor en nadelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef Q. het volgende:
Momenteel heb ik uitermate de balen van mijn status als single. Dat gaat over een minuut wel weer over. Soms heb ik dat.
In de zomer flaneren op de boulevards?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef vencodark het volgende:
Dan vind je kijkers, geen kopersquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef webspider het volgende:
[..]
In de zomer flaneren op de boulevards?
Nee, dat is zo'n beetje het enige signaal wat tot dusver altijd wel duidelijk is doorgekomenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef shifto het volgende:
En zoveel mensen zien de signs van vrouwen niet, ben je dan blind voor pussy of niet?
Ze wilde ook alleen maar ontmoeten.quote:
Haha, nou nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef webspider het volgende:
[..]
In de zomer flaneren op de boulevards?
Ik begreep dat je haarsleuren niet uit de weg gaat. Dat schept mogelijkheden.quote:
Jij wil niet veel héquote:
True true.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik begreep dat je haarsleuren niet uit de weg gaat. Dat schept mogelijkheden..
Ontopic: Ja, ook ik nog hier. Vrij gezellig!
Hehe je hebt hm door. Maar het moeten wél serieuze tips zijn. Wat moet je bijv. bij een man niet doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij wil niet veel hé
Wat wil je dan? dat wij alles op noemen wat je kan doen zodat jij nee zegt en dan uiteindelijk toch gaat internetdaten?
In welke zin? Zat dingen hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef vencodark het volgende:
Hehe je hebt hm door. Maar het moeten wél serieuze tips zijn. Wat moet je bijv. bij een man niet doen?![]()
Op een of andere manier doet deze manier me denken aan het caracter John uit Ally McBealquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef Q. het volgende:
Momenteel heb ik uitermate de balen van mijn status als single. Dat gaat over een minuut wel weer over. Soms heb ik dat.
Ik kan best vriendschappen met aantrekkelijke vrouwen starten zonder bijbedoelingen. Ik ben er echter wel achter dat bijbedoelingen vaak op den duur wel gaan komen. Ik zit op het moment ook weer in een situatie van een beginnende vriendschap met een vrouw (vriendin van een vriend) waarvan ik weet dat ik haar in de toekomst wel leuk kan gaan vinden. Ik vind vrouwen niet zo snel meteen leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mja nouja dat bedoel ik dus. Maar als je er dus meteen als een droogstaande dekhengst bovenop duikt, ga je denk ik ook weer te ver. Weet ik wel zeker zelfs. Er zal wel zoiets als een gulden middenweg zijn, maar ook die is weer verschillend van persoon tot persoon. Of liever: van vrouw tot vrouw. En zie het dan maar eens goed te doen als je moeder natuur niet helemaal mee hebt
Haha, ik probeer het ontopic te houden, snap dat danquote:
Zo ver was ik onderhand wel, maar zoals ik al zei, ik krijg het niet gedaan die balans tussen een beetje respect hebben en bespringen te vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:17 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Als je steeds in de friends-zone beland, ga je duidelijk te langzaam ;-)
Bijten op de eerste date is echt een no-no.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar serieus, waar knapt de gemiddelde kerel toch op af?
Ik zie het al, ik ben niet gemiddeldquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Bijten op de eerste date is echt een no-no.
Bij mannen zeggen ze altijd dat ze op een sport moeten gaan met een overschot aan vrouwen. Ik denk serieus dat zonder de stijging van het aantal singles salsadansen nooit zo populair zal zijn geworden. Waarom ga je niet op een sport met een overschot aan mannen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hehe je hebt hm door. Maar het moeten wél serieuze tips zijn. Wat moet je bijv. bij een man niet doen?![]()
Slechte lichaamsverzorgingquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik probeer het ontopic te houden, snap dat danMaar serieus, waar knapt de gemiddelde kerel toch op af?
Met stip op 1, over kinderen beginnen. Ja serieus, al 2x gebeurd hierquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
Haha, ik probeer het ontopic te houden, snap dat danMaar serieus, waar knapt de gemiddelde kerel toch op af?
Ik wist 't welquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Slechte lichaamsverzorging![]()
Praten/gedragen als een man
En ikzelf nog op wat andere dingen maar dat zijn geen gemiddelde dingen
Vrouwen die te hard van stapel lopen. Allerlei plannen maken na een enkele geslaagde date. Ik wil niet voor alle kerels spreken, maar ik heb wat bedenktijd nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
In het internet-stadium: (stap 1 en 2 van Fleur's 3-stappenplanquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is inderdaad geen goede, dan lijk je net zo'n zaadmachine.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Met stip op 1, over kinderen beginnen. Ja serieus, al 2x gebeurd hier![]()
Inderdaad. Ik weet na een paar uur wel of ik je leuk vind en wat meer met je wil doen, maar dat betekent niet meteen dat ik de kleur maxi-cosy al weet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Met stip op 1, over kinderen beginnen. Ja serieus, al 2x gebeurd hier![]()
We hebben allemaal behoeftes, maar moet je het er zo dik opleggen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik hoorde iets, ik denk, ik kom ff kijken..![]()
lichtblauw.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet na een paar uur wel of ik je leuk vind en wat meer met je wil doen, maar dat betekent niet meteen dat ik de kleur maxi-cosy al weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |