Omstreeks 20:40 lazen wij het volgende bericht:quote:Rond 20:45 werd bekend gemaakt dat de volgende kwaliteitsuserts in staking zijn gegaan:
-Nostalgist
-2Live
-Ian_Nick
Zodra we meer weten stellen we u op de hoogte.
Bij gebrek aan verdere uitleg zullen de andere SC'ers het moeten doen met:quote:-De Nicknames van de stakende userts moeten GOUD van kleur
-Sticky Naamtopics in DGK
-Een ferme schouderklop in het daarvoorbestemde topic in MED
-Nostalgist en 2live een (SC-Staker) tagje
quote:We staken omdat er de laatste tijd bar weinig respect is voor de users die dit subforum en de SC tot een leukere plaats maken! Ze zullen merken hoe fijn het hier nog is zonder ons!
En de climax is bereikt hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Geachte stakerts,
Ik kan jullie mededelen dat momenteel op hoogste niveau koortsachtig overleg wordt gevoerd over jullie aktie.
Alle Admins en Forum Admins zitten momenteel in de executive vergaderruimte. Af en toe klinkt geschreeuw door de wanden. Yvonne kwam enige tijd geleden gepikeerd de zaal uitlopen, sméét de deur achter zich dicht en dook de crew-relaxvertrekken in. Even later volgde Danny, met een rood aangelopen hoofd. Zijn pogingen om Yvonne terug te halen naar de vergaderzaal, zijn vooralsnog niet succesvol.
Dit kan weleens lang gaan duren!
Leescht schnel verder!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Uhh... oeps, sorry!
Die meeting van de (F)A's, dat is helemaal niet vanwege deze staking.![]()
De bonje gaat heel ergens anders over (een meerderheid wil de Cup-A-Soup thaise kip vervangen voor chinese tomaat, Yvonne heeft gedreigd haar functie neer te leggen als ze haar favoriete soep vervangen voor "die wing-wang-wokkie-rotzooi")
Ik heb even kort tussendoor gevraagd wat we met de stakers aanmoesten, het antwoord was een snauwerig: "Ban ze maar, of sla ze, of negeer ze, boéiuh!!"
Dus: succes verder met de staking, maar ik geloof niet dat men erg onder de indruk is.![]()
Wat willen ze eigenlijk bereiken ???quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef mootie het volgende:
Aandachtstrekkerts!!!!
Erg he moot en ze zeggen alles met een streep erdoor heen om duidelijk te maken dat ze staken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef mootie het volgende:
Aandachtstrekkerts!!!!
-De Nicknames van de stakende userts moeten GOUD van kleurquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef Black_king het volgende:
[..]
Wat willen ze eigenlijk bereiken ???
Joh, wat een lol.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Erg he moot en ze zeggen alles met een streep erdoor heen om duidelijk te maken dat ze staken.![]()
Ach de vorige sc is geeindigd met 2 blz met dit soort teksten. Ik staak, ik wil aandacht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef Eisenheim. het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik heel wat bij te lezen heb.![]()
Wrom rust ??? word je oud ??quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
Wel lekker dat die baggeraars even rustig zijn, kunnen wij ook even wat rust nemen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he, niet jij ook al.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:19 schreef mootie het volgende:
Zal ik meestaken of een stakingsbreker zijn......... hmmmmmmmm.
Zal ik meestaken of een stakingsbreker zijn......... hmmmmmmmm.
Ik twijfel nog!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he, niet jij ook al.![]()
Je doet ut alleen omdat Ian je jurkjes ontwerpt!!!! Meelopertquote:
Als ik ga staken..... is er dan iemand die de kattebak voor me doet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Je doet ut alleen omdat Ian je jurkjes ontwerpt!!!! Meelopert![]()
Nee doet het lekker zelf, meelopertquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik ga staken..... is er dan iemand die de kattebak voor me doet?
Als ik ga staken..... is er dan iemand die de kattebak voor me doet?
Ga lekker staken dan slappeling!!!!! Mij heb je er niet meequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Je dwingt me er nu bijna toe!![]()
Je dwingt me er nu bijna toe!![]()
Behalve natuurlijk als iedereen besluit te staken. Dan zal het hier erg stil worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef petraa het volgende:
![]()
[..]
Ga lekker staken dan slappeling!!!!! Mij heb je er niet mee![]()
Wij gaan toch niet staken ????quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als iedereen besluit te staken. Dan zal het hier erg stil worden.![]()
Dat je een Amanda-kikkert als usericon hebt wil nog niet zeggen dat je je als zodanig moet laten gebruiken door (br)Ian.quote:
Ik heb er voorlopig nog geen goede reden voor.quote:
Staken ????? BSquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik heb er voorlopig nog geen goede reden voor.![]()
Principes..... Ik zeg: Ik heb ze niet.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Eisenheim. het volgende:
Ietwat vreemd dat iemand als Ian_Nick die zich over het algemeen vrij druk maakt over zijn hoeveelheid postings zou besluiten in staking te gaan.![]()
Kut.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Eisenheim. het volgende:
Ietwat vreemd dat iemand als Ian_Nick die zich over het algemeen vrij druk maakt over zijn hoeveelheid postings zou besluiten in staking te gaan.![]()
Stakers behoren zich toch ergens te melden of te gaan posten om de werkwilligen het leven zuur te maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Eisenheim. het volgende:
ja hallo, da's alleen voor de stakers tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik vind het wel gezellig zo'n staking... wil er iemand soep?...
Doorbreek je de staking ?quote:
... voor stakers moet ik nog soep bewerkstelligen... duurt altijd wat langer...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
[..]
ja hallo, da's alleen voor de stakers toch
Postings met alleen tekst in subscript tellen niet mee voor de statistieken!quote:
Dit IS het stakingtopicquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Postings met alleen tekst in subscript tellen niet mee voor de statistieken!![]()
edit: open dan ook een stakingstopic! snapte je die hint die ik eerder gaf nou niet?
Neehee, dit is de SlowChat, die toevallig [STAKING] als TT heeft.quote:
Die staan nogsteeds! Het ziet er alleen naar uit dat het nog even duurt voordat ze ons echt gaan missen...quote:
Als ik geen geld krijg van de penningmeestert; niemand reageert op onze eisen....quote:
Hoe kan ik je nou missen als je me pm-ed?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die staan nogsteeds! Het ziet er alleen naar uit dat het nog even duurt voordat ze ons echt gaan missen...![]()
Maar ik kan toch niet een stakingtopic opengooien voor maar 3 mensen?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Neehee, dit is de SlowChat, die toevallig [STAKING] als TT heeft.
ze zijn hardleersquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die staan nogsteeds! Het ziet er alleen naar uit dat het nog even duurt voordat ze ons echt gaan missen...![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nou missen als je me pm-ed?
Da's niet eerlijk! Ik was bezorgd omdat je ziekjes bent!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nou missen als je me pm-ed?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk! Ik was bezorgd omdat je ziekjes bent!
aha, een staker erbij? Dan mag hetquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey! Haar post was ook door gestreept! Dan mag ik er toch mee PM'en!?
Kun jij een icon doorstrepen ??? Tell me how......quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kun jij een icon doorstrepen ??? Tell me how......![]()
Okidoki....quote:
Ik voel me anders in het geheel niet ondergewaardeerd, mijn waarde!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet een stakingtopic opengooien voor maar 3 mensen?!Trouwens, ik dacht dat jij ook wel een goeie stakert zou zijn. Jouw posts zijn immers ook vaak ondergewaardeerde stukjes Poëzie.
Lekker !!!! Dank je !quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
... de soep is klaaar!... het is een straf soepje geworden...
[afbeelding]
Ohw is dat soep? Ik dacht iets andersquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Zodra mensen toe beginnen te geven dat ze ons missen zijn we eventueel over te halen weer een tijdje mee te posten.quote:
Mag ik een geraspt appeltje? Ik ben misselijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Moeten ze oppassen voor de tramquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik voel me anders in het geheel niet ondergewaardeerd, mijn waarde!
En waarom zou je niet een stakingstopic voor maar 3 mensen opengooien. Als er 3 schapen over de Dam lopen....
*geeftquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag ik een geraspt appeltje? Ik ben misselijk.![]()
moest jij daar van spugen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Ik mis jequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra mensen toe beginnen te geven dat ze ons missen zijn we eventueel over te halen weer een tijdje mee te posten.
En stakingsgeld van Gert.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra mensen toe beginnen te geven dat ze ons missen zijn we eventueel over te halen weer een tijdje mee te posten.
Staak mee!quote:
Het valt niet eens op wanneer ik staakquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom! Ze hebben niet door hoe nodig we zijn in de SC! DAAROM staken we!
Ons eisenpakket is duidelijk na te lezen in de OP.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Liess het volgende:
Staking? Je wilt 1.2 % meer respect? Of wil je net als de ambtenaars 10 % in 3 jaar?
IK MIS JULLIE NIET!!!!!! Dus staak maar lekker door.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die moeten eerst maar eens 10% werk gaan afleveren..quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Liess het volgende:
Staking? Je wilt 1.2 % meer respect? Of wil je net als de ambtenaars 10 % in 3 jaar?
HA!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Geachte stakerts,
Ik kan jullie mededelen dat momenteel op hoogste niveau koortsachtig overleg wordt gevoerd over jullie aktie.
Alle Admins en Forum Admins zitten momenteel in de executive vergaderruimte. Af en toe klinkt geschreeuw door de wanden. Yvonne kwam enige tijd geleden gepikeerd de zaal uitlopen, sméét de deur achter zich dicht en dook de crew-relaxvertrekken in. Even later volgde Danny, met een rood aangelopen hoofd. Zijn pogingen om Yvonne terug te halen naar de vergaderzaal, zijn vooralsnog niet succesvol.
en dat is met een PM tje niet goed te makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Geachte stakerts,
Ik kan jullie mededelen dat op hoogste niveau koortsachtig overleg wordt gevoerd over jullie aktie.
Jij bent een blijkbaar omgebouwd kuikentje in een cheap ass Ian_Nick Originals© ripoff...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef petraa het volgende:
[..]
IK MIS JULLIE NIET!!!!!! Dus staak maar lekker door.![]()
Mag ik ook net doen alsof ik staak?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ons eisenpakket is duidelijk na te lezen in de OP.![]()
Staak je mee!?![]()
Julliie gaan toch niet tegemoet komen aan die stakerts he, voor je het weet is het hek van de dam en gaat iedereen om de meest onzinnige dingen staken. De een wil rood als kleur de ander goud, Als jullie hun stakingseisen inwilligen dan ga IK staken!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Geachte stakerts,
Ik kan jullie mededelen dat op hoogste niveau koortsachtig overleg wordt gevoerd over jullie aktie.
Een tag en stakingsgeld. Zóvéél gevraagd is dat toch niet ????quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Geachte stakerts,
Jullie zien dit alleen als reden voor een feestje achter gesloten deurenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Geachte stakerts,
Als je staakt behoor je ook geen commentaar te leveren op de lieve SC'ers die niet staken. Oftewel SMOEL Houwenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent een blijkbaar omgebouwd kuikentje in een cheap ass Ian_Nick Originals© ripoff...![]()
we hadden hoger in moeten zettenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een tag en stakingsgeld. Zóvéél gevraagd is dat toch niet ????![]()
Preciesquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je staakt behoor je ook geen commentaar te leveren op de lieve SC'ers die niet staken. Oftewel SMOEL Houwen![]()
![]()
Ja, eensch, maar ja die stakingsleider hè......quote:
Zullen we gaan staken tegen deze onzinnige staking?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Julliie gaan toch niet tegemoet komen aan die stakerts he, voor je het weet is het hek van de dam en gaat iedereen om de meest onzinnige dingen staken. De een wil rood als kleur de ander goud, Als jullie hun stakingseisen inwilligen dan ga IK staken!!!!!![]()
![]()
quote:Witruggier Amu in weiland gevangen
Raalte - Abu, de witruggier, die vorige week uit roofvogelpark Stonehenge Wildlife in Schoonrewoerd ontsnapte is woensdagmiddag in een weiland bij Raalte gevangen. Een agent zag het dier in het weiland zitten en waarschuwde het park. De valkeniers wisten het dier met een lokroep te vangen.
Amu, zoals de gier heet, ontsnapte vorige week tijdens een training. De agent zag de vogel, met een spanwijdte van meer dan twee meter, diep in elkaar gedoken in het weiland zitten. 'Het leek net een uit de kluiten gewassen kip' aldus de agent.
De directe omgeving werd afgezet, omdat de roofvogel gevaarlijk kan zijn. De valkeniers van Stonehenge hadden de vogel snel gevangen.
en ik zie ook niks geen goudquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met elke F5 verwacht ik een tagje achter je naam, maar NEE
Ik ga pas staken als de modjes hun eisen inwilligen!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zullen we gaan staken tegen deze onzinnige staking?
na die soep van jou kan ik het niet meer opbrengenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik ga even een wilde staking in de slaapkamer bewerkstelligen...
Het is al erg genoeg dat de gehele FOK!-top in conclaaf is!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga pas staken als de modjes hun eisen inwilligen!!!!!
Succesquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik ga even een wilde staking in de slaapkamer bewerkstelligen...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:17 schreef Liess het volgende:
[quote]
Witruggier Amu in weiland gevangen
Raalte - Abu, de witruggier, die vorige week uit roofvogelpark Stonehenge Wildlife in Schoonrewoerd ontsnapte is woensdagmiddag in een weiland bij Raalte gevangen. Een agent zag het dier in het weiland zitten en waarschuwde het park. De valkeniers wisten het dier met een lokroep te vangen.
Amu, zoals de gier heet, ontsnapte vorige week tijdens een training. De agent zag de vogel, met een spanwijdte van meer dan twee meter, diep in elkaar gedoken in het weiland zitten. 'Het leek net een uit de kluiten gewassen kip' aldus de agent.
De directe omgeving werd afgezet, omdat de roofvogel gevaarlijk kan zijn. De valkeniers van Stonehenge hadden de vogel snel gevangen.
Das waar, zullen wij dan maar gaan staken, tegen de stakerts en de FOK!-top ???quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat de gehele FOK!-top in conclaaf is!
Strak plan. Ik zie deze krantenkop voor me: COSsers willen stakingsvrije SC terug.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zullen we gaan staken tegen deze onzinnige staking?
Staak je de staking ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
na die soep van jou kan ik het niet meer opbrengen![]()
... die worst deed 't hem he... dat staat als een paal boven water...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
na die soep van jou kan ik het niet meer opbrengen![]()
HA! Yvonne is op vakantie!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Uhh... oeps, sorry!
De bonje gaat heel ergens anders over (een meerderheid wil de Cup-A-Soup thaise kip vervangen voor chinese tomaat, Yvonne heeft gedreigd haar functie neer te leggen als ze haar favoriete soep vervangen voor "die wing-wang-wokkie-rotzooi")
Ik heb even kort tussendoor gevraagd wat we met de stakers aanmoesten, het antwoord was een snauwerig: "Ban ze maar, of sla ze, of negeer ze, boéiuh!!"
Dus: succes verder met de staking, maar ik geloof niet dat men erg onder de indruk is.![]()
Zowist!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Strak plan. Ik zie deze krantenkop voor me: COSsers willen stakingsvrije SC terug.
Gert IK HOU VAN JE.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Uhh... oeps, sorry!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Uhh... oeps, sorry!
COSsers zijn prima donna's zat. SC back to basics.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zowist!
En dat is voorwaar een nobel stakingsdoel! Heel wat beter dan zo'n zielig tagje!![]()
shit, je bent scherp,quote:
Ik heb altijd het volste vertrouwen in de opperFOKkers gehad!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Uhh... oeps, sorry!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Mede-Stakerts,
Zou het SC volk al doorhebben dat wij met onze aanwezigheid (dit keer in Staakvorm) wederom voor een drukke en leuke SC hebben gezorgd?
En dat ons punt dus gewoon bevestigd is? Zodra wij begonnen met staken werd het hier druk en begon men met plezier te posten.
Ik denk dat we de staking kunnen aflasten.
Stiekem houden ze van ons.
XxX
IaN
How pathetic, jouw zogenaamde slimmigheidje.quote:
Jij pakt het een stuk pienterder aan dan Ian.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het volste vertrouwen in de opperFOKkers gehad!![]()
Je kunt het niet langer volhouden hè, geef dat nou maar toe. Je staat te trappelen om de SC weer vol te kladdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Mede-Stakerts,
Zou het SC volk al doorhebben dat wij met onze aanwezigheid (dit keer in Staakvorm) wederom voor een drukke en leuke SC hebben gezorgd?
En dat ons punt dus gewoon bevestigd is? Zodra wij begonnen met staken werd het hier druk en begon men met plezier te posten.
XxX
IaN
Jij kon toch edits lezen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij pakt het een stuk pienterder aan dan Ian.![]()
Daar doe ik het voor ...... !quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Mede-Stakerts,
XxX
IaN
Lieve Stakingsleider,quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Mede-Stakerts,
...................................
XxX
IaN
Pak me dan gewoon op het feit dat ik bij je eerste bericht expres niets zei over Yvonne die op vakantie is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
How pathetic, jouw zogenaamde slimmigheidje.![]()
Als je een béétje weet hoe belangrijk de Thaise Cuppa voor Yvonne is, dan zou je weten dat ze hiervoor teruggekomen is. Maar: dat weet jij natuurlijk niet, dom stakertje.![]()
Maar goed, zelf weten. Je bent in rap tempo je opgebouwde krediet aan het verspelen.![]()
Je zegt dit alleen maar omdat je wil stoppen met staken, omdat je je post gemiddelde omhoog wil hebben. En het belangrijkste is JE VINDT HET VERSCHRIKKELIJK OM NIET VOLUIT TE KUNNEN TIEPEREN.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Mede-Stakerts,
XxX
IaN
Dat wilde ik net aan jou vragen.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieve Stakingsleider,
(....)
Echter alleen als......Nostalgist zich hier ook in kan vinden.
![]()
Echt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Je zegt dit alleen maar omdat je wil stoppen met staken, omdat je je post gemiddelde omhoog wil hebben. En het belangrijkste is JE VINDT HET VERSCHRIKKELIJK OM NIET VOLUIT TE KUNNEN TIEPEREN.![]()
![]()
Je wilde gewoon aandacht.
Duhhhh, we waren al wakker daar hadden we die stomme staking niet voor nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt?![]()
We hebben lekker WEL de SC wakker geschud![]()
Huh...... wat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhhh, we waren al wakker daar hadden we die stomme staking niet voor nodig.![]()
Ga eens terug lezen jij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhhh, we waren al wakker daar hadden we die stomme staking niet voor nodig.![]()
Hier zal nog topics lang over nagepraat worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt?![]()
We hebben lekker WEL de SC wakker geschud![]()
Ga jij eensch paar dagen teruglezen dan, dan zie je dat op de meeste dagen rond die tijd de SC fucking stil staat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga eens terug lezen jij.
En let ook even op de tijdstippen van de posts![]()
De SC stond fucking STIL totdat wij begonnen te staken![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Hier zal nog topics lang over nagepraat worden.
Alle stakingen na deze zullen slecht slappe aftreksels zijn.![]()
Who Cares!? Het is NU toch weer gewoon lekker druk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga jij eensch paar dagen teruglezen dan, dan zie je dat op de meeste dagen rond die tijd de SC fucking stil staat.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, die FA's zijn écht goed!![]()
Ze voorspelden al dat jullie direct overstag zouden gaan bij het minste of geringste tegengas.![]()
Verder namens het oppergezag nog een compliment voor Petrae en nog enkelen, die zich niet lieten meeslepen door deze goedkope poging om blingbling te bemachtigen.
Dat is wel een beetje zo, ere wie ere toekomt. Ik stel dan ook voor dat jouw tag aangepast wordt:quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga eens terug lezen jij.
En let ook even op de tijdstippen van de posts![]()
De SC stond fucking STIL totdat wij begonnen te staken![]()
Precies, het was een staking van niks.. dat zag je meteen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, die FA's zijn écht goed!![]()
Ze voorspelden al dat jullie direct overstag zouden gaan bij het minste of geringste tegengas.![]()
Verder namens het oppergezag nog een compliment voor Petraa en nog enkelen, die zich niet lieten meeslepen door deze goedkope poging om blingbling te bemachtigen.
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Hier zal nog topics lang over nagepraat worden.
Alle stakingen na deze zullen slechts slappe aftreksels zijn.![]()
You walk the walk, but do you talk the talk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
Staken we nog of zijn we uitgestaakt??
* Leandra wil een "is onmogelijk" tagje... en die is al eerder aangevraagd![]()
Leannemeis!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You walk the walk, but do you talk the talk?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
De staking is gestaaktquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
Gepekelde haring!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
Day ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb uit betrouwbare bron dat het wil helpen om Gert blote tieten te PM en, ik weet niet van wie de foto moet zijn.
nou Leandra is vandaag wel naar de schoonheidsspecialiste geweest, dus mss volstaat die van haarzelfquote:
Ze was een dag te vroeg 2live.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:48 schreef 2live het volgende:
[..]
nou Leandra is vandaag wel naar de schoonheidsspecialiste geweest, dus mss volstaat die van haarzelf![]()
Duh, you ought to know better...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You walk the walk, but do you talk the talk?
Ik heb geen blote tieten foto's van mezelf... alleen maar een blotequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb uit betrouwbare bron dat het wil helpen om Gert blote tieten te PM en, ik weet niet van wie de foto moet zijn.
Nee nog steeds nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
Leanneeeeeeeeeeee al wat van zoonlief gehoord ?
Meestal wel waar...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef 2live het volgende:
[..]
geen nieuws is goed nieuws[wat een dooddoener he]
Weet ik wel, maar ik hoopte eigenlijk dat het fantastische SMSverkeer van 3½ jaar geleden in Londen herhaald zou worden... dat was gewoon hilarisch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef 2live het volgende:
[..]
geen nieuws is goed nieuws[wat een dooddoener he]
daarom durfde ik het ook te zeggen, ik denk dat ik later ook gestraft wordt door mijn kinderen. Die gaan ws net zo weinig naar mij bellen als ik altijd doe naar mijn ouders.quote:
Da's juist lievquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik hoopte eigenlijk dat het fantastische SMSverkeer van 3½ jaar geleden in Londen herhaald zou worden... dat was gewoon hilarisch.
Ja ik weet, ik ben een ouwe bezorgde doos aan t worden maar ik mis m gewoon![]()
Mijn zusje is nog erger: die laat haar man opnemen als mijn moeder beltquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef 2live het volgende:
[..]
daarom durfde ik het ook te zeggen, ik denk dat ik later ook gestraft wordt door mijn kinderen. Die gaan ws net zo weinig naar mij bellen als ik altijd doe naar mijn ouders.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zusje is nog erger: die laat haar man opnemen als mijn moeder belt![]()
ik vind die nummerherkenning zo'n uitkomstquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik ga er vanuit dat hij nu niet meer van die prachtige spelfouten maakt zoals hij ze toen maakte:quote:
Wel slimquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik ga er vanuit dat hij nu niet weer van die prachtige spelfouten maakt zoals hij ze toen maakte:
Mama, opa en ik zijn in de pup geweest....![]()
Ik ook, alleen spreken ze dan in of je terug wilt bellenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind die nummerherkenning zo'n uitkomst![]()
Gewoon zeggen dat je nooit voicemail luisterd omdat je geen zin hebt geld uit te geven aan mensen die geen bericht inspreken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik ook, alleen spreken ze dan in of je terug wilt bellen![]()
Alleen om die reden al zou je dat doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, tijd om verkering te gaan zoeken![]()
Voicemail uitzetten, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
die luister ik dus echt nooooiiiit, dat is wel doorgedrongenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik moet toch eens wat harder worden merk ik welquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
die luister ik dus echt nooooiiiit, dat is wel doorgedrongen![]()
Mijn moeder gooit idd zo m'n antwoordapparaat vol, maar meestal probeert ze het direct mobiel als ik de vaste lijn niet opneem....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik ben echt een ramp wat dat aangaat, mobiel is de helft van de tijd leeg of ik hoor hem niet. Vergeet hem ook regelmatig en soms ' vergeet' ik hem expres. Dus je ziet ik ben vrij onbereikbaar als ik zin heb.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn moeder gooit idd zo m'n antwoordapparaat vol, maar meestal probeert ze het direct mobiel als ik de vaste lijn niet opneem....
Je hoef ook niet altijd bereikbaar te zijn vind ik, ik heb een zus die loopt heel de dag met haar mobieltje om haar nek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben echt een ramp wat dat aangaat, mobiel is de helft van de tijd leeg of ik hoor hem niet. Vergeet hem ook regelmatig en soms ' vergeet' ik hem expres. Dus je ziet ik ben vrij onbereikbaar als ik zin heb.
Je bent een beetje te laatquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:13 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin in een staking. Hoe moet dat?![]()
Ach geeft toch niet. Bij de FNV stakingen heb je volgens mij ook wel dat ze soms al aan het vegen zijn en er nog iemand met een spandoek en ratel kom aankakken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent een beetje te laat![]()
300 al gezien?![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ach geeft toch niet. Bij de FNV stakingen heb je volgens mij ook wel dat ze soms al aan het vegen zijn en er nog iemand met een spandoek en ratel kom aankakken.![]()
Waarom maken we geen POLL ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
In OPperbeste OP stemming is de stand tot nu toe:
Petraa 5
Polonium 5
Leandra 5
DeBuurvrouw 5
Mootie 5
Veulen 5
Nostalgist 2
De OPties zijn hier te vinden: [SC # 57] To clit or not to clit
Hee Leandra...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Petraa 5
Polonium 5
Leandra 5
DeBuurvrouw 5
Mootie 5
Veulen 5
Nostalgist 2
Komen we in het volgende topic gewoon weer in de OP, het is zo kaal zonder onsquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent een beetje te laat![]()
300 al gezien?![]()
Tuurlijk, ik kom niet aan de wikiquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Komen we in het volgende topic gewoon weer in de OP, het is zo kaal zonder ons![]()
5quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Petraa 5
Polonium 5
Leandra 5
DeBuurvrouw 5
Mootie 5
Veulen 5
Nostalgist 2
Jammer...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat half FOK! zich dan gaat bemoeien met iets waar ze geen ruk mee te maken hebben?!
Ja antibiotica kuurtje en prednison kuurtje wegens kuchkuch maar verder alles goed hier.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dutchguy![]()
Long time, no see... alles goed??
Na langdurige bestudering van de beelden zeg ik; 5 !quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Petraa 5
Polonium 5
Leandra 5
DeBuurvrouw 5
Mootie 5
Veulen 5
Nostalgist 2
Gezien er een stuk of 25 SC userts zijn waarvan er 18 in de OP zijn leek dit me een betere oplossingquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Na langdurige bestudering van de beelden zeg ik; 5 !
Dan heb je het flink te pakkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja antibiotica kuurtje en prednison kuurtje wegens kuchkuch maar verder alles goed hier.![]()
Damn, das pittig dan als je aan de prednison moestquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja antibiotica kuurtje en prednison kuurtje wegens kuchkuch maar verder alles goed hier.![]()
Good eveningk leydees und djentelmen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien er een stuk of 25 SC userts zijn waarvan er 18 in de OP zijn leek dit me een betere oplossing![]()
Maarre... doe zelf ook eens ff....
Ian, may we have your vote please....
douze pointsquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Good eveningk leydees und djentelmen...
Wat ay turriffic show you haf geeve us tonight.
Und now for the vowtes:
12 points go to:...
OP5!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan heb je het flink te pakken![]()
Beterschap![]()
Komt goed hoor. Leuk om jullie hier weer te zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, das pittig dan als je aan de prednison moest![]()
Maar ben blij dat je weer een beetje aan t opknappen bent![]()
hoe kan ik nou homo zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een homo handje...![]()
[afbeelding]
En ik vind 'm liev!![]()
had je mss wel vaker sexquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben toch ook geen homo!?![]()
WAS ik maar homo!![]()
kun je nu ook doen, maar dan heb je regelmatig wat uit te leggenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat denk ik niet![]()
Maar dan had ik wel elke post af kunnen sluiten met [afbeelding]
Heb je er ook 1 voor mij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*vrolijk met handtas in de rondte zwiept*![]()
Tinky Winkyquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tinky Winky, Dipsy, Lala, Poooooooooooooooooooquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Tinky Winky, Dipsy, Lala, Pooooooooooooooooooo![]()
![]()
Volgens mij was de eis niet dat het een unanieme stemming zou wordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Lijkt erop dat Nostalgist nog even over gehaald moet worden en we er dan uit zijn?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja maar dat is mijn wedstrijdtas en daar ben ik heel voorzichtig mee.![]()
Ik zal 'm heul voorzichtig onder mijn arm dragenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gvd rosé over m'n toetsenbord... wil je dat niet meer doen??![]()
Hopelijk doe je niet aan bowlingwedstrijden, want als je zo zwiept met die tas kan dat wel gevaarlijk zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En als er veegjes op komen zelf bijlakken he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal 'm heul voorzichtig onder mijn arm dragen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hopelijk doe je niet aan bowlingwedstrijden, want als je zo zwiept met die tas kan dat wel gevaarlijk zijn![]()
Maar natuuuuuuuurlijk lieverd!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En als er veegjes op komen zelf bijlakken he?![]()
Nee zit alleen maar een baksteen in. Slingert zo lekker.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hopelijk doe je niet aan bowlingwedstrijden, want als je zo zwiept met die tas kan dat wel gevaarlijk zijn![]()
Volgens de disclaimer heb ik bepaalde rechten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:36 schreef demins het volgende:
Ha, alle moeite is volgens mij vergeefs geweest, ik stem op nummer 1.![]()
![]()
![]()
Het moet toch unaniem zijn, he?
heb je niks sterkers?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ouderwets gesjellug hier...![]()
Iemand wat drinken?
![]()
Boswandeling graag!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ouderwets gesjellug hier...![]()
Iemand wat drinken?
![]()
Southern Comfort voor mij danquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik drink heul geen koffie!
Ik drink Jack Daniel's!!!![]()
![]()
![]()
Wacht, ik bewijs het!![]()
ik doe dat met Sambuccaquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:42 schreef Dutchguy het volgende:
Doe mij maar eens zo'n drankje als bij DGK. Steken ze in de fik en dat wil ik wel eens meemaken.
Absint is dat toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:42 schreef Dutchguy het volgende:
Doe mij maar eens zo'n drankje als bij DGK. Steken ze in de fik en dat wil ik wel eens meemaken.
Eerst die tas neerzetten danquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ojee....![]()
Doe mij maar een glaasje hard water, ben in een stoere bui.![]()
Baksteneuh!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjesus wat zit er allemaal in die tas ???
Roze baksteen. Voor het slingeren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjesus wat zit er allemaal in die tas ???
wat is je PR?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik al ver gevorderd ben in het taswerpen.![]()
Is de tas ook roze zekerquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik al ver gevorderd ben in het taswerpen.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee da's tacky. Zwart leer met nepbontrandje voor het aerodynamisch effect.![]()
Ik zit hier harop te lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hou op, serieus... pijn in mijn kaken...![]()
toch wel kortgeschoren ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee da's tacky. Zwart leer met nepbontrandje voor het aerodynamisch effect.![]()
Woeps.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hou op, serieus... pijn in mijn kaken...![]()
NOg 2 passen te gaan en je bent Nederlands kampioen.quote:
LOL... zal ik het voor de gein op eBay zetten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:56 schreef 2live het volgende:
[..]
jij had toch nog wat prednison in de aanbieding![]()
Neuh, en dat was ie toch al niet want Nostalgist stemde voor OPtie 1, maar ik zet je er ff bij:quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:36 schreef demins het volgende:
Ha, alle moeite is volgens mij vergeefs geweest, ik stem op nummer 1.![]()
![]()
![]()
Het moet toch unaniem zijn, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |