als eerste beginnetje om je trainingskamp voor taswerpen te kunnen betalenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
LOL... zal ik het voor de gein op eBay zetten?![]()
ik ben hier helemaal op mijn plek; 2live or not 2livequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Die 2 ... or not 2 ... traditie is kewl!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben hier helemaal op mijn plek; 2live or not 2live![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben hier helemaal op mijn plek; 2live or not 2live![]()
Terug Vind Post...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef Dutchguy het volgende:
Wat betekent 'tvp' eigenlijk. Zie ik af en toe wel eens staan her en der.
Ah dankie, dacht dat het een blonde vraag was. Valt mee. Hoop ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terug Vind Post...
Zodat het topic in je My Active Topics komt![]()
Ik vind hem behoorlijk geel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ah dankie, dacht dat het een blonde vraag was. Valt mee. Hoop ik.![]()
Arme jij!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Dacht dat die bug alleen bij COSsen werkte maar schijnbaar ook op SC.
Ik merkte ook dat het plaatselijke Bermuda driehoek mysterie van de SC en COS nog niet opgelost was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Dacht dat die bug alleen bij COSsen werkte maar schijnbaar ook op SC.
we staken alleen maar als er dan wel fatsoenlijke soep is, dit was zo geen doenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef 2live het volgende:
[..]
we staken alleen maar als er dan wel fatsoenlijke soep is, dit was zo geen doen![]()
Kregen jullie van die vieze cupasoup?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef 2live het volgende:
[..]
we staken alleen maar als er dan wel fatsoenlijke soep is, dit was zo geen doen![]()
Wanneer ik verrotte BBQ eindelijk eens aan krijg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer gaan we de DGK SC meet organiseren?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |