ze zijn hardleersquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die staan nogsteeds! Het ziet er alleen naar uit dat het nog even duurt voordat ze ons echt gaan missen...![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nou missen als je me pm-ed?
Da's niet eerlijk! Ik was bezorgd omdat je ziekjes bent!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nou missen als je me pm-ed?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk! Ik was bezorgd omdat je ziekjes bent!
aha, een staker erbij? Dan mag hetquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey! Haar post was ook door gestreept! Dan mag ik er toch mee PM'en!?
Kun jij een icon doorstrepen ??? Tell me how......quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kun jij een icon doorstrepen ??? Tell me how......![]()
Okidoki....quote:
Ik voel me anders in het geheel niet ondergewaardeerd, mijn waarde!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet een stakingtopic opengooien voor maar 3 mensen?!Trouwens, ik dacht dat jij ook wel een goeie stakert zou zijn. Jouw posts zijn immers ook vaak ondergewaardeerde stukjes Poëzie.
Lekker !!!! Dank je !quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
... de soep is klaaar!... het is een straf soepje geworden...
[afbeelding]
Ohw is dat soep? Ik dacht iets andersquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Zodra mensen toe beginnen te geven dat ze ons missen zijn we eventueel over te halen weer een tijdje mee te posten.quote:
Mag ik een geraspt appeltje? Ik ben misselijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Moeten ze oppassen voor de tramquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik voel me anders in het geheel niet ondergewaardeerd, mijn waarde!
En waarom zou je niet een stakingstopic voor maar 3 mensen opengooien. Als er 3 schapen over de Dam lopen....
*geeftquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag ik een geraspt appeltje? Ik ben misselijk.![]()
moest jij daar van spugen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Ik mis jequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra mensen toe beginnen te geven dat ze ons missen zijn we eventueel over te halen weer een tijdje mee te posten.
En stakingsgeld van Gert.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra mensen toe beginnen te geven dat ze ons missen zijn we eventueel over te halen weer een tijdje mee te posten.
Staak mee!quote:
Het valt niet eens op wanneer ik staakquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom! Ze hebben niet door hoe nodig we zijn in de SC! DAAROM staken we!
Ons eisenpakket is duidelijk na te lezen in de OP.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Liess het volgende:
Staking? Je wilt 1.2 % meer respect? Of wil je net als de ambtenaars 10 % in 3 jaar?
IK MIS JULLIE NIET!!!!!! Dus staak maar lekker door.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die moeten eerst maar eens 10% werk gaan afleveren..quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Liess het volgende:
Staking? Je wilt 1.2 % meer respect? Of wil je net als de ambtenaars 10 % in 3 jaar?
HA!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Geachte stakerts,
Ik kan jullie mededelen dat momenteel op hoogste niveau koortsachtig overleg wordt gevoerd over jullie aktie.
Alle Admins en Forum Admins zitten momenteel in de executive vergaderruimte. Af en toe klinkt geschreeuw door de wanden. Yvonne kwam enige tijd geleden gepikeerd de zaal uitlopen, sméét de deur achter zich dicht en dook de crew-relaxvertrekken in. Even later volgde Danny, met een rood aangelopen hoofd. Zijn pogingen om Yvonne terug te halen naar de vergaderzaal, zijn vooralsnog niet succesvol.
Dit kan weleens lang gaan duren!
en dat is met een PM tje niet goed te makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Geachte stakerts,
Ik kan jullie mededelen dat op hoogste niveau koortsachtig overleg wordt gevoerd over jullie aktie.
Alle Admins en Forum Admins zitten momenteel in de executive vergaderruimte. Af en toe klinkt geschreeuw door de wanden. Yvonne kwam enige tijd geleden gepikeerd de zaal uitlopen, sméét de deur achter zich dicht en dook de crew-relaxvertrekken in. Even later volgde Danny, met een rood aangelopen hoofd. Zijn pogingen om Yvonne terug te halen naar de vergaderzaal, zijn vooralsnog niet succesvol.
Jij bent een blijkbaar omgebouwd kuikentje in een cheap ass Ian_Nick Originals© ripoff...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef petraa het volgende:
[..]
IK MIS JULLIE NIET!!!!!! Dus staak maar lekker door.![]()
Mag ik ook net doen alsof ik staak?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ons eisenpakket is duidelijk na te lezen in de OP.![]()
Staak je mee!?![]()
Julliie gaan toch niet tegemoet komen aan die stakerts he, voor je het weet is het hek van de dam en gaat iedereen om de meest onzinnige dingen staken. De een wil rood als kleur de ander goud, Als jullie hun stakingseisen inwilligen dan ga IK staken!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Geachte stakerts,
Ik kan jullie mededelen dat op hoogste niveau koortsachtig overleg wordt gevoerd over jullie aktie.
Een tag en stakingsgeld. Zóvéél gevraagd is dat toch niet ????quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Geachte stakerts,
Jullie zien dit alleen als reden voor een feestje achter gesloten deurenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Geachte stakerts,
Als je staakt behoor je ook geen commentaar te leveren op de lieve SC'ers die niet staken. Oftewel SMOEL Houwenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent een blijkbaar omgebouwd kuikentje in een cheap ass Ian_Nick Originals© ripoff...![]()
we hadden hoger in moeten zettenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een tag en stakingsgeld. Zóvéél gevraagd is dat toch niet ????![]()
Preciesquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je staakt behoor je ook geen commentaar te leveren op de lieve SC'ers die niet staken. Oftewel SMOEL Houwen![]()
![]()
Ja, eensch, maar ja die stakingsleider hè......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |