Zullen we gaan staken tegen deze onzinnige staking?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Julliie gaan toch niet tegemoet komen aan die stakerts he, voor je het weet is het hek van de dam en gaat iedereen om de meest onzinnige dingen staken. De een wil rood als kleur de ander goud, Als jullie hun stakingseisen inwilligen dan ga IK staken!!!!!![]()
![]()
quote:Witruggier Amu in weiland gevangen
Raalte - Abu, de witruggier, die vorige week uit roofvogelpark Stonehenge Wildlife in Schoonrewoerd ontsnapte is woensdagmiddag in een weiland bij Raalte gevangen. Een agent zag het dier in het weiland zitten en waarschuwde het park. De valkeniers wisten het dier met een lokroep te vangen.
Amu, zoals de gier heet, ontsnapte vorige week tijdens een training. De agent zag de vogel, met een spanwijdte van meer dan twee meter, diep in elkaar gedoken in het weiland zitten. 'Het leek net een uit de kluiten gewassen kip' aldus de agent.
De directe omgeving werd afgezet, omdat de roofvogel gevaarlijk kan zijn. De valkeniers van Stonehenge hadden de vogel snel gevangen.
en ik zie ook niks geen goudquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met elke F5 verwacht ik een tagje achter je naam, maar NEE
Ik ga pas staken als de modjes hun eisen inwilligen!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zullen we gaan staken tegen deze onzinnige staking?
na die soep van jou kan ik het niet meer opbrengenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik ga even een wilde staking in de slaapkamer bewerkstelligen...
Het is al erg genoeg dat de gehele FOK!-top in conclaaf is!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga pas staken als de modjes hun eisen inwilligen!!!!!
Succesquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik ga even een wilde staking in de slaapkamer bewerkstelligen...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:17 schreef Liess het volgende:
[quote]
Witruggier Amu in weiland gevangen
Raalte - Abu, de witruggier, die vorige week uit roofvogelpark Stonehenge Wildlife in Schoonrewoerd ontsnapte is woensdagmiddag in een weiland bij Raalte gevangen. Een agent zag het dier in het weiland zitten en waarschuwde het park. De valkeniers wisten het dier met een lokroep te vangen.
Amu, zoals de gier heet, ontsnapte vorige week tijdens een training. De agent zag de vogel, met een spanwijdte van meer dan twee meter, diep in elkaar gedoken in het weiland zitten. 'Het leek net een uit de kluiten gewassen kip' aldus de agent.
De directe omgeving werd afgezet, omdat de roofvogel gevaarlijk kan zijn. De valkeniers van Stonehenge hadden de vogel snel gevangen.
Das waar, zullen wij dan maar gaan staken, tegen de stakerts en de FOK!-top ???quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat de gehele FOK!-top in conclaaf is!
Strak plan. Ik zie deze krantenkop voor me: COSsers willen stakingsvrije SC terug.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zullen we gaan staken tegen deze onzinnige staking?
Staak je de staking ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
na die soep van jou kan ik het niet meer opbrengen![]()
... die worst deed 't hem he... dat staat als een paal boven water...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
na die soep van jou kan ik het niet meer opbrengen![]()
HA! Yvonne is op vakantie!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Uhh... oeps, sorry!
Die meeting van de (F)A's, dat is helemaal niet vanwege deze staking.![]()
De bonje gaat heel ergens anders over (een meerderheid wil de Cup-A-Soup thaise kip vervangen voor chinese tomaat, Yvonne heeft gedreigd haar functie neer te leggen als ze haar favoriete soep vervangen voor "die wing-wang-wokkie-rotzooi")
Ik heb even kort tussendoor gevraagd wat we met de stakers aanmoesten, het antwoord was een snauwerig: "Ban ze maar, of sla ze, of negeer ze, boéiuh!!"
Dus: succes verder met de staking, maar ik geloof niet dat men erg onder de indruk is.![]()
Zowist!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Strak plan. Ik zie deze krantenkop voor me: COSsers willen stakingsvrije SC terug.
Gert IK HOU VAN JE.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Uhh... oeps, sorry!
De bonje gaat heel ergens anders over (een meerderheid wil de Cup-A-Soup thaise kip vervangen voor chinese tomaat, Yvonne heeft gedreigd haar functie neer te leggen als ze haar favoriete soep vervangen voor "die wing-wang-wokkie-rotzooi")
Ik heb even kort tussendoor gevraagd wat we met de stakers aanmoesten, het antwoord was een snauwerig: "Ban ze maar, of sla ze, of negeer ze, boéiuh!!"
Dus: succes verder met de staking, maar ik geloof niet dat men erg onder de indruk is.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Uhh... oeps, sorry!
COSsers zijn prima donna's zat. SC back to basics.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zowist!
En dat is voorwaar een nobel stakingsdoel! Heel wat beter dan zo'n zielig tagje!![]()
shit, je bent scherp,quote:
Ik heb altijd het volste vertrouwen in de opperFOKkers gehad!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Uhh... oeps, sorry!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Mede-Stakerts,
Zou het SC volk al doorhebben dat wij met onze aanwezigheid (dit keer in Staakvorm) wederom voor een drukke en leuke SC hebben gezorgd?
En dat ons punt dus gewoon bevestigd is? Zodra wij begonnen met staken werd het hier druk en begon men met plezier te posten.
Ik denk dat we de staking kunnen aflasten.
Stiekem houden ze van ons.
XxX
IaN
How pathetic, jouw zogenaamde slimmigheidje.quote:
Jij pakt het een stuk pienterder aan dan Ian.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het volste vertrouwen in de opperFOKkers gehad!![]()
Je kunt het niet langer volhouden hè, geef dat nou maar toe. Je staat te trappelen om de SC weer vol te kladdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Mede-Stakerts,
Zou het SC volk al doorhebben dat wij met onze aanwezigheid (dit keer in Staakvorm) wederom voor een drukke en leuke SC hebben gezorgd?
En dat ons punt dus gewoon bevestigd is? Zodra wij begonnen met staken werd het hier druk en begon men met plezier te posten.
XxX
IaN
Jij kon toch edits lezen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij pakt het een stuk pienterder aan dan Ian.![]()
Daar doe ik het voor ...... !quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Mede-Stakerts,
XxX
IaN
Lieve Stakingsleider,quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Mede-Stakerts,
...................................
XxX
IaN
Pak me dan gewoon op het feit dat ik bij je eerste bericht expres niets zei over Yvonne die op vakantie is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
How pathetic, jouw zogenaamde slimmigheidje.![]()
Als je een béétje weet hoe belangrijk de Thaise Cuppa voor Yvonne is, dan zou je weten dat ze hiervoor teruggekomen is. Maar: dat weet jij natuurlijk niet, dom stakertje.![]()
Maar goed, zelf weten. Je bent in rap tempo je opgebouwde krediet aan het verspelen.![]()
Je zegt dit alleen maar omdat je wil stoppen met staken, omdat je je post gemiddelde omhoog wil hebben. En het belangrijkste is JE VINDT HET VERSCHRIKKELIJK OM NIET VOLUIT TE KUNNEN TIEPEREN.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Mede-Stakerts,
XxX
IaN
Dat wilde ik net aan jou vragen.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieve Stakingsleider,
(....)
Echter alleen als......Nostalgist zich hier ook in kan vinden.
![]()
Echt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Je zegt dit alleen maar omdat je wil stoppen met staken, omdat je je post gemiddelde omhoog wil hebben. En het belangrijkste is JE VINDT HET VERSCHRIKKELIJK OM NIET VOLUIT TE KUNNEN TIEPEREN.![]()
![]()
Je wilde gewoon aandacht.
Duhhhh, we waren al wakker daar hadden we die stomme staking niet voor nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt?![]()
We hebben lekker WEL de SC wakker geschud![]()
Huh...... wat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhhh, we waren al wakker daar hadden we die stomme staking niet voor nodig.![]()
Ga eens terug lezen jij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhhh, we waren al wakker daar hadden we die stomme staking niet voor nodig.![]()
Hier zal nog topics lang over nagepraat worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt?![]()
We hebben lekker WEL de SC wakker geschud![]()
Ga jij eensch paar dagen teruglezen dan, dan zie je dat op de meeste dagen rond die tijd de SC fucking stil staat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga eens terug lezen jij.
En let ook even op de tijdstippen van de posts![]()
De SC stond fucking STIL totdat wij begonnen te staken![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Hier zal nog topics lang over nagepraat worden.
Alle stakingen na deze zullen slecht slappe aftreksels zijn.![]()
Who Cares!? Het is NU toch weer gewoon lekker druk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga jij eensch paar dagen teruglezen dan, dan zie je dat op de meeste dagen rond die tijd de SC fucking stil staat.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, die FA's zijn écht goed!![]()
Ze voorspelden al dat jullie direct overstag zouden gaan bij het minste of geringste tegengas.![]()
Verder namens het oppergezag nog een compliment voor Petrae en nog enkelen, die zich niet lieten meeslepen door deze goedkope poging om blingbling te bemachtigen.
Dat is wel een beetje zo, ere wie ere toekomt. Ik stel dan ook voor dat jouw tag aangepast wordt:quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga eens terug lezen jij.
En let ook even op de tijdstippen van de posts![]()
De SC stond fucking STIL totdat wij begonnen te staken![]()
Precies, het was een staking van niks.. dat zag je meteen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, die FA's zijn écht goed!![]()
Ze voorspelden al dat jullie direct overstag zouden gaan bij het minste of geringste tegengas.![]()
Verder namens het oppergezag nog een compliment voor Petraa en nog enkelen, die zich niet lieten meeslepen door deze goedkope poging om blingbling te bemachtigen.
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Hier zal nog topics lang over nagepraat worden.
Alle stakingen na deze zullen slechts slappe aftreksels zijn.![]()
You walk the walk, but do you talk the talk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
Staken we nog of zijn we uitgestaakt??
* Leandra wil een "is onmogelijk" tagje... en die is al eerder aangevraagd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |