Niet elven met 3/15quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja want er is maar 1 pirate hat in het hele spel
leuk huisdierquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/tiadalma.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mijn bourgje![]()
Das een andere dan die wij spelen. Zal zo ff werkende link voor je zoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef Ryoga het volgende:
Heeft iemand nog een mirror voor de kRose client (en patch) want op de site zelf werkt het helaasch niet
edit: ik ben maar die van sevenhearts aant binnenhalen
Doe dan meteen: tvplz buffquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef fs180 het volgende:
tvparty
morgen up?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Das een andere dan die wij spelen. Zal zo ff werkende link voor je zoeken.
Sorry kheb alleen link naar het forum...die komt morgen up:
http://forum.ruff-rose.com/index.php?showtopic=7096&st=0entry53677
Gaat lekker met clanservquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Clan ligt er weer uit
En is er wel maintenance geweest gister? Kheb nog steeds mijn item niet![]()
Nu aankleden en dan naar school
Het is toch zo.quote:
*jaloers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik heb 1 rc ingekocht xD
je zegt net dat het geld met bakken binnen loopt en nu heb je geen geld? ;Pquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef DaFan het volgende:
Gewoon steeds hoger, inflatie ftw.
Ohnee doe maar niet trouwens ik heb geen cent te makken
Virtueel geld hequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:19 schreef Morianti het volgende:
[..]
je zegt net dat het geld met bakken binnen loopt en nu heb je geen geld? ;P
Ok. Is die al gefixed? Dan kan ik m ook een keer met Kapowww doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef DaeDaluz het volgende:
Ik ben morgen misschien ook wel vrij, dus dan mag je me wel helpen met MQ, als ik die dan nog niet gedaan heb
Ghehe succes met de FH'squote:Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef Morianti het volgende:
half 6, dan ga ik wel in party zitten en zoek je het verder maar uit
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:01 schreef Morianti het volgende:
nja anders help ik wel ff, anders kan ik niet b3 farmen
Btw dafan: Na-apert
Doen vaak wel de meeste damage ja. Maar zoals elke class hebben ze ook hun nadelen, zo hebben ze weinig dodge en weinig defense waardoor ze wel veel snelle rdoodgaan. Ze hebben daarentegen wel weer veel meer hitrate dus ze raken makkelijker moeilijke beesten (of andere spelers met veel dodge).quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:06 schreef IkWasHier het volgende:
Trainen Bourg's snel? Ik heb iemand horen zeggen, dat je met een goeie build een echte kill spammer bent.
Heb ook nog een KK, die is sneller, dus kijk wel ffquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ghehe succes met de FH'sOf heb je nog een Reverse over Dae
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan beter vragen wie er geen bourg heeft
precies!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:09 schreef jorryt het volgende:
Dan onthoudt hij alle toetsen die je ingedrukt hebt en stuurt hij die door naar de maker, die kan dan al je wachtwoorden zo zien..
Nouja, gisteren even rondgekeken en met het maken van een cleric begonnen. Nu lvl 50, geen clan uiteraard.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oe een nieuwe
Speel je ook, welke, wat , welk lvl, welke class, welke clan ?![]()
Ik ben er strakjes maar ik ben om 5 uur weer weg. En morgen ben ik er pas in de avond.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:58 schreef Morianti het volgende:
stil hier, allemaal hard aan het rangen? ;o
dafan weet jij al wanneer je er wel en niet bent van het weekend/vanavond?
ja behalve diequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gathering of bedoel je dat niet?
Neh ging film kijken dus trok de kabel eruitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:13 schreef DaeDaluz het volgende:
Error ftw dafan?
En yasha ik zie je nog wel staan daarzo
ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:17 schreef Ryoga het volgende:
ik ben de enkeling die het maar via sevenhearts speelt omdat ik nooit op ruffrose kan komen
Sweetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gaat lekker met de questNog maar 3 bottles..
Heb net al 3 topazzen gekregen en ook een hoop denim dafan(had jij toch ook nodig)
ah mooi dus we kunnen met zn allen bij je komen slapen vanaf donderdag?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij doet het alweer..
* Yasha is vanaf nu tien dagen ouderloos![]()
Neen. Heb je niks meer aan op Luna. Max Triple Shot, Max Hawk/Eagle Shot. En Trap Shot 6.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:59 schreef IkWasHier het volgende:
Zal ik de summon hawk skill nemen als ik lvl 70 word?
mits musequote:Op zondag 13 mei 2007 16:17 schreef IkWasHier het volgende:
Valt er ook ergens buff te halen in forest of wisdom :S Zoniet, dan overleef ik het niet...
Ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:25 schreef IkWasHier het volgende:
Ohik ben al begonnen met sparen van SP, heb al 274, op lvl 49.
EDIT: Dus triple shot ook maxen?
Kan alleen als je de All-in-one NPC hebt en dan heet ie Hayden.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef Morianti het volgende:
upgraden aka refinen kan je zelf idd weet alleen ff niet hoe die npc in junon heet
Ik ken je nogquote:Op zondag 13 mei 2007 20:34 schreef DC het volgende:
Ik ben ook weer gaan spelen, ik weet niet of jullie mij nog kennen, maar heel vroeger zat ik in vaffanculo met otzti (irose).
Ik ben nu een scout aan het maken, nick = atzt, lvl 65 inmiddels.
Toevallig meer mensen hier van rond dat lvl om te partyen?
jij speelt nu ruff?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:34 schreef DC het volgende:
Ik ben ook weer gaan spelen, ik weet niet of jullie mij nog kennen, maar heel vroeger zat ik in vaffanculo met otzti (irose).
Ik ben nu een scout aan het maken, nick = atzt, lvl 65 inmiddels.
Toevallig meer mensen hier van rond dat lvl om te partyen?
Ben vanavond wel ff op Malfunction.quote:Op maandag 14 mei 2007 06:26 schreef DC het volgende:
[..]
Ruff inderdaad ja, ik heb nog even seven hearts gespeeld maar daar ben ik weer mee gestopt.
Heb je MQ nog niet af?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dae en ik zijn keihard de WD aant pownen
Ah zoquote:Op maandag 14 mei 2007 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alts
Kmoet nog met al mijn acc aan main quest beginnen..
Con = lvl.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:58 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. welke stats moet ik pompen en welke skils moet ik hebben voor een soldier -> knight? (gewoon de standaard versie met zwaardje en schildje)
Guides op roseguru zijn altijd zo lekker vaag..
Bweu en ik had je nog wel gepm'edquote:Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef Morianti het volgende:
grmbl ik kom niet op het forum , weet mn wachtwoord niet en opvragen lukt ook niet want krijg geen mail :s
Bwhehe leer spellen moronquote:KOS clans:
. Hemulit
. Vancuffalo
. xxAngelWingxx
. And some people from underestimated.
. And some people from hinder, KSérs.
And some others, cant come up with the name right now =)
hmm wij moeten ook ff een KOS lijst maken, en van wie is deze lijst?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bwhehe leer spellen moron(Cruxie van Bajams)
Die is van Cruxie dusquote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef Morianti het volgende:
[..]
hmm wij moeten ook ff een KOS lijst maken, en van wie is deze lijst?
Ik zal er rond 8en wel even zijn!quote:Op maandag 14 mei 2007 08:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ben vanavond wel ff op Malfunction.
Iedereen die in de clan wil kan me dus vanavond toevoegen tussen 7 en 8 uur. Dan maak ik een rondje om iedereen te inviten. Ik ben weinig meer op de planeet Junon dus als het vanavond kan, graag.![]()
Toen we net begonnen was je na je jobchange ál je geld kwijt, zo werkt een economie nou altijd omdat jij wat later instapt ben je rijker dan wij toendertijd waren maar alles is ook duurder.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef IkWasHier het volgende:
Omg, 200k voor 2nd job!? Zoveel >.<" Alles in ROSE is duur, inclusief wat de spelers verkopen. Een simpel pakje is al gewoon 1mil, dan ben ik gelijk al m'n geld kwijt.
Heb dus net mijn eerste miljoen binnen
1 |
Nee alleen als de patchserver down is. Login en verder heeft er niks mee te maken.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan kan je inloggen zonder dat login up is?
Ojee dan maak ik nog maar 7 miljoen winstquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
P1 gaat tegenwoordig al voor 250k over de toonbank heur..
Is natuurlijk nog wel goedkoper dan een g1/g2 maar toch..
Hoezo hebben ze je geld gestolen? heb dat verhaal niet helemaal meegekregen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef Morianti het volgende:
nja ik weiger sevenhearts te spelen, puur om het feit dat ik vind dat ze mn geld gestolen hebben
vertel is meer over die bug?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:59 schreef Weizz het volgende:
We spelen idd SevenHearts, en merken echt heel weinig van problemen. Alleen 2x dat de databse dus een half uurtje los heeft gelegen, maar dat merk je, want dat kunnen anderen het channel niet meer in. En met onze Skype calls, logt er regelmatig iemand in waarmee je dus meteen hoort dat het niet lukt.
En 2x heel eventjes login down. Verder heb ik helemaal geen problemen gehad in 2 krappe weken. Het enige dat ze nu hebben is een bug, waarbij veel T3 te verdienen zijn, maar die blijkt erg moeilijk uitvoorbaar te zijn, dus zijn er maar weinig mensen die ervan profiteren. Vraag me af wat ze ermee gaan doen. Maar dat komt door capes die niet in RR zaten.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef Ryoga het volgende:
Ik speel ook sinds vorige week braaf sevenhearts, ik heb tot nu toe nog geen problemen gehadkben er wel tevreden over.
Het is iets met die Gathering Cape die je kunt kopen. Het blijkt dat als je een X aantal keer dood gaat en een X aantal mobs killed dat je in het begin de normale drops krijgt en 1k zulie drops. Maar als je het op die manier volhoudt dat je dan na 6 uur 100% rares en 5k zulie drops krijgt. Zo komen al die T3's de wereld in...quote:
Hoe vind je dat in godsnaam uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef Weizz het volgende:
[..]
Het is iets met die Gathering Cape die je kunt kopen. Het blijkt dat als je een X aantal keer dood gaat en een X aantal mobs killed dat je in het begin de normale drops krijgt en 1k zulie drops. Maar als je het op die manier volhoudt dat je dan na 6 uur 100% rares en 5k zulie drops krijgt. Zo komen al die T3's de wereld in...
Nou vooruit das wel okayquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hadden in een uurtje 30 ds met zijn 3en.. Je hebt iedere keer drop van 2 of 3 dus dan schiet het wel op..
vandaar dat ze zo duur zij.. dan wil iedereen die ook hebbeb natuurlijk..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef Weizz het volgende:
[..]
Het is iets met die Gathering Cape die je kunt kopen. Het blijkt dat als je een X aantal keer dood gaat en een X aantal mobs killed dat je in het begin de normale drops krijgt en 1k zulie drops. Maar als je het op die manier volhoudt dat je dan na 6 uur 100% rares en 5k zulie drops krijgt. Zo komen al die T3's de wereld in...
Jij houdt ook echt alles in de gaten hè =P. (en ja die heb ik al een hele poos zoals yash al zei, nee ik verkoop 'm nog niet want m'n alt kan 'm nog zeker tot lvl 88 oid gebruiken - heb ook nog jorryts golden shizzl met peridot erin geloofk - en 15M is tofquote:
Ja als je die gebruikt heb je na 88 een beter wapen, maar dan kan je beter meteen doorgaan naar 96 voor Grand Assassin. Ik ben gister ook ff begonnen met een Raider, direct mn G7's erop+ 7/7 mask + 15 dodge hatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij houdt ook echt alles in de gaten hè =P. (en ja die heb ik al een hele poos zoals yash al zei, nee ik verkoop 'm nog niet want m'n alt kan 'm nog zeker tot lvl 88 oid gebruiken - heb ook nog jorryts golden shizzl met peridot erin geloofk - en 15M is tof)
en gisteren dan? ;pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha ik en snachts rangen..heb het nog nooit echt gedaan
(ja wel eens met gabez maar echt in mijn eentje niet
) Maarja dat komt ook omdat er meestal niemand was.. Morgen pas om 3 uur naar de uni dus komt wel goed
Mja ik heb nog een Dark Dual Patar met P2 erin, en een Saint Assassin zie ik net. Maaar ik begin morgen aan m'n examens dus ik ROSE even helemaal niet meerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja als je die gebruikt heb je na 88 een beter wapen, maar dan kan je beter meteen doorgaan naar 96 voor Grand Assassin. Ik ben gister ook ff begonnen met een Raider, direct mn G7's erop+ 7/7 mask + 15 dodge hat
En ik kan m al meteen dragen (vanwege mn garnets) terwijl ik lvl 35 benAl kon het op lvl 1 ook wel
Juh je mag 'm best wat langer lenen want ik doe er nu toch niks mee ;p. Kan je nu even traden? Want ik denk niet dat ik vanavond nog online kom, duss. (Moet ik naar Luna komen oid?)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:05 schreef DaFan het volgende:
Kan ik dan je Zamadar lenen vanavond?
Geef m maar even aan Yasha of aan Morianti dan, ik ben pas om 6 uur thuis van werken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Juh je mag 'm best wat langer lenen want ik doe er nu toch niks mee ;p. Kan je nu even traden? Want ik denk niet dat ik vanavond nog online kom, duss. (Moet ik naar Luna komen oid?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |