je zegt net dat het geld met bakken binnen loopt en nu heb je geen geld? ;Pquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef DaFan het volgende:
Gewoon steeds hoger, inflatie ftw.
Ohnee doe maar niet trouwens ik heb geen cent te makken
Virtueel geld hequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:19 schreef Morianti het volgende:
[..]
je zegt net dat het geld met bakken binnen loopt en nu heb je geen geld? ;P
Ok. Is die al gefixed? Dan kan ik m ook een keer met Kapowww doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef DaeDaluz het volgende:
Ik ben morgen misschien ook wel vrij, dus dan mag je me wel helpen met MQ, als ik die dan nog niet gedaan heb
Ghehe succes met de FH'squote:Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef Morianti het volgende:
half 6, dan ga ik wel in party zitten en zoek je het verder maar uit
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:01 schreef Morianti het volgende:
nja anders help ik wel ff, anders kan ik niet b3 farmen
Btw dafan: Na-apert
Doen vaak wel de meeste damage ja. Maar zoals elke class hebben ze ook hun nadelen, zo hebben ze weinig dodge en weinig defense waardoor ze wel veel snelle rdoodgaan. Ze hebben daarentegen wel weer veel meer hitrate dus ze raken makkelijker moeilijke beesten (of andere spelers met veel dodge).quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:06 schreef IkWasHier het volgende:
Trainen Bourg's snel? Ik heb iemand horen zeggen, dat je met een goeie build een echte kill spammer bent.
Heb ook nog een KK, die is sneller, dus kijk wel ffquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ghehe succes met de FH'sOf heb je nog een Reverse over Dae
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan beter vragen wie er geen bourg heeft
precies!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:09 schreef jorryt het volgende:
Dan onthoudt hij alle toetsen die je ingedrukt hebt en stuurt hij die door naar de maker, die kan dan al je wachtwoorden zo zien..
Nouja, gisteren even rondgekeken en met het maken van een cleric begonnen. Nu lvl 50, geen clan uiteraard.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oe een nieuwe
Speel je ook, welke, wat , welk lvl, welke class, welke clan ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |