Benieuwd wie er hier allemaal Guild Wars spelen? Klik hier. Je kan jezelf ook makkelijk toevoegen.quote:Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden. Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met de Guild van GoT. (Gathering of Tweakers) Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.
We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg. GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.
We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie, duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek. Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.
Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation. Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten.We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin. De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.
FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde!Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen? Join de FOK! Guild!
Ze hadden het erover dat GW2 in 2009 zou uitkomen en ergens in 2008 een open beta.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef Abonides het volgende:
Sinds een paar weken voor Nightfall heb ik niet meer gespeeld. In die tijd was niemand online. Ik stap wel weer in als Guild Wars 2 uikomt (dan probeer ik er vanaf het begin bij te zijn).
Is eigenlijk al bekend wanneer GW 2 uitkomt? En of er dan ook een maandelijkse fee betaald moet worden? Of is het enkel nog maar bekend dat ie ooit eens uit gaat komen?
Moet je nog effe wachten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef Abonides het volgende:
Sinds een paar weken voor Nightfall heb ik niet meer gespeeld. In die tijd was niemand online. Ik stap wel weer in als Guild Wars 2 uikomt (dan probeer ik er vanaf het begin bij te zijn).
Is eigenlijk al bekend wanneer GW 2 uitkomt? En of er dan ook een maandelijkse fee betaald moet worden? Of is het enkel nog maar bekend dat ie ooit eens uit gaat komen?
Het gaat hard op als je grotere uitgaven doet, ben ik achtergekomenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef EricG het volgende:
In GW2 komt geen maandelijkse fee.
Jo0lz, als je geld teveel hebt: Ik kan het goed gebruiken.![]()
Ondertussen 55/141, het schiet op
voor welke versie wil je weten als je nog missies moet doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef HMaster-II het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om te zien welke quests/missies je nog mist??
Of een map waar je dat kan zien??
Zij willen wel een alliance, wij wel, what's the hold up leader?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef DarkY.NL het volgende:
btw we zitten niet meer in de alliance met GOT, tot nadere berichtgeving :>
[..]
voor welke versie wil je weten als je nog missies moet doen?
Want in faction en NF hoef je niet alle missies te doen en in Proph wel als je niet gerushed wordt.
Eigenlijk voor beide, omdat ik toch wel zoveel mogelijk wil rond meppen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef DarkY.NL het volgende:
btw we zitten niet meer in de alliance met GOT, tot nadere berichtgeving :>
[..]
voor welke versie wil je weten als je nog missies moet doen?
Want in faction en NF hoef je niet alle missies te doen en in Proph wel als je niet gerushed wordt.
hehehe, Alle chapters, met alle characters uitspelen. Dat gaat me nooit lukken voor halverwege 2008. En ik hoop natuurlijk wel de beta voor dit te doen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eigenlijk voor beide, omdat ik toch wel zoveel mogelijk wil rond meppen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef Ge4ce het volgende:
Terug Vind Paragon!
Ziekelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:34 schreef DarkY.NL het volgende:
http://fok.syke.nl/module(...)pics/10051/gw402.jpg haha
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:34 schreef DarkY.NL het volgende:
http://fok.syke.nl/module(...)pics/10051/gw402.jpg haha
Dat is gewoon niet te doen man, al de titels die DarkY heeft ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
Het gaat weer tijd worden dat ik wat rondjes ga rennen op Cantha![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet te doen man, al de titels die DarkY heeft ...
Moet je anders effe checken op Wiki welke spell je voor welke enchantment moet doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
DarkY heeft geen leven
![]()
bedenk me ne dat ik aan het trainen ben voor m'n skills en dat ik daar niet 100% doorheen kom..
Was in zo'n kleine 'arena' waar je je skills moet testen op je tegenstander.. (naam kwijt na 2 weken niet spelen)
Moet de skills hebben die je tegenstander ontdoet van enchantments.Wrong me if I am correct..
Verder dan deze informatie kom ik niet @ http://wiki.guildwars.com/wiki/Disenchantment_Coursequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Moet je anders effe checken op Wiki welke spell je voor welke enchantment moet doen.
ik heb ook ooit eens zo'n quest gedaan, maar dat is tering lang geleden.
Ik zou het zo ook allemaal effe niet weten. Het artikel is iig niet volledig. het moet niet zo moeilijk zijn toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Verder dan deze informatie kom ik niet @ http://wiki.guildwars.com/wiki/Disenchantment_Course
Weet niet welke skilis het beste werken..
Heb met verschillende skill combinaties een half uur op die gast staan in zappen. Maar hij trekt zijn energie/leven level heel snel weer omhoog. Moet op een of andere manier zijn health spell wegzappen en hem dan nog meer enchantments weg slaan..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik zou het zo ook allemaal effe niet weten. Het artikel is iig niet volledig. het moet niet zo moeilijk zijn toch?
Hehehe, ik kan me herinneren dat het lang duurde, maar het is bijna een jaar geleden volgens mij dat ik dat heb gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb met verschillende skill combinaties een half uur op die gast staan in zappen. Maar hij trekt zijn energie/leven level heel snel weer omhoog. Moet op een of andere manier zijn health spell wegzappen en hem dan nog meer enchantments weg slaan..maar na een halfuur vruchteloos toezien ben ik maar even gestopt..
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:40 schreef DarkY.NL het volgende:
vanavond en morgen maar es verder gaan met de skill hunter titel voor Cantha. Zit nu rond 70 skills, dus nog 50 te gaan
Niet een nieuwe. Wel survivor. Is nu lvl 9 ofzo..quote:
En dan nog ff vanquishen en je bent alweer bijna de volgende!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:35 schreef DarkY.NL het volgende:
moet nu nog elona skill hunter en de 3hm modes :> dan heb ik volgende
Inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb toen de tijd alle 3 delen gekocht, dat is al weer 3 maanden geleden. Ik speel het helemaal niet meer..
zonde van mijn geld dus
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad. [afbeelding]
[afbeelding] Dan past het stukje tekst onder je naam goed
[..]
![]()
[afbeelding] OMG!
Net andersom dusquote:Op maandag 14 mei 2007 08:18 schreef DarkY.NL het volgende:
in het gebied Cursed Lands, waar tussen de 73 en +- 80 mobs zitten krijg ik volgens mij 275 gold en 350 exp (of net andersom) als ik het vanquish.
/meldt.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:40 schreef DarkY.NL het volgende:
nou vanavond maar weer verder met de warior, HM mode of FoW/Uw.
Iemand anders ook nog zin in HM of Fow/Uw?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:50 schreef torn_Machina het volgende:
Vanavond wel op tijd zijn.Anders mis je de taxi naar Consulate Docks.
Een dagje boeken?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:13 schreef DarkY.NL het volgende:
cheaters....
denk dat ik toch even de elone elites cap voor een title, ben nu toch bezig en lang weekend komt er aan. Dus wil ook nog ff HM doen natuurlijk :p![]()
Is geen cheaten inderdaad. Ik praatte gewoon met die Ferry Captain om terug naar kamadan te gaan, maarja hij bracht me naar LA. En toen boodt Sergio me die quest aan om naar Kaineng te gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:16 schreef Elegy het volgende:
Niks geen cheaten, gewoon gebruik maken van de mogelijkheden die er voor iedereen zijn
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef DarkY.NL het volgende:
exploit dan... :>
Vind het ook niet echt een exploit eigenlijk, dat zou meer iets zijn als iets wat over het algemeen niet duidelijk is om te doen maar wat ook weer geen 3rd party software/programmering vereist. Zoiets als die bug die gebruikt werd om max damage wapens naar pre-seering chars te krijgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef DarkY.NL het volgende:
exploit dan... :>
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een exploit eigenlijk, dat zou meer iets zijn als iets wat over het algemeen niet duidelijk is om te doen maar wat ook weer geen 3rd party software/programmering vereist. Zoiets als die bug die gebruikt werd om max damage wapens naar pre-seering chars te krijgen.
ik en Darky hebben online 1 gekocht, 20 en 30k ofzo. Ik had toch 300k , dus waarom niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Elegy het volgende:
Ha, ik heb het magazine met de code! Vanavond heb ik ook een Asura minipet
Oh, dat werkt nu natuurlijk niet meerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:
Prophecies heeft 4 of 5 verschillende soorten gebieden, een desert, bos, bergen waar het koud isetc.
Ennuh Joolz, je kon volgens mij via de observer mode ofzo in je guildhall komen zodat je weer items kon overzetten.
In Factions heb je meer groen. Daarom was ik toen het uitkwam zo enthousiast.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:18 schreef Birra het volgende:
Is Guild Wars Factions in het zelfde gebied als de 1e Guild Wars, of is dat wat groener oid?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Elegy het volgende:
Ha, ik heb het magazine met de code! Vanavond heb ik ook een Asura minipet
Oh. Achja, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef DarkY.NL het volgende:
ze verkopen die asura nu voor +-15k
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormelquote:
Duits of Engels blad, I bet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormel
Duits blad, DVD Spiel geloof ik. Echt een topblad trouwens, staat zo ontzettend veel in, ook qua tips en reviews. Op de cover staat Crysis, Two Worlds en wat van Quake Wars.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormel
Waarom nou weer zwart?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
Paragon is nu in Consulate, Kaineng, LA en Kamadan En dat voor een lvl 10 char. Met max armor, dyed black.
Vond het mooist.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom nou weer zwart?
Ik vind bij een Para goud, wit of lichtblauw veel mooier eik
Tnx... dat blad ken ik wel..quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Duits blad, DVD Spiel geloof ik. Echt een topblad trouwens, staat zo ontzettend veel in, ook qua tips en reviews. Op de cover staat Crysis, Two Worlds en wat van Quake Wars.
hehe, ben daar zo vaak geweest de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tnx... dat blad ken ik wel..![]()
Vanmiddag maar effe naar d Bruna rennen.![]()
^^quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:22 schreef Elegy het volgende:
De Ako heeft 'm in elk geval altijd wel
Zal vanaaf wel ff screen posten van mijn uiteraard blauwe para
ehhehe, zilver gloedje?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:56 schreef DarkY.NL het volgende:
mijn para heeft een silver gloedje
Om je te laten vechten en gebruik te laten maken van je skills en je goede Party-keuzes..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef Birra het volgende:
Hoe komt het dat je met Factions soms ineens hele sterke vijanden tegenkomt?
Ik heb allen de Factions en NightFall paketten. De Collecto van Prophecies moet ik nog zien aan te schaffen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:39 schreef Birra het volgende:
Ik vind Factions trouwens veel beter dan Prophecies.
Ik heet Birra Al Tahkayun.
Ik snap echt niet waarom mensen al hun characters gaan deleten. Al je werk is dan voor niets geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef -Marc- het volgende:
Gister ook maar weer GW geinstalleerd.
Al mijn characters verwijderd incl items etc (alleen de Birthday presents gehouden) . Dus beginnen met een schone lei
Wordt lekker Monken en de Necro uithangen de komende tijd.
![]()
Mag ik dan ook in de guild?
Heb ik ook nooit begrepen. Koop dan gewoon een nieuw slot ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen al hun characters gaan deleten. Al je werk is dan voor niets geweest.![]()
Als je even je charactername achterlaat dan invite een van ons je wel in de loop van de dag.![]()
Tja, heb er nu ook bestwel spijt van, maar dat zal ik nooit toegeven natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen. Koop dan gewoon een nieuw slot ofzo
Toen ik weer inlogde was ik ook opeens GMquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:08 schreef Elegy het volgende:
Ach, als je het in het vervolg maar laat hè?
5 minuten in een guildda's dan vast niet zo'n héél boeiende guild dan
Praten met Chienpo in Kaineng Center dacht ik. Linro voor Nightfall!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:35 schreef Birra het volgende:
Is het mogelijk om vanaf Cantha (Factions) naar Ascalon (Prophecies) te gaan?
En zo ja, hoe?
En hoeveel heb je er voor betaald??quote:Op zondag 20 mei 2007 02:09 schreef Elegy het volgende:
Ik heb een mini Gwen pet!
1 keer is genoeg in en kwoot![]()
Helemaal niks, was mijn eerste 2e verjaardagscadeauquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 10:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Helemaal niks, was mijn eerste 2e verjaardagscadeau![]()
Bedankt, maar daar ben ik nog (lang) niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Praten met Chienpo in Kaineng Center dacht ik. Linro voor Nightfall!
max 7-17, min 1-3quote:Op zondag 20 mei 2007 18:31 schreef Birra het volgende:
Ohja, wat is nou de maximum damage voor daggers? Die wapens van Assassin.
Dan heb ik de max alquote:
70.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:09 schreef Birra het volgende:
[..]
Dan heb ik de max al.
Is er ook een max voor armor?
Tof.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Helemaal niks, was mijn eerste 2e verjaardagscadeau![]()
Tja, je weet wat ze zeggen: Geluk in de liefde, pech in het spel. Bij mij is dat dus precies andersomquote:
Ze huppelt nog steeds.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Ardenlyn het volgende:
Huppelt Gwen nu ook achter je aan als je loopt of rent ze?
Ze huppeltquote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Ardenlyn het volgende:
Huppelt Gwen nu ook achter je aan als je loopt of rent ze?
Dat is juist lief man! omg!.quote:
quote:
Inderdaad, we weten dat ze een nucleaire bom onder haar cape'je heeft verstoptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:16 schreef Ge4ce het volgende:
Pas maar op! Maak haar maar niet kwaad want anders haal je het 3de jaar niet met je karakter!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Inderdaad, we weten dat ze een nucleaire bom onder haar cape'je heeft verstopt
She's done it before and can do it again
Ik zou eigenlijk wel een minipet arena willen zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Idd.
Als ze het nou maar eens gebruikte als het echt nodig was. Maar neeee, je hele party kan doodgaan, blijft ze nog huppelen.
Met haar mini nukejequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel een minipet arena willen zien
Kijk mijn Gwen alles keihard pwnen!
Er zit geen code in de PC Zonequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met haar mini nukeje![]()
en geen fatsoenlijk buitenlands gameblad meer te vinden in de stad
![]()
Nu kan ik stad en land afreizen voor een PC Zone![]()
Wat je overhebt voor een Asura minipet![]()
WTF???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Er zit geen code in de PC ZoneHet is het duitse blad PC Games (ofzo) Zit er geen Ako in de buurt?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
WTF???
Volgens de infopagina van GW.com dittus dus staat toch heel erg PC Zone in de lijst (UK edition)
Alleen maar suffe Bruna's, Primera's en tijdschriften winkels die juist de buitenlandse game bladen er uit werken vanwege niet veel verkocht.
Gewoon K met vruchten.![]()
hahaha grappig als je 10K hebt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:06 schreef Elegy het volgende:
[..]De PC Zone UK
Ik dacht die andere, die bestaat niet eens meer
Maar echt, de Ako heeft vast wel dat duitse blad, PC Games. Gewoon een station opzoeken
En anders, het ding wordt nu al voor maar iets van 10k verkocht, da's ook peanuts
Ik ook niet, maar ik heb heel lang allemaal crafting materials opgespaard en die op een gegeven moment goed kunnen verkopen. En ik geef ook weinig uit, koop nauwelijks dure armor (als het maar max lvl is), wapens of dat soort dingen. Ja, soms een rune, maar die zijn ook niet echt duur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hahaha grappig als je 10K hebt...
Ik ben niet op Goldfarming tour geweest..Zag het nut er niet zo van in..
![]()
![]()
Ach joh, contact me in game, ik geef je wel 10k voor een asura.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hahaha grappig als je 10K hebt...
Ik ben niet op Goldfarming tour geweest..Zag het nut er niet zo van in..
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach joh, contact me in game, ik geef je wel 10k voor een asura.
Pas de probleme.
Als mijn necro lvl20 is en SS gecapped is, zeker wel dat ik dan alles bij elkaar ga farmen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb heel lang allemaal crafting materials opgespaard en die op een gegeven moment goed kunnen verkopen. En ik geef ook weinig uit, koop nauwelijks dure armor (als het maar max lvl is), wapens of dat soort dingen. Ja, soms een rune, maar die zijn ook niet echt duur.
Soms farm ik een beetje, Howlers in Elona, Hydra's of Trolls maar over het algemeen vind ik farmen beresaai.
Ik ga vanavond misschien niet spelen, maar kom soweiso wel effe online om je te geven.quote:
Duo runs zijn cool.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Als mijn necro lvl20 is en SS gecapped is, zeker wel dat ik dan alles bij elkaar ga farmen...
Ben juist een tijd gestopt omdat solo farmen niet meer kon, maar aangezien dat nu wel weer mogelijk is![]()
Eerst oefenen op Hydra's / Minotaurs en daarna FoW weer in of een Duo UW doen![]()
Heb er alweer helemaal zin in, Nu alleen de tijd nog vinden om te kunnen spelen, haha.
Ik ook, maar nog nooit geduo'd eigenlijk. Misschien eens met een hero proberen ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Duo runs zijn cool.
Ik kan zowel SS als 55Monk zijn..
That's not gonna work.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ook, maar nog nooit geduo'd eigenlijk. Misschien eens met een hero proberen ofzo
Anders wil ik met jou wel een keer mee duo UW run doen. Ik heb het vaak genoeg gedaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
That's not gonna work.
Je meot gewoon een van ons pm'en in game.
Ook Darky kan 55monken, dus als je SS kan doen, is het voldoende.
Wel een goede build gebruiken, met echo, niet zo'n halfgebakken build als de laatste gare mensen waar ik mee duo'de.
Ik kan ook beide, moet alleen nog even mijn characters lvlen, Ascenden en de juiste skills cappen. Approx 20 uur per karakter.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
That's not gonna work.
Wel een goede build gebruiken, met echo, niet zo'n halfgebakken build als de laatste gare mensen waar ik mee duo'de.
Hmm, zal het onthoudenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
That's not gonna work.
Heul goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens beginnen met Guild Wars, sinds ik de screens hier zie krijg ik er weer zin in
Tof! Duo runs zijn cool, maar meestal niet met monks die je ontmoet in de plekjes zelf. Is mijn ervaring tenminste.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Anders wil ik met jou wel een keer mee duo UW run doen. Ik heb het vaak genoeg gedaan.![]()
Ohja, which reminds me, jij en Borreke zouden mn ranger geloof ik nog meenemen voor een black widowquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef torn_Machina het volgende:
Mijn Necro build voor Duo UW is Awaken the Blood, Archane Echo, SS, SV, Reckless Haste, Desecrate/Defile Enchantments, Blood Ritual en Ress Signet.
Meestal moet de monk die Dying Nightmares killen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Zeikerds eerste klas, als hun Protective Spirit wegvalt en ze gaan dood, dan heb ik de Dying Nightmare niet gewand. Yeah riiiiight....
Whiners.
En voor die skills maken mensen een speciale character?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef Elegy het volgende:
SS = Spiteful Spirit, een fijne necro skill
SV = Spoil Victor, ook een fijne necro skill
SV = Sympathetic Visage, een mesmer skill
SR = Soul Reaping, dat wat zorgt dat necro's energy krijgen maar wat onlangs is generfed tot op het punt dat het vrij waardeloos is (Signet of lost souls ftw!)
Nee, niet echt nodig als je al een necro of mesmer hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:23 schreef Birra het volgende:
[..]
En voor die skills maken mensen een speciale character?
Is het mogelijk om je secondary class te veranderen, en zo ja, waar in Factions? Ik vind Ritualist toch niet zo tof als secondary.
Zit in Senji's Corner. Kost geloof ik 500g per profession, als je ze allemaal hebt "gekocht" kun je daarna gratis wisselen, in je character scherm.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, niet echt nodig als je al een necro of mesmer hebt
Profession change in Factions weet ik eigenlijk niet uit mijn hoofd. Volgens mij in Kaineng City, of je moet eerst Closer to the stars doen.
Hm, daar ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zit in Senji's Corner. Kost geloof ik 500g per profession, als je ze allemaal hebt "gekocht" kun je daarna gratis wisselen, in je character scherm.
Ik weet je In game name niet, want je hebt je niet toegevoegd op de wiki!quote:
Ehm, zou ik zo niet weten eigenlijk.... effe kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Birra het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik nog niet.
Hoe lang moet je ongeveer spelen voor je daar bent?
Of is er een manier er snel te komen?
Je moet de missie Naphui Quarter doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Birra het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik nog niet.
Hoe lang moet je ongeveer spelen voor je daar bent?
Of is er een manier er snel te komen?
Nope, ik ben nu bij Sentimental Treasures.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je moet de missie Naphui Quarter doen.
Waar ben je nu? Al op het mainland?
Hoe ??quote:
Als je hulp nodig hebt, vanavond ben ik denk ik nog wel oplijn: Vortex Elegyquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoe ??
ik heb één van mijn Hero's omgezet naar Warior/Monk om een de-enchanment spell te kunnen gebruiken die in Facions ook hulp bood.
Quest = "Catch of the Day"
niet doen als lvl7 Dervish
Okquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Elegy het volgende:
Ja is goed, moet je mijn andere account hebben: Nyanna Phostex
Gewoon in dit topic houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:26 schreef Ge4ce het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk een GW2 topic starten?
Het spel en structuur is geheel anders. Verhaallijn is het enigste wat vast wel wat overeenkomsten heeft.
Er is al best wel aardig wat bekent over GW2. Al is dit inderdaad misschien te weinig voor discussie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon in dit topic houden.![]()
Er is verder toch vrij weinig van bekend en om daar nu al een nieuwe topicreeks voor te maken is ook niet echt nuttig.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:26 schreef Ge4ce het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk een GW2 topic starten?
Het spel en structuur is geheel anders. Verhaallijn is het enigste wat vast wel wat overeenkomsten heeft.
Waarschijnlik Gwen:
[afbeelding]
Zat noobs in onze guildquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Elegy het volgende:
Ach, ik ben alweer een half jaar guildloos en het bevalt me ook best wel. Gewoon solo of met heroes/hencies en af en toe een pug werkt best.
Heb niet echt behoefte om de hele tijd met dezelfde mensen dezelfde dingen te gaan doen, ga ik liever newbies helpen ofzo
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef Elegy het volgende:
Hmm, ik ben toch meer een solospeler denk ik. Wil best mensen helpen en met anderen questen maar vind het ook niet erg om alleen te zijn.
Dat vind ik ook wel zo prettig aan GW, je hebt geen grote massa mensen nodig als bijvoorbeeld WoW of een andere mmorpg. En solo rpg's vind ik dan weer net niet leuk genoeg om jaren te spelen
kom je ook online vanavond? Dan help ik je wel effe verder ^^.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef Birra het volgende:
[..]
Nope, ik ben nu bij Sentimental Treasures.
Items die ik niet gebruik geef ik gewoon weg, die paar gold die ik ervoor kan krijgen naar de merchant kan ik net zogoed iemand mee blijmaken. Blijven leuren vind ik ook niksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]hehehe, ik doe meestal ook dingen alleen.
soms met een guildie, anders gewoon mensen in een outpost ofzo.
Maarja, juist de sociale aspecten zijn leuk. dingen uitwisselen in guild chat enzo. (nu dus ook alliance...)
top!
Dutch Doom Brigade.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Items die ik niet gebruik geef ik gewoon weg, die paar gold die ik ervoor kan krijgen naar de merchant kan ik net zogoed iemand mee blijmaken. Blijven leuren vind ik ook niks
Maar wie is er nu de leider van jullie alliance? Jullie?
Valt wel mee hoor, het is degelijk wel mogelijk om met solo hoog/hoogste level te worden. In een groep of guild spelen heeft nou eenmaal een klein/grotere voordeel geldt hetzelfde als je bijvoorbeeld in een guild zit bij Guild Wars of als "clan" in Lineage 2.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef Elegy het volgende:
je hebt geen grote massa mensen nodig als bijvoorbeeld WoW of een andere mmorpg.
Eerste box-shots al gezien bij Darky op 't schermquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is degelijk wel mogelijk om met solo hoog/hoogste level te worden. In een groep of guild spelen heeft nou eenmaal een klein/grotere voordeel geldt hetzelfde als je bijvoorbeeld in een guild zit bij Guild Wars of als "clan" in Lineage 2.
We hebben het nu wel allemaal over "Massive Multiplayer Online" maar dat hoeft nog niet te zeggen dat er geen single player mogelijkheden zitten in een MMOG.![]()
Kom! Laten we alvast gaan aftellen voor Gwen!!!!
Nog 3 maanden en 9 dagen?
Echt iets voor jou dus Darky.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef DarkY.NL het volgende:
jammer dat die achterkant van het hoesje niet lekker belicht is.
Kan net niet goed genoeg lezen wat er staat. Maar lijkt erop dat je dus alle titles kan claimen in GW:2
Al met al een stoere releasequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:20 schreef DarkY.NL het volgende:
ah tx.
Dus je titles en prijzen kunnen door je "kids" geclaimed worden in GW:2 :>
En secret pasages in de dungeons :>
En een viking hero lol
En The Light of Deldrimor om onzichtbaren dingen te zien ofzo
Ach, dan hou ik het mormel nog welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:51 schreef Ardenlyn het volgende:
@Elegy: Ik speel niet zo vaak. Maar keek vandaag en heb mij birthday present en jawel een jungle troll
Dus vind het lullig om die van jouw ook te krijgen. Je kan hem dus aan een ander geven als je wilt
In ieder geval wel onwijs bedankt en ik waardeer het enorm!!![]()
Ik ga nu ff gauw buiten lopen en ben benieuwd hoe hij aan het schreeuwen zal zijn
Tnx!!
Ik speel vanalles, voeg me maar toe: Vortex Elegyquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:50 schreef neo2000 het volgende:
Hmm.. Om Guild Wars te gaan spelen.. wat speelt iedereen hier..? Nightfall, Factions of het origineel..? Help a n00b!
Heb al wel WoW gespeeld, beetje vergelijkbaar, grinden etc..? Of meer quests?
Gewoon de missie doen, kom je er vanzelfquote:Op zondag 27 mei 2007 12:18 schreef Birra het volgende:
Kan iemand mij runnen naar Senji's Corner, ik wil een secondary profession change doen?
Welke missie precies?quote:
Mayhem in the marketplace dacht ik, of Closer to the starsquote:
Mayhem in the marketplace ben ik nu, dus ik hoop die.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mayhem in the marketplace dacht ik, of Closer to the stars
Enanders heb je ook nog deze pagina: http://gw.gamewikis.org/wiki/Senji%27s_Cornerquote:Op zondag 27 mei 2007 18:53 schreef Birra het volgende:
[..]
Mayhem in the marketplace ben ik nu, dus ik hoop die.
Op dit moment zit ik in het Factions gedeelte, Flesh Golem cappen. Daarna proberen Prophecies uit te spelen en ondertussen genoeg geld vergaren om mijn necro 55 te maken. Daarna Factions uitspelen en daarna pas Nightfall in.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:11 schreef DokterJ het volgende:
wie spelen er allemaal Nightfall?
Ik wel in ieder geval
Flesh Golem vind ik een beetje overrated trouwens. Ik gebruik:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik in het Factions gedeelte, Flesh Golem cappen. Daarna proberen Prophecies uit te spelen en ondertussen genoeg geld vergaren om mijn necro 55 te maken. Daarna Factions uitspelen en daarna pas Nightfall in.
Maar mocht je hulp nodig hebben bij de begin missies van Nightfall, die moet ik ook nog doen dus de oversteek kan ik altijd even maken.
Gister btw weer 13 fame bij elkaar gesprokkeld met SF en Rit spikeNog maar 370 tot rank 6
![]()
SS, BiP, OoV gecapped, lvl 20 geraakt, bijna Prophecies uitgespeeld, ben goed bezig geweest...
Dat is nou net ook de reden dat ik gestopt was... Het is zo verslavend![]()
Gewoon kopen, Prophecies met extra wapens kost ook geen drol meer. Je kan een hoop in je eentje maar uiteraard ook met een groep/guild. Ik doe nu eigenlijk alles behalve de endgame missies met heroes en henchies.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:37 schreef neo2000 het volgende:
Maaruh.. Guild wars draait alleen om Guild, of is het gewoon een grind mmorpg waarin je ook in je eentje, of in parties kan questen? Zit nog steeds te dubben of ik 'm moet gaan halen of nie..
Cool.. Ik dacht, die speelt het al zo lang, zit vast al in een guild..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien dat ik eerdaags nog een guild join.
Ik zat in een guild, [MU], totdat mijn toenmalige vriendin er vandoor ging met een officer...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Cool.. Ik dacht, die speelt het al zo lang, zit vast al in een guild..
Wat is het leukste "deel"? Factions, Nightfall, of gewoon het origineel om mee te beginnen..? Heb een tijdje WoW gespeeld, maar ja, werd het betalen op een geg. moment een beetje zat. Heb je es een weekje minder tijd om te gamen, dan is het toch veel geld als je niet speelt..![]()
Fleshie is ook overrated, maar mocht ik nog een keer willen MMen in tombs zal ik m wel nodig hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Flesh Golem vind ik een beetje overrated trouwens. Ik gebruik:
Shambling, Bone fiend, BotM, Heal area/circle, Reapers Mark, SoLC, Breeze, Rebirth (of Verata's sacrifice)
Zeker met de soulreaping nerf is dit een prettige build, kom vrijwel nooit zonder energy te zitten.
[..]
Gewoon kopen, Prophecies met extra wapens kost ook geen drol meer. Je kan een hoop in je eentje maar uiteraard ook met een groep/guild. Ik doe nu eigenlijk alles behalve de endgame missies met heroes en henchies.
Misschien dat ik eerdaags nog een guild join.
Ah ja, ik speel nooit PvP, vandaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Fleshie is ook overrated, maar mocht ik nog een keer willen MMen in tombs zal ik m wel nodig hebben
Dat is eigenlijk de enige reden, voor de rest speel ik ook liever SS Necro, leuker en je hebt tenminste wat te solo-en
als je nog niet toegevoegd bent, zal ik je vanavond een invite sturen/.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef luckass het volgende:
Ik wil de FOK! Guild wel joinen.
PM maar in game: Blessed Clue / Energy Pitch
SV+Insideous is een leuke combinatie inderdaad, maar in normal mode scatteren de mobs niet meer zo snel heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah ja, ik speel nooit PvP, vandaar
SS necro, doe je dat met /mes of met /monk? En duo of solo? Want als ik dat solo wil gaan doen, dan heb ik meer aan primary monk heb ik gemerkt. Spoil Victor+insideous parasite is ook érg fijn trouwens, gaand e mobs ook niet scatteren
Ik heb er in totaal denk ik een stuk of twintigquote:
Ik heb twee Ruriksquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb er nu 4 achter me aanlopen, over een maandje komt daar numero 5 bij
Weet nog wel dat ik echt absoluut GEEN prince Rurik of zo'n Grawl Shaman wilde...wat krijg ik de eerste keer..jawel een Grawl Shaman...wat krijg ik de tweede keer...juustum, Prince Rurik...
Achtja, het went vanzelfRaak al een beetje aan ze gehecht
Als je nog niet invited ben, stuur ik je vanavond een invite.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef luckass het volgende:
Ik wil de FOK! Guild wel joinen.
PM maar in game: Blessed Clue / Energy Pitch
Als je hem kwijt moet, m'n ranger moet nog een goede bowquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef EricG het volgende:
Net Urgoz Flatbow gevonden
Ging gruwelijk simpel, zwaar relaxt team en nog 3 goldies uit chests gehaald (die allemaal kut waren) .
Ach kom, die is best leuk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef Birra het volgende:
Ik deel die mening totaal niet Candaasje.
Prophecies!
Factions!
Ik heb nog wel wat pets hoor, wil je een miniature devouerer of een necrid horseman?quote:
Dat heb ik ook ergens gelezen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik dacht dat hij goedkoper zou worden...hm misschien verkeerd gelezen...![]()
Wat is daarvan het verschil ten opzichte van die Collectors Edition dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef torn_Machina het volgende:
Ik ga toch weer voor een Limited Edition. Alleen is het nog niet bekend of Eye of the North deze krijgt.
Ik wel. Sinds de CE van Nightfallquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef Candaasje het volgende:
Wat is het verschil qua inhoud? Qua naam kan iedereen wel bedenken..
(ik ga overigens voor OF een pre-order of "gewoon", ga geen 20-30 euro extra betalen voor een poster en een minipet extra..of wat er dan ook nog meer mag inzitten)
Ik wil gewoon allesquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef Candaasje het volgende:
Wat is het verschil qua inhoud? Qua naam kan iedereen wel bedenken..
(ik ga overigens voor OF een pre-order of "gewoon", ga geen 20-30 euro extra betalen voor een poster en een minipet extra..of wat er dan ook nog meer mag inzitten)
Niets, ik had Collectors Edition moeten typen inplaats van Limited.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is daarvan het verschil ten opzichte van die Collectors Edition dan?...
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:06 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb nog wel wat pets hoor, wil je een miniature devouerer of een necrid horseman?
ik heb wat gemist met GWEN zekerquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:27 schreef Elegy het volgende:
Het nummer is er niet bijgesoept heurIk wist ook niet wat ik zag, zeker niet omdat ik geeneens in een party zat
Zal wel een glitch zijn, net als dat je soms bij de bonedragon een "level 1" ziet. Of 4.453.543.542.674. stormbeacons nog moet aansteken
En uiteraard heeft Gwen Real Ultimat Super Weapons of Mass DistractionKijk wat ze deed in Shing Jea Monastry
Gwen is mijn minipetquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik heb wat gemist met GWEN zeker![]()
enne Elegy..... Je chick wordt steeds meer een wandelende kleurplaat.Wordt het niet eens tijd dat je een foto post in het Tattoo en Piercing topic in US of LIF???
![]()
toen was ik er nog niet bijquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gwen is mijn minipetEn vorig jaar was er een event waar Gwen op het einde iedereen doodmaakte met nucleaire ontploffingen
Hee! Geen kwaad woord over mijn lieve monkje eh! Tats zijn toch het stoerste, in plaats van al die suffe lapjes stof
Newbiequote:Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
toen was ik er nog niet bij
waar heb jij die tattoo-shop gevonden in Cantha??
Mijn chick mag wel een pentagram op haar rug
binnekort eens over naar het vaste land..quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Newbie
Volgens mij heeft Cantha geen tats, je kan ze in Droks halen, en naar het schijnt zijn er ook in Elonia tats shops. Ik heb wel wat plaatjes van de "labyrinth tats" gezien namelijk.
Je mag hem hebben idd. Ben vanavond online, rond kwart voor 8.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:38 schreef Birra het volgende:
Prophecies spreekt mij gewoon totaal niet aan, Factions wel.
Alleen pre-searing spreekt mij wel aan in Prophecies.
Maar ik hoor veel mensen er anders over denken.
[..]
! Mag ik een Necrid Horseman? Dan kan ik stoer doen tegen een vriend van me die een big heeft.
Leuke bugsquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:27 schreef Elegy het volgende:
Het nummer is er niet bijgesoept heurIk wist ook niet wat ik zag, zeker niet omdat ik geeneens in een party zat
Zal wel een glitch zijn, net als dat je soms bij de bonedragon een "level 1" ziet. Of 4.453.543.542.674. stormbeacons nog moet aansteken
En uiteraard heeft Gwen Real Ultimat Super Weapons of Mass DistractionKijk wat ze deed in Shing Jea Monastry
Zal vanavond even een plaatje posten van die Stormbeaconsquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef Jo0Lz het volgende:
Leuke bugsHeb ik gehad in combinatie met m'n G15, en een applet
.
1 mil+ skill points
1 mil+ morale boost
1 mil+ morale ^^
Cantha is in het begin van het vaste land echt dodelijk saai, lelijke omgeving en allemaal van die "pizzakoerierquests"quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
binnekort eens over naar het vaste land..![]()
Vind het leuker om op Catha newbies te helpen, maar wil nu wel als lvl 20 verder rennen
Weet het..quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zal vanavond even een plaatje posten van die Stormbeacons
[..]
Cantha is in het begin van het vaste land echt dodelijk saai, lelijke omgeving en allemaal van die "pizzakoerierquests"
Je kan er alleen niet zo heel snel doorheen omdat je allemaal quests moet doen voordat de poorten opengaan, da's best but.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Weet het..
wil er daarom ook snel door heen (mits tijd). Moet nog 9500 punten voor lvl20 en dan gewoon doorstampen
oh okee oh hmzzquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je kan er alleen niet zo heel snel doorheen omdat je allemaal quests moet doen voordat de poorten opengaan, da's best but.
Volg gewoon de main quests, de koeriersquests (en dat zijn er écht veel) kan je altijd nog later doen. Dat is het snelst.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
oh okee oh hmzz
gaan we weer lekker in de traagstand questen. Heb je nog tips? Heb vanaaf niet veel tijd helaas..
En me ook maar geaanmelddingesenzoweiterquote:
Coolquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En me ook maar geaanmelddingesenzoweiter![]()
Volgens mij ook, sinds die update toch? (Die met die insignia's.)quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:36 schreef EricG het volgende:
Labyrinth tat's kun je volgens mij tegenwoordig krijgen in Marhan's Grotto (Prophecies)
Ik heb 15K tat's op m'n monk
Hoe kunnen zij de release date weten terwijl arenanet dit nog niet eens weet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef Ge4ce het volgende:
Bij dynabyte kun je hem pre-orderen:
verwacht: 03 sep 2007
KLANTENKAARTPRIJS 37,99
Prijs na release wordt 44,99
(incl. BTW)
Hup hup, foto plaatsen!!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Hoe kunnen zij de release date weten terwijl arenanet dit nog niet eens weet?
dat dus ^^quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:26 schreef Ge4ce het volgende:
- GameSpot's PC Guild Wars: Eye of the ... Release Date: Q3 2007
- IGN .. Release Date: US: Q3 2007 Europe: September 30, 2007
- Amazon.co.uk...released on August 6, 2007
- GameSpy...Q3 2007
- GameStats...09/30/07
Ik zou het niet weten.
Misschien heeft iemand inside infoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:52 schreef Ge4ce het volgende:
Dus?
Sowieso lijkt mij in Q3...dat kan dus: Juli, Augustus of September zijn.
6 augustus, 3 september, 9 september, 30 september
Pakken we daar ongeveer het midden van. Dan komen we op ongeveer 7 september uit.
Daar hebben we dus niets aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:57 schreef DarkY.NL het volgende:
ik kan wat info uit me duim zuigen, maar ja .... dan komt het er op neer dat GW:EN niet komt, omdat het meiske nog steeds niet weet als of ze nu een mesmer wil zijn of niet.
De krochten van de GW Underworld zien er echt gaaf uitquote:
Mijn twee tweejarige chars staan al een maand op 23 maandenquote:Op maandag 4 juni 2007 08:35 schreef DarkY.NL het volgende:
heb Harpy pet erbij op me monkje
De 4de 2ndb-day pet nu al
Wij hebben een alliance momenteel, met 5 guilds. Het is dus niet aan ons, maar als je 4 members hebt, kan ik je alvast verklappen dat je de alliance niet mag joinen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:34 schreef HMaster-II het volgende:
Gisteren mijn eigen Guild-je aangemaaktmet cape natuurlijk
Nu op zoek naar de Luxon ambassador om een alliance aan te gaan met het Guild van m'n oud-collegaen mischien Wil de [FOK] kliek nog 4 gekken als Levend-Schild erbij
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wij hebben een alliance momenteel, met 5 guilds. Het is dus niet aan ons, maar als je 4 members hebt, kan ik je alvast verklappen dat je de alliance niet mag joinen.
De jongste van het tuich is net een 9 dagen 17 en binnen 8 dagen lvl-18quote:Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef Elegy het volgende:
Als je wat meer serieuze spelers wil hebben, dan zit je over het algemeen het beste zo na tienen. Dan zijn de kids namelijk alweer naar bed
Ik zit nu te wachten op mijn invite (mocht die nog eens komen) van The Blue Empire. Schiet niet echt op
gaaf man die 2nd year pets... helaas duurt het nog een jaar voordat ik 2nd year pets ga krijgen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb gisteren een fire imp gekregen.![]()
Volgende week maar eens kijken of mijn mesmer meer geluk heeft,
Inmiddels een harpy en fire imp als second b-day pet.
Ik kan je helaas niet inviten. Heb 10 werkdagen geen internet, telefoon of televisiequote:Op maandag 4 juni 2007 15:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil trouwens wel weer in de Fok! guild.Wie kan ik daarvoor een berichtje sturen in GW? M'n IGN: Justine Grace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |