quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:50 schreef torn_Machina het volgende:
Vanavond wel op tijd zijn.Anders mis je de taxi naar Consulate Docks.
Een dagje boeken?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:13 schreef DarkY.NL het volgende:
cheaters....
denk dat ik toch even de elone elites cap voor een title, ben nu toch bezig en lang weekend komt er aan. Dus wil ook nog ff HM doen natuurlijk :p![]()
Is geen cheaten inderdaad. Ik praatte gewoon met die Ferry Captain om terug naar kamadan te gaan, maarja hij bracht me naar LA. En toen boodt Sergio me die quest aan om naar Kaineng te gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:16 schreef Elegy het volgende:
Niks geen cheaten, gewoon gebruik maken van de mogelijkheden die er voor iedereen zijn
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef DarkY.NL het volgende:
exploit dan... :>
Vind het ook niet echt een exploit eigenlijk, dat zou meer iets zijn als iets wat over het algemeen niet duidelijk is om te doen maar wat ook weer geen 3rd party software/programmering vereist. Zoiets als die bug die gebruikt werd om max damage wapens naar pre-seering chars te krijgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef DarkY.NL het volgende:
exploit dan... :>
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een exploit eigenlijk, dat zou meer iets zijn als iets wat over het algemeen niet duidelijk is om te doen maar wat ook weer geen 3rd party software/programmering vereist. Zoiets als die bug die gebruikt werd om max damage wapens naar pre-seering chars te krijgen.
ik en Darky hebben online 1 gekocht, 20 en 30k ofzo. Ik had toch 300k , dus waarom niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Elegy het volgende:
Ha, ik heb het magazine met de code! Vanavond heb ik ook een Asura minipet
Oh, dat werkt nu natuurlijk niet meerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:
Prophecies heeft 4 of 5 verschillende soorten gebieden, een desert, bos, bergen waar het koud isetc.
Ennuh Joolz, je kon volgens mij via de observer mode ofzo in je guildhall komen zodat je weer items kon overzetten.
In Factions heb je meer groen. Daarom was ik toen het uitkwam zo enthousiast.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:18 schreef Birra het volgende:
Is Guild Wars Factions in het zelfde gebied als de 1e Guild Wars, of is dat wat groener oid?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Elegy het volgende:
Ha, ik heb het magazine met de code! Vanavond heb ik ook een Asura minipet
Oh. Achja, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef DarkY.NL het volgende:
ze verkopen die asura nu voor +-15k
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormelquote:
Duits of Engels blad, I bet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormel
Duits blad, DVD Spiel geloof ik. Echt een topblad trouwens, staat zo ontzettend veel in, ook qua tips en reviews. Op de cover staat Crysis, Two Worlds en wat van Quake Wars.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormel
Waarom nou weer zwart?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
Paragon is nu in Consulate, Kaineng, LA en Kamadan En dat voor een lvl 10 char. Met max armor, dyed black.
Vond het mooist.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom nou weer zwart?
Ik vind bij een Para goud, wit of lichtblauw veel mooier eik
Tnx... dat blad ken ik wel..quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Duits blad, DVD Spiel geloof ik. Echt een topblad trouwens, staat zo ontzettend veel in, ook qua tips en reviews. Op de cover staat Crysis, Two Worlds en wat van Quake Wars.
hehe, ben daar zo vaak geweest de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tnx... dat blad ken ik wel..![]()
Vanmiddag maar effe naar d Bruna rennen.![]()
^^quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:22 schreef Elegy het volgende:
De Ako heeft 'm in elk geval altijd wel
Zal vanaaf wel ff screen posten van mijn uiteraard blauwe para
ehhehe, zilver gloedje?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:56 schreef DarkY.NL het volgende:
mijn para heeft een silver gloedje
Om je te laten vechten en gebruik te laten maken van je skills en je goede Party-keuzes..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef Birra het volgende:
Hoe komt het dat je met Factions soms ineens hele sterke vijanden tegenkomt?
Ik heb allen de Factions en NightFall paketten. De Collecto van Prophecies moet ik nog zien aan te schaffen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:39 schreef Birra het volgende:
Ik vind Factions trouwens veel beter dan Prophecies.
Ik heet Birra Al Tahkayun.
Ik snap echt niet waarom mensen al hun characters gaan deleten. Al je werk is dan voor niets geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef -Marc- het volgende:
Gister ook maar weer GW geinstalleerd.
Al mijn characters verwijderd incl items etc (alleen de Birthday presents gehouden) . Dus beginnen met een schone lei
Wordt lekker Monken en de Necro uithangen de komende tijd.
![]()
Mag ik dan ook in de guild?
Heb ik ook nooit begrepen. Koop dan gewoon een nieuw slot ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen al hun characters gaan deleten. Al je werk is dan voor niets geweest.![]()
Als je even je charactername achterlaat dan invite een van ons je wel in de loop van de dag.![]()
Tja, heb er nu ook bestwel spijt van, maar dat zal ik nooit toegeven natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen. Koop dan gewoon een nieuw slot ofzo
Toen ik weer inlogde was ik ook opeens GMquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:08 schreef Elegy het volgende:
Ach, als je het in het vervolg maar laat hè?
5 minuten in een guildda's dan vast niet zo'n héél boeiende guild dan
Praten met Chienpo in Kaineng Center dacht ik. Linro voor Nightfall!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:35 schreef Birra het volgende:
Is het mogelijk om vanaf Cantha (Factions) naar Ascalon (Prophecies) te gaan?
En zo ja, hoe?
En hoeveel heb je er voor betaald??quote:Op zondag 20 mei 2007 02:09 schreef Elegy het volgende:
Ik heb een mini Gwen pet!
1 keer is genoeg in en kwoot![]()
Helemaal niks, was mijn eerste 2e verjaardagscadeauquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 10:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Helemaal niks, was mijn eerste 2e verjaardagscadeau![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |