Benieuwd wie er hier allemaal Guild Wars spelen? Klik hier. Je kan jezelf ook makkelijk toevoegen.quote:Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden. Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met de Guild van GoT. (Gathering of Tweakers) Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.
We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg. GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.
We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie, duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek. Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.
Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation. Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten.We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin. De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.
FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde!Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen? Join de FOK! Guild!
Ze hadden het erover dat GW2 in 2009 zou uitkomen en ergens in 2008 een open beta.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef Abonides het volgende:
Sinds een paar weken voor Nightfall heb ik niet meer gespeeld. In die tijd was niemand online. Ik stap wel weer in als Guild Wars 2 uikomt (dan probeer ik er vanaf het begin bij te zijn).
Is eigenlijk al bekend wanneer GW 2 uitkomt? En of er dan ook een maandelijkse fee betaald moet worden? Of is het enkel nog maar bekend dat ie ooit eens uit gaat komen?
Moet je nog effe wachten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef Abonides het volgende:
Sinds een paar weken voor Nightfall heb ik niet meer gespeeld. In die tijd was niemand online. Ik stap wel weer in als Guild Wars 2 uikomt (dan probeer ik er vanaf het begin bij te zijn).
Is eigenlijk al bekend wanneer GW 2 uitkomt? En of er dan ook een maandelijkse fee betaald moet worden? Of is het enkel nog maar bekend dat ie ooit eens uit gaat komen?
Het gaat hard op als je grotere uitgaven doet, ben ik achtergekomenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef EricG het volgende:
In GW2 komt geen maandelijkse fee.
Jo0lz, als je geld teveel hebt: Ik kan het goed gebruiken.![]()
Ondertussen 55/141, het schiet op
voor welke versie wil je weten als je nog missies moet doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef HMaster-II het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om te zien welke quests/missies je nog mist??
Of een map waar je dat kan zien??
Zij willen wel een alliance, wij wel, what's the hold up leader?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef DarkY.NL het volgende:
btw we zitten niet meer in de alliance met GOT, tot nadere berichtgeving :>
[..]
voor welke versie wil je weten als je nog missies moet doen?
Want in faction en NF hoef je niet alle missies te doen en in Proph wel als je niet gerushed wordt.
Eigenlijk voor beide, omdat ik toch wel zoveel mogelijk wil rond meppen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef DarkY.NL het volgende:
btw we zitten niet meer in de alliance met GOT, tot nadere berichtgeving :>
[..]
voor welke versie wil je weten als je nog missies moet doen?
Want in faction en NF hoef je niet alle missies te doen en in Proph wel als je niet gerushed wordt.
hehehe, Alle chapters, met alle characters uitspelen. Dat gaat me nooit lukken voor halverwege 2008. En ik hoop natuurlijk wel de beta voor dit te doen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eigenlijk voor beide, omdat ik toch wel zoveel mogelijk wil rond meppen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef Ge4ce het volgende:
Terug Vind Paragon!
Ziekelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:34 schreef DarkY.NL het volgende:
http://fok.syke.nl/module(...)pics/10051/gw402.jpg haha
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:34 schreef DarkY.NL het volgende:
http://fok.syke.nl/module(...)pics/10051/gw402.jpg haha
Dat is gewoon niet te doen man, al de titels die DarkY heeft ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
Het gaat weer tijd worden dat ik wat rondjes ga rennen op Cantha![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet te doen man, al de titels die DarkY heeft ...
Moet je anders effe checken op Wiki welke spell je voor welke enchantment moet doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
DarkY heeft geen leven
![]()
bedenk me ne dat ik aan het trainen ben voor m'n skills en dat ik daar niet 100% doorheen kom..
Was in zo'n kleine 'arena' waar je je skills moet testen op je tegenstander.. (naam kwijt na 2 weken niet spelen)
Moet de skills hebben die je tegenstander ontdoet van enchantments.Wrong me if I am correct..
Verder dan deze informatie kom ik niet @ http://wiki.guildwars.com/wiki/Disenchantment_Coursequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Moet je anders effe checken op Wiki welke spell je voor welke enchantment moet doen.
ik heb ook ooit eens zo'n quest gedaan, maar dat is tering lang geleden.
Ik zou het zo ook allemaal effe niet weten. Het artikel is iig niet volledig. het moet niet zo moeilijk zijn toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Verder dan deze informatie kom ik niet @ http://wiki.guildwars.com/wiki/Disenchantment_Course
Weet niet welke skilis het beste werken..
Heb met verschillende skill combinaties een half uur op die gast staan in zappen. Maar hij trekt zijn energie/leven level heel snel weer omhoog. Moet op een of andere manier zijn health spell wegzappen en hem dan nog meer enchantments weg slaan..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik zou het zo ook allemaal effe niet weten. Het artikel is iig niet volledig. het moet niet zo moeilijk zijn toch?
Hehehe, ik kan me herinneren dat het lang duurde, maar het is bijna een jaar geleden volgens mij dat ik dat heb gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb met verschillende skill combinaties een half uur op die gast staan in zappen. Maar hij trekt zijn energie/leven level heel snel weer omhoog. Moet op een of andere manier zijn health spell wegzappen en hem dan nog meer enchantments weg slaan..maar na een halfuur vruchteloos toezien ben ik maar even gestopt..
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:40 schreef DarkY.NL het volgende:
vanavond en morgen maar es verder gaan met de skill hunter titel voor Cantha. Zit nu rond 70 skills, dus nog 50 te gaan
Niet een nieuwe. Wel survivor. Is nu lvl 9 ofzo..quote:
En dan nog ff vanquishen en je bent alweer bijna de volgende!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:35 schreef DarkY.NL het volgende:
moet nu nog elona skill hunter en de 3hm modes :> dan heb ik volgende
Inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb toen de tijd alle 3 delen gekocht, dat is al weer 3 maanden geleden. Ik speel het helemaal niet meer..
zonde van mijn geld dus
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad. [afbeelding]
[afbeelding] Dan past het stukje tekst onder je naam goed
[..]
![]()
[afbeelding] OMG!
Net andersom dusquote:Op maandag 14 mei 2007 08:18 schreef DarkY.NL het volgende:
in het gebied Cursed Lands, waar tussen de 73 en +- 80 mobs zitten krijg ik volgens mij 275 gold en 350 exp (of net andersom) als ik het vanquish.
/meldt.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:40 schreef DarkY.NL het volgende:
nou vanavond maar weer verder met de warior, HM mode of FoW/Uw.
Iemand anders ook nog zin in HM of Fow/Uw?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:50 schreef torn_Machina het volgende:
Vanavond wel op tijd zijn.Anders mis je de taxi naar Consulate Docks.
Een dagje boeken?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:13 schreef DarkY.NL het volgende:
cheaters....
denk dat ik toch even de elone elites cap voor een title, ben nu toch bezig en lang weekend komt er aan. Dus wil ook nog ff HM doen natuurlijk :p![]()
Is geen cheaten inderdaad. Ik praatte gewoon met die Ferry Captain om terug naar kamadan te gaan, maarja hij bracht me naar LA. En toen boodt Sergio me die quest aan om naar Kaineng te gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:16 schreef Elegy het volgende:
Niks geen cheaten, gewoon gebruik maken van de mogelijkheden die er voor iedereen zijn
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef DarkY.NL het volgende:
exploit dan... :>
Vind het ook niet echt een exploit eigenlijk, dat zou meer iets zijn als iets wat over het algemeen niet duidelijk is om te doen maar wat ook weer geen 3rd party software/programmering vereist. Zoiets als die bug die gebruikt werd om max damage wapens naar pre-seering chars te krijgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef DarkY.NL het volgende:
exploit dan... :>
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een exploit eigenlijk, dat zou meer iets zijn als iets wat over het algemeen niet duidelijk is om te doen maar wat ook weer geen 3rd party software/programmering vereist. Zoiets als die bug die gebruikt werd om max damage wapens naar pre-seering chars te krijgen.
ik en Darky hebben online 1 gekocht, 20 en 30k ofzo. Ik had toch 300k , dus waarom niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Elegy het volgende:
Ha, ik heb het magazine met de code! Vanavond heb ik ook een Asura minipet
Oh, dat werkt nu natuurlijk niet meerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:
Prophecies heeft 4 of 5 verschillende soorten gebieden, een desert, bos, bergen waar het koud isetc.
Ennuh Joolz, je kon volgens mij via de observer mode ofzo in je guildhall komen zodat je weer items kon overzetten.
In Factions heb je meer groen. Daarom was ik toen het uitkwam zo enthousiast.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:18 schreef Birra het volgende:
Is Guild Wars Factions in het zelfde gebied als de 1e Guild Wars, of is dat wat groener oid?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Elegy het volgende:
Ha, ik heb het magazine met de code! Vanavond heb ik ook een Asura minipet
Oh. Achja, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef DarkY.NL het volgende:
ze verkopen die asura nu voor +-15k
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormelquote:
Duits of Engels blad, I bet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormel
Duits blad, DVD Spiel geloof ik. Echt een topblad trouwens, staat zo ontzettend veel in, ook qua tips en reviews. Op de cover staat Crysis, Two Worlds en wat van Quake Wars.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welk blad heb je gekocht, want ik wil ook een Asura minimormel
Waarom nou weer zwart?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
Paragon is nu in Consulate, Kaineng, LA en Kamadan En dat voor een lvl 10 char. Met max armor, dyed black.
Vond het mooist.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom nou weer zwart?
Ik vind bij een Para goud, wit of lichtblauw veel mooier eik
Tnx... dat blad ken ik wel..quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Duits blad, DVD Spiel geloof ik. Echt een topblad trouwens, staat zo ontzettend veel in, ook qua tips en reviews. Op de cover staat Crysis, Two Worlds en wat van Quake Wars.
hehe, ben daar zo vaak geweest de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tnx... dat blad ken ik wel..![]()
Vanmiddag maar effe naar d Bruna rennen.![]()
^^quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:22 schreef Elegy het volgende:
De Ako heeft 'm in elk geval altijd wel
Zal vanaaf wel ff screen posten van mijn uiteraard blauwe para
ehhehe, zilver gloedje?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:56 schreef DarkY.NL het volgende:
mijn para heeft een silver gloedje
Om je te laten vechten en gebruik te laten maken van je skills en je goede Party-keuzes..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef Birra het volgende:
Hoe komt het dat je met Factions soms ineens hele sterke vijanden tegenkomt?
Ik heb allen de Factions en NightFall paketten. De Collecto van Prophecies moet ik nog zien aan te schaffen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:39 schreef Birra het volgende:
Ik vind Factions trouwens veel beter dan Prophecies.
Ik heet Birra Al Tahkayun.
Ik snap echt niet waarom mensen al hun characters gaan deleten. Al je werk is dan voor niets geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef -Marc- het volgende:
Gister ook maar weer GW geinstalleerd.
Al mijn characters verwijderd incl items etc (alleen de Birthday presents gehouden) . Dus beginnen met een schone lei
Wordt lekker Monken en de Necro uithangen de komende tijd.
![]()
Mag ik dan ook in de guild?
Heb ik ook nooit begrepen. Koop dan gewoon een nieuw slot ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen al hun characters gaan deleten. Al je werk is dan voor niets geweest.![]()
Als je even je charactername achterlaat dan invite een van ons je wel in de loop van de dag.![]()
Tja, heb er nu ook bestwel spijt van, maar dat zal ik nooit toegeven natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen. Koop dan gewoon een nieuw slot ofzo
Toen ik weer inlogde was ik ook opeens GMquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:08 schreef Elegy het volgende:
Ach, als je het in het vervolg maar laat hè?
5 minuten in een guildda's dan vast niet zo'n héél boeiende guild dan
Praten met Chienpo in Kaineng Center dacht ik. Linro voor Nightfall!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:35 schreef Birra het volgende:
Is het mogelijk om vanaf Cantha (Factions) naar Ascalon (Prophecies) te gaan?
En zo ja, hoe?
En hoeveel heb je er voor betaald??quote:Op zondag 20 mei 2007 02:09 schreef Elegy het volgende:
Ik heb een mini Gwen pet!
1 keer is genoeg in en kwoot![]()
Helemaal niks, was mijn eerste 2e verjaardagscadeauquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 10:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Helemaal niks, was mijn eerste 2e verjaardagscadeau![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |