Bedankt, maar daar ben ik nog (lang) niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Praten met Chienpo in Kaineng Center dacht ik. Linro voor Nightfall!
max 7-17, min 1-3quote:Op zondag 20 mei 2007 18:31 schreef Birra het volgende:
Ohja, wat is nou de maximum damage voor daggers? Die wapens van Assassin.
Dan heb ik de max alquote:
70.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:09 schreef Birra het volgende:
[..]
Dan heb ik de max al.
Is er ook een max voor armor?
Tof.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Helemaal niks, was mijn eerste 2e verjaardagscadeau![]()
Tja, je weet wat ze zeggen: Geluk in de liefde, pech in het spel. Bij mij is dat dus precies andersomquote:
Ze huppelt nog steeds.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Ardenlyn het volgende:
Huppelt Gwen nu ook achter je aan als je loopt of rent ze?
Ze huppeltquote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Ardenlyn het volgende:
Huppelt Gwen nu ook achter je aan als je loopt of rent ze?
Dat is juist lief man! omg!.quote:
quote:
Inderdaad, we weten dat ze een nucleaire bom onder haar cape'je heeft verstoptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:16 schreef Ge4ce het volgende:
Pas maar op! Maak haar maar niet kwaad want anders haal je het 3de jaar niet met je karakter!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Inderdaad, we weten dat ze een nucleaire bom onder haar cape'je heeft verstopt
She's done it before and can do it again
Ik zou eigenlijk wel een minipet arena willen zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Idd.
Als ze het nou maar eens gebruikte als het echt nodig was. Maar neeee, je hele party kan doodgaan, blijft ze nog huppelen.
Met haar mini nukejequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel een minipet arena willen zien
Kijk mijn Gwen alles keihard pwnen!
Er zit geen code in de PC Zonequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met haar mini nukeje![]()
en geen fatsoenlijk buitenlands gameblad meer te vinden in de stad
![]()
Nu kan ik stad en land afreizen voor een PC Zone![]()
Wat je overhebt voor een Asura minipet![]()
WTF???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Er zit geen code in de PC ZoneHet is het duitse blad PC Games (ofzo) Zit er geen Ako in de buurt?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
WTF???
Volgens de infopagina van GW.com dittus dus staat toch heel erg PC Zone in de lijst (UK edition)
Alleen maar suffe Bruna's, Primera's en tijdschriften winkels die juist de buitenlandse game bladen er uit werken vanwege niet veel verkocht.
Gewoon K met vruchten.![]()
hahaha grappig als je 10K hebt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:06 schreef Elegy het volgende:
[..]De PC Zone UK
Ik dacht die andere, die bestaat niet eens meer
Maar echt, de Ako heeft vast wel dat duitse blad, PC Games. Gewoon een station opzoeken
En anders, het ding wordt nu al voor maar iets van 10k verkocht, da's ook peanuts
Ik ook niet, maar ik heb heel lang allemaal crafting materials opgespaard en die op een gegeven moment goed kunnen verkopen. En ik geef ook weinig uit, koop nauwelijks dure armor (als het maar max lvl is), wapens of dat soort dingen. Ja, soms een rune, maar die zijn ook niet echt duur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hahaha grappig als je 10K hebt...
Ik ben niet op Goldfarming tour geweest..Zag het nut er niet zo van in..
![]()
![]()
Ach joh, contact me in game, ik geef je wel 10k voor een asura.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hahaha grappig als je 10K hebt...
Ik ben niet op Goldfarming tour geweest..Zag het nut er niet zo van in..
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach joh, contact me in game, ik geef je wel 10k voor een asura.
Pas de probleme.
Als mijn necro lvl20 is en SS gecapped is, zeker wel dat ik dan alles bij elkaar ga farmen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb heel lang allemaal crafting materials opgespaard en die op een gegeven moment goed kunnen verkopen. En ik geef ook weinig uit, koop nauwelijks dure armor (als het maar max lvl is), wapens of dat soort dingen. Ja, soms een rune, maar die zijn ook niet echt duur.
Soms farm ik een beetje, Howlers in Elona, Hydra's of Trolls maar over het algemeen vind ik farmen beresaai.
Ik ga vanavond misschien niet spelen, maar kom soweiso wel effe online om je te geven.quote:
Duo runs zijn cool.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Als mijn necro lvl20 is en SS gecapped is, zeker wel dat ik dan alles bij elkaar ga farmen...
Ben juist een tijd gestopt omdat solo farmen niet meer kon, maar aangezien dat nu wel weer mogelijk is![]()
Eerst oefenen op Hydra's / Minotaurs en daarna FoW weer in of een Duo UW doen![]()
Heb er alweer helemaal zin in, Nu alleen de tijd nog vinden om te kunnen spelen, haha.
Ik ook, maar nog nooit geduo'd eigenlijk. Misschien eens met een hero proberen ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Duo runs zijn cool.
Ik kan zowel SS als 55Monk zijn..
That's not gonna work.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ook, maar nog nooit geduo'd eigenlijk. Misschien eens met een hero proberen ofzo
Anders wil ik met jou wel een keer mee duo UW run doen. Ik heb het vaak genoeg gedaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
That's not gonna work.
Je meot gewoon een van ons pm'en in game.
Ook Darky kan 55monken, dus als je SS kan doen, is het voldoende.
Wel een goede build gebruiken, met echo, niet zo'n halfgebakken build als de laatste gare mensen waar ik mee duo'de.
Ik kan ook beide, moet alleen nog even mijn characters lvlen, Ascenden en de juiste skills cappen. Approx 20 uur per karakter.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
That's not gonna work.
Wel een goede build gebruiken, met echo, niet zo'n halfgebakken build als de laatste gare mensen waar ik mee duo'de.
Hmm, zal het onthoudenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
That's not gonna work.
Heul goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens beginnen met Guild Wars, sinds ik de screens hier zie krijg ik er weer zin in
Tof! Duo runs zijn cool, maar meestal niet met monks die je ontmoet in de plekjes zelf. Is mijn ervaring tenminste.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Anders wil ik met jou wel een keer mee duo UW run doen. Ik heb het vaak genoeg gedaan.![]()
Ohja, which reminds me, jij en Borreke zouden mn ranger geloof ik nog meenemen voor een black widowquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef torn_Machina het volgende:
Mijn Necro build voor Duo UW is Awaken the Blood, Archane Echo, SS, SV, Reckless Haste, Desecrate/Defile Enchantments, Blood Ritual en Ress Signet.
Meestal moet de monk die Dying Nightmares killen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Zeikerds eerste klas, als hun Protective Spirit wegvalt en ze gaan dood, dan heb ik de Dying Nightmare niet gewand. Yeah riiiiight....
Whiners.
En voor die skills maken mensen een speciale character?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef Elegy het volgende:
SS = Spiteful Spirit, een fijne necro skill
SV = Spoil Victor, ook een fijne necro skill
SV = Sympathetic Visage, een mesmer skill
SR = Soul Reaping, dat wat zorgt dat necro's energy krijgen maar wat onlangs is generfed tot op het punt dat het vrij waardeloos is (Signet of lost souls ftw!)
Nee, niet echt nodig als je al een necro of mesmer hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:23 schreef Birra het volgende:
[..]
En voor die skills maken mensen een speciale character?
Is het mogelijk om je secondary class te veranderen, en zo ja, waar in Factions? Ik vind Ritualist toch niet zo tof als secondary.
Zit in Senji's Corner. Kost geloof ik 500g per profession, als je ze allemaal hebt "gekocht" kun je daarna gratis wisselen, in je character scherm.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, niet echt nodig als je al een necro of mesmer hebt
Profession change in Factions weet ik eigenlijk niet uit mijn hoofd. Volgens mij in Kaineng City, of je moet eerst Closer to the stars doen.
Hm, daar ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zit in Senji's Corner. Kost geloof ik 500g per profession, als je ze allemaal hebt "gekocht" kun je daarna gratis wisselen, in je character scherm.
Ik weet je In game name niet, want je hebt je niet toegevoegd op de wiki!quote:
Ehm, zou ik zo niet weten eigenlijk.... effe kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Birra het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik nog niet.
Hoe lang moet je ongeveer spelen voor je daar bent?
Of is er een manier er snel te komen?
Je moet de missie Naphui Quarter doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Birra het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik nog niet.
Hoe lang moet je ongeveer spelen voor je daar bent?
Of is er een manier er snel te komen?
Nope, ik ben nu bij Sentimental Treasures.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je moet de missie Naphui Quarter doen.
Waar ben je nu? Al op het mainland?
Hoe ??quote:
Als je hulp nodig hebt, vanavond ben ik denk ik nog wel oplijn: Vortex Elegyquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoe ??
ik heb één van mijn Hero's omgezet naar Warior/Monk om een de-enchanment spell te kunnen gebruiken die in Facions ook hulp bood.
Quest = "Catch of the Day"
niet doen als lvl7 Dervish
Okquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Elegy het volgende:
Ja is goed, moet je mijn andere account hebben: Nyanna Phostex
Gewoon in dit topic houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:26 schreef Ge4ce het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk een GW2 topic starten?
Het spel en structuur is geheel anders. Verhaallijn is het enigste wat vast wel wat overeenkomsten heeft.
Er is al best wel aardig wat bekent over GW2. Al is dit inderdaad misschien te weinig voor discussie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon in dit topic houden.![]()
Er is verder toch vrij weinig van bekend en om daar nu al een nieuwe topicreeks voor te maken is ook niet echt nuttig.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:26 schreef Ge4ce het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk een GW2 topic starten?
Het spel en structuur is geheel anders. Verhaallijn is het enigste wat vast wel wat overeenkomsten heeft.
Waarschijnlik Gwen:
[afbeelding]
Zat noobs in onze guildquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Elegy het volgende:
Ach, ik ben alweer een half jaar guildloos en het bevalt me ook best wel. Gewoon solo of met heroes/hencies en af en toe een pug werkt best.
Heb niet echt behoefte om de hele tijd met dezelfde mensen dezelfde dingen te gaan doen, ga ik liever newbies helpen ofzo
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef Elegy het volgende:
Hmm, ik ben toch meer een solospeler denk ik. Wil best mensen helpen en met anderen questen maar vind het ook niet erg om alleen te zijn.
Dat vind ik ook wel zo prettig aan GW, je hebt geen grote massa mensen nodig als bijvoorbeeld WoW of een andere mmorpg. En solo rpg's vind ik dan weer net niet leuk genoeg om jaren te spelen
kom je ook online vanavond? Dan help ik je wel effe verder ^^.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef Birra het volgende:
[..]
Nope, ik ben nu bij Sentimental Treasures.
Items die ik niet gebruik geef ik gewoon weg, die paar gold die ik ervoor kan krijgen naar de merchant kan ik net zogoed iemand mee blijmaken. Blijven leuren vind ik ook niksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]hehehe, ik doe meestal ook dingen alleen.
soms met een guildie, anders gewoon mensen in een outpost ofzo.
Maarja, juist de sociale aspecten zijn leuk. dingen uitwisselen in guild chat enzo. (nu dus ook alliance...)
top!
Dutch Doom Brigade.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Items die ik niet gebruik geef ik gewoon weg, die paar gold die ik ervoor kan krijgen naar de merchant kan ik net zogoed iemand mee blijmaken. Blijven leuren vind ik ook niks
Maar wie is er nu de leider van jullie alliance? Jullie?
Valt wel mee hoor, het is degelijk wel mogelijk om met solo hoog/hoogste level te worden. In een groep of guild spelen heeft nou eenmaal een klein/grotere voordeel geldt hetzelfde als je bijvoorbeeld in een guild zit bij Guild Wars of als "clan" in Lineage 2.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef Elegy het volgende:
je hebt geen grote massa mensen nodig als bijvoorbeeld WoW of een andere mmorpg.
Eerste box-shots al gezien bij Darky op 't schermquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is degelijk wel mogelijk om met solo hoog/hoogste level te worden. In een groep of guild spelen heeft nou eenmaal een klein/grotere voordeel geldt hetzelfde als je bijvoorbeeld in een guild zit bij Guild Wars of als "clan" in Lineage 2.
We hebben het nu wel allemaal over "Massive Multiplayer Online" maar dat hoeft nog niet te zeggen dat er geen single player mogelijkheden zitten in een MMOG.![]()
Kom! Laten we alvast gaan aftellen voor Gwen!!!!
Nog 3 maanden en 9 dagen?
Echt iets voor jou dus Darky.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef DarkY.NL het volgende:
jammer dat die achterkant van het hoesje niet lekker belicht is.
Kan net niet goed genoeg lezen wat er staat. Maar lijkt erop dat je dus alle titles kan claimen in GW:2
Al met al een stoere releasequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:20 schreef DarkY.NL het volgende:
ah tx.
Dus je titles en prijzen kunnen door je "kids" geclaimed worden in GW:2 :>
En secret pasages in de dungeons :>
En een viking hero lol
En The Light of Deldrimor om onzichtbaren dingen te zien ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |