quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:25 schreef BrandX het volgende:
Mensen, ik ben er van tussen, het schijnt dat ik nu toch echt aan het werk moet.
laterzzz ciao!
quote:
JIj doet er ook weer eentje meequote:Op woensdag 9 mei 2007 08:30 schreef eer-ik het volgende:
tvp ;P
Niet waar...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
JIj doet er ook weer eentje mee![]()
maar echt, gisteren keek ik jou active topics list,en echt alle koffie topics stonden daar in!
![]()
Klopt, jij zei dat je er 1 gemist had, maar om nou te gaan zoeken welkequote:
ik gok ergens in de 70quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt, jij zei dat je er 1 gemist had, maar om nou te gaan zoeken welke
Ik niet, ik heb er 2 of 3 voor de 100 meegemaakt,quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik gok ergens in de 70
Maar verder heb ik ze idd allemaal meegemaakt...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zit hier gewoon lekker 'spam' uit een blikje te eten..
Denkt meteen weer aan monthy pythonquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zit hier gewoon lekker 'spam' uit een blikje te eten..
Ik las super-lui.nu, ik denk al,quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
maar eigenlijk ben ik super-lui nu.. tijd voor een tukkie eigenlijk. Ben al sinds zes uur op
Volgens mij is het anders, en het zit in blikquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heet dat in het Nederlands ontbijtworst of zo?
ohja, in het weekend ben ik er ook niet veel...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb er 2 of 3 voor de 100 meegemaakt,
en daarna steeds meer, maar lang niet allemaal, afgelopen weekend ook weer 1, omdat ik een heel weekend zonder pc zat
141, 142, 143 heb ik gemist, door afgelopen weekend
monty pythonquote:
ja, dat in dat rechthoekige blikjequote:Op woensdag 9 mei 2007 08:40 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Volgens mij is het anders, en het zit in blik![]()
maar het smaakt wel, al even niet meer gehad
6uur, mwoah, valt mee toch, ik was er om kwart over af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
maar eigenlijk ben ik super-lui nu.. tijd voor een tukkie eigenlijk. Ben al sinds zes uur op
De spam songquote:
Zo maar eens naar de supermarkt fietsen misschienquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat in dat rechthoekige blikjeecht lekker hoor..
Bestel dat vanmiddagquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:44 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, nu ga ik de hele dag de gerechten opnoemen op het werk: "spamspamspam with eggs and spam"
Whhehe, zo geweldig is leverworst toch ook niet?! (Zo heet het toch in het nederlandsquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:44 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zo maar eens naar de supermarkt fietsen misschien
ohnee, wacht, ik eet niet thuis smiddags
maar hier is het al bijna twee uur nuquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
6uur, mwoah, valt mee toch, ik was er om kwart over af.
maarja, ik kan nog lang geen tukje gaan doen hôr...
Nah, markt, dus ik ga voor vis als goede pinguinquote:
zo kan het ook heten inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whhehe, zo geweldig is leverworst toch ook niet?! (Zo heet het toch in het nederlands)
Nah ok, en warmer waarschijnlijk. Anders had ik het nog geen tijd gevonden om effe te tukken, dat komt voor mij ook pas weer om 23:30 vanavond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar hier is het al bijna twee uur nu
Klinkt het opeens een stuk minder lekker hèquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo kan het ook heten inderdaad
Wel, dat is lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whhehe, zo geweldig is leverworst toch ook niet?! (Zo heet het toch in het nederlands)
ja, ik denk ook warmer inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nah ok, en warmer waarschijnlijk. Anders had ik het nog geen tijd gevonden om effe te tukken, dat komt voor mij ook pas weer om 23:30 vanavond..
(:P )
Dat welquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Klinkt het opeens een stuk minder lekker hè.
nou, ik heb nog een half blikje voor voor vanavond, maar dat zal zeker niet minder lekker smaken hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Klinkt het opeens een stuk minder lekker hè.
Dat is juist lekker. Hier is het lekkere weer net over. Maarja, als het hier 25 graden is, dan is het bloedheet. Warmte in NL sucks.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik denk ook warmer inderdaad
quote:
Ik al wel langer niet denk ik,quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeker als je het al 10 maanden niet op hebt
Ach, het weer is toch nooit goed in NL...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is juist lekker. Hier is het lekkere weer net over. Maarja, als het hier 25 graden is, dan is het bloedheet. Warmte in NL sucks.
[..]
Dat is zo met een boel dingen. Achja, miss bouquet ligt er ook niet wakker van in "Keeping up appearences..."
Ik eet dat spul echt nooit, weet niet waarom niet eigenlijk, want het is best lekker. Alhoewel wij altijd die van stegeman hebben, die gewoon als worst geleverd wordt en je dan uit de darm moet lepelen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeker als je het al 10 maanden niet op hebt
Als de was gedaan was, is de was niet meer gedaan, en kun je weer wassen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
De was is ook weer gedaan.
Het is lang goed geweestquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach, het weer is toch nooit goed in NL...
Als het wel warm is, zoals de afgelopen 14 dagen, dan hoor je mij niet klagen hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach, het weer is toch nooit goed in NL...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |