Update 1:39: Iedereen gaat slapen, Huub en Lieke zitten wat te vozen en Amanda komt lachend binnen, dat het net een echte soap is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda, Lieke, Eric en Huub willen zich verkleden als Geisha en dan bij Jaap in bed gaan slapen.
Met brian had ze het over.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
Amadanda heeft het over kloten in de sauna (Huub) maar was er niet helemaal bij. Waneer was dat gekloot dan![]()
boeiequote:Op woensdag 9 mei 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eric heeft al 3x met Hupert lopen klooien maar het is maar 1x opgepakt door de camera's
Hij zegt tegen Amanda: Maar geloof me, Hupert is er echt niet vies van
Zou bijna gaan vloekenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Amanda vindt Brian een aanradertje voor Eric, op sexgebied. Eric vindt Huub een aanrader.
In zoverre boeiend dat ik echt denk dat hij zwaar overdrijft. Huub heeft volgens mij nog nooit iets gedaan bij Eric.quote:
Wtfquote:
Ik zal af en toe mijn best doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die naar Brian kunnen luisteren en dan het meest belangrijke even melden. Ik kan hem zelf nog geen minuut aanhoren.
ze verbeterde zichzelf. Het was vanmorgen in de kapsalon, en de camera's deden het niet. Toen de camera's reageerden wilde Brian niet meer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
Amadanda heeft het over kloten in de sauna (Huub) maar was er niet helemaal bij. Waneer was dat gekloot dan![]()
Nou echt welquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In zoverre boeiend dat ik echt denk dat hij zwaar overdrijft. Huub heeft volgens mij nog nooit iets gedaan bij Eric.
"liever een broodje frikadel" antwoordde Eric gevatquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal af en toe mijn best doen![]()
Hij vroeg net aan amanda en eric of ze een broodje avocado wilde
Amanda vroeg of hij aan een zuurstoffles hingquote:
Mama mag het zeker niet zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:27 schreef avonne het volgende:
[..]
ze verbeterde zichzelf. Het was vanmorgen in de kapsalon, en de camera's deden het niet. Toen de camera's reageerden wilde Brian niet meer.
Amanda vindt het stom dat Brian er niet voor de camera wil uitkomen dat hij met Amanda flikflooit, en daarom heeft ze het helemaal gehad met Brian.
Pfffffffffffffquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amanda vroeg of hij aan een zuurstoffles hing![]()
Eric zei dat het een oud minister was.
Die info had ik niet willen missen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
Hij vroeg net aan amanda en eric of ze een broodje avocado wilde
Dat broodje wil ikke welquote:
Nog ff en dat is mijn nummer 1quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian deed grappig tegen Eric en Amanda
Leuk om dat eens te zien
Enn dag streamsquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:31 schreef avonne het volgende:
volgens mij gaat Amanda nu zeggen dat Brian het liefst anaal doet...
En weg zijn de streams..quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
Amanda vindt Brian behoorlijk anaalgericht tijdens de sex![]()
en de manier waarop hij "sext" vindt ze nogal lachwekkend, hoorde ik ook - tja rat, zo komt alles uitquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
Amanda vindt Brian behoorlijk anaalgericht tijdens de sex![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Lachwekkendquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
en de manier waarop hij "sext" vindt ze nogal lachwekkend, hoorde ik ook - tja rat, zo komt alles uit
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
en de manier waarop hij "sext" vindt ze nogal lachwekkend, hoorde ik ook - tja rat, zo komt alles uit
Rustig ze staan allemaal op 10quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ga je mond spoelen.
Kunnen ze net zo goed een grote Gouden Kooi orgie gaan houdena als dit allemaal waar isquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric zegt dat Lieke het niet erg vindt als Huub seks heeft met hem
nou ja goed, toch prettig het ook van het directe slachtoffer zelf te horenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
we wisten het toch al. Krijg je de van als je elke dag er op kruipt. Men ziet nogal wat
Een aanrader omdat hij goed sekstquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
een aanrader voor Eric, bedoelde ze volgens mij
Exact, ze vervolgde haar verhaal door brian's sex iets dieper te analyserenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
een aanrader voor Eric, bedoelde ze volgens mij
Heee Nettie/Kenneth jij ook hier?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gaat nergens over dat gesprek van Eric en Amanda 10 % waarheid gericht.
Inderdaad ja. Eric ziet ze even vliegen nu. Huub is overduidelijk zeker voor 90% hetero. Maar in tegen stelling tot heel veel mannen geeft hij af en toe ook wel toe aan die 10%quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gaat nergens over dat gesprek van Eric en Amanda 10 % waarheid gericht.
Ik vind het een heel leuk gesprek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
nou ja goed, toch prettig het ook van het directe slachtoffer zelf te horen
Idd maar dat doet Eric al heel lang steeds overdrijven wat er tussen hun 2 is gebeurd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Eric ziet ze even vliegen nu. Huub is overduidelijk zeker voor 90% hetero. Maar in tegen stelling tot heel veel mannen geeft hij af en toe ook wel toe aan die 10%
En keer op keer 'pijnigde' ze zichzelf weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
nou ja goed, toch prettig het ook van het directe slachtoffer zelf te horen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ze lullen volgens mij alleen maar een en al onzin.
Niemand snapt je schatquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:35 schreef johnboy210965 het volgende:
en ja hoor erik is een schande voor de homos wie denkt hij dat hij is die hoer luije flikker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor een heterovrouw kan het redelijk lachwekkend zijn als haar partner telkens z'n pik in d'r achterste wil steken - voor een homo, Eric, zijn deze types natuurlijk ideaal (zo, nu is alles dan helemaal uitgelegd:))quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:38 schreef Lipsch het volgende:
[..]
voor een heterovrouwe kan het redelijk lachwekkend en pijnlijk zijn als haar partner telken z'n pik in d'r achterste wil steken - voor een homo, Eric, zijn deze types natuurlijk ideaal (zo, nu is alles dan helemaal uitgelegd:))
Moet Huub hem heel heet wassen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:39 schreef johnboy210965 het volgende:
maar wel doen als hij beter is dan een ander en geloof me het is een valse nicht ik hoop dat huub hem gauw laat valen schande erik
Volgens mij is er iets heel erg verkeerd met je toetsenboard.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:39 schreef johnboy210965 het volgende:
maar wel doen als hij beter is dan een ander en geloof me het is een valse nicht ik hoop dat huub hem gauw laat valen schande erik
Dat 'pijnlijk' ligt echt aan de vrouw hoor. Het is maar hoezeer je je wilt overgeven. Bij beginnende relaties is het vaak een slecht idee idd.quote:
Al bekent vanaf dag 1 dag toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:41 schreef Wopper1 het volgende:
Ooooh wat is Natasia toch triest..
Volgens Eric heeft Huub dan al zijn vingers in de kont van Liekequote:Op woensdag 9 mei 2007 01:41 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ze liggen al te klote met elkaar.
Na 5 jaar vind ik het nog steeds geen strak planquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'pijnlijk' ligt echt aan de vrouw hoor. Het is maar hoezeer je je wilt overgeven. Bij beginnende relaties is het vaak een slecht idee idd.
Lekker hol maken zodat Brian zijn lievelings gaatje kan pakkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Volgens Eric heeft Huub dan al zijn vingers in de kont van Lieke
LOLLIGquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Na 5 jaar vind ik het nog steeds geen strak plan![]()
Is dat goed of slechtquote:
Wie weet is de andere ingang van Amanda nogal uitgewoond inmiddelsquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:38 schreef Lipsch het volgende:
[..]
voor een heterovrouw kan het redelijk lachwekkend zijn als haar partner telkens z'n pik in d'r achterste wil steken - voor een homo, Eric, zijn deze types natuurlijk ideaal (zo, nu is alles dan helemaal uitgelegd:))
Nou, strak zal het wel zijn, of het een leuk plan is is de vraagquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezeer je wilt overgeven? Het is in ieder geval niet al te fris, me dunkt. Ik vind Amanda vanacht prettig openhartig - ze gaat een sms-je van me krijgenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'pijnlijk' ligt echt aan de vrouw hoor. Het is maar hoezeer je je wilt overgeven. Bij beginnende relaties is het vaak een slecht idee idd.
Geen idee, denk dat je bij jezelf moet nagaan of jij dan met een vrouw zou vrijen ofzo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar geen antwoord gekregen (denk ik)
Als een homo (in dit geval dus Eric) naar zijn zin te weinig sex heeft (Eric geeft dat dus aan) zou die dan bij zijn handwerk blijven, of toch maar over een geile vrouw (Ik-heb-het-na-een-week-al-moeilijk-Amanda) heen kruipen?
Ga bij jezelf te rade ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Als een homo (in dit geval dus Eric) naar zijn zin te weinig sex heeft (Eric geeft dat dus aan) zou die dan bij zijn handwerk blijven, of toch maar over een geile vrouw (Ik-heb-het-na-een-week-al-moeilijk-Amanda) heen kruipen?
Ik ken homo's die dan toch voor een vrouw gaan als alternatiefquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Raarquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ken homo's die dan toch voor een vrouw gaan als alternatief
Kunnen we denk ik wel vanuit gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie weet is de andere ingang van Amanda nogal uitgewoond inmiddels![]()
nou als jij 100% hetero bent en je zou te weinig sex hebben en er is een homosexueel beschikbaar, zou je die dan nemen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Dat duidt er dus op dat je het absoluut niet moet doen. Duidelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:46 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Nieuwe bijnaam voor Brian? Holbewoner?!
Dat heeft ze van Juf Judith geleerd. Dat heet ademsteunquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Natas concentreerd zich om zo hard mogelijk te kunnen schreeuwen en te lachen. Tis ook helemaal niet irritant ofzo
[afbeelding]
moet toch eens leren om pijltjes en zandlopers niet mee te cappen
jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:46 schreef haak2 het volgende:
[..]
nou als jij 100% hetero bent en je zou te weinig sex hebben en er is een homosexueel beschikbaar, zou je die dan nemen?
Ja vind ik ook maar je ziet het ook wel in gevangenissen toch...vrouwen die dan toch maar hun heil bij elkaar zoeken en zo ook de mannen...terwijl ze altijd als hetero door het leven gingenquote:
Zodra Lieke gaat inzien dat een serieuze relatie met Huub er echt niet in zit, is het een goede zaak. Nu is het in principe een vorm van legale misbruik.... die van de kant van huub wel weer te begrijpen valt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht
Ik hou het niet meer bij![]()
Eric, midden in het gesprekquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:48 schreef Wopper1 het volgende:
Wie moet er volgens Amanda nu naar achter komen? Nicolaas?
Ja of gewoon Brian Reetstekerquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:46 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Nieuwe bijnaam voor Brian? Holbewoner?!
dat denk ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:49 schreef daWeasel het volgende:
WTF! Eric moet naar achter, laat me raden die krijgt op zijn flikker(haha) omdat hij het over Brain zijn anale fixatie heeft gehad.
Ja hallo tis zeker geen gevangenis. En een paar maanden zonder.... kom op zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar je ziet het ook wel in gevangenissen toch...vrouwen die dan toch maar hun heil bij elkaar zoeken en zo ook de mannen...terwijl ze altijd als hetero door het leven gingen
Amanda (tegen eric): "zou je sex met brian willen."quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:37 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Exact, ze vervolgde haar verhaal door brian's sex iets dieper te analyseren
Ze lijkt nog jonger als Amanda wil ze nogwel moedertje spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, dat lachen van Natasia is echt zó overdreven
Inmiddels heb ik al 20 berichten (ofzo) van je gelezen en ik snap er nog steeds geen zak van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:50 schreef johnboy210965 het volgende:
ja lieke zet laat zien wat je kan maak ze gek ik zie brrrrrrrrrrrrr al stomen hahahaha
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik al 20 berichten (ofzo) van je gelezen en ik snap er nog steeds geen zak van.
Maar goed, geen idee waarom ik dit schrijf eigenlijk.
Inmiddels zit Huub waarschijnlijk tegen Lieke te verkondigen hoe enorm geweldig hij haar wel niet vindt en dat hij enorm van haar houdt en zwaar verliefd op haar is. (de poging om haar over te halen seks met hem te hebben is begonnen).
Jouw libido is niet gelijk aan die van anderen dus daar kun je als outsider geen oordeel over vellen en al helemaal niet als die anderen niet in vrijheid levenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hallo tis zeker geen gevangenis. En een paar maanden zonder.... kom op zeg![]()
Strak is het welquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou je effe in!quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:51 schreef webextreme.nl het volgende:
wat een tyfus kabaal zeg, die brulaap moet echt het huis uit, dammm!
Het boek met de duizend(en) antwoorden, geloof ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Welk boek is dat??
Ik mag hopen voor je dat dit geen mislukte quote van je op mijn antwoord was want dan ben ik nog niet klaar met jequote:
Ben blij dat je het weer wat zonniger inzietquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Zodra Lieke ook inziet dat de enige goede relatie een open relatie is, gaat het wel wat worden met die twee
Welnee meis dit is toch DGKquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je dat dit geen mislukte quote van je op mijn antwoord was want dan ben ik nog niet klaar met je
Doe even normaal joh, in plaats van meteen iemand te gaan bedreigen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je dat dit geen mislukte quote van je op mijn antwoord was want dan ben ik nog niet klaar met je
www.v-o-l.nl voel jij je beter thuisquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:53 schreef johnboy210965 het volgende:
amand hoopt dat brrrr er heet van word ale 3 op de 1 plaats hahahahaha
bedreigen? dat zie ik niet zo...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe even normaal joh, in plaats van meteen iemand te gaan bedreigen.
Thanks... ik probeer het te googlen maar vind nog niet....quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:57 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Het boek met de duizend(en) antwoorden, geloof ik.
Zo denk ik er altijd al over hoor. Maar Lieke zit overduidelijk niet op een open relatie te wachten. Het schijnt dat Huub haar ook vanalles beloofd heeft in de brieven van hem aan haar. Dan moet hij dus niet met haar doorgaan, wat hij dus wel doet omdat hij een 'neukertje' in de villa wel prettig vindt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben blij dat je het weer wat zonniger inziet![]()
Hee Erik uit Zwolle wanneer leer jij nou eens om op te tiefen halve zoolquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe even normaal joh, in plaats van meteen iemand te gaan bedreigen.
Gaan we weer persoonlijk worden? Ach ja, jij bent het maar. Dan kan ik het wel hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hee Erik uit Zwolle wanneer leer jij nou eens om op te tiefen halve zool
Ga je stapjes voor je line dance oefenen doe wat nuttigs![]()
Even voorje nagezocht, het is het boek met alle antwoorden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks... ik probeer het te googlen maar vind nog niet....
Vind het wel leuk voor als wij (mijn man en ik) in een lollige bui zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |