Ik volg je, ben het dik met je eens!quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:02 schreef FdW het volgende:
Zit ik hier als ouwe lul me lam te typen om twee jongelui te verdedigen.![]()
Overigens meen ik wel wat ik schrijf.
Daarom is FOK, FOK !!! En daarom vind ook jij het hier nog steeds leuk!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, sorry. Niet de enige dus, maar blijkbaar wel een dikke minderheid. Maar ja, what else is new. Dat is wel vaker zo op FOK (godzijdank).
Dat geldt voor meerdere mensen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:02 schreef maril het volgende:
[..]
En ik vind dat dus volstrekt belachelijk, hij mag zoveel meer als andere bewoners, als een bewoner iets doet wat niet bevalt wordt dat terecht gezegd , wat ik dan fout vind is als Huub hetzelfde doet , vindt men het hier prachtig, ik begrijp dat dus totaal niet.
Whaaaaaaaaaaaattttttquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
[..]
En dat ik ooit zou zeggen dat Jaap mijn nr. 2 zou worden had zelfs IK niet verwacht![]()
kon jij horen wat er in bed gefluisterd werd dan?..... ik hoop echt dat dat het is.... want anders vind ik het zoooo smerig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Afgelopen nachten in de tuin en daarna ook in bed.
Ik ook niet verveel mequote:
Amanda toont gewoon karakter nu en trapt niet in het spelletje van HEL.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:56 schreef Wopper1 het volgende:
Amanda heeft nu zo'n grote mond tegen Eric. Ze weet het nu wel opeens te vertellen, terwijl wanneer ze Brian tegenover haar heeft staan niks anders als geslijm kan uitbrengen.![]()
Ik weet nog dat hij zei dat amanda het type potenrammer wasquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
Amanda is pissig op Eric omdat hij vooroordelen had toen hij het huis inkwam.... Zo grappig.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Even wachten op postbode Siemen...
Gegroet mede-ouwe-lul en de rest van de fokkerts. Ik ben nog niet oud genoeg om te stoppen met werken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:02 schreef FdW het volgende:
Zit ik hier als ouwe lul me lam te typen om twee jongelui te verdedigen.![]()
Overigens meen ik wel wat ik schrijf.
Hooooooooooooooooi!quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Even wachten op postbode Siemen...
Ik ook niet... het duurt gewoon te lang, denk ik.quote:
na, Huub en Amanda en Jaap zijn tokkies, Brian en Natasia zijn "kutmarokkaantjes"quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef johnboy210965 het volgende:
PS ik snap de mensen niet die voor BRAIN of NATAS zijn mja het tokie volk zoekt elkaar altijd op jammer
Fok Offquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gegroet mede-ouwe-lul en de rest van de fokkerts. Ik ben nog niet oud genoeg om te stoppen met werken.
Truste FOK.![]()
Ik heb voldoende gehoord, daarnaast zegt lichaamstaal ook nog wat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef Desii het volgende:
[..]
kon jij horen wat er in bed gefluisterd werd dan?..... ik hoop echt dat dat het is.... want anders vind ik het zoooo smerig.
Ik wás al zeker van Lieke's gevoelens, maar na gisteravond helemaal. In haar ogen was zó duidelijk te zien dat ze echt enormn gekwetst was en er sprak ook echt vuur uit haar ogen. Een paar keer, toen ze oog in oog met Huub stond, kon ze ieder moment in huilen uitbarsten maar wist zich nog net in te houden. Zoveel emotie kun je volgens mij alleen maar hebben als je echt stapelgek op iemand bent. Ik ben er echt 100% zeker van. Lieke zou ook gewoon een vriendschap met Huub kunnen hebben als het haar puur ging om een backup. In een relatie is veel meer risico dat er ruzie's komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Daarom is FOK, FOK !!! En daarom vind ook jij het hier nog steeds leuk!!!![]()
Maar ik ben het ook wel beetje met je eens, alleen ik heb ook twijfels bij Lieke, ze weet dat Huub hoog staat in popoll en zou het spelletje kunnen spelen om ook hoog te eindigen. Ik vind ze alle 2 niet geweldig, maar moet zeggen dat Huub en dan Jaap mijn nr. 1 en 2 zijn op dit moment.
En dat ik ooit zou zeggen dat Jaap mijn nr. 2 zou worden had zelfs IK niet verwacht![]()
Zou het helpen ff paar daagjes niet meer streamen en posten en lezen?quote:
Was ik het maar wel, zou ik bijna zeggen. Ik word schijtziek van dat werkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gegroet mede-ouwe-lul en de rest van de fokkerts. Ik ben nog niet oud genoeg om te stoppen met werken.
Groeten Scan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ik het mnaar wel, zou ik bijna zeggen. Ik word schijtziek van dat werken
Dacht dat Natas dat zeiquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat naar bed
Eric: "Ik kom je zo pijpen schatje"
Je bent een miljonair of je bent het nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
Jaap gaat blijkbaar nu naar de tandarts.
Een brianfan die absoluut niks wil missenquote:
Ja, dat denk ik ook. Moet er niet aan denken om nog een jaar lang achter mijn lap te hangen om maar niets te missen. Walg een beetje boel van mezelf.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook niet... het duurt gewoon te lang, denk ik.
lolquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat naar bed
Eric: "Ik kom je zo pijpen schatje"
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Groeten Scan.
Ben er nou echt van tussen.
Amanda, Lieke, Eric en Huub willen zich verkleden als Geisha en dan bij Jaap in bed gaan slapen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand 'n idee wat ze later van plan zijn ?
Absoluut, met het risico dat je niet eens meer wil aanhakenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou het helpen ff paar daagjes niet meer streamen en posten en lezen?
Thxquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda, Lieke, Eric en Huub willen zich verkleden als Geisha en dan bij Jaap in bed gaan slapen.
Gelukkig zijn er nog mensen die naar Brian kunnen luisteren en dan het meest belangrijke even melden. Ik kan hem zelf nog geen minuut aanhoren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een brianfan die absoluut niks wil missen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
Amanda, Lieke, Eric en Huub willen zich verkleden als Geisha en dan bij Jaap in bed gaan slapen.
Ach je kan er de humor van inzienquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die naar Brian kunnen luisteren en dan het meest belangrijke even melden. Ik kan hem zelf nog geen minuut aanhoren.
wat bedoel je?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:15 schreef johnboy210965 het volgende:
he LIPSCH ik neem je niks kwalijk dom is dom dat zijn ook mensen maar tokies zijn bloed zuigers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |