abonnement Unibet Coolblue
pi_49166822
... zegt Natasia tegen Huub.
Omdat ze hem haat en van hem houdt tegelijkertijd.

Verder gebeurt er niks zover ik weet


Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC # 56] 2 Wii Or Not 2 Wii

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS # 8

Voor wie meer wil bijdragen:
Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates #3

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Hier kun je hun linkjes vinden:
Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2

En vind je iemand erg lief en wil je dat graag uiten?? Dat kan hier..
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers

[ Bericht 49% gewijzigd door avonne op 09-05-2007 00:17:29 ]
  FOK!Babe dinsdag 8 mei 2007 @ 23:35:03 #2
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49166856
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
volgt.... misschien
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:35:24 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49166872
Huub: "Lieke eet uit mijn broekzak"

Dit soort toch wel smerige uitspraken had hij in het begin van DGK nooit. Het wordt echt steeds erger, dat ego van hem.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:35:34 #4
166006 Polonium-120
the morning after
pi_49166876
was je verlegen?
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_49166897
heyyy gaan ze nog relle vannacht? ze zeiden er net wat over maar is er al beslist?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:36:01 #6
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_49166901
Aftellen voor de Sint?
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_49166902
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_49166910
Niels is weer bezopen en lult weer onvoorstelbaar dom..
Huub serveert hem moeiteloos af
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49166923
maar wat is er gebeurt met Nico en Huub
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:36:38 #10
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49166926
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Lieke eet uit mijn broekzak"

Dit soort toch wel smerige uitspraken had hij in het begin van DGK nooit. Het wordt echt steeds erger, dat ego van hem.
Zou Huub een bioscoopbroek hebben ?
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:37:04 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49166945
Natasia: "Je bent in love hoor. Moet je jezelf zien kleffen"
Huub: "Ik heb niets anders te doen. Als Sylvia de hele dag had willen kleffen had ik met Sylvia zitten kleffen"
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:37:25 #12
149703 Frosting
So Jazzy!
pi_49166957
Sint blijft en WINT!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_49166973
is het niet grappig dat Huub er telkens vandoor gaat als Nicolaas hem aanpakt?
pi_49166985
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Lieke eet uit mijn broekzak"

Dit soort toch wel smerige uitspraken had hij in het begin van DGK nooit. Het wordt echt steeds erger, dat ego van hem.
ik heb het helemaal in het begin ook al eens gezegd;
drank en vrouwen worden Huub zijn ondergang in DGK
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:38:39 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49167010
Wat mij betreft mag Huub eigenlijk wel een keer afgestraft worden in de komende popoll.
Maar zal helaas niet gebeuren, waardoor hij nog meer het idee krijgt dat hij goed bezig is.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49167015
Ik weet het ff niet meer met Huub
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49167033
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef 2live het volgende:

[..]

ik heb het helemaal in het begin ook al eens gezegd;
drank en vrouwen worden Huub zijn ondergang in DGK
Daar ga je gelijk in krijgen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49167040
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
Ik weet het ff niet meer met Huub
wat is dit nou???
pi_49167041
gaan ze nog relle vannacht hebbe ze wat afgesproken net??
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:39:51 #20
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_49167051
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Frosting het volgende:
Sint blijft en WINT!
Van mij mag ie.
Maar dan moet ie toch wel hard aan de slag zo langzamerhand.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_49167058
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft mag Huub eigenlijk wel een keer afgestraft worden in de komende popoll.
Maar zal helaas niet gebeuren, waardoor hij nog meer het idee krijgt dat hij goed bezig is.
Nou zou zomaar kunnen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:40:02 #22
175062 Lobasca
exorcist
pi_49167060
Brian tegen Amanda. Zoek de schuld ook bij jezelf. x2. Je moet niet altijd de schuld naar een ander verwerpen.
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:40:02 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49167061
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef paraquat het volgende:
is het niet grappig dat Huub er telkens vandoor gaat als Nicolaas hem aanpakt?
Nicolaas die Huub aanpakt? Dat is een grapje hoop ik. Die man heeft nog helemaal niets gedaan al die weken dat hij erin zit. Hij is een schim van wat hij was de eerste weken van DGK. Toen was hij nog leuk. Nu valt hij totaal in het niets bij de rest van de groep.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49167063
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef paraquat het volgende:
is het niet grappig dat Huub er telkens vandoor gaat als Nicolaas hem aanpakt?
Niels doet het alleen als hij bezopen is, en heeft dan slechts een aantal standaardzinnen/thema's.
Huub wil hem niet te kakken zetten omdat hij geen hekel aan hem heeft, en laat het er liever bij.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49167070
Nicolaas probeert op Huub in te praten door hem 1000 keer te vertellen dat hij er nog niemand uit heeft gehaald.. En nu?
pi_49167089
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Lieke eet uit mijn broekzak"

Dit soort toch wel smerige uitspraken had hij in het begin van DGK nooit. Het wordt echt steeds erger, dat ego van hem.
na alle negatieve meningen van iedereen over haar, volgens mij vertrouwd hij haar gewoon absoluut niet.

toch, tis niet mooi, ego issue of niet.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_49167096
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft mag Huub eigenlijk wel een keer afgestraft worden in de komende popoll.
Maar zal helaas niet gebeuren, waardoor hij nog meer het idee krijgt dat hij goed bezig is.
En wat mij betreft mag dat ook niet uitblijven. Hij loopt al een hele tijd naast zijn schoenen en daar mag hij wel eens achter komen.
pi_49167122
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:39 schreef solara4 het volgende:

[..]

wat is dit nou???
Dat gekwijl hangt mijn keel uit en dat verliefde (not blijkbaar) gezeik nou ja vul de rest zelf maar in..
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:42:29 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49167152
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
Ik weet het ff niet meer met Huub
Die arrogantie wordt echt iedere dag erger. Het is op een walgelijk punt beland nu.
Hij gebruikt Lieke nu gewoon op een walgelijke manier en praat over haar tegen de andere op een net zo smerige manier. En a;s hij dan toch weer 40% gaat scoren, dan krijgt hij toch echt een verkeerd idee denk ik. Of vindt de meerderheid het echt geweldig hoe hij doet?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49167171
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

En wat mij betreft mag dat ook niet uitblijven. Hij loopt al een hele tijd naast zijn schoenen en daar mag hij wel eens achter komen.
Het enige alternatief is Lieke.
De rest is helemaal 6 keer nix.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:43:12 #31
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49167174
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nicolaas die Huub aanpakt? Dat is een grapje hoop ik. Die man heeft nog helemaal niets gedaan al die weken dat hij erin zit. Hij is een schim van wat hij was de eerste weken van DGK. Toen was hij nog leuk. Nu valt hij totaal in het niets bij de rest van de groep.
Voor mijn gevoel mist Nicolaas het 'juiste' tegenspel. Het vorig jaar stond hij tegenover Bart en Stephan. Met name met Stephan kon hij heerlijk bluf spelen. Nu heeft hij bijvoorbeeld aan Brian, Japio en Eric helemaal niets.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:43:33 #32
149703 Frosting
So Jazzy!
pi_49167185
Huubje is een lulletje lampje pik
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_49167195
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die arrogantie wordt echt iedere dag erger. Het is op een walgelijk punt beland nu.
Hij gebruikt Lieke nu gewoon op een walgelijke manier en praat over haar tegen de andere op een net zo smerige manier. En a;s hij dan toch weer 40% gaat scoren, dan krijgt hij toch echt een verkeerd idee denk ik. Of vindt de meerderheid het echt geweldig hoe hij doet?
op FOK vinden de meeste mensen hem echt geweldig, wat hij ook doet
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:43:52 #34
166006 Polonium-120
the morning after
pi_49167196
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die arrogantie wordt echt iedere dag erger. Het is op een walgelijk punt beland nu.
Hij gebruikt Lieke nu gewoon op een walgelijke manier en praat over haar tegen de andere op een net zo smerige manier. En a;s hij dan toch weer 40% gaat scoren, dan krijgt hij toch echt een verkeerd idee denk ik. Of vindt de meerderheid het echt geweldig hoe hij doet?
niemand doet het geweldig...
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:44:12 #35
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_49167208
Huub heeft grootheidswaanzin...
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die arrogantie wordt echt iedere dag erger. Het is op een walgelijk punt beland nu.
Hij gebruikt Lieke nu gewoon op een walgelijke manier en praat over haar tegen de andere op een net zo smerige manier. En a;s hij dan toch weer 40% gaat scoren, dan krijgt hij toch echt een verkeerd idee denk ik. Of vindt de meerderheid het echt geweldig hoe hij doet?
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 23:44:56 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49167234
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die arrogantie wordt echt iedere dag erger. Het is op een walgelijk punt beland nu.
Hij gebruikt Lieke nu gewoon op een walgelijke manier en praat over haar tegen de andere op een net zo smerige manier. En a;s hij dan toch weer 40% gaat scoren, dan krijgt hij toch echt een verkeerd idee denk ik. Of vindt de meerderheid het echt geweldig hoe hij doet?
Tot voor zéér kort vond jij dat ook.
Alleen nu is hij volgens jou gemeen tegen Lieke, en ben je helemaal omgeslagen.
Toch een beetje vreemd hoor. Na een maand of 5 zou je toch ongeveer moeten weten wat voor vlees je in de kuip hebt?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_49167254
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die arrogantie wordt echt iedere dag erger. Het is op een walgelijk punt beland nu.
Hij gebruikt Lieke nu gewoon op een walgelijke manier en praat over haar tegen de andere op een net zo smerige manier. En a;s hij dan toch weer 40% gaat scoren, dan krijgt hij toch echt een verkeerd idee denk ik. Of vindt de meerderheid het echt geweldig hoe hij doet?
Ik vind de bonding met mijn favoriete Lieke in het kader van het spel OK.
Lieke weet heel goed waar ze samen mee bezig zijn.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49167270
Huub misbruikt en manipuleert mensen.. Maakt Lieke gek, slijmt weer wat en ze komt bij hem terug.. Dan ben je goed, als je dat soort dingen kunt... Dat anderen in de kooi daar ook dwars doorheen kijken maakt dan niet direct iets uit
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:45:44 #39
111260 Charmian
a little joy
pi_49167279
Wat doet Nicolaas weer vreselijk debiel...weg met die vent.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_49167307
He huub moet wel alles alleen doen
pi_49167318
De dingen die hij zegt zij niet mooi, maar wat hij probeert te doen maakt het wel interessant, maar hij loopt alleen te zeiken en doet zelf niets
pi_49167329
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die arrogantie wordt echt iedere dag erger. Het is op een walgelijk punt beland nu.
Hij gebruikt Lieke nu gewoon op een walgelijke manier en praat over haar tegen de andere op een net zo smerige manier. En a;s hij dan toch weer 40% gaat scoren, dan krijgt hij toch echt een verkeerd idee denk ik. Of vindt de meerderheid het echt geweldig hoe hij doet?
Hij verleidt Amanda en ligt ermee in Bed maar achter haar rug om is zij ook geen moer waard voor Hem. Daar hou ik niet zo van
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49167330
Nicolaas is weer lekker lam
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:47:46 #44
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_49167334
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef miesy het volgende:

[..]

na alle negatieve meningen van iedereen over haar, volgens mij vertrouwd hij haar gewoon absoluut niet.

toch, tis niet mooi, ego issue of niet.
Maar Lieke heeft dit wel aan zichzelf te wijten.
Toen ze binnenkwam had zij alle kaarten in handen om Huub in haar broekzak te houden, maar die heeft ze door zich nogal naief en primair te gedragen zomaar uit handen gegeven.
En dat valt me vies van haar tegen. Ik had haar slimmer ingeschat.
Niets is sterker dan dat ene woord!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:48:21 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49167355
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef AutumnTears het volgende:
Huub heeft grootheidswaanzin...
[..]
Hij doet een aantal dingen die echt leuk zijn. Lachen. Maar sinds hij 2 en 3 keer ver bovenaan stond in de poll is hij gigantisch naast zijn schoenen gaan lopen en vindt hij dat iedereen voor hem in katzwijm moet vallen. Ook meisjes. Doen ze niet precies wat hij wil, dan heb je als meisje problemen. Voor het programma blijf ik hem leuk vinden, maar hij heeft een aantal zeer walgelijke trekjes. Buiten de kooi zou ik geen moment met hem willen omgaan in ieder geval.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49167372
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef Wopper1 het volgende:
Nicolaas is weer lekker lam
Knap he van 3 glazen !!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49167376
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Tot voor zéér kort vond jij dat ook.
Alleen nu is hij volgens jou gemeen tegen Lieke, en ben je helemaal omgeslagen.
Toch een beetje vreemd hoor. Na een maand of 5 zou je toch ongeveer moeten weten wat voor vlees je in de kuip hebt?
Ik ga ook zo langzamerhand om hoor.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:49:17 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49167387
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Maar Lieke heeft dit wel aan zichzelf te wijten.
Toen ze binnenkwam had zij alle kaarten in handen om Huub in haar broekzak te houden, maar die heeft ze door zich nogal naief en primair te gedragen zomaar uit handen gegeven.
En dat valt me vies van haar tegen. Ik had haar slimmer ingeschat.
Wacht maar af. Ze kan je nog wel eens gaan verrassen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:49:55 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49167407
Hoe kan Nicolaas al wéér dronken zijn met die restrictie. Ik snap er niets meer van
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49167420
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hij doet een aantal dingen die echt leuk zijn. Lachen. Maar sinds hij 2 en 3 keer ver bovenaan stond in de poll is hij gigantisch naast zijn schoenen gaan lopen en vindt hij dat iedereen voor hem in katzwijm moet vallen. Ook meisjes. Doen ze niet precies wat hij wil, dan heb je als meisje problemen. Voor het programma blijf ik hem leuk vinden, maar hij heeft een aantal zeer walgelijke trekjes. Buiten de kooi zou ik geen moment met hem willen omgaan in ieder geval.
Precies, en weet je hij is nog de meest *Normale* in de kooi. Lieke even buiten beschouwing gelaten, want daar heb ik nog totaal geen mening over.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49167431
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hij doet een aantal dingen die echt leuk zijn. Lachen. Maar sinds hij 2 en 3 keer ver bovenaan stond in de poll is hij gigantisch naast zijn schoenen gaan lopen en vindt hij dat iedereen voor hem in katzwijm moet vallen. Ook meisjes. Doen ze niet precies wat hij wil, dan heb je als meisje problemen. Voor het programma blijf ik hem leuk vinden, maar hij heeft een aantal zeer walgelijke trekjes. Buiten de kooi zou ik geen moment met hem willen omgaan in ieder geval.
Misschien heb je nog niet begrepen dat Huub het spel speelt om te winnen.
Lieke kan goed gelijkwaardig met hem optrekken.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49167438
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Hoe kan Nicolaas al wéér dronken zijn met die restrictie. Ik snap er niets meer van
Hahaha same here.

Ze mogen maar 3 drankjes, maar iedere keer als ik de streams aanzet zie ik Nicolaas met een glas
pi_49167442
Nicolaas zegt echt maar een paar dingen

1. Huub zit hier 5 maanden
2. Huub speelt het spel niet
3. Hij moet iemand er uitstemmen
pi_49167443
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef 2live het volgende:

[..]

ik heb het helemaal in het begin ook al eens gezegd;
drank en vrouwen worden Huub zijn ondergang in DGK
begin van a look a like van B....................snif
pi_49167453
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef petraa het volgende:

[..]

Knap he van 3 glazen !!!
3 magnums!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49167464
huub zn haar zit weer bagger, gister zat t echt leuk
pi_49167470
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ga ook zo langzamerhand om hoor.
Huub zijn grote probleem is hoe hij met vrouwen omgaat, hoe meer er in DGK komen die hij leuk vindt , hoe moeilijker hij het zal krijgen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_49167509
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hij doet een aantal dingen die echt leuk zijn. Lachen. Maar sinds hij 2 en 3 keer ver bovenaan stond in de poll is hij gigantisch naast zijn schoenen gaan lopen en vindt hij dat iedereen voor hem in katzwijm moet vallen. Ook meisjes. Doen ze niet precies wat hij wil, dan heb je als meisje problemen. Voor het programma blijf ik hem leuk vinden, maar hij heeft een aantal zeer walgelijke trekjes. Buiten de kooi zou ik geen moment met hem willen omgaan in ieder geval.
Voor geld doet hij alles (zegt hij zelf),en dat keur ik ook niet goed.
pi_49167532
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef FdW het volgende:

[..]

Misschien heb je nog niet begrepen dat Huub het spel speelt om te winnen.
Lieke kan goed gelijkwaardig met hem optrekken.
is waar, maar ik voorspel in de poll gaat hij heel hard achteruit gaat....TE popi jopi
pi_49167550
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef 2live het volgende:

[..]

Huub zijn grote probleem is hoe hij met vrouwen omgaat, hoe meer er in DGK komen die hij leuk vindt , hoe moeilijker hij het zal krijgen.
Op dat vlak doet Huub me absoluut denken aan die jongen uit Temptation Island die een zgn heel hoog libido heeft.
Beetje overdreven misschien allemaal, maar 5 dagen alleen maar zoenen breekt iedere man wel een keer op.
pi_49167564
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef 2live het volgende:

[..]

Huub zijn grote probleem is hoe hij met vrouwen omgaat, hoe meer er in DGK komen die hij leuk vindt , hoe moeilijker hij het zal krijgen.
En wie van de vrouwen die in de kooi waren/zijn heeft een hekel aan hem?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49167600
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:

[..]

En wie van de vrouwen die in de kooi waren/zijn heeft een hekel aan hem?
GEEN en wie van de vrouwen die in de kooi waren hadden een hekel aan brian????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49167607
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:53 schreef Villalux het volgende:

[..]

is waar, maar ik voorspel in de poll gaat hij heel hard achteruit gaat....TE popi jopi
Zijn enige serieuze popoll concurrente is Lieke, maar die zit er nog tekort in.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49167620
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:

[..]

En wie van de vrouwen die in de kooi waren/zijn heeft een hekel aan hem?
ik bedoel sexueel.....natas en syl willen[ wilden] echt geen sex met hem, tussen Amanda en Lieke kan hij nu al niet kiezen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:56:38 #65
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_49167625
Hij is te lang op handen gedragen, en zijn ware aard komt boven want toneelspel is maar beperkt vol te houden.
Hij vertoont echt trekjes van grootheidswaanzin, en gelooft ook alleen in zijn eigen weten hij die zichzelf als medicijn ziet die alles doet uit zelfbehoeftigheid.. Ik vind het walgelijk maar misschien is dat juist wel hoe het spel gespeeld moet worden.. zei ik wijs haha
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hij doet een aantal dingen die echt leuk zijn. Lachen. Maar sinds hij 2 en 3 keer ver bovenaan stond in de poll is hij gigantisch naast zijn schoenen gaan lopen en vindt hij dat iedereen voor hem in katzwijm moet vallen. Ook meisjes. Doen ze niet precies wat hij wil, dan heb je als meisje problemen. Voor het programma blijf ik hem leuk vinden, maar hij heeft een aantal zeer walgelijke trekjes. Buiten de kooi zou ik geen moment met hem willen omgaan in ieder geval.
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_49167627
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:

[..]

En wie van de vrouwen die in de kooi waren/zijn heeft een hekel aan hem?
En welke van de vrouwen horen wat wij horen ?
Amanda : Lekker geil maar doet me niks
Lieke: Nou niet super verliefd
Leuk he gevoelens
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:57:13 #67
166006 Polonium-120
the morning after
pi_49167644
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:

[..]

En wie van de vrouwen die in de kooi waren/zijn heeft een hekel aan hem?
die natte flens?
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_49167648
Met zijn rode rare hoofd

  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:57:27 #69
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_49167652
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_49167659
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:

[..]

En wie van de vrouwen die in de kooi waren/zijn heeft een hekel aan hem?
Dat weet ik niet, en waarom denk jij dat je het wel weet? Die meiden die er uit zijn weten nu waarschijnlijk meer van hem als toen ze er nog in zaten.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:57:34 #71
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49167660
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef FdW het volgende:

[..]

Misschien heb je nog niet begrepen dat Huub het spel speelt om te winnen.
Lieke kan goed gelijkwaardig met hem optrekken.
als Huub iets fout doet dan speelt hij het spel en als Brian iets fout doet is het een walgelijk persoon.. het ruikt hier naar selectieve verontwaardeging

zeg dan gewoon ik ben groupie en keur al zn acties goed, want ik kan niet meer objectief redeneren omdat ik een enorme groupie ben
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_49167666
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:55 schreef petraa het volgende:

[..]

GEEN en wie van de vrouwen die in de kooi waren hadden een hekel aan brian????
Warme vriendschap heeft hij alleen maar van Natasja vanwege het sur/anti verbond.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49167677
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Hij blijft er lekker uit zien, ook al vind ik zijn karakter niks.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49167683
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas zegt echt maar een paar dingen

1. Huub zit hier 5 maanden
2. Huub speelt het spel niet
3. Hij moet iemand er uitstemmen
9 minuten later heb ik nog niets nieuws gehoord
pi_49167694
Nicoblablablablablablablablablablabla
pi_49167696
Doet die nu maar alsof? Nicolaas is bijna niet meer te verstaan
pi_49167718
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:58 schreef Wopper1 het volgende:
Doet die nu maar alsof? Nicolaas is bijna niet meer te verstaan
Nee, te veel drank, te veel opwinding
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:59:37 #78
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_49167725
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef FdW het volgende:

[..]

Zijn enige serieuze popoll concurrente is Lieke, maar die zit er nog tekort in.
Ik weet vrij zeker dat Lieke, zoals ze zich nu manifesteert, niet hoog gaat scoren in de popi-poll.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_49167727
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:58 schreef Wopper1 het volgende:
Doet die nu maar alsof? Nicolaas is bijna niet meer te verstaan
Ach mijn oren zijn een beetje onder invloed. Nico mag
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49167747
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, en waarom denk jij dat je het wel weet? Die meiden die er uit zijn weten nu waarschijnlijk meer van hem als toen ze er nog in zaten.
Post van diverse ex bewoonsters, en de groeten die Tilly namens ex bewoonsters moet overbrengen.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49167768
Nicolaas speelt het spel anders omdat mensen hier te achterlijk zijn.. Mensen zijn niet intelligent genoeg en hij gaat zich niet tot dat niveau verlagen
pi_49167779
Niels heeft het over niveau!!!!!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49167782
Nicolaas is door 10 gekocht om als een soort coach in de kooi te gaan. Hij heeft geld gekregen om de boel van de zijlijn te begeleiden. Niks meer, niks minder
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_49167806
Nicolaas kijk naar je zelf, word zelf een wakker en loop niet bezopen rond!!
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_49167816
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is door 10 gekocht om als een soort coach in de kooi te gaan. Hij heeft geld gekregen om de boel van de zijlijn te begeleiden. Niks meer, niks minder
Nu bazel je
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49167819
Natasia maakt iedere maand ¤15 over naar het Emma Kinder zkhs...
Wat is ze toch lief voor alle kindjes behalve die van haarzelf
pi_49167823
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:59 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat Lieke, zoals ze zich nu manifesteert, niet hoog gaat scoren in de popi-poll.
Volgende rondes stijgende Pietje, read my lips
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49167831
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is door 10 gekocht om als een soort coach in de kooi te gaan. Hij heeft geld gekregen om de boel van de zijlijn te begeleiden. Niks meer, niks minder
Nicolaas had voordat hij het spel weer in kwam al een uitgesproken mening over elke bewoner.. Dat heeft hij ook de hele tijd verteld in de kooi.. Dus waarom ga je er dan in? Moet wel een flinke zak duiten zijn geweest
pi_49167832
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:00 schreef FdW het volgende:

[..]

Post van diverse ex bewoonsters, en de groeten die Tilly namens ex bewoonsters moet overbrengen.
OK, met zo'n antwoord kan ik leven (of word ik hier belazerd?)
pi_49167842
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is door 10 gekocht om als een soort coach in de kooi te gaan. Hij heeft geld gekregen om de boel van de zijlijn te begeleiden. Niks meer, niks minder
alleen als hij bezopen is?? Heel raar lijkt me
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_49167847
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia maakt iedere maand ¤15 over naar het Emma Kinder zkhs...
Wat is ze toch lief voor alle kindjes behalve die van haarzelf
Ja ach duzende euris voor haar oplapbeurt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:04:35 #92
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_49167864
ik had 10 minuten geleden Nico op mute gezet en nu doe ik het geluid aan en hij zegt nog exact hetzelfde.
pi_49167887
Waarom kleedt Amanda zich weer helemaal aan ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49167892
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is door 10 gekocht om als een soort coach in de kooi te gaan. Hij heeft geld gekregen om de boel van de zijlijn te begeleiden. Niks meer, niks minder
Precies, en na ongeveer een week had hij zijn meegekregen programmaatje afgewerkt, en sindsdien ... grote leegte en blalblabla.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:05:45 #95
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_49167901
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is door 10 gekocht om als een soort coach in de kooi te gaan. Hij heeft geld gekregen om de boel van de zijlijn te begeleiden. Niks meer, niks minder
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_49167911
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja ach duzende euris voor haar oplapbeurt
Het ging even om d'r eigen munten en om kinderen
pi_49167923
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef Vandaag... het volgende:
ik had 10 minuten geleden Nico op mute gezet en nu doe ik het geluid aan en hij zegt nog exact hetzelfde.
Ssssspeeel het fucking ssssppel Huub
pi_49167926
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
Waarom kleedt Amanda zich weer helemaal aan ???
Ze is een beetje in de war omdat de zon niet gezien is vandaag
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:06:30 #99
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_49167940
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

OK, met zo'n antwoord kan ik leven (of word ik hier belazerd?)
Wat is dat nou? Je volgt toch ook de streams!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49167966
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Het ging even om d'r eigen munten en om kinderen
Snap haar nog steeds niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:08:05 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49167980
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Tot voor zéér kort vond jij dat ook.
Alleen nu is hij volgens jou gemeen tegen Lieke, en ben je helemaal omgeslagen.
Toch een beetje vreemd hoor. Na een maand of 5 zou je toch ongeveer moeten weten wat voor vlees je in de kuip hebt?
Beetje late reactie, maar ik was even weg. Ik vond altijd al dat Huub soms hele smerige streken had en het gescheld naar Jaap toe stond me ook niet aan. De streek die hij Lieke nu flikt was soort van de druppel wat mij betreft.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:08:08 #103
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_49167982
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:06 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Ssssspeeel het fucking ssssppel Huub
je ssssitt hier al fijfff maanden..
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 00:08:17 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49167986
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef AutumnTears het volgende:
Hij is te lang op handen gedragen, en zijn ware aard komt boven want toneelspel is maar beperkt vol te houden.
Hij vertoont echt trekjes van grootheidswaanzin
Ik vind het ook vaak een zelfingenomen arrogante betweter. Maar als je maand in maand uit zulke percentages scoort, is het misschien ook moeilijk om met beide benen op de grond te blijven staan. Dus om nu te spreken over "zijn ware aard" is een beetje flauw. Natúúrlijk doet het wat met je, als je keer op keer de populairste blijkt te zijn.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_49168008
Nicolaas had eerder 50.000 euro gewonnen maar daar zat een voorwaarde aan: nl. deze wordt pas na 12 maanden volledig uitgekeerd...dus als hij er 3 maanden inblijft krijgt hij 50.000/12*3= 12.000.

Dat is de reden om terug te komen voor hem, geloof me.

Brian heeft trouwens dezelfde regeling, ze hebben het daar een keer samen over gehad
pi_49168014
wat fluisterde nicolaas tegen huub?
pi_49168019
Nicolaas liet Hupert met een vette knipoog net even weten dat het niet gaat lukken om hem weg te stemmen
pi_49168029
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:06 schreef FdW het volgende:

[..]

Wat is dat nou? Je volgt toch ook de streams!
Daar zie ik toch niet op dat jij post krijgt van ex-bewoonsters???
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:09:25 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_49168034
Lees ik alle COSSEN van vandaag door, is er weer niks gebeurd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_49168035
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef farceman het volgende:
Nicolaas had eerder 50.000 euro gewonnen maar daar zat een voorwaarde aan: nl. deze wordt pas na 12 maanden volledig uitgekeerd...dus als hij er 3 maanden inblijft krijgt hij 50.000/12*3= 12.000.

Dat is de reden om terug te komen voor hem, geloof me.

Brian heeft trouwens dezelfde regeling, ze hebben het daar een keer samen over gehad
Oh ja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49168064
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het ook vaak een zelfingenomen arrogante betweter. Maar als je maand in maand uit zulke percentages scoort, is het misschien ook moeilijk om met beide benen op de grond te blijven staan. Dus om nu te spreken over "zijn ware aard" is een beetje flauw. Natúúrlijk doet het wat met je, als je keer op keer de populairste blijkt te zijn.
Betweter? Hij heeft gewoon een enorme brede kennis van zaken op veel terreinen.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49168069
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef farceman het volgende:
Nicolaas had eerder 50.000 euro gewonnen maar daar zat een voorwaarde aan: nl. deze wordt pas na 12 maanden volledig uitgekeerd...dus als hij er 3 maanden inblijft krijgt hij 50.000/12*3= 12.000.

Dat is de reden om terug te komen voor hem, geloof me.

Brian heeft trouwens dezelfde regeling, ze hebben het daar een keer samen over gehad
Zou dat ook een reden zijn dat Brian zo ontzien wordt?
pi_49168076
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Daar zie ik toch niet op dat jij post krijgt van ex-bewoonsters???
ik dacht Huub
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_49168096
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Daar zie ik toch niet op dat jij post krijgt van ex-bewoonsters???
Huub krijgt die post en groetjes!!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49168114
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:11 schreef 2live het volgende:

[..]

ik dacht Huub
O
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:12:31 #116
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49168123
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef farceman het volgende:
Nicolaas had eerder 50.000 euro gewonnen maar daar zat een voorwaarde aan: nl. deze wordt pas na 12 maanden volledig uitgekeerd...dus als hij er 3 maanden inblijft krijgt hij 50.000/12*3= 12.000.

Dat is de reden om terug te komen voor hem, geloof me.

Brian heeft trouwens dezelfde regeling, ze hebben het daar een keer samen over gehad
De termijn is korter. Voor Brian was het 3 maanden, hij heeft het totaalbedrag al een tijd binnen. Het werd door zijn broer bevestigd tijdens een bezoek. (Het is overigens ook al helemaal uitgegeven.)
Keep the Sunny Side Up
pi_49168125
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het ook vaak een zelfingenomen arrogante betweter. Maar als je maand in maand uit zulke percentages scoort, is het misschien ook moeilijk om met beide benen op de grond te blijven staan. Dus om nu te spreken over "zijn ware aard" is een beetje flauw. Natúúrlijk doet het wat met je, als je keer op keer de populairste blijkt te zijn.
Tis triest, maar er is echt gewoon weinig beters in DGK - Huub is een etter eerste klas, hoe hij overal vooraan probeert te staan is hoogst irritant. Nicolaas laat helaas niets zien, terwijl ik wel geloof dat hij veel meer in z'n mars heeft dan alleen maar ruzietjes aandikken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:12:51 #118
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49168135
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef farceman het volgende:
Nicolaas had eerder 50.000 euro gewonnen maar daar zat een voorwaarde aan: nl. deze wordt pas na 12 maanden volledig uitgekeerd...dus als hij er 3 maanden inblijft krijgt hij 50.000/12*3= 12.000.

Dat is de reden om terug te komen voor hem, geloof me.

Brian heeft trouwens dezelfde regeling, ze hebben het daar een keer samen over gehad
Brian heeft het geld al lang op zn rekening staan
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_49168141
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:11 schreef FdW het volgende:

[..]

Huub krijgt die post en groetjes!!
Kwartjes vallen soms jaren later (met dank aan Demins), sorry.
pi_49168155
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Zou dat ook een reden zijn dat Brian zo ontzien wordt?
nee dat denk ik juist niet.
Brian is dDe bad guy die elke soap nodig heeft en hij speelt het nog geen eens...wat wil je nog meer?
Maar wel voor Brian om kost wat het kost in ieder geval een jaar vol te houden.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:13:51 #121
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49168161
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het ook vaak een zelfingenomen arrogante betweter. Maar als je maand in maand uit zulke percentages scoort, is het misschien ook moeilijk om met beide benen op de grond te blijven staan. Dus om nu te spreken over "zijn ware aard" is een beetje flauw. Natúúrlijk doet het wat met je, als je keer op keer de populairste blijkt te zijn.
die huisvrouwen en trutjes van vol sturen allemaal 100 keer Huub naar 1010
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_49168164
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

O
Ik stel voor dat je een paar SMS jes stuurt naar 1010 met de tekst LIEKE
Goeie vent die Ruud
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49168181
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:13 schreef FdW het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je een paar SMS jes stuurt naar 1010 met de tekst LIEKE
Goeie vent die Ruud
Ja, ja.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:15:55 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49168227
Huub: "Ik weet dat meisje is vreselijk verliefd op mij en ik ben nog geen seconde verliefd op haar geweest"

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49168248
Beetje stom wat Huub nu doet, Lieke's familie kijkt ook streams en dit krijgt ze zeker door. Ik vind het werkelijk een irritant mannetje nu.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49168252
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik weet dat meisje is vreselijk verliefd op mij en ik ben nog geen seconde verliefd op haar geweest"

gaat dat over Lieke?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_49168257
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik weet dat meisje is vreselijk verliefd op mij en ik ben nog geen seconde verliefd op haar geweest"

Daaaag Huub. Ik heb zelfs nu meer met Natas
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49168258
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik weet dat meisje is vreselijk verliefd op mij en ik ben nog geen seconde verliefd op haar geweest"

Hmmmmmmmm aan de andere kant kan hij tegenover hen ook niet toegeven dat hij wel iets voor haar voelt, dan wordt hij te kwetsbaar.
pi_49168270
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:16 schreef 2live het volgende:

[..]

gaat dat over Lieke?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49168291
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Hmmmmmmmm aan de andere kant kan hij tegenover hen ook niet toegeven dat hij wel iets voor haar voelt, dan wordt hij te kwetsbaar.
Dat zou ook kunnen !!! Maar ik weet het niet, ik vind hem nu te irritant en walgelijk
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:17:54 #131
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_49168295
En met een slaapliedje van Brian sluit ik mn oogjes

  woensdag 9 mei 2007 @ 00:18:01 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49168298
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:10 schreef FdW het volgende:

[..]

Betweter? Hij heeft gewoon een enorme brede kennis van zaken op veel terreinen.
Dat valt wel aardig tegen, maar omdat hij het op een bepaalde manier brengt, lijkt het wel zo te zijn.
Hoe dan ook, hij behandelt Lieke nu als een stuk vuil en dat gun je toch geen enkel meisje. Het erge is dat hij er nog met trots over praat ook.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49168304
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:17 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen !!! Maar ik weet het niet, ik vind hem nu te irritant en walgelijk
Hij zou wel goed gek zijn om aan hen zn ware gevoel te tonen toch?
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:18:37 #134
168951 STAP01
body and brain
pi_49168315
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik weet dat meisje is vreselijk verliefd op mij en ik ben nog geen seconde verliefd op haar geweest"

Hij heeft het tegen Tas en Brain hoor! Ik geloof niet dat hij het echt meent. Hij zegt nl ook dat als Tas en Brain het tegen Lieke zegt hij het ontkent. Dit heeft hij al vaker gedaan en vervolgens gelijk opgebiecht. Ik denk dat hij wel verlieft op haar is. Hij dekt zich in ivm met een evt zoenpartij tussen Brain en Lieke. DENK IK HOOR!!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_49168319
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik weet dat meisje is vreselijk verliefd op mij en ik ben nog geen seconde verliefd op haar geweest"

Jij snapt het niet Scan, het is afgesproken spel.
Als Huub Lieke slecht zou behandelen, til ik hem persoonlijk aan zijn nek uit de kooi.
Nou ja, bij wijze van spreken..
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49168320
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Hmmmmmmmm aan de andere kant kan hij tegenover hen ook niet toegeven dat hij wel iets voor haar voelt, dan wordt hij te kwetsbaar.
Hij zegt het ook niet voor niks tegen Natas en Brian.
Hij legt het er zo dik bovenop.
Nu kan Brian hem ook niet pakken.
pi_49168323
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:17 schreef Vandaag... het volgende:
En met een slaapliedje van Brian sluit ik mn oogjes

[afbeelding]
Knap van je... Mijn ogen willen geneens meer knipperen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49168336
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Hij heeft het tegen Tas en Brain hoor! Ik geloof niet dat hij het echt meent. Hij zegt nl ook dat als Tas en Brain het tegen Lieke zegt hij het ontkent. Dit heeft hij al vaker gedaan en vervolgens gelijk opgebiecht. Ik denk dat hij wel verlieft op haar is. Hij dekt zich in ivm met een evt zoenpartij tussen Brain en Lieke. DENK IK HOOR!!
Ik ga er zeker vanuit dat het zeker niet zo dramatisch erg is als hij doet voorkomen tegen Tas en Brian.
pi_49168347
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat valt wel aardig tegen, maar omdat hij het op een bepaalde manier brengt, lijkt het wel zo te zijn.
Hoe dan ook, hij behandelt Lieke nu als een stuk vuil en dat gun je toch geen enkel meisje. Het erge is dat hij er nog met trots over praat ook.
Als je zo'n programma instapt kan je dat verwachten en moet je niet zeuren. ALLES voor die 2 miljoen. Ik zou precies hetzelfde doen
X
X
X
pi_49168348
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij zou wel goed gek zijn om tegen hen zn ware gevoel te tonen toch?
zou kunnen, heeft Brian ook niet meer het idee dat hij Huub via Lieke kan raken.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:19:47 #141
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49168352
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef farceman het volgende:
Nicolaas had eerder 50.000 euro gewonnen maar daar zat een voorwaarde aan: nl. deze wordt pas na 12 maanden volledig uitgekeerd...dus als hij er 3 maanden inblijft krijgt hij 50.000/12*3= 12.000.

Dat is de reden om terug te komen voor hem, geloof me.

Brian heeft trouwens dezelfde regeling, ze hebben het daar een keer samen over gehad
De 50.000 zou na 3 maanden helemaal van hem zijn. Hij zou iedere maand een derde deel krijgen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:20:05 #142
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_49168361
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik weet dat meisje is vreselijk verliefd op mij en ik ben nog geen seconde verliefd op haar geweest"

Tegen wie zei hij dat? Wanneer hij dat tegen iemand anders dan Eric heeft gezegd dan doet ie het denk ik voor het spel. Het zou kunnen dat hij niet wil dat B of N hem kwetsbaar achten.
pi_49168367
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ga er zeker vanuit dat het zeker niet zo dramatisch erg is als hij doet voorkomen tegen Tas en Brian.
Ook tegen Nicolaas by the way
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49168373
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Tegen wie zei hij dat? Wanneer hij dat tegen iemand anders dan Eric heeft gezegd dan doet ie het denk ik voor het spel. Het zou kunnen dat hij niet wil dat B of N hem kwetsbaar achten.
pi_49168374
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef FdW het volgende:

[..]

Jij snapt het niet Scan, het is afgesproken spel.
Als Huub Lieke slecht zou behandelen, til ik hem persoonlijk aan zijn nek uit de kooi.
Nou ja, bij wijze van spreken..
Jezelf idd sterker maken. Wanneer Huub tegen zijn vijanden in het spel (Brian en Natasia) juist wel zou zeggen dat die STAPEL is op haar dan fucken ze hem daarmee.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:20:30 #146
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_49168376
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Hmmmmmmmm aan de andere kant kan hij tegenover hen ook niet toegeven dat hij wel iets voor haar voelt, dan wordt hij te kwetsbaar.
Goed opgelet, dellerig kikkertje!
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_49168403
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik weet dat meisje is vreselijk verliefd op mij en ik ben nog geen seconde verliefd op haar geweest"

Denk nu eens na ..tuurlijk zegt hij dat tegen zijn grote vijand.
Anders geeft hij Brian een wapen in handen, nu kan hij hem daar loco mee maken
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:21:27 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49168410
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:16 schreef 2live het volgende:

[..]

gaat dat over Lieke?
Ja
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49168417
Brian heeft het door
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:21:41 #150
175062 Lobasca
exorcist
pi_49168419
verwerpingsmechanisme?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49168424
Kijk maar daar gaan die 2 al... Brian is scherp, Huub alleen net iets scherper (ondanks 3 glazen drank)..
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:21:50 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_49168426
Straks staat Brian nog op nummer 1 in de popol
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_49168429
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Goed opgelet, dellerig kikkertje!
Scannie ging zo uit zn plaat dat ik even moest ingrijpen.
pi_49168433
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Hij heeft het tegen Tas en Brain hoor! Ik geloof niet dat hij het echt meent. Hij zegt nl ook dat als Tas en Brain het tegen Lieke zegt hij het ontkent. Dit heeft hij al vaker gedaan en vervolgens gelijk opgebiecht. Ik denk dat hij wel verlieft op haar is. Hij dekt zich in ivm met een evt zoenpartij tussen Brain en Lieke. DENK IK HOOR!!
Stappescheet!! ( gedeponeerd ) Blij dat je erbij bent
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49168437
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
Beetje stom wat Huub nu doet, Lieke's familie kijkt ook streams en dit krijgt ze zeker door. Ik vind het werkelijk een irritant mannetje nu.
ja, ik baal er ook van.... heb hem al een brief geschreven.... dat tie zijn ego veels te groot is geworden... en dat tie eerlijk moet zijn tegen Lieke.

Toch vraag ik me af of dit opzet is om zo open tegen allemaal te zeggen.... ik snap daar nix van
(hij begint bij mij fix te dalen)
pi_49168439
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik weet dat meisje is vreselijk verliefd op mij en ik ben nog geen seconde verliefd op haar geweest"

Huub speelt het spel, ik kan me niet voorstellen dat hij dit serieus meent. Volgens mij heeft hij best wel gevoelens voor Lieke, hij zet alleen Brian en Natasja op het verkeerde been.....
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:22:27 #157
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_49168446
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef farceman het volgende:

[..]

Denk nu eens na ..tuurlijk zegt hij dat tegen zijn grote vijand.
Anders geeft hij Brian een wapen in handen, nu kan hij hem daar loco mee maken
Maar Brian heeft dit zelfs door. Nu Scan nog.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:22:35 #158
175062 Lobasca
exorcist
pi_49168452
datums?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49168465
Huub heeft gewoon te goed naar Nicolaas zitten luisteren..

Sssspeeel het fucking sssppelll Huub!
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 00:23:07 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49168471
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij zou wel goed gek zijn om aan hen zn ware gevoel te tonen toch?
Juist.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_49168472
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef Marelle het volgende:

[..]

Huub speelt het spel, ik kan me niet voorstellen dat hij dit serieus meent. Volgens mij heeft hij best wel gevoelens voor Lieke, hij zet alleen Brian en Natasja op het verkeerde been.....
Lukt niet, want Brian had het door
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49168479
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Straks staat Brian nog op nummer 1 in de popol
Dat gaat echt niet gebeuren
X
X
X
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:23:40 #163
168951 STAP01
body and brain
pi_49168486
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef FdW het volgende:

[..]

Stappescheet!! ( gedeponeerd ) Blij dat je erbij bent
Why don't you just use that thing inside your head....
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:23:49 #164
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49168490
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik weet dat meisje is vreselijk verliefd op mij en ik ben nog geen seconde verliefd op haar geweest"

Hier prik ik helemaal doorheen. Huub zei dat tegen Brian en Natasia, vergis niet dat Huub een spel speelt. Met deze uitspraak heeft Huub meteen alle pogingen van Brian in de kiem gesmoord om hem nog een keer op Lieke te gaan pakken.
Keep the Sunny Side Up
pi_49168504
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Maar Brian heeft dit zelfs door. Nu Scan nog.
Was dat met Amanda dan ook waar, die verliefde blikken en dat meisie inpakken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49168512
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
Brian heeft het door
Nu verlies je van Brian ... Scanman .. droevig.
Dit moet een zwaar moment voor je zijn.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49168518
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:23 schreef petraa het volgende:

[..]

Lukt niet, want Brian had het door
ja ik hoorde het, jammer
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:25:22 #168
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49168531
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef FdW het volgende:

[..]

Jij snapt het niet Scan, het is afgesproken spel.
Als Huub Lieke slecht zou behandelen, til ik hem persoonlijk aan zijn nek uit de kooi.
Nou ja, bij wijze van spreken..
Dat heeft hij me dunkt gisteren al wel gedaan toch. Hij heeft haar keihard zitten voorliegen om alles weer goe dte krijgen. Zogenaamd had hij met Amanda zitten zoenen om Brian gek te maken, terwijl het Brian al lang niet meer noeit. En daarbij zei hij nog dat Amanda niet wilde dat hij het zoenen zou vertellen. Ook dat was keihard gelogen.

Ik hoop dat het afgesproken spel is, maar als ik afga op alles wat ik hem zie doen en hoor zeggen, denk ik echt dat hij gewoon geil is op Lieke, maar verder totaal geen gevoel voor haar heeft. Hij fakedgevoel zodra het lijkt dat hij iemand niet meer kan krijgen, net zoals hij nu vaak zegt dat Hedda zijn enige echte liefde is. Huub kán helemaal niet van iemand houden volgens mij.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49168537
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef FdW het volgende:

[..]

Jij snapt het niet Scan, het is afgesproken spel.
Als Huub Lieke slecht zou behandelen, til ik hem persoonlijk aan zijn nek uit de kooi.
Nou ja, bij wijze van spreken..
Hey FdW, ben jij soms familie of vriendin van lieke?
pi_49168580
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]
Ben het met je eens Zijn ego is stukken groter dan zijn hart.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:28:38 #171
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49168640
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef Desii het volgende:

[..]

ja, ik baal er ook van.... heb hem al een brief geschreven.... dat tie zijn ego veels te groot is geworden... en dat tie eerlijk moet zijn tegen Lieke.

Toch vraag ik me af of dit opzet is om zo open tegen allemaal te zeggen.... ik snap daar nix van
(hij begint bij mij fix te dalen)
Mocht Lieke het te horen krijgen, dan zegt hij toch dat het allemaal voor het spel was. Dat zei hij nota bene net zelf ook tegen Brian, dat hij zich er wel weer uitlult als ze het te horen krijgt. Hij voelt echt geen zak voor haar, maar kan het als onderdeel van het spel opvoeren als Lieke dat te horen krijgt. Net zoals Eric alles op 'het spel' kan gooien als hij weer eens negatief over Huub is. Ik denk dat Eric ook echt niet een echt hoge pet opheeft van Huub, maar bij hem blijft omdat hij hem nodig heeft.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49168647
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:25 schreef farceman het volgende:

[..]

Hey FdW, ben jij soms familie of vriendin van lieke?
Nee, ken haar niet, ben niet verliefd of wat dan ook.
Ik vind haar een leuke sportieve meid die wat meer leven in de brouwerij kan brengen.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49168648
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat heeft hij me dunkt gisteren al wel gedaan toch. Hij heeft haar keihard zitten voorliegen om alles weer goe dte krijgen. Zogenaamd had hij met Amanda zitten zoenen om Brian gek te maken, terwijl het Brian al lang niet meer noeit. En daarbij zei hij nog dat Amanda niet wilde dat hij het zoenen zou vertellen. Ook dat was keihard gelogen.

Ik hoop dat het afgesproken spel is, maar als ik afga op alles wat ik hem zie doen en hoor zeggen, denk ik echt dat hij gewoon geil is op Lieke, maar verder totaal geen gevoel voor haar heeft. Hij fakedgevoel zodra het lijkt dat hij iemand niet meer kan krijgen, net zoals hij nu vaak zegt dat Hedda zijn enige echte liefde is. Huub kán helemaal niet van iemand houden volgens mij.
Scan, dit kopt niet helemaal..... Huub denkt nog steeds dat hij Brian over de zeik kan krijgen door met Amanda te rotzooien.
Daarbij heeft Huub in de private gezegd tegen Amanda, zullen we het eerlijk zeggen? Waarop Amanda dat liever niet deed.

Maar het enige logische zou zijn, als tie dit express zegt voor zijn gevoelens te beschermen..... want eerlijk gezegd.. ik dacht echt dat tie haar heeel erg leuk vind/vond?
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:30:26 #174
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_49168683
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:


denk ik echt dat hij gewoon geil is op Lieke, maar verder totaal geen gevoel voor haar heeft. Hij fakedgevoel zodra het lijkt dat hij iemand niet meer kan krijgen, net zoals hij nu vaak zegt dat Hedda zijn enige echte liefde is. Huub kán helemaal niet van iemand houden volgens mij.
bij Huub is het ik ik ik...zolang meneer zijn kwakkie maar kwijt kan
The world is a stage and each must play a part.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:30:36 #175
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49168689
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Straks staat Brian nog op nummer 1 in de popol
Ik denk eerder dat Jaap heel veel stemmen van Huub heeft ingepikt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49168702
Eigenlijk vind ik Nicolaas wel gezellig als die een borrel heeft gedronken
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:31:14 #177
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49168704
Vooral veel oefenen

Keep the Sunny Side Up
pi_49168706
Summum summarum, het zou goed zijn als we allemaal 10 SMS jes voor Lieke sturen, en 5 voor Huub.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:32:01 #179
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49168724
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vooral veel oefenen

[afbeelding]
Ik mis de streams steeds minder
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49168725
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:31 schreef FdW het volgende:
Summum summarum, het zou goed zijn als we allemaal 10 SMS jes voor Lieke sturen, en 5 voor Huub.
15 voor Fries
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:32:54 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49168751
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef farceman het volgende:

[..]

Denk nu eens na ..tuurlijk zegt hij dat tegen zijn grote vijand.
Anders geeft hij Brian een wapen in handen, nu kan hij hem daar loco mee maken
Denk jij eens na dan. Hij duikt met Gaby in bed terwijl hij zogenaamd iets met Lieke had. Hij zoent met 6 meiden op een feest terwijl hij zogenaamd iets met Lieke had. Hij zoent met Amanda terwijl hij zogenaamd iets met Lieke had... En jullie denken echt serieus dat zijn opmerkingen tegen brian dat hij niet verliefd is op Lieke gelogen zijn? Wie moet er nu nadenken dan??? Die jongen kán niet eens echt verliefd worden. Hij is alleen maar geil en heeft nu de arrogantie om het gewoon tegen Brian uit te spreken omdat hij weet dat hij zich er toch wel weer uitlult.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49168763
Ooow lief een eendeëi!
pi_49168780
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ooow lief een eendeëi!
Oh dacht al was dat Dank je
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:34:18 #184
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49168786
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ooow lief een eendeëi!
Dat is toch geen omgeving voor baby-eendjes
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:34:23 #185
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_49168788
De Sint is op Nancy!
Niets is sterker dan dat ene woord!
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:34:48 #186
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49168798
Ik had het niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat ik op dit moment het beste zou kunnen opschieten met Nicolaas
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49168799
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Denk jij eens na dan. Hij duikt met Gaby in bed terwijl hij zogenaamd iets met Lieke had. Hij zoent met 6 meiden op een feest terwijl hij zogenaamd iets met Lieke had. Hij zoent met Amanda terwijl hij zogenaamd iets met Lieke had... En jullie denken echt serieus dat zijn opmerkingen tegen brian dat hij niet verliefd is op Lieke gelogen zijn? Wie moet er nu nadenken dan??? Die jongen kán niet eens echt verliefd worden. Hij is alleen maar geil en heeft nu de arrogantie om het gewoon tegen Brian uit te spreken omdat hij weet dat hij zich er toch wel weer uitlult.
hmm, je kunt natuurlijk ook denken dat Huub consequent spel op nr. 1 stelt.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:34:56 #188
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49168803
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
De Sint is op Nancy!
[afbeelding]
Wie is Nancy nou weer???
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49168822
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Denk jij eens na dan.
Denk aan je hart De toekomst zal het leren.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49168823
Als dit idd de nwe attitute van Huub is..... zakt tie zwaar in de min

Tijd dat Joris hem is belt en met beide benen op de grond zet..... want op zich is tie de leukste speler (maar niet op deze manier.... en zeker niet als hij echt met Liekes gevoelens speelt)
pi_49168833
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:32 schreef Soury het volgende:

[..]

15 voor Fries
Fries moet daar weg. Dat klootjesvolk is hem niet waard en hij kwijnt daar weg na het vertrek van Syl.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:36:17 #192
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49168839
Nicolaas zegt dat hij twee glazen wijn heeft gehad en een whiskey. Meer niet. En dat terwijl hij heel erg met dubbele tong spreekt. Die whiskey zal wel een hele fles zijn geweest dan.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49168846
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik had het niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat ik op dit moment het beste zou kunnen opschieten met Nicolaas
Wordt het jeugdig elan een beetje teveel voor je?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:37:03 #194
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_49168852
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wie is Nancy nou weer???
De Yoga-mevrouw, die ook met Nicolaas mediteert.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_49168854
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Denk jij eens na dan. Hij duikt met Gaby in bed terwijl hij zogenaamd iets met Lieke had. Hij zoent met 6 meiden op een feest terwijl hij zogenaamd iets met Lieke had. Hij zoent met Amanda terwijl hij zogenaamd iets met Lieke had... En jullie denken echt serieus dat zijn opmerkingen tegen brian dat hij niet verliefd is op Lieke gelogen zijn? Wie moet er nu nadenken dan??? Die jongen kán niet eens echt verliefd worden. Hij is alleen maar geil en heeft nu de arrogantie om het gewoon tegen Brian uit te spreken omdat hij weet dat hij zich er toch wel weer uitlult.
Tja , ik keur het ook niet allemaal goed. Maar het is denk ik zijn manier om op geen enkel manier enige zwakte te willen tonen. Desnoods over de rug van een ander(Lieke)
pi_49168860
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Fries moet daar weg. Dat klootjesvolk is hem niet waard en hij kwijnt daar weg na het vertrek van Syl.
Klopt zal niet lang duren
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49168861
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat is toch geen omgeving voor baby-eendjes
Nee ze zijn daar niet bepaald lief voor dieren...kijk naar de Fries die veel te weinig beweging krijgt
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:37:33 #198
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49168867
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:37 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

De Yoga-mevrouw, die ook met Nicolaas mediteert.
Dank je wel
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49168874
wat een zeik nicht!
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:37:50 #200
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49168879
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik had het niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat ik op dit moment het beste zou kunnen opschieten met Nicolaas
Scan, je hebt toch niet gedronken he ? Je klink ineens zoals Nicolaas ......
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:38:09 #201
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49168892
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Nee ze zijn daar niet bepaald lief voor dieren...kijk naar de Fries die veel te weinig beweging krijgt
Wat denk je als Jaap langs loopt, en hij heeft honger?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49168904
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:35 schreef Desii het volgende:
Als dit idd de nwe attitute van Huub is..... zakt tie zwaar in de min

Tijd dat Joris hem is belt en met beide benen op de grond zet..... want op zich is tie de leukste speler (maar niet op deze manier.... en zeker niet als hij echt met Liekes gevoelens speelt)
Doet ie echt niet....
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49168910
Scanman01 je lult net als brain hoe lang heb je geen sex gehad huub is een toppertje
pi_49168923
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Scan, je hebt toch niet gedronken he ? Je klink ineens zoals Nicolaas ......
Het is na twaalven...
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:39:11 #205
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49168925
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Juist.
Dat zelfs jij niet ziet dat hi nu zo arrogant is dat hij meent met deze uitspraken zelfs weg te komen. Alles, maar dan ook echt alles wat hij de laatste weken heeft gedaan wijst er toch op dat hij echt niet verliefd is op Lieke!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49168958
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat zelfs jij niet ziet dat hi nu zo arrogant is dat hij meent met deze uitspraken zelfs weg te komen. Alles, maar dan ook echt alles wat hij de laatste weken heeft gedaan wijst er toch op dat hij echt niet verliefd is op Lieke!
Ik twijfel ook wel aan een Lieke haar gevoelens Dus misschien gaat dit nog wel leuk worden
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:41:59 #207
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49168992
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:24 schreef FdW het volgende:

[..]

Nu verlies je van Brian ... Scanman .. droevig.
Dit moet een zwaar moment voor je zijn.
Ik ben bang dat ik de enige ben die inziet dat zijn gedrag van de afgelopen weken duidelijk aantoont dat hij niet verliefd is op Lieke en dat daarom die opmerking tegen Brian waarschijnlijk niet was gelogen. Hij is er arrogant genoeg voor om dat eerlijk te zeggen omdat hij er toch wel weer mee wegkomt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169033
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik de enige ben die inziet dat zijn gedrag van de afgelopen weken duidelijk aantoont dat hij niet verliefd is op Lieke en dat daarom die opmerking tegen Brian waarschijnlijk niet was gelogen. Hij is er arrogant genoeg voor om dat eerlijk te zeggen omdat hij er toch wel weer mee wegkomt.
Ik steun je al uren
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49169039
Nicolaas: Ik ben hier gekomen om te stoken maar ik hoef niets te doen jullie doen het allemaal zelf ik heb klachten gekregen dat ik zo weinig doe, ik lig alleen maar in de zon
pi_49169053
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik de enige ben die inziet dat zijn gedrag van de afgelopen weken duidelijk aantoont dat hij niet verliefd is op Lieke en dat daarom die opmerking tegen Brian waarschijnlijk niet was gelogen. Hij is er arrogant genoeg voor om dat eerlijk te zeggen omdat hij er toch wel weer mee wegkomt.
ben het wel met je eens.

Trouwens, ik vind Nicolaas hilarisch.
Hij zegt dat Natasia een verschrikkelijk wijf is (keer of 10) en dat Brian alleen maar één riedeltje kan gitaarspelen, en Brian en Natasia vinden het prachtig.
pi_49169057
BLA blablablabla scanman01 hoe lang kijk je eigelijk huub heeft belooft aan de anderen dat hij bain natas er uit werkt en soms moet je aanpasen op hun stijl ja.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:45:44 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_49169076
Ik heb de streams aan, ik lees alle COSSEN maar ik kan, zoals vandaag, mij er niet toezetten om het geluid aan te hebben. Ben die stemmen soms zo zat
Gelukkig is French en Saunders er op
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:46:05 #213
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169081
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik steun je al uren
Okee, sorry. Niet de enige dus, maar blijkbaar wel een dikke minderheid. Maar ja, what else is new. Dat is wel vaker zo op FOK (godzijdank).
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169094
IK wacht
pi_49169106
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik de enige ben die inziet dat zijn gedrag van de afgelopen weken duidelijk aantoont dat hij niet verliefd is op Lieke en dat daarom die opmerking tegen Brian waarschijnlijk niet was gelogen. Hij is er arrogant genoeg voor om dat eerlijk te zeggen omdat hij er toch wel weer mee wegkomt.
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Soms is het tenenkrommend om te horen en te zien hoe hij omgaat met vrouwen om "ZIJN" twee miljoen in de wacht te slepen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:48:30 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169142
Wat echt leuk is, is dat de meerderheid op fok het er wel zo ongeveer over eens was dat Huub eigenlijk Lieke alleen maar gebruikt omdat hij wil neuken, maar nu hij dat tegen Brian ook echt uitspreekt, is het opeens onderdeel van het spel en is hij wel verliefd op Lieke.
Ik volg het allemaal niet meer hier
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169144
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik de enige ben die inziet dat zijn gedrag van de afgelopen weken duidelijk aantoont dat hij niet verliefd is op Lieke en dat daarom die opmerking tegen Brian waarschijnlijk niet was gelogen. Hij is er arrogant genoeg voor om dat eerlijk te zeggen omdat hij er toch wel weer mee wegkomt.
ALS je gelijk zou krijgen is het een droeve zaak, maar geloof er niets van.
Arrogant is niet van toepassing. Hij geniet met volle teugen van het spel dat hij intens speelt.
Als klein kereltje blaat ie wel af en toe, maar dat hoort bij het spel.
Als Huub een klootzak zou blijken te zijn stuur ik je een fles whiskey... mean it.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:50:16 #218
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_49169184
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:48 schreef FdW het volgende:

[..]

ALS je gelijk zou krijgen is het een droeve zaak, maar geloof er niets van.
Arrogant is niet van toepassing. Hij geniet met volle teugen van het spel dat hij intens speelt.
Als klein kereltje blaat ie wel af en toe, maar dat hoort bij het spel.
Als Huub een klootzak zou blijken te zijn stuur ik je een fles whiskey... mean it.
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_49169201
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:48 schreef FdW het volgende:

[..]

ALS je gelijk zou krijgen is het een droeve zaak, maar geloof er niets van.
Arrogant is niet van toepassing. Hij geniet met volle teugen van het spel dat hij intens speelt.
Als klein kereltje blaat ie wel af en toe, maar dat hoort bij het spel.
Als Huub een klootzak zou blijken te zijn stuur ik je een fles whiskey... mean it.
Hupert doet daar in de villa maar 1 ding en dat is een spel spelen
Buiten de Kooi zal hij nog wel wat contact met Sylvia, Nena en Amanda houden maar just for the fun...buiten de villa rent hij linea recta in de armen van Hedda
pi_49169208
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat echt leuk is, is dat de meerderheid op fok het er wel zo ongeveer over eens was dat Huub eigenlijk Lieke alleen maar gebruikt omdat hij wil neuken, maar nu hij dat tegen Brian ook echt uitspreekt, is het opeens onderdeel van het spel en is hij wel verliefd op Lieke.
Ik volg het allemaal niet meer hier
Wat mij stoort is hoe hij met Amanda omgegaan is. Een beetje verliefde blikken werpen enz... Das echt smerig Dus waarom zou ik hem nu wel geloven ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49169213
Huub kan idd heel irritant en arrogant zijn.... maar ik zou het zo dom van hem vinden dit uit te spreken tegen Brian.
Hij weet toch dat Brian dat gaat gebruiken om te stoken... ergens snap ik hem gewoon niet meer....
pi_49169235
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Hupert doet daar in de villa maar 1 ding en dat is een spel spelen
Buiten de Kooi zal hij nog wel wat contact met Sylvia, Nena en Amanda houden maar het just for the fun...buiten de villa rent hij linea recta in de armen van Hedda
dat denk ik ook !!!
pi_49169237
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat echt leuk is, is dat de meerderheid op fok het er wel zo ongeveer over eens was dat Huub eigenlijk Lieke alleen maar gebruikt omdat hij wil neuken, maar nu hij dat tegen Brian ook echt uitspreekt, is het opeens onderdeel van het spel en is hij wel verliefd op Lieke.
Ik volg het allemaal niet meer hier
Ik denk dat Lieke niet verliefd is op Huub - Welke meisie wordt er nou verliefd op zo'n etter!
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:52:44 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169239
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Daar hoef je niet bang voor te zijn. Soms is het tenenkrommend om te horen en te zien hoe hij omgaat met vrouwen om "ZIJN" twee miljoen in de wacht te slepen.
Jullie denken dus dat hij het echt allemaal doet om die twee miljoen. Ik denk gewoon dat hij in principe iedere meid wil versieren en daar vanalles voor wil zeggen om dat doel te bereiken. Hij zei nota bene al vrij snel dat hij van Lieke houdt, maar ook dat zegt hij te pas en te onpas tegen iedereen. Het is zó overduidelijk dat hij helemaal niet van een meisje kan houden. Hij gebruikt ze alleen maar om zichzelf beter te voelen. Zodra ze niet meer willen, haalt hij alles uit de kast om ze terug te veroveren, alleen maar voor zijn eigen gemoedrust. Op zich vind ik het prima dat hij zo veel mogelik meiden wil versieren als mogelijk is, maar tussendoor kwetst hij meisjes zoals Lieke die klaarblijkelijk écht gek op hem zijn. En daar heeft hij schijt aan en dát stoort me mateloos.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:54:30 #225
2018 PC eend
relativist
pi_49169267
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik de enige ben die inziet dat zijn gedrag van de afgelopen weken duidelijk aantoont dat hij niet verliefd is op Lieke
Huh, jij liep toch juist weken te vertellen dat het echte liefde was
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 00:54:31 #226
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49169268
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat echt leuk is, is dat de meerderheid op fok het er wel zo ongeveer over eens was dat Huub eigenlijk Lieke alleen maar gebruikt omdat hij wil neuken, maar nu hij dat tegen Brian ook echt uitspreekt, is het opeens onderdeel van het spel en is hij wel verliefd op Lieke.
Ik volg het allemaal niet meer hier
Ik volg jou niet meer, als je denkt dat Huub eerlijk is tegen Brian.
Mijn opinie: Huub is niet verliefd op Lieke, maar vindt haar én leuk én ziet haar als een pion in het spel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_49169274
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Hupert doet daar in de villa maar 1 ding en dat is een spel spelen
Buiten de Kooi zal hij nog wel wat contact met Sylvia, Nena en Amanda houden maar het just for the fun...buiten de villa rent hij linea recta in de armen van Hedda
Hiermee bevestig je dat Huub met vrouwen een goede band blijft houden, en dat ze hem de foutjes kunnen vergeven.
We hebben kunnen horen dat Hedda geen dom meisje is, en heel lief tegen Huub sprak.
Hij heeft zijn gevoelens voor Hedda eerlijk aan Lieke opgebiecht.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:55:12 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169281
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat mij stoort is hoe hij met Amanda omgegaan is. Een beetje verliefde blikken werpen enz... Das echt smerig Dus waarom zou ik hem nu wel geloven ?
Dat flikt hij dus met iedere vrouw. Hij geeft ze het gevoel dat ze helemaal geweldig zijn en op die manier probeert hij ze in bed te werken. Nogmaals: geen problemen mee, totdat hij duidelijk wéét dat een meisje echt gek op hem is en toch doorgaat met dezelfde praktijken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169295
Ik geloof dat brrrrrrrrr aleen maar kaarten krijgt van jonge meiden wand hij loopt wel vaak half naakt rond hij denkt aleen met zijn paal
pi_49169306
Wat ik nu mis.... is Huub die tegen Lieke zegt.... wat hij net tegen Brian en Natasja gezegd heeft en de reden waarom

Want ik ben clueless
pi_49169313
Amanda heeft nu zo'n grote mond tegen Eric. Ze weet het nu wel opeens te vertellen, terwijl wanneer ze Brian tegenover haar heeft staan niks anders als geslijm kan uitbrengen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:57:24 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169319
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:51 schreef Desii het volgende:
Huub kan idd heel irritant en arrogant zijn.... maar ik zou het zo dom van hem vinden dit uit te spreken tegen Brian.
Hij weet toch dat Brian dat gaat gebruiken om te stoken... ergens snap ik hem gewoon niet meer....
Hij is echt zo arrogant dat hij weet dat hij zich daar simpel uit kan lullen tegen Lieke door te zeggen dat het onderdeel van het spel is. Hij zei tegen Lieke dat het zoenen met Amanda onderdeel van het spel is en ze trapte erin. Als ze daar in trapt (en dat is puur omdat zij we; echt verliefd is) trapt ze dus overal in. Dat snapt Huub ook en sprak hij zelfs uit tegen Brian.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169333
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef FdW het volgende:

[..]

Hiermee bevestig je dat Huub met vrouwen een goede band blijft houden, en dat ze hem de foutjes kunnen vergeven.
We hebben kunnen horen dat Hedda geen dom meisje is, en heel lief tegen Huub sprak.
Hij heeft zijn gevoelens voor Hedda eerlijk aan Lieke opgebiecht.
Je praat in meervoud...maar de enige vrouw die voor hem telt is Hedda.
Hij gaat 'even' een villa winnen en gaat daar in die periode even alles voor doen waarvan hij denkt dat het speltechnisch van nut kan zijn
pi_49169342
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Wat ik nu mis.... is Huub die tegen Lieke zegt.... wat hij net tegen Brian en Natasja gezegd heeft en de reden waarom

Want ik ben clueless
Dat soort zaken zijn allemaal uitgebreid besproken.
Onderschat trouwens Lieke niet.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:59:17 #235
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169356
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Huh, jij liep toch juist weken te vertellen dat het echte liefde was
Nee, iedereen zei dat Lieke nep was. Ik denk zeker te weten dat Lieke's gevoelens echt zijn. Huub daarentegen kán helemaal niet van iemand houden (op dit moment).
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169362
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:58 schreef FdW het volgende:

[..]

Dat soort zaken zijn allemaal uitgebreid besproken.
Onderschat trouwens Lieke niet.
wanneer zijn die zaken besproken dan..... ik heb dat stuk gemist
pi_49169363
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat flikt hij dus met iedere vrouw. Hij geeft ze het gevoel dat ze helemaal geweldig zijn en op die manier probeert hij ze in bed te werken. Nogmaals: geen problemen mee, totdat hij duidelijk wéét dat een meisje echt gek op hem is en toch doorgaat met dezelfde praktijken.
Daar trapt geen enkele vrouw meer in, ik was zooo verbaasd dat Lieke er al de zelfde dag dat ze in dat huis kwam om zijn nek hing. Dacht ff dat ze hem een paar weken om haar heen liet huppelen.
Geloof haar ook niet maar zo zie je dat je kan veranderen van mening over mensen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49169365
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jullie denken dus dat hij het echt allemaal doet om die twee miljoen. Ik denk gewoon dat hij in principe iedere meid wil versieren en daar vanalles voor wil zeggen om dat doel te bereiken. Hij zei nota bene al vrij snel dat hij van Lieke houdt, maar ook dat zegt hij te pas en te onpas tegen iedereen. Het is zó overduidelijk dat hij helemaal niet van een meisje kan houden. Hij gebruikt ze alleen maar om zichzelf beter te voelen. Zodra ze niet meer willen, haalt hij alles uit de kast om ze terug te veroveren, alleen maar voor zijn eigen gemoedrust. Op zich vind ik het prima dat hij zo veel mogelik meiden wil versieren als mogelijk is, maar tussendoor kwetst hij meisjes zoals Lieke die klaarblijkelijk écht gek op hem zijn. En daar heeft hij schijt aan en dát stoort me mateloos.
Ik ben Hare Majesteit niet dus je mag me gewoon in enkelvoud aanspreken.
Het is zijn eigen uitspraak dat hij alles doet voor het geld. Wat ik lees uit je post ben je het met me eens en nog sterker: ik ben het eens met wat jij post.
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 00:59:56 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49169370
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hij is echt zo arrogant dat hij weet dat hij zich daar simpel uit kan lullen tegen Lieke door te zeggen dat het onderdeel van het spel is. Hij zei tegen Lieke dat het zoenen met Amanda onderdeel van het spel is en ze trapte erin. Als ze daar in trapt (en dat is puur omdat zij we; echt verliefd is) trapt ze dus overal in. Dat snapt Huub ook en sprak hij zelfs uit tegen Brian.
Ja, want Huub lult zijn intenties en gevoelens altijd heel eerlijk door naar Brian.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_49169378
Huub zegt dat aleen maar om brrrrrrrr gek te maaken wand als brr er over begint dan zegt huub je liegt zo als ALTIJD en dan word brain loco
pi_49169406
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef johnboy210965 het volgende:
Huub zegt dat aleen maar om brrrrrrrr gek te maaken wand als brr er over begint dan zegt huub je liegt zo als ALTIJD en dan word brain loco
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49169411
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef johnboy210965 het volgende:
Huub zegt dat aleen maar om brrrrrrrr gek te maaken wand als brr er over begint dan zegt huub je liegt zo als ALTIJD en dan word brain loco
dan gaat tie zich verlagen tot het nivo van B&N.... en dat vind ik zelf verschrikkelijk!!
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:02:06 #243
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169413
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Wat ik nu mis.... is Huub die tegen Lieke zegt.... wat hij net tegen Brian en Natasja gezegd heeft en de reden waarom

Want ik ben clueless
Exact! En dat zegt hij dus niet omdat het de waarheid was. Dat is dus die arrogantie van Huub. Hij vindt het geweldig stoer om tegen Brian te zeggen dat hij totaal niet verliefd is op Lieke. Daar kickt hij ook op. Hij gaat pas 'het spel' erbij halen op het moment dat het nodig is. Als hij werkelijk dingen doet voor het spel, vertelt hij het inderdaad meteen tegen de betreffende persoon (Eric of Sylvia). Dat doet hij nu dus niet.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169414
Zit ik hier als ouwe lul me lam te typen om twee jongelui te verdedigen.
Overigens meen ik wel wat ik schrijf.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49169419
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:56 schreef Wopper1 het volgende:
Amanda heeft nu zo'n grote mond tegen Eric. Ze weet het nu wel opeens te vertellen, terwijl wanneer ze Brian tegenover haar heeft staan niks anders als geslijm kan uitbrengen.
vertel....(heb geen streams)
Amanda is net een man ..ze denkt met haar punani
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 01:02:24 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49169422
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, iedereen zei dat Lieke nep was. Ik denk zeker te weten dat Lieke's gevoelens echt zijn. Huub daarentegen kán helemaal niet van iemand houden (op dit moment).
Dát ben ik wel gedeeltelijk met je eens. Ik denk dat hij wel degelijk wat voelt voor Lieke, maar dat hij daar absoluut niet aan toe wil geven, in het belang van het hogere doel.
Het spel gaat boven alles bij Huub.
Sue the bastard.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:02:42 #247
127004 maril
Smeetsfan
pi_49169430
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:

[..]

op FOK vinden de meeste mensen hem echt geweldig, wat hij ook doet
En ik vind dat dus volstrekt belachelijk, hij mag zoveel meer als andere bewoners, als een bewoner iets doet wat niet bevalt wordt dat terecht gezegd , wat ik dan fout vind is als Huub hetzelfde doet , vindt men het hier prachtig, ik begrijp dat dus totaal niet.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:02:50 #248
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169431
Nu gaat het over de vooroordelen van Eric, die Lieke niet mocht hebben gisteren en eergisteren.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169435
Zal een opluchting zijn als dat kut streepjes behang weg is
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49169441
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:59 schreef Desii het volgende:

[..]

wanneer zijn die zaken besproken dan..... ik heb dat stuk gemist
Afgelopen nachten in de tuin en daarna ook in bed.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49169449
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:02 schreef FdW het volgende:
Zit ik hier als ouwe lul me lam te typen om twee jongelui te verdedigen.
Overigens meen ik wel wat ik schrijf.
Ik volg je, ben het dik met je eens!
pi_49169452
Amanda is pissig op Eric omdat hij vooroordelen had toen hij het huis inkwam.... Zo grappig.
pi_49169455
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Okee, sorry. Niet de enige dus, maar blijkbaar wel een dikke minderheid. Maar ja, what else is new. Dat is wel vaker zo op FOK (godzijdank).
Daarom is FOK, FOK !!! En daarom vind ook jij het hier nog steeds leuk!!!

Maar ik ben het ook wel beetje met je eens, alleen ik heb ook twijfels bij Lieke, ze weet dat Huub hoog staat in popoll en zou het spelletje kunnen spelen om ook hoog te eindigen. Ik vind ze alle 2 niet geweldig, maar moet zeggen dat Huub en dan Jaap mijn nr. 1 en 2 zijn op dit moment.

En dat ik ooit zou zeggen dat Jaap mijn nr. 2 zou worden had zelfs IK niet verwacht
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49169462
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:02 schreef maril het volgende:

[..]

En ik vind dat dus volstrekt belachelijk, hij mag zoveel meer als andere bewoners, als een bewoner iets doet wat niet bevalt wordt dat terecht gezegd , wat ik dan fout vind is als Huub hetzelfde doet , vindt men het hier prachtig, ik begrijp dat dus totaal niet.
Dat geldt voor meerdere mensen.
pi_49169472
PS ik snap de mensen niet die voor BRAIN of NATAS zijn mja het tokie volk zoekt elkaar altijd op jammer
pi_49169479
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef petraa het volgende:

[..]


En dat ik ooit zou zeggen dat Jaap mijn nr. 2 zou worden had zelfs IK niet verwacht
Whaaaaaaaaaaaatttttt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:05:33 #257
175062 Lobasca
exorcist
pi_49169483
Ik vind er eigenlijk niets meer aan
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49169491
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:03 schreef FdW het volgende:

[..]

Afgelopen nachten in de tuin en daarna ook in bed.
kon jij horen wat er in bed gefluisterd werd dan?..... ik hoop echt dat dat het is.... want anders vind ik het zoooo smerig.
pi_49169502
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind er eigenlijk niets meer aan
Ik ook niet verveel me
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:07:08 #260
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169511
Eric en Amanda begrijpen ook nog niet waarom Huub Jaap er in heeft gelaten. Blijkbaar hebben ze echt geen idee dat Brian gewoon van de redactie heeft gehoord dat hij Jaap erin zou houden en daarom zelf hem eruit stemde. Dat kán gewoon niet anders. Er was normaal echt no chance in hell dat Brian Jaap er uit had gestemd
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:07:54 #261
127004 maril
Smeetsfan
pi_49169524
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:56 schreef Wopper1 het volgende:
Amanda heeft nu zo'n grote mond tegen Eric. Ze weet het nu wel opeens te vertellen, terwijl wanneer ze Brian tegenover haar heeft staan niks anders als geslijm kan uitbrengen.
Amanda toont gewoon karakter nu en trapt niet in het spelletje van HEL.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_49169525
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ook niet verveel me
Even wachten op postbode Siemen...
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:08:05 #263
2018 PC eend
relativist
pi_49169528
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
Amanda is pissig op Eric omdat hij vooroordelen had toen hij het huis inkwam.... Zo grappig.
Ik weet nog dat hij zei dat amanda het type potenrammer was
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_49169535
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Even wachten op postbode Siemen...
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49169544
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:02 schreef FdW het volgende:
Zit ik hier als ouwe lul me lam te typen om twee jongelui te verdedigen.
Overigens meen ik wel wat ik schrijf.
Gegroet mede-ouwe-lul en de rest van de fokkerts. Ik ben nog niet oud genoeg om te stoppen met werken.
Truste FOK.
pi_49169548
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Even wachten op postbode Siemen...
Hooooooooooooooooi!
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:09:10 #267
2018 PC eend
relativist
pi_49169550
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind er eigenlijk niets meer aan
Las een pauze in
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_49169552
De rust allemaal ....... ik hoop dat mijn "gewetensbrief" morgen aankomt bij Huub en hem met beide benen op de grond zet.... (als de redactie hem doorgeeft iig)

Ik kan je vertellen.... de brief is niet mooi .... (maar wel goedbedoeld...dat heb ik er ook maar bij geschreven)
pi_49169556
BRAIN stop er mee ik wil slaapen
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:09:40 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_49169565
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind er eigenlijk niets meer aan
Ik ook niet... het duurt gewoon te lang, denk ik.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_49169566
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef johnboy210965 het volgende:
PS ik snap de mensen niet die voor BRAIN of NATAS zijn mja het tokie volk zoekt elkaar altijd op jammer
na, Huub en Amanda en Jaap zijn tokkies, Brian en Natasia zijn "kutmarokkaantjes"
pi_49169567
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Gegroet mede-ouwe-lul en de rest van de fokkerts. Ik ben nog niet oud genoeg om te stoppen met werken.
Truste FOK.
Fok Off
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49169571
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef Desii het volgende:

[..]

kon jij horen wat er in bed gefluisterd werd dan?..... ik hoop echt dat dat het is.... want anders vind ik het zoooo smerig.
Ik heb voldoende gehoord, daarnaast zegt lichaamstaal ook nog wat.
Verder heb ik nergens belang bij, ik vind het gewoon een leuk stel, that's it.
Nu tijd voor een lekker drankje met een hapje, want ik loop achter.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:10:01 #274
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169572
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef petraa het volgende:

[..]

Daarom is FOK, FOK !!! En daarom vind ook jij het hier nog steeds leuk!!!

Maar ik ben het ook wel beetje met je eens, alleen ik heb ook twijfels bij Lieke, ze weet dat Huub hoog staat in popoll en zou het spelletje kunnen spelen om ook hoog te eindigen. Ik vind ze alle 2 niet geweldig, maar moet zeggen dat Huub en dan Jaap mijn nr. 1 en 2 zijn op dit moment.

En dat ik ooit zou zeggen dat Jaap mijn nr. 2 zou worden had zelfs IK niet verwacht
Ik wás al zeker van Lieke's gevoelens, maar na gisteravond helemaal. In haar ogen was zó duidelijk te zien dat ze echt enormn gekwetst was en er sprak ook echt vuur uit haar ogen. Een paar keer, toen ze oog in oog met Huub stond, kon ze ieder moment in huilen uitbarsten maar wist zich nog net in te houden. Zoveel emotie kun je volgens mij alleen maar hebben als je echt stapelgek op iemand bent. Ik ben er echt 100% zeker van. Lieke zou ook gewoon een vriendschap met Huub kunnen hebben als het haar puur ging om een backup. In een relatie is veel meer risico dat er ruzie's komen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169583
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Fok Off
Truste Muisje.
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:10:39 #276
175062 Lobasca
exorcist
pi_49169584
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:09 schreef PC eend het volgende:

[..]

Las een pauze in
Zou het helpen ff paar daagjes niet meer streamen en posten en lezen?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49169594
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:09 schreef johnboy210965 het volgende:
BRAIN stop er mee ik wil slaapen
Je mag hem ook best muten hoor...... of de streams uitzetten.
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:11:36 #278
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169608
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Gegroet mede-ouwe-lul en de rest van de fokkerts. Ik ben nog niet oud genoeg om te stoppen met werken.
Was ik het maar wel, zou ik bijna zeggen. Ik word schijtziek van dat werken
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:12:04 #279
175062 Lobasca
exorcist
pi_49169620
Bij mij loopt het geluid nu heel traag. KLinkt heel eng.....
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:12:45 #280
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169633
Huub gaat naar bed
Eric: "Ik kom je zo pijpen schatje"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169646
Jaap gaat blijkbaar nu naar de tandarts.
pi_49169648
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was ik het mnaar wel, zou ik bijna zeggen. Ik word schijtziek van dat werken
Groeten Scan.

Ben er nou echt van tussen.
pi_49169652
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat naar bed
Eric: "Ik kom je zo pijpen schatje"
Dacht dat Natas dat zei
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:13:43 #284
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49169657
Heeft iemand 'n idee wat ze later van plan zijn ?
Keep the Sunny Side Up
pi_49169659
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
Jaap gaat blijkbaar nu naar de tandarts.
Je bent een miljonair of je bent het niet
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:14:06 #286
2018 PC eend
relativist
pi_49169666
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:09 schreef johnboy210965 het volgende:
BRAIN stop er mee ik wil slaapen
Een brianfan die absoluut niks wil missen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:14:07 #287
58921 Day
You can fly!
pi_49169667
Eric lult gewoon uit z'n nek nu, hij heeft zich gewoon aangesloten bij de populairste en dat was op dat moment gewoon Huub.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:14:16 #288
175062 Lobasca
exorcist
pi_49169669
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik ook niet... het duurt gewoon te lang, denk ik.
Ja, dat denk ik ook. Moet er niet aan denken om nog een jaar lang achter mijn lap te hangen om maar niets te missen. Walg een beetje boel van mezelf.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49169674
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat naar bed
Eric: "Ik kom je zo pijpen schatje"
lol
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:14:39 #290
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169679
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Groeten Scan.

Ben er nou echt van tussen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169684
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand 'n idee wat ze later van plan zijn ?
Amanda, Lieke, Eric en Huub willen zich verkleden als Geisha en dan bij Jaap in bed gaan slapen.
pi_49169686
Oh dear als het een onsteking is werkt geen verdoving meer
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:15:36 #293
2018 PC eend
relativist
pi_49169691
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Zou het helpen ff paar daagjes niet meer streamen en posten en lezen?
Absoluut, met het risico dat je niet eens meer wil aanhaken
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_49169692
he LIPSCH ik neem je niks kwalijk dom is dom dat zijn ook mensen maar tokies zijn bloed zuigers
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:16:22 #295
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49169709
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Amanda, Lieke, Eric en Huub willen zich verkleden als Geisha en dan bij Jaap in bed gaan slapen.
Thx
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:16:32 #296
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169714
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:

[..]

Een brianfan die absoluut niks wil missen
Gelukkig zijn er nog mensen die naar Brian kunnen luisteren en dan het meest belangrijke even melden. Ik kan hem zelf nog geen minuut aanhoren.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:17:23 #297
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_49169729
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:15 schreef mootie het volgende:


Amanda, Lieke, Eric en Huub willen zich verkleden als Geisha en dan bij Jaap in bed gaan slapen.
Weer zo'n josti aktie.
The world is a stage and each must play a part.
pi_49169731
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er nog mensen die naar Brian kunnen luisteren en dan het meest belangrijke even melden. Ik kan hem zelf nog geen minuut aanhoren.
Ach je kan er de humor van inzien
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:18:21 #299
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49169743
Eric zegt dat Huub net zijn hele nek en oorlel heeft zitten uitlebberen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49169758
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:15 schreef johnboy210965 het volgende:
he LIPSCH ik neem je niks kwalijk dom is dom dat zijn ook mensen maar tokies zijn bloed zuigers
wat bedoel je?
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:19:46 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_49169770
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Ach je kan er de humor van inzien
Brian en humor in 1 zin?? Brian vindt zichzelf alleen maar grappig.... hihihihi
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')