Zou Huub een bioscoopbroek hebben ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Lieke eet uit mijn broekzak"
Dit soort toch wel smerige uitspraken had hij in het begin van DGK nooit. Het wordt echt steeds erger, dat ego van hem.
ik heb het helemaal in het begin ook al eens gezegd;quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Dit soort toch wel smerige uitspraken had hij in het begin van DGK nooit. Het wordt echt steeds erger, dat ego van hem.
Daar ga je gelijk in krijgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb het helemaal in het begin ook al eens gezegd;
drank en vrouwen worden Huub zijn ondergang in DGK![]()
Van mij mag ie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Frosting het volgende:
Sint blijft en WINT!
Nou zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft mag Huub eigenlijk wel een keer afgestraft worden in de komende popoll.
Maar zal helaas niet gebeuren, waardoor hij nog meer het idee krijgt dat hij goed bezig is.
Nicolaas die Huub aanpakt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef paraquat het volgende:
is het niet grappig dat Huub er telkens vandoor gaat als Nicolaas hem aanpakt?
Niels doet het alleen als hij bezopen is, en heeft dan slechts een aantal standaardzinnen/thema's.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef paraquat het volgende:
is het niet grappig dat Huub er telkens vandoor gaat als Nicolaas hem aanpakt?
na alle negatieve meningen van iedereen over haar, volgens mij vertrouwd hij haar gewoon absoluut niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
En wat mij betreft mag dat ook niet uitblijven. Hij loopt al een hele tijd naast zijn schoenen en daar mag hij wel eens achter komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft mag Huub eigenlijk wel een keer afgestraft worden in de komende popoll.
Maar zal helaas niet gebeuren, waardoor hij nog meer het idee krijgt dat hij goed bezig is.
Dat gekwijl hangt mijn keel uit en dat verliefde (not blijkbaar) gezeik nou ja vul de rest zelf maar in..quote:
Die arrogantie wordt echt iedere dag erger. Het is op een walgelijk punt beland nu.quote:
Het enige alternatief is Lieke.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat mij betreft mag dat ook niet uitblijven. Hij loopt al een hele tijd naast zijn schoenen en daar mag hij wel eens achter komen.
Voor mijn gevoel mist Nicolaas het 'juiste' tegenspel. Het vorig jaar stond hij tegenover Bart en Stephan. Met name met Stephan kon hij heerlijk bluf spelen. Nu heeft hij bijvoorbeeld aan Brian, Japio en Eric helemaal niets.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nicolaas die Huub aanpakt?![]()
Dat is een grapje hoop ik. Die man heeft nog helemaal niets gedaan al die weken dat hij erin zit. Hij is een schim van wat hij was de eerste weken van DGK. Toen was hij nog leuk. Nu valt hij totaal in het niets bij de rest van de groep.
op FOK vinden de meeste mensen hem echt geweldig, wat hij ook doetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die arrogantie wordt echt iedere dag erger. Het is op een walgelijk punt beland nu.
Hij gebruikt Lieke nu gewoon op een walgelijke manier en praat over haar tegen de andere op een net zo smerige manier. En a;s hij dan toch weer 40% gaat scoren, dan krijgt hij toch echt een verkeerd idee denk ik. Of vindt de meerderheid het echt geweldig hoe hij doet?
niemand doet het geweldig...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die arrogantie wordt echt iedere dag erger. Het is op een walgelijk punt beland nu.
Hij gebruikt Lieke nu gewoon op een walgelijke manier en praat over haar tegen de andere op een net zo smerige manier. En a;s hij dan toch weer 40% gaat scoren, dan krijgt hij toch echt een verkeerd idee denk ik. Of vindt de meerderheid het echt geweldig hoe hij doet?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot voor zéér kort vond jij dat ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind de bonding met mijn favoriete Lieke in het kader van het spel OK.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij verleidt Amanda en ligt ermee in Bed maar achter haar rug om is zij ook geen moer waard voor Hem. Daar hou ik niet zo vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Lieke heeft dit wel aan zichzelf te wijten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef miesy het volgende:
[..]
na alle negatieve meningen van iedereen over haar, volgens mij vertrouwd hij haar gewoon absoluut niet.
toch, tis niet mooi, ego issue of niet.
Hij doet een aantal dingen die echt leuk zijn. Lachen. Maar sinds hij 2 en 3 keer ver bovenaan stond in de poll is hij gigantisch naast zijn schoenen gaan lopen en vindt hij dat iedereen voor hem in katzwijm moet vallen. Ook meisjes. Doen ze niet precies wat hij wil, dan heb je als meisje problemen. Voor het programma blijf ik hem leuk vinden, maar hij heeft een aantal zeer walgelijke trekjes. Buiten de kooi zou ik geen moment met hem willen omgaan in ieder geval.quote:
Ik ga ook zo langzamerhand om hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot voor zéér kort vond jij dat ook.
Alleen nu is hij volgens jou gemeen tegen Lieke, en ben je helemaal omgeslagen.
Toch een beetje vreemd hoor. Na een maand of 5 zou je toch ongeveer moeten weten wat voor vlees je in de kuip hebt?
Wacht maar af. Ze kan je nog wel eens gaan verrassen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar Lieke heeft dit wel aan zichzelf te wijten.
Toen ze binnenkwam had zij alle kaarten in handen om Huub in haar broekzak te houden, maar die heeft ze door zich nogal naief en primair te gedragen zomaar uit handen gegeven.
En dat valt me vies van haar tegen. Ik had haar slimmer ingeschat.
Precies, en weet je hij is nog de meest *Normale* in de kooi. Lieke even buiten beschouwing gelaten, want daar heb ik nog totaal geen mening over.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij doet een aantal dingen die echt leuk zijn. Lachen. Maar sinds hij 2 en 3 keer ver bovenaan stond in de poll is hij gigantisch naast zijn schoenen gaan lopen en vindt hij dat iedereen voor hem in katzwijm moet vallen. Ook meisjes. Doen ze niet precies wat hij wil, dan heb je als meisje problemen. Voor het programma blijf ik hem leuk vinden, maar hij heeft een aantal zeer walgelijke trekjes. Buiten de kooi zou ik geen moment met hem willen omgaan in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |