Misschien heb je nog niet begrepen dat Huub het spel speelt om te winnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij doet een aantal dingen die echt leuk zijn. Lachen. Maar sinds hij 2 en 3 keer ver bovenaan stond in de poll is hij gigantisch naast zijn schoenen gaan lopen en vindt hij dat iedereen voor hem in katzwijm moet vallen. Ook meisjes. Doen ze niet precies wat hij wil, dan heb je als meisje problemen. Voor het programma blijf ik hem leuk vinden, maar hij heeft een aantal zeer walgelijke trekjes. Buiten de kooi zou ik geen moment met hem willen omgaan in ieder geval.
Hahaha same here.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Hoe kan Nicolaas al wéér dronken zijn met die restrictie. Ik snap er niets meer van
begin van a look a like van B....................snifquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb het helemaal in het begin ook al eens gezegd;
drank en vrouwen worden Huub zijn ondergang in DGK![]()
3 magnums!quote:
Huub zijn grote probleem is hoe hij met vrouwen omgaat, hoe meer er in DGK komen die hij leuk vindt , hoe moeilijker hij het zal krijgen.quote:
Voor geld doet hij alles (zegt hij zelf),en dat keur ik ook niet goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij doet een aantal dingen die echt leuk zijn. Lachen. Maar sinds hij 2 en 3 keer ver bovenaan stond in de poll is hij gigantisch naast zijn schoenen gaan lopen en vindt hij dat iedereen voor hem in katzwijm moet vallen. Ook meisjes. Doen ze niet precies wat hij wil, dan heb je als meisje problemen. Voor het programma blijf ik hem leuk vinden, maar hij heeft een aantal zeer walgelijke trekjes. Buiten de kooi zou ik geen moment met hem willen omgaan in ieder geval.
is waar, maar ik voorspel in de poll gaat hij heel hard achteruit gaat....TE popi jopiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien heb je nog niet begrepen dat Huub het spel speelt om te winnen.
Lieke kan goed gelijkwaardig met hem optrekken.
Op dat vlak doet Huub me absoluut denken aan die jongen uit Temptation Island die een zgn heel hoog libido heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub zijn grote probleem is hoe hij met vrouwen omgaat, hoe meer er in DGK komen die hij leuk vindt , hoe moeilijker hij het zal krijgen.
En wie van de vrouwen die in de kooi waren/zijn heeft een hekel aan hem?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub zijn grote probleem is hoe hij met vrouwen omgaat, hoe meer er in DGK komen die hij leuk vindt , hoe moeilijker hij het zal krijgen.
GEEN en wie van de vrouwen die in de kooi waren hadden een hekel aan brian????quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
[..]
En wie van de vrouwen die in de kooi waren/zijn heeft een hekel aan hem?
Zijn enige serieuze popoll concurrente is Lieke, maar die zit er nog tekort in.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:53 schreef Villalux het volgende:
[..]
is waar, maar ik voorspel in de poll gaat hij heel hard achteruit gaat....TE popi jopi![]()
ik bedoel sexueel.....natas en syl willen[ wilden] echt geen sex met hem, tussen Amanda en Lieke kan hij nu al niet kiezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En welke van de vrouwen horen wat wij horen ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
[..]
die natte flens?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, en waarom denk jij dat je het wel weet? Die meiden die er uit zijn weten nu waarschijnlijk meer van hem als toen ze er nog in zaten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
[..]
als Huub iets fout doet dan speelt hij het spel en als Brian iets fout doet is het een walgelijk persoon.. het ruikt hier naar selectieve verontwaardegingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien heb je nog niet begrepen dat Huub het spel speelt om te winnen.
Lieke kan goed gelijkwaardig met hem optrekken.
Warme vriendschap heeft hij alleen maar van Natasja vanwege het sur/anti verbond.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
GEEN en wie van de vrouwen die in de kooi waren hadden een hekel aan brian????
Hij blijft er lekker uit zien, ook al vind ik zijn karakter niks.quote:
9 minuten later heb ik nog niets nieuws gehoordquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas zegt echt maar een paar dingen
1. Huub zit hier 5 maanden
2. Huub speelt het spel niet
3. Hij moet iemand er uitstemmen
Nee, te veel drank, te veel opwindingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:58 schreef Wopper1 het volgende:
Doet die nu maar alsof? Nicolaas is bijna niet meer te verstaan![]()
Ik weet vrij zeker dat Lieke, zoals ze zich nu manifesteert, niet hoog gaat scoren in de popi-poll.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Zijn enige serieuze popoll concurrente is Lieke, maar die zit er nog tekort in.
Ach mijn oren zijn een beetje onder invloed. Nico magquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:58 schreef Wopper1 het volgende:
Doet die nu maar alsof? Nicolaas is bijna niet meer te verstaan![]()
Post van diverse ex bewoonsters, en de groeten die Tilly namens ex bewoonsters moet overbrengen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, en waarom denk jij dat je het wel weet? Die meiden die er uit zijn weten nu waarschijnlijk meer van hem als toen ze er nog in zaten.
Nu bazel jequote:Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is door 10 gekocht om als een soort coach in de kooi te gaan. Hij heeft geld gekregen om de boel van de zijlijn te begeleiden. Niks meer, niks minder
Volgende rondes stijgende Pietje, read my lipsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat Lieke, zoals ze zich nu manifesteert, niet hoog gaat scoren in de popi-poll.
Nicolaas had voordat hij het spel weer in kwam al een uitgesproken mening over elke bewoner.. Dat heeft hij ook de hele tijd verteld in de kooi.. Dus waarom ga je er dan in? Moet wel een flinke zak duiten zijn geweestquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is door 10 gekocht om als een soort coach in de kooi te gaan. Hij heeft geld gekregen om de boel van de zijlijn te begeleiden. Niks meer, niks minder
OK, met zo'n antwoord kan ik leven (of word ik hier belazerd?)quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Post van diverse ex bewoonsters, en de groeten die Tilly namens ex bewoonsters moet overbrengen.
alleen als hij bezopen is?? Heel raar lijkt mequote:Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ja ach duzende euris voor haar oplapbeurtquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia maakt iedere maand ¤15 over naar het Emma Kinder zkhs...
Wat is ze toch lief voor alle kindjes behalve die van haarzelf
Precies, en na ongeveer een week had hij zijn meegekregen programmaatje afgewerkt, en sindsdien ... grote leegte en blalblabla.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Het ging even om d'r eigen munten en om kinderenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ach duzende euris voor haar oplapbeurt![]()
Ssssspeeel het fucking ssssppel Huubquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef Vandaag... het volgende:
ik had 10 minuten geleden Nico op mute gezet en nu doe ik het geluid aan en hij zegt nog exact hetzelfde.![]()
Ze is een beetje in de war omdat de zon niet gezien is vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
Waarom kleedt Amanda zich weer helemaal aan ???
Wat is dat nou? Je volgt toch ook de streams!quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OK, met zo'n antwoord kan ik leven (of word ik hier belazerd?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |