Lachwekkendquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
en de manier waarop hij "sext" vindt ze nogal lachwekkend, hoorde ik ook - tja rat, zo komt alles uit
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
en de manier waarop hij "sext" vindt ze nogal lachwekkend, hoorde ik ook - tja rat, zo komt alles uit
Rustig ze staan allemaal op 10quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ga je mond spoelen.
Kunnen ze net zo goed een grote Gouden Kooi orgie gaan houdena als dit allemaal waar isquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric zegt dat Lieke het niet erg vindt als Huub seks heeft met hem
nou ja goed, toch prettig het ook van het directe slachtoffer zelf te horenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
we wisten het toch al. Krijg je de van als je elke dag er op kruipt. Men ziet nogal wat
Een aanrader omdat hij goed sekstquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
een aanrader voor Eric, bedoelde ze volgens mij
Exact, ze vervolgde haar verhaal door brian's sex iets dieper te analyserenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
een aanrader voor Eric, bedoelde ze volgens mij
Heee Nettie/Kenneth jij ook hier?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gaat nergens over dat gesprek van Eric en Amanda 10 % waarheid gericht.
Inderdaad ja. Eric ziet ze even vliegen nu. Huub is overduidelijk zeker voor 90% hetero. Maar in tegen stelling tot heel veel mannen geeft hij af en toe ook wel toe aan die 10%quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gaat nergens over dat gesprek van Eric en Amanda 10 % waarheid gericht.
Ik vind het een heel leuk gesprek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
nou ja goed, toch prettig het ook van het directe slachtoffer zelf te horen
Idd maar dat doet Eric al heel lang steeds overdrijven wat er tussen hun 2 is gebeurd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Eric ziet ze even vliegen nu. Huub is overduidelijk zeker voor 90% hetero. Maar in tegen stelling tot heel veel mannen geeft hij af en toe ook wel toe aan die 10%
En keer op keer 'pijnigde' ze zichzelf weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
nou ja goed, toch prettig het ook van het directe slachtoffer zelf te horen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ze lullen volgens mij alleen maar een en al onzin.
Niemand snapt je schatquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:35 schreef johnboy210965 het volgende:
en ja hoor erik is een schande voor de homos wie denkt hij dat hij is die hoer luije flikker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor een heterovrouw kan het redelijk lachwekkend zijn als haar partner telkens z'n pik in d'r achterste wil steken - voor een homo, Eric, zijn deze types natuurlijk ideaal (zo, nu is alles dan helemaal uitgelegd:))quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:38 schreef Lipsch het volgende:
[..]
voor een heterovrouwe kan het redelijk lachwekkend en pijnlijk zijn als haar partner telken z'n pik in d'r achterste wil steken - voor een homo, Eric, zijn deze types natuurlijk ideaal (zo, nu is alles dan helemaal uitgelegd:))
Moet Huub hem heel heet wassen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:39 schreef johnboy210965 het volgende:
maar wel doen als hij beter is dan een ander en geloof me het is een valse nicht ik hoop dat huub hem gauw laat valen schande erik
Volgens mij is er iets heel erg verkeerd met je toetsenboard.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:39 schreef johnboy210965 het volgende:
maar wel doen als hij beter is dan een ander en geloof me het is een valse nicht ik hoop dat huub hem gauw laat valen schande erik
Dat 'pijnlijk' ligt echt aan de vrouw hoor. Het is maar hoezeer je je wilt overgeven. Bij beginnende relaties is het vaak een slecht idee idd.quote:
Al bekent vanaf dag 1 dag toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:41 schreef Wopper1 het volgende:
Ooooh wat is Natasia toch triest..
Volgens Eric heeft Huub dan al zijn vingers in de kont van Liekequote:Op woensdag 9 mei 2007 01:41 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ze liggen al te klote met elkaar.
Na 5 jaar vind ik het nog steeds geen strak planquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'pijnlijk' ligt echt aan de vrouw hoor. Het is maar hoezeer je je wilt overgeven. Bij beginnende relaties is het vaak een slecht idee idd.
Lekker hol maken zodat Brian zijn lievelings gaatje kan pakkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Volgens Eric heeft Huub dan al zijn vingers in de kont van Lieke
LOLLIGquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Na 5 jaar vind ik het nog steeds geen strak plan![]()
Is dat goed of slechtquote:
Wie weet is de andere ingang van Amanda nogal uitgewoond inmiddelsquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:38 schreef Lipsch het volgende:
[..]
voor een heterovrouw kan het redelijk lachwekkend zijn als haar partner telkens z'n pik in d'r achterste wil steken - voor een homo, Eric, zijn deze types natuurlijk ideaal (zo, nu is alles dan helemaal uitgelegd:))
Nou, strak zal het wel zijn, of het een leuk plan is is de vraagquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Na 5 jaar vind ik het nog steeds geen strak plan![]()
Hoezeer je wilt overgeven? Het is in ieder geval niet al te fris, me dunkt. Ik vind Amanda vanacht prettig openhartig - ze gaat een sms-je van me krijgenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'pijnlijk' ligt echt aan de vrouw hoor. Het is maar hoezeer je je wilt overgeven. Bij beginnende relaties is het vaak een slecht idee idd.
Geen idee, denk dat je bij jezelf moet nagaan of jij dan met een vrouw zou vrijen ofzo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar geen antwoord gekregen (denk ik)
Als een homo (in dit geval dus Eric) naar zijn zin te weinig sex heeft (Eric geeft dat dus aan) zou die dan bij zijn handwerk blijven, of toch maar over een geile vrouw (Ik-heb-het-na-een-week-al-moeilijk-Amanda) heen kruipen?
Ga bij jezelf te rade ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar geen antwoord gekregen (denk ik)
Als een homo (in dit geval dus Eric) naar zijn zin te weinig sex heeft (Eric geeft dat dus aan) zou die dan bij zijn handwerk blijven, of toch maar over een geile vrouw (Ik-heb-het-na-een-week-al-moeilijk-Amanda) heen kruipen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |