quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.
Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
zouden mn piercings het probleem zijn dan?
Geen make-upquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens![]()
Mja meestal val ik ook op types die piercings/tatoeages kunnen waarderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooimaar ik ben geen Mari natuurlijk
[..]
Geen make-upGewoon douchen, scheren, tanden poetsen, haren in model (voorzover mogelijk), nagels knippen, kleren strijken, schoenen poetsen en natuurlijk een goeie eau de toilette. Niet van die Kruidvat-rommel die het eerste uur te hard stinkt en de rest van de avond afwezig is.
De opgerolde sok of rolletje King heb ik niet nodig.
Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.
Dat maakt weinig verschil met niet zuipen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Daar gaat het ook niet om.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan heb je altijd een leuke date!! Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Platinum égoiste en Allure van Chanel zijn hier favorietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..
Gewoon zorgen dat je fris en fruitig de deur uitgaat.. ff douchen, scheren, tanden poetsen.. Ook ff gezicht insmeren met een bodylotion dat het er goed verzorgd uitziet.. Leuke outfit erbij.. natuurlijk ook gepoetste schoenen
Ten slotte en lekker geurtje op (Jaipur Homme - Boucheron) en off I go
Soms neem ik ook een cadeautje mee
Douchen, een goed half uur voor de kast twijfelen, ronddrentelen, om uiteindelijk maar het bovenste van iedere wasstapel (broek met gaten, shirt wat inmiddels drie grijstinten heeft meegemaakt) aan te schieten, en de hele weg vloekend te fietsen omdat ik alweer de trein ga missen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens![]()
Ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
Als je met geforceerde vragen als 'dus.... wat zijn je hobbies?' met vijf minuten pijnlijke stilte tussen elke volgende vraag dan wordt het niet echt wat nee.. denk ik?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is heul niet waar, vuige huichelaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom is dit deel 12?
erst waren ze al bij 50 of zo ??
Als je je daarin goed voelt moet je dat doen. Ik zou me niet op m'n gemak voelen als ik een oude versleten spijkerbroek en een verwassen sweater aan zou doen naar een eerste date. Ik zou het ook niet bijzonder op prijs stellen als mijn date haar McDonalds-uniform nog aan zou hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaal![]()
Dat slapen maakt me geen reet uit, maar het in slaap vallen en vooral het wakker worden kan toch fijner.quote:
Niet goed? Als je als man een overhemd aan wilt dan zit er meestal niets anders op.....m'n onderbroek sla ik over idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ehw ik ga echt niet strijken hoor
Bovendien doe ik het zelf ook niet, en dan voel ik me enorm opgelaten als die ander er netjes uitziet en allerlei verwachtingen heeft enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaal![]()
Sterker nog, ik geef (tenzij het echt teveel gezeik oplevert) nooit cadeautjes om het geven, altijd omdat het cadeautje in mijn ogen past/hoort bij de ontvanger. Ja, dat zorgt ervoor dat vrienden nog wel eens een cadeautje krijgen drie maanden na hun verjaardagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:18 schreef DonJames het volgende:
Een cadeautje neem ik niet mee op de eerste date, tenzij ik het meisje al langer ken. Maar puur voor de kennismaking niet. Ik vind het ook leuker om persoonlijke cadeautjes te geven, iets waaruit blijkt dat je geluisterd hebt naar wat ze zegt.
Goede editquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef OldJeller het volgende:
Dat is in 2005, nu zijn we in 2007. duhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geef (tenzij het echt teveel gezeik oplevert) nooit cadeautjes om het geven, altijd omdat het cadeautje in mijn ogen past/hoort bij de ontvanger. Ja, dat zorgt ervoor dat vrienden nog wel eens een cadeautje krijgen drie maanden na hun verjaardag.
ik ben sowieso niet zo van het chiquequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Fleurezeur het volgende:
Nouja......bij mij ligt het aan de date. In ieder geval hars ik, in bad, en dan hangt het ervanaf. Is het iets chiquers doe ik altijd mijn simpele zwarte jurkje aan met oma's parelketting en steek ik m'n haar op, beetje mascara en gloss, en tah dah!
Voor iets gewoners gaan de haren los en een beetje borstelen, verder trek ik gewoon wat gemakkelijks en iets waarin mijn figuur een beetje uitkomt aan, en wederom, mascara en gloss![]()
![]()
Mja. Juist een date is anders dan het dagelijks leven. Hangt er natuurlijk van af met wie en wat je plannen zijn, maar als je richting restaurant gaat, is er niks mis met even wat aandacht besteden aan je uiterlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon daten bij een concert, dan doe ik gewoon spijkerbroek en bandshirt aan en is het ok.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef broer het volgende:
Ik vind tot nu toe de voorbereiding van Q nog best.
Ik zou het ook eerdre bijzonder, maar toch niet te exclusief doen inderdaad. wel uit eten naar een tof restaurant, wellicht, maar niet een heel chique iets. Dat komt wel als het wat wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben sowieso niet zo van het chiqueik ga liever naar een voetbalwedstrijd en dan wat drinken en eten in een eetcafé dan een 4 sterrenrestaurant ofzo
Ja, en dan settle ik voor wat op het laatste moment het beste lijkt, niet voor wat uiteindelijk naar mijn bescheiden maatstaven goed genoeg is. Ik prefereer verbazingwekkend genoeg mijn methode, die zorgt ervoor dat ik me zo'n beetje alle cadeau's van de laatste tien jaar nog tot in detail kan herinneren, iets wat me niet gelukt was als ze voor mij geen betekenis hadden gehad (en ik maak maar uit reacties op dat dat niet alleen voor mij zo was).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
je heb toch al lang de tijd om ies te bedenken
Kun jij daarop lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
high heels ^10cm
skinny jeans
t shirt dress
chandelier oorbellen
misschien een horloge
doe ik t liefst aan haha
Mooie kleren zijn subjectief héquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als iemnand lelijke kleren aan heeft dan eh denk ik ook van
je bent toch met mij op date waar zijn je mooie kleren
Nu is een goedzittend, goedgemaakt pak ook een van de comfortabelste dingen die een man kan dragen. Dat het er goed uitziet is eigenlijk maar bonusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik doe liefst iets gemakkelijks aan.. dan zit ik al gauw bij een driedelig pak en als we wat informeler worden.. ach wat, dan doe ik es gek en doe ik die stropdas/strikje af.
Serieus zou ik me idd wel netjes aankleden en er leuk uit proberen te zien. maar ik zou niet echt helemaal "op net" gaan ofzo, wel iets netter dan normaal, maar niet gelijk alles er tegenaan. Je komt toch juist ook om elkaar een beetje te leren kennen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als iemnand lelijke kleren aan heeft dan eh denk ik ook van
je bent toch met mij op date waar zijn je mooie kleren
Klopt, maar ik draag 5 dagen per week al een pak. Dan trek ik s'avonds liever wat anders aan. Strak in het pak naar een date vind ik ook fout, het is geen sollicitatiegesprek!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu is een goedzittend, goedgemaakt pak ook een van de comfortabelste dingen die een man kan dragen. Dat het er goed uitziet is eigenlijk maar bonus.
Sharped dressed man.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu is een goedzittend, goedgemaakt pak ook een van de comfortabelste dingen die een man kan dragen. Dat het er goed uitziet is eigenlijk maar bonus.
Nu date ik nooit, maar áls ik zou daten, zou ik afspreken bij een concert, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef ThE_ED het volgende:
Kan ik niet gewoon daten bij een concert, dan doe ik gewoon spijkerbroek en bandshirt aan en is het ok.
Nouja, als een meid meewil naar een metalconcert vinden we blijkbaar dat iig allebei al leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef broer het volgende:
[..]
Nu date ik nooit, maar áls ik zou daten, zou ik afspreken bij een concert, inderdaad.
Niet mijn eigen idee, maar wel een góed idee.
Dat ze hoer blijkt te zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Vraagje, stel, je gaat uit met een meisje/jongen, en zij/hij geeft aan dat ze/hij wel dan op de gekozen datum net klaar is met werken, en dus in werkkleding komt. Wat willen jullie -absoluut- niet zien?
zweet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Vraagje, stel, je gaat uit met een meisje/jongen, en zij/hij geeft aan dat ze/hij wel dan op de gekozen datum net klaar is met werken, en dus in werkkleding komt. Wat willen jullie -absoluut- niet zien?
Hum, vlotte spijkerbroek met daarop een t shirt of blousje, gewoon een easy combo, nooit anders dan ik doe tijdens uitgaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
high heels ^10cm
skinny jeans
t shirt dress
chandelier oorbellen
misschien een horloge
doe ik t liefst aan haha
Laklaarzen, een korset en jarretelsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Uiteraard. Een ander pak op z'n minstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Sharped dressed man.![]()
Maar je hebt toch ook altijd verwachtigen van je date.
Inderdaad, hoewel ik toch wel ga twijfelen als je voor vast achter de kassa bij de Appie blijkt te staan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Laklaarzen, een korset en jarretels![]()
Maar serieus, dat zou me niet eens zoveel uitmaken. Heb jij je overall nog aan omdat je net klaar bent met koeien melken, prima.
wat mij betreft wel hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon daten bij een concert, dan doe ik gewoon spijkerbroek en bandshirt aan en is het ok.
Dan zeg je ,,doeg" . Zoiets is niet netjes voor een dame, heeft ze geen opvoeding gehad ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Wat doe je als je na je date naar een cafétje gaat om wat na te drinken en je date (vrouw) tankt als een gek jou er gewoon uit! ?
Dat fysiologisch onmogelijk, maar ik houd gewoon van 'what if'.
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken. Heb zelf de meest debiele baantjes gedaan, en anderen daarop afrekenen is zo laag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Ligt eraan hoe ze eronder blijft. Als ze haar grenzen niet blijkt te kennen... tsja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Eén van mijn exen is 1.92 (op blote voeten), dus 1.85 op hakken valt nog best meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
ik vind dit soort shus t mooist heb er daarom ook al heel veel van
maar.. ik ben dus 1.75 + 10cm = 1.85
en dan roepen dudes zo van WOW JIJ BENT ECHT VETTT GROOT
en ik wil natuurlijk niet negatief opvallen op een date
Daarin geef ik je gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken. Heb zelf de meest debiele baantjes gedaan, en anderen daarop afrekenen is zo laag.
Enige is dat een kaasboerblousje best om te wisselen is, en als iemand erop staat om de hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen, het wel wat zegt over hoe zij die date ziet.
Als je mijn 1.70 niet erg vind dan, dan vind ik het ook ok, zegmaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
ik vind dit soort shus t mooist heb er daarom ook al heel veel van
maar.. ik ben dus 1.75 + 10cm = 1.85
en dan roepen dudes zo van WOW JIJ BENT ECHT VETTT GROOT
en ik wil natuurlijk niet negatief opvallen op een date
ja dat doe ik dus ook aanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:46 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Hum, vlotte spijkerbroek met daarop een t shirt of blousje, gewoon een easy combo, nooit anders dan ik doe tijdens uitgaan.
En verzorging -> douche en me haar, waarbij me haar nog wel wat tijd kan innemen (lang krullend haar = veel klitten)
Sieraden doe ik eigelijk niet aan, horloge heb ik niet..... damn dats natuurlijk de reden waarom het steeds fout gaat
Als jij erop staat om een hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef Nosh het volgende:
Enige is dat een kaasboerblousje best om te wisselen is, en als iemand erop staat om de hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen, het wel wat zegt over hoe zij die date ziet.
Dat idee heb ik ook. Maar aan de andere kant ook wel wat fleur zeg, groeten en weggaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze eronder blijft. Als ze haar grenzen niet blijkt te kennen... tsja.
Is het gewoon een tof wijf wat lekker mee kan drinken, ach, who cares.
Ik zou me wel afvragen of dit mijn idee van een leuke 1e date is...
Als ze alcoholiste blijkt is dat wel een beetje een afknapper, een gezellige drinkster heb ik geen moeite mee. Maar een adje doen en vervolgens een flinke boer laten op de eerste date isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Wat doe je als je na je date naar een cafétje gaat om wat na te drinken en je date (vrouw) tankt als een gek jou er gewoon uit! ?
Psst, CC is een dame. Sorry CC-tje, we zullen erop lettenquote:
Op vakantie staat iedereen open voor nieuwe contacten en plezier, denk ik. Bovendien hoeven ze zich minder zorgen te maken voor een blauwtje, omdat niemand hen daar kent. Zoiets is het denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
En ik mag zomaar mee
Ik heb het idee dat er op vakantie altijd meer leuke mensen zijn dan anders
Hockeymeisjes hebben nog altijd wel een streepje voor bij mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik was trouwens vandaag bij een vriendin van me, haar vriendje is echt leuk. Ik denk dat ik, zodra ik weer serieus om me heen ga kijken, toch maar eens in de hockey-vijver ga vissen!
Geld voor mij ook. Maar dan wel met de nadruk op een beetje, ik kom ze te vaak tegen waarbij het teveel is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hockeymeisjes hebben nog altijd wel een streepje voor bij mijEen beetje kak mag, een beetje arrogant ook wel.
steel jij het vriendje, troost ik je vriendin wel
Ik ben zelf ook wel een beetje kak, dus mij maakt het sowieso geen flikker uit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hockeymeisjes hebben nog altijd wel een streepje voor bij mijEen beetje kak mag, een beetje arrogant ook wel.
steel jij het vriendje, troost ik je vriendin wel
O dat vind ik zo ranzigquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, echt! Ik wil op z'n minst een foto zien. Ten eerste kun jij je lekker verschuilen achter volledige anonimiteit waardoor je sowieso altijd voorsprong hebt op de rest, wij zijn veel kwetsbaarder. Ten tweede: weet ik veel. Het is fakking half 1 's nachts. De desperate singles hebben geen zin om alleen in bed te gaan liggen.
Gelukkig deel ik mijn bed met mijn katten vanavond![]()
Neemt niet weg dat ik veel liever in bed zou liggen met mijn lief die mijn lief niet is, de prinses of zelfs oldjeller. Alleen slapen is niet leuk.
Dat is weer een afknapper voor mij, een man die niet van dieren kan houden. Wat maakt het in s'hemelsnaam uit als er een kat aan je voeteneind ligt te snorren ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
O dat vind ik zo ranzigBeesten in bed. Weer één voor de
-lijst Ik moet er ook niet aan denken dat als je helemaal in elkaar op gaat er ineens een kat op je rug springt.
Dat hoeft niet te beteken dat iemand niet van dieren houd. Ik heb zelf ook een hond, maar die mag dus never nooit niet op bed, en dat doet ze dan ook niet. Met katten is dat moeilijk om tegen te houden. Weet nog niet wat ik er van vind als een kat in mijn bed zou gaan liggen, maar denk niet dat ik het wat vind.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat is weer een afknapper voor mij, een man die niet van dieren kan houden. Wat maakt het in s'hemelsnaam uit als er een kat aan je voeteneind ligt te snorren ?![]()
![]()
Allurequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Platinum égoiste en Allure van Chanel zijn hier favoriet
Een cadeautje neem ik niet mee op de eerste date, tenzij ik het meisje al langer ken. Maar puur voor de kennismaking niet. Ik vind het ook leuker om persoonlijke cadeautjes te geven, iets waaruit blijkt dat je geluisterd hebt naar wat ze zegt.
Misschien had ik het iets anders moeten zeggen, maar strak in pak hoeft niet, net als de camping smoking. Gewoon een tussenweg is prima. Ligt natuurlijk ook wel een beetje wat je gaat doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Nosh het volgende:
Mja. Juist een date is anders dan het dagelijks leven. Hangt er natuurlijk van af met wie en wat je plannen zijn, maar als je richting restaurant gaat, is er niks mis met even wat aandacht besteden aan je uiterlijk.
Juist dat maakt een date zoveel toffer dan gewoon met iemand ouwehoeren in een kroeg.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk wel aan wat je gaat doen natuurlijk.
Kan nooit lang meer duren!quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:51 schreef Q. het volgende:
Ik ben nog steeds single.
En nu heb je 5 dates?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:30 schreef ThE_ED het volgende:
Nou heb ik gisteravond dus alsnog 5 mensen een PM gestuurd als reactie op iets in het topic waar ik niet op kon reageren door dat slot.
Het kon tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben misschien een gewaardeerd user, maar zó gewaardeerd...
Ben ik met je eens, erg leuk/lief zo'n slapend dier op bed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat is weer een afknapper voor mij, een man die niet van dieren kan houden. Wat maakt het in s'hemelsnaam uit als er een kat aan je voeteneind ligt te snorren ?![]()
![]()
Statusquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn status is over 60 jaar ook wel veranderd denk ik.
Of aan een ziekenhuisquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef knep het volgende:
[..]
Status. Dat klinkt zo klinisch,doet me denken aan een belastingformulier ofzo
.
Levert dat geen financieel voordeel op bij de belastingdienst?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:04 schreef ThE_ED het volgende:
Laatst was ik volgens de salarisadministraie al getrouwd, dus het kan zomaar gebeuren!
"Dood" is ook tof.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn status is over 60 jaar ook wel veranderd denk ik.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:51 schreef Q. het volgende:
Ik ben nog steeds single.
Ik denk nog een jaar of vijftig/zestig.quote:
My brother in crime.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou jou natuurlijk nimmer in de steek laten.
Echt niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk nog een jaar of vijftig/zestig.![]()
Ik niet, maar ik ben ook totaal niet representatiefquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hoeveel mensen hebben wel eens een relatie gehad via hun opleiding eigenlijk?
Eigenlijk meestal via daarquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja bij mij welquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:17 schreef OldJeller het volgende:
Ik verwacht dat als je een homo sapiens als bedpartner hebt, je die kat niet meer er laat slapen. Je hebt dan toch geen vervanging meer nodig. Zul je zien dat je die kat buiten laat slapen.
nooit, maar de enige "vrouwen" in mijn opleiding waren eigenlijk mannen van binnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:46 schreef Shinadul het volgende:
[..]
nooit, maar de enige "vrouwen" in mijn opleiding waren eigenlijk mannen van binnen.
Nope, alleen maar kerels in de klasquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ben jij man van binnen? Dat vraagt om een nader onderzoekquote:
Ik zit alleen maar met kerels in de klas.. en er zit niet veel soeps tussen.quote:
Het zal ook eens niet met die studiequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar met kerels in de klas.. en er zit niet veel soeps tussen.![]()
Kan ik me voorstellen met die studie in Twentequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar met kerels in de klas.. en er zit niet veel soeps tussen.![]()
Kwam door Nosh die het topic dichtgooide, I had game going.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog steeds single sinds gisteravond.
neem een clausule op in je contract.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef mrbox het volgende:Oe zit beetje op een slecht pad kwa daten....
Wil niet helmeaal meer zoals eerst het ging, last minute cancellations e.d.
Hoe hier een halt aan te roepen![]()
Ja klopt. Het is eigenlijk gewoon wanhopig. Al moet ik zeggen op school loopt er zowiezo niet echt veel denderends rond.quote:
nee klopt, maar dat vind ik gelukkig niet ergquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Obscurus het volgende:
Aantal vrouwen op technische opleidingen zit niet mee
Vrouwen en techniek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Obscurus het volgende:
Hangt ook een beetje van de faculteit af. Bij ons loopt er bij Bouwkunde en IO een behoorlijk aantal aantrekkelijke vrouwen rond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Obscurus het volgende:
Ik ben qua gevoelsleven, ruimtelijk inzicht, karakter en noem maar op veel mannelijker dan vrouwelijk. Dat betekent niet dat ik me als een vent gedraag natuurlijk, maar ik kan kaartlezen, ik ben heel rationeel en doorgaans niet erg emotioneel. Ik heb wel een typisch vrouwentrekje en dat is wisselvalligheid. En ik hou van vrouwenkleding. Om vrouwen kan ik nooit lachen en ik heb ook nooit echt behoefte gehad aan een hartsvriendin. Ik kan veel beter met mannen door 1 deur over het algemeen. Maar ik ben nooit omgebouwd en ik kan liefde en seks niet scheiden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ben jij man van binnen? Dat vraagt om een nader onderzoek![]()
zo'n open deur kan ik niet laten lopen
Maar nee, geen relaties via opleidingen. Bij deeltijd-studies is dat ook wat lastiger, de meeste vrouwen die daar zitten zijn allang voorzien (of behoren niet tot de doelgroep)
Apart.. je bent echt net een manquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben qua gevoelsleven, ruimtelijk inzicht, karakter en noem maar op veel mannelijker dan vrouwelijk. Dat betekent niet dat ik me als een vent gedraag natuurlijk, maar ik kan kaartlezen, ik ben heel rationeel en doorgaans niet erg emotioneel. Ik heb wel een typisch vrouwentrekje en dat is wisselvalligheid. En ik hou van vrouwenkleding. Om vrouwen kan ik nooit lachen en ik heb ook nooit echt behoefte gehad aan een hartsvriendin. Ik kan veel beter met mannen door 1 deur over het algemeen. Maar ik ben nooit omgebouwd en ik kan liefde en seks niet scheiden.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik was trouwens vandaag bij een vriendin van me, haar vriendje is echt leuk. Ik denk dat ik, zodra ik weer serieus om me heen ga kijken, toch maar eens in de hockey-vijver ga vissen!
Hockeyvijver?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben qua gevoelsleven, ruimtelijk inzicht, karakter en noem maar op veel mannelijker dan vrouwelijk. Dat betekent niet dat ik me als een vent gedraag natuurlijk, maar ik kan kaartlezen, ik ben heel rationeel en doorgaans niet erg emotioneel. Ik heb wel een typisch vrouwentrekje en dat is wisselvalligheid. En ik hou van vrouwenkleding. Om vrouwen kan ik nooit lachen en ik heb ook nooit echt behoefte gehad aan een hartsvriendin. Ik kan veel beter met mannen door 1 deur over het algemeen. Maar ik ben nooit omgebouwd en ik kan liefde en seks niet scheiden.
DIe opvatting moet ik met hem delen... simpele mannen werkt voor jou niet, ja voor evenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:15 schreef oddman het volgende:
[..]
[..]
Hockeyvijver?
Ga je schamen. Tsss... jij bent veel beter af met een vent waar je een beetje je best voor moet doen, dan voel je je veel meer gewaardeerd.
En dat je als man denkt is volgens mij alleen maar een bonus.
Weet je, nerds trekken mij persoonlijk niet zo voor een relatie. Ze zijn heus aardig enzo, maar ik kan gewoon niet begrijpen wat er zo leuk voor ze is aan het doodschieten van anderen in een computerspelletje( daarbij, ik ben persoonlijk al blij als het lukt iets uit te printen zo goed ben ik met computers). En dingen als Star Wars kunnen me ook niet echt interesserenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
DIe opvatting moet ik met hem delen... simpele mannen werkt voor jou niet, ja voor even
Je moet uitgedaagt worden, wil iets aparts.
Heb je al een "Nerd" gehad ? (Ja bedoel ik serieus)
Nee niet ik![]()
Je beeld van Nerd is wat stereotiep hierquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:32 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Weet je, nerds trekken mij persoonlijk niet zo voor een relatie. Ze zijn heus aardig enzo, maar ik kan gewoon niet begrijpen wat er zo leuk voor ze is aan het doodschieten van anderen in een computerspelletje( daarbij, ik ben persoonlijk al blij als het lukt iets uit te printen zo goed ben ik met computers). En dingen als Star Wars kunnen me ook niet echt interesseren.
Ik kan ze niet ,,verstaan" . In de klas luister ik ze stiekem wel eens af, en dan gaat het over dingen die ik niet begrijp zoals ,, gold , epics, stuns, duels en raids". Ik voel me dan een beetje een digibeet en ben een beetje bang om met ze te pratenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je beeld van Nerd is wat stereotiep hier.
niet iedereen kent leuke nerds zoals ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je beeld van Nerd is wat stereotiep hier.
-> Niet alle Nerds spelen van die suffe (computer) spelletjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:35 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik kan ze niet ,,verstaan" . In de klas luister ik ze stiekem wel eens af, en dan gaat het over dingen die ik niet begrijp zoals ,, gold , epics, stuns, duels en raids". Ik voel me dan een beetje een digibeet en ben een beetje bang om met ze te praten![]()
Het is niet zozeer dat ik er niets van weet, maar eerder dat ik kan opmaken dat het heel belangrijk voor ze is ( ze hebben het er echt vaak over! ), en dat het mij geen zier kan interesseren, ik ben er zelfs op tegen nadat ik in de krant las dat het levens ten gronde brengt! Daardoor zou het niks gaan worden denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
-> Niet alle Nerds spelen van die suffe (computer) spelletjes
-> Voordeel is dat vaan dat ze ook veel weten van andere dingen van computers
-> Knap jij altijd af op mensne die iets van iets weten waar jij niets van weet?
Sterker nog, dat is min of meer de definitie van nerd. Op het obsessieve af tot in detail van alles weten over bepaalde onderwerpen. Ja, dat maakt de "stoere" jongens in de klas die je feilloos kunnen vertellen wat voor merk sokken Van Basten droeg toen hij zijn doelpunten maakte in '88 ook nerdsquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:38 schreef ThE_ED het volgende:
-> Voordeel is dat vaan dat ze ook veel weten van andere dingen van computers
Jazeker wel. Brommers kiek'n!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Quick?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:45 schreef Litpho het volgende:
Ja, dat maakt de "stoere" jongens in de klas die je feilloos kunnen vertellen wat voor merk sokken Van Basten droeg toen hij zijn doelpunten maakte in '88 ook nerds.
Nou ja, je kan niet verwachten dat als jij subtiel afluistert de onderwerpen automatisch aangepast worden aan iets wat een gedeelde interesse is. Het is helemaal niet onmogelijk dat elk van die jongens voor zich prima met jou kan praten over allerhande onderwerpen die jullie beide interessant vinden, maar onderling dat spelletje leuker vinden om te bespreken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:44 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik er niets van weet, maar eerder dat ik kan opmaken dat het heel belangrijk voor ze is ( ze hebben het er echt vaak over! ), en dat het mij geen zier kan interesseren
Dat geldt uiteraard voor elke hobby die mensen als obsessie benaderen. Ben je ook tegen voetbal in het algemeen omdat sommige mensen hooligans zijn?quote:ik ben er zelfs op tegen nadat ik in de krant las dat het levens ten gronde brengt!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:44 schreef Fleurezeur het volgende:
ik ben er zelfs op tegen nadat ik in de krant las dat het levens ten gronde brengt! Daardoor zou het niks gaan worden denk ik.
Maar als ze het graag over hun spelletje hebben, liever dan een ander onderwerp, betekent dat het voor hunzelf heel belangrijk en leuk is. Dat hoor je toch niet aan te passen als je met een meisje praat dan? Ik ga op een date toch ook niet vertellen hoeveel ik wel niet van ( bijvoorbeeld) auto's en de kamasutra beurs houd, alleen maar om hem een plezier te doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, je kan niet verwachten dat als jij subtiel afluistert de onderwerpen automatisch aangepast worden aan iets wat een gedeelde interesse is. Het is helemaal niet onmogelijk dat elk van die jongens voor zich prima met jou kan praten over allerhande onderwerpen die jullie beide interessant vinden, maar onderling dat spelletje leuker vinden om te bespreken.
[..]
Dat geldt uiteraard voor elke hobby die mensen als obsessie benaderen. Ben je ook tegen voetbal in het algemeen omdat sommige mensen hooligans zijn?
En alle gebruikers zijn verslaafden!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
En ik las in de krant dat computergames erg verslavend zijn, en dat verslaafden dezelfde kenmerken hebben als een heroïneverslaafde, en dat er zelfs een afkick kliniek voor is, dat gaat voor mij te ver, dat is geen hobby meer.
Ik zou niet precies weten hoe het gaat met die games, want ik speel ze natuurlijk zelf niet, maar ik denk dat die ontwerpers hun best doen ze zo verslavend als het maar kan te maken, zodat veel mensen ze kopen? Maar verlicht me maar eens, hoe verslavend zijn ze? Zoiets als een sigaret ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:55 schreef webspider het volgende:
[..]
En alle gebruikers zijn verslaafden!
Het zal het leeftijdsverschil wel zijn, maar je bent wel een beetje naief/single minded lijkt het.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Maar als ze het graag over hun spelletje hebben, liever dan een ander onderwerp, betekent dat het voor hunzelf heel belangrijk en leuk is. Dat hoor je toch niet aan te passen als je met een meisje praat dan?
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat jullie vast wel iets gemeen hebben zonder dat jullie je aan hoeven te passen. Ik ken tenminste weinig mensen die slechts over één enkel gespreksonderwerp kunnen praten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Maar als ze het graag over hun spelletje hebben, liever dan een ander onderwerp, betekent dat het voor hunzelf heel belangrijk en leuk is. Dat hoor je toch niet aan te passen als je met een meisje praat dan? Ik ga op een date toch ook niet vertellen hoeveel ik wel niet van ( bijvoorbeeld) auto's en de kamasutra beurs houd, alleen maar om hem een plezier te doen?
Er zijn meerdere afkickklinieken voor alcoholici (wat ook een uiterst verslavende drug is). Zorg ervoor dat je nooit en dan ook nooit praat met iemand die wel eens een biertje heeft genuttigd, want die zijn per definitie onbetrouwbaar.quote:En ik las in de krant dat computergames erg verslavend zijn, en dat verslaafden dezelfde kenmerken hebben als een heroïneverslaafde, en dat er zelfs een afkick kliniek voor is, dat gaat voor mij te ver, dat is geen hobby meer.
Ja maar het is toch echt wel belangrijk voor mij dat je met je partner over je passie kan praten, natuurlijk hebben mensen verschillende interesses, maar volgens mij maar één passie, en daar wil ik wel graag over kunnen pratenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het zal het leeftijdsverschil wel zijn, maar je bent wel een beetje naief/single minded lijkt het.
Met iedereen praat je toch over verschillende dingen? Met mijn nerdvriendjes over computers, met anderen over geschiedenis, met weer anderen over bier en met weer anderen over weetikveel.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:58 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik zou niet precies weten hoe het gaat met die games, want ik speel ze natuurlijk zelf niet, maar ik denk dat die ontwerpers hun best doen ze zo verslavend als het maar kan te maken, zodat veel mensen ze kopen?
Nou ja, tenzij er bij die spellen een hulpstuk zit wat adrenaline je bloedbaan inschiet blijven ze natuurlijk slechts psychologisch verslavend. Dat kan ook best erge vormen aannemen, maar over het algemeen is dat toch slecht te vergelijken met iets als een sigaret of alcohol (wat onder andere chemische oorzaken heeft). Een gokverslaving zou een betere vergelijking zijn en daar komen deze spellen nog best positief uit naar voren. De echte verslaafden gokken hooguit veel tijd weg, maar zijn over het algemeen (in tegenstelling tot in het casino) niet in de gelegenheid om de hypotheek, de uitzet van de kinderen en de trouwring van grootmoeder te vergokkenquote:Maar verlicht me maar eens, hoe verslavend zijn ze? Zoiets als een sigaret ?
Daar ben ik het niet mee eens, maar daar wil ik best een keer over pratenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:03 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
maar volgens mij maar één passie, en daar wil ik wel graag over kunnen praten
Ik heb wel meer passie, maar misschien ben ik geen echtequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:03 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja maar het is toch echt wel belangrijk voor mij dat je met je partner over je passie kan praten, natuurlijk hebben mensen verschillende interesses, maar volgens mij maar één passie, en daar wil ik wel graag over kunnen praten![]()
De een is de ander niet. Maar je bent wel heel stereo typ bezig hoor. Passie kunnen delen ja maar dat is gewoon kwestie van luisteren, meer niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:03 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja maar het is toch echt wel belangrijk voor mij dat je met je partner over je passie kan praten, natuurlijk hebben mensen verschillende interesses, maar volgens mij maar één passie, en daar wil ik wel graag over kunnen praten![]()
ja, dat is toch met vanalles in het leven?! (Bordspellen, creatief bezig zijn ...)quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef Fleurezeur het volgende:
Maar is het dan niet zo dat bij bepaalde spelletjes je hersenen stofjes aanmaken als je wint ofzo?
Ja, het is gewoon een beetje rekening houden met elkaar. Eén van mijn passies is bijvoorbeeld (oude) auto's en motoren. Kan ik echt uren over praten, maar ik weet dat het de meeste vrouwen niet interesseerd. Prima, mij zal je er (bijna) niet over horen. Zolang ik niet hoef aan te horen wat je op de kantklos-club hebt beleef, of wat er de laatste aflevering van the Bold & the Beuatiful gebeurd is. Geven en nemen, dus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
De een is de ander niet. Maar je bent wel heel stereo typ bezig hoor. Passie kunnen delen ja maar dat is gewoon kwestie van luisteren, meer niet.
Je moet alleen wel willen en er klaar voor zijn (bijde kanten)
DIG kom ik uit principe niet, maar bedankt voor de pointer!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef Nosh het volgende:
Het gaat weer gigantisch off-topic.
Voel jullie vrij om de 'hoe verslavend zijn games'-discussie elders voort te zitten. Er is een compleet subforum voor, vol met pixel-junkies die jullie vast wel willen bekeren.
Alles met mate. Ik kan van tijd-tot-tijd echt een enorme nerd zijn, bijna stereotiep. Aan de andere kant komt het eigenlijk vaker voor, dat ik heel die computerbende gewoon lekker achter me wil laten, en veel liever een gezellig avondje op de bankquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef Fleurezeur het volgende:
Maar is het dan niet zo dat bij bepaalde spelletjes je hersenen stofjes aanmaken als je wint ofzo? Nouja daar gaat het niet over in dit topic natuurlijk. Toch denk ik niet dat ik met ,,-nerds" zou kunnen opschieten, ik zou me dom en ouderwets voelen![]()
Wat is er toch gebeurd dat jij zo anti "hollanders" bent per definitiequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Geen nerd voor mij. Vaak Hollanders en bovendien: ik vond hockey-mannen vaak nerds.
Wat is er mis met Hollandse mannenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Geen nerd voor mij. Vaak Hollanders en bovendien: ik vond hockey-mannen vaak nerds.
3/4 zeg ik tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Geen nerd voor mij. Vaak Hollanders
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef ThE_ED het volgende:
Nou dat het ooit nog wat wordt met mijn ex is ook wel van de baan.
En dat vrienden blijven, nah, ik weet het nog zo net niet.
En we waren nog wel zo goed uit elkaar gegaan.
Ik ben wel grappig. Dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tja, vrienden blijven gebeurt uiteindelijk toch niet vaak, ivm misschien nog aanwezige gevoelens en daaruit voortkomende jaloezie of andere redenen die ook wel redelijk voor de hand liggen....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef ThE_ED het volgende:
Nou dat het ooit nog wat wordt met mijn ex is ook wel van de baan.
En dat vrienden blijven, nah, ik weet het nog zo net niet.
En we waren nog wel zo goed uit elkaar gegaan.
Star Warsquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:32 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Weet je, nerds trekken mij persoonlijk niet zo voor een relatie. Ze zijn heus aardig enzo, maar ik kan gewoon niet begrijpen wat er zo leuk voor ze is aan het doodschieten van anderen in een computerspelletje( daarbij, ik ben persoonlijk al blij als het lukt iets uit te printen zo goed ben ik met computers). En dingen als Star Wars kunnen me ook niet echt interesseren.
Nah, laatmaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:20 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
stellige woorden opeens. Wat is er gebeurd? Of is dat te persoonlijk?
Ja, zoiets is het inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, vrienden blijven gebeurt uiteindelijk toch niet vaak, ivm misschien nog aanwezige gevoelens en daaruit voortkomende jaloezie of andere redenen die ook wel redelijk voor de hand liggen....
Klinkt herkenbaar.. t slijt, meer kan ik niet zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, zoiets is het inderdaad.
ik weet het ook niet hoor.
Ene moment ben ik blij zonder d'r, maar gister miste ik 'r toch ineens weer.
En toch nog vrijgezel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:33 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens als man al een hele tijd voornamelijk vrouwelijke vrienden. Is dat goed of slecht?
Het zijn niet mijn types, is ook een voorwaarde voor een fatsoenlijke vriendschap denk ikquote:
Heb eens een date gehad met een jongen die nooooit wat aan zijn presentatie deed. Gewoon baardje paar maanden laten staan, scheren, weer paar maanden laten staan. Haar amper kammen etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn types, is ook een voorwaarde voor een fatsoenlijke vriendschap denk ik
Hollanders geven te snel op. Mannen moeten mij veroveren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is er toch gebeurd dat jij zo anti "hollanders" bent per definitie
Wij zijn voor elkaar gemaakt! Ik ben groot fan van Star Trekquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Star Wars
Star Trek
Simpsons
SP
ja ik ben een verkapte nerd
Maar............... je kan alleen dingen uitprinten HALLO JE ZIT TOCH OP FOK
hoe ongeloofwaardig
Ooooooh ja ! Waar is toch de tijd dat mannen te paard gingen en een duel aangingen voor ons, daar zou ik geen bezwaar tegen hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hollanders geven te snel op. Mannen moeten mij veroveren.
tot zover de emancipatie in Nederlandquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, bij de meeste mannen kan ik mijn verhaal niet echt kwijt. Op 1 na maar volgens mij heeft mijn ex nu een vriendin dus dat zal ook wel afgelopen zijn binnenkort.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:30 schreef mrbox het volgende:
Voor die vrouwen die meer mannen vrieden hebben:
Vinden jullie dat jullie goed kunnen luisteren ? en met luisteren bedoel ik als iemand ff z'n verhaal kwijt wil dat jullie niet direct goede raad gaan geven ?
(In het algemeen)
Dat komt omdat vrouwen niet aanmoedigen om het weer te proberen. Ik heb al lang geleden ontdekt dat de hollandse vrouw de hollandse man in een mietje heeft verandert en nu gaat zitten zeuren daarover.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bedankt voor je eerlijke antwoordquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, bij de meeste mannen kan ik mijn verhaal niet echt kwijt. Op 1 na maar volgens mij heeft mijn ex nu een vriendin dus dat zal ook wel afgelopen zijn binnenkort.
quote:
Kun jij wel goed luisteren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:33 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens als man al een hele tijd voornamelijk vrouwelijke vrienden. Is dat goed of slecht?
Ik ben niet zo van het veroveren, helaas.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Nee, door mannen wil ik echt veroverd worden. Mensen moeten echt laten zien dat ze mij de moeite waard vinden want ik heb al tevaak gesetteld voor less.
Ik praat geen klingon hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wij zijn voor elkaar gemaakt! Ik ben groot fan van Star Trek![]()
Ik vond het juist altijd kut als ik wist wat ze dacht, maar het dan niet wilde zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik praat geen klingon hoor
Hmmm ik kan wel goed luisteren denk ik? maar ik praat eigenlijk niet de hele dag over mn gevoelens
ik schijn mysterieus te zijn omdat ik niet altijd zeg wat ik denk oid. iig ik merk er niks van maar sommige jongens vrienden hebben er last van
o vandaar je adviesquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het veroveren, helaas.
Maar ik heb niet het idee dat wij heel goed bij elkaar passen,dus daar hoeven we ons niet druk om te maken
ja nou.. als een vriend(je) vraagtquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vond het juist altijd kut als ik wist wat ze dacht, maar het dan niet wilde zeggen.
Maarja ik wil het toch ook van haar horen.
Definieer luisteren. "luisteren en begrijpen wat je zegt" of "je je verhaal laten doen zonder ongeinteresseerd over te komen, zodat je het gevoel hebt dat er naar je geluisterd wordt". Die twee vaardigheden worden nog wel eens verward als vrouwen op zoek zijn naar een luisterende manquote:
Nah, was eigenlijk meer grappig bedoeld, als het is waarover ik je PMdequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
o vandaar je advies
maar maak je geen illusies hoor
hoe leuk je ook bent ik heb niet de behoeft om met iemand van internet af te spreken
Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Hard to get spelen vind ik altijd zo loos; waarom zou ik energie steken in een vrouw die maar halflauw reageert? Ik vind het niet erg om initiatief te nemen (dat het spelletje nu eenmaal zo gespeeld wordt heb ik inmiddels wel geaccepteerd), maar alleen zolang daar enthousiast op gereageerd wordt. Als je mij niet leuk genoeg vindt dan ga ik door naar de volgende....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Nee, door mannen wil ik echt veroverd worden. Mensen moeten echt laten zien dat ze mij de moeite waard vinden want ik heb al tevaak gesetteld voor less.
Ik heb nu precies dat, maar dan wil ik alleen dat vriendinnetje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb een slechte dag vandaag. Ik wil een vriendje of vriendinnetje die lekker tegen me aankruipt, iemand die al het gezeik over mijn werk aanhoort en daar slimme tips over geeft en iemand met wie ik lekker kan seksen.
Hmm, ok, daar heb je inderdaad wel gelijk in.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Hard to get spelen vind ik altijd zo loos; waarom zou ik energie steken in een vrouw die maar halflauw reageert? Ik vind het niet erg om initiatief te nemen (dat het spelletje nu eenmaal zo gespeeld wordt heb ik inmiddels wel geaccepteerd), maar alleen zolang daar enthousiast op gereageerd wordt.
Ja volgens mij is een vriendje wel leukquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb een slechte dag vandaag. Ik wil een vriendje of vriendinnetje die lekker tegen me aankruipt, iemand die al het gezeik over mijn werk aanhoort en daar slimme tips over geeft en iemand met wie ik lekker kan seksen. Mijn mediterraanse vlam belde nog vanaf zijn vakantie-adres, kan maar niet over hem heen komen, hoewel ik toch 2 keer serieus geflirt heb vandaag.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Hard to get spelen vind ik altijd zo loos; waarom zou ik energie steken in een vrouw die maar halflauw reageert? Ik vind het niet erg om initiatief te nemen (dat het spelletje nu eenmaal zo gespeeld wordt heb ik inmiddels wel geaccepteerd), maar alleen zolang daar enthousiast op gereageerd wordt. Als je mij niet leuk genoeg vindt dan ga ik door naar de volgende....
Ja nou.. ik wil er eerst altijd wel achter komen of ik handig ben voor seks en daarna doeiquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Hard to get spelen vind ik altijd zo loos; waarom zou ik energie steken in een vrouw die maar halflauw reageert? Ik vind het niet erg om initiatief te nemen (dat het spelletje nu eenmaal zo gespeeld wordt heb ik inmiddels wel geaccepteerd), maar alleen zolang daar enthousiast op gereageerd wordt. Als je mij niet leuk genoeg vindt dan ga ik door naar de volgende....
Maatschappelijk niet aanvaard ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
o vandaar je advies
maar maak je geen illusies hoor
hoe leuk je ook bent ik heb niet de behoeft om met iemand van internet af te spreken
Er zit natuurlijk een groot gat tussen halflauw reageren en meteen met de beentjes wijd gaan. Ik doelde iig niet op sex zojuistquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja nou.. ik wil er eerst altijd wel achter komen of ik handig ben voor seks en daarna doei
en sja.. als ik dan halflauw reageer
of zeg.. sorry ik ken je net ik ga echt niet met je naar bed nu meteen
dan ben ik blij dat ik dat gezegd heb als ie daarna niet meer terug belt
dat is toch wat anders dan hard to get spelen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja, dat is dus precies het probleem. Hoffelijkheid is dus ver te zoeken en aanmoediging voor een second-date zit er dus niet in. Dus belt hij niet meer terugquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja nou.. ik wil er eerst altijd wel achter komen of ik handig ben voor seks en daarna doei
en sja.. als ik dan halflauw reageer
Hahhaa o leg uitquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
dat is toch wat anders dan hard to get spelen?
ben je gay of had je het over mij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ja, dat is dus precies het probleem. Hoffelijkheid is dus ver te zoeken en aanmoediging voor een second-date zit er dus niet in. Dus belt hij niet meer terug
Ik ben niet gay en ja ik had het over jou. Er zit nog een wereld van grijstinten tussen meteen het bed in duiken en gewoon vrienden blijven. Als jij meteen zegt dat je geen sex wilt, neemt een man meteen aan dat je NOOIT bedoeld. en dus belt hij niet meer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ben je gay of had je het over mij?
Niet dat sex niet lekker is, maar als je echt iemand wilt omdat hij/zij leuk is neem ik ook aan dat "ik moet sex" niet het eerste is waar je aan denkt. Ik bedoel, als je op iemand valt dan is de "get" dat je samen dingen gata doen, samen bent, en pas later komt de sex pas. misschien komt die sex gelijk, maar als je verliefd bent maakt het je niet zo uit als je moet wachten.quote:
Als ik een leuke jongen ken en we spreken paar x af om filmpje te kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik ben niet gay en ja ik had het over jou. Er zit nog een wereld van grijstinten tussen meteen het bed in duiken en gewoon vrienden blijven. Als jij meteen zegt dat je geen sex wilt, neemt een man meteen aan dat je NOOIT bedoeld. en dus belt hij niet meer.
O ik schijn er om bekend te staan "niet makkelijk te regelen te zijn" maar dat doe ik niet bewust of zo.. Ik vind dat sowieso ook stom.. Regelen klinkt echt sneu..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Niet dat sex niet lekker is, maar als je echt iemand wilt omdat hij/zij leuk is neem ik ook aan dat "ik moet sex" niet het eerste is waar je aan denkt. Ik bedoel, als je op iemand valt dan is de "get" dat je samen dingen gata doen, samen bent, en pas later komt de sex pas. misschien komt die sex gelijk, maar als je verliefd bent maakt het je niet zo uit als je moet wachten.
maw: dat vind ik wel een goede selectiemethode ja. Maar niet "hard to get" spelen.
Mijn percentage vrouwelijke vrienden stijgt de laatste tijd. Zolang je niet heimelijk verliefd wordt is het volgens mij wel ok, zolang je nog steeds mannendingen kan blijven doen. Vrouwen hebben over het algemeen ook leuke vriendinnen die ze aan jou kunnen voorstellen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:33 schreef Q. het volgende:
Dat begrijp je verkeerd.. Ik reageer altijd superenthousiast. Ik weet wel hoe ik het vuurtje brandend moet houden maar op het moment dat er gezoend moet worden, zeg ik rustig dat ik nog niet overtuigd ben maar dat het de goede kant op gaat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Nou mooi tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O ik schijn er om bekend te staan "niet makkelijk te regelen te zijn" maar dat doe ik niet bewust of zo.. Ik vind dat sowieso ook stom.. Regelen klinkt echt sneu..
Ik ga pas met iemand afspreken als ik die gene echt leuk vind
Letterlijk ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat begrijp je verkeerd.. Ik reageer altijd superenthousiast. Ik weet wel hoe ik het vuurtje brandend moet houden maar op het moment dat er gezoend moet worden, zeg ik rustig dat ik nog niet overtuigd ben maar dat het de goede kant op gaat.
23quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja volgens mij is een vriendje wel leukMaar.. het past gewoon niet echt in mn leven
Ben vandaag zo niet mn doelgroep tegen gekomen
alleen <18 en >35.. ik woon verkeerd of moet vaker naar buiten
Maarrr hoe oud ben je dan staat vast wel in je profiel
Film kijken op een eerste datequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als ik een leuke jongen ken en we spreken paar x af om filmpje te kijkenGa ik echt niet op film nr 4 met hem naar bed. Dus als ik dat dan zeg en we kijken vervolgens nooit meer een film
Nja ik zeg.. ik ken je NU nog niet goed genoeg![]()
Ik had een jongen ontmoet op een thuisfeestje en hij vroeg of ik een keer film kwam kijken of zo want hij woonde toch maar een paar straten verder op zn kamer ja nu heb ik dat soort subtiele hints wel sneller doorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Film kijken op een eerste date
Maar goed, daar ging het niet over. Je kan het ook anders aanpakken hoor. Gewoon bij je voordeur wat flirten en dan er een duidelijk eind aan brijen voor die avond. Ik kijk regelmatig bijvoorbeeld op relatieplanet.nl en de romantiek daar is om te huilen.
Mannen die dat niet snappen, zijn duidelijk niet gewend dat een vrouw met ze flirt. Maar goed, ik heb dan ook de ervaring met daten met niet-nederlandse vrouwen.Wat was dat spannender zeg!
Zoenen en sex zijn zaken die vanzelf moeten gaan. Op het moment dat jij je genoodzaakt voelt om aan de rem te moeten trekken dan voelt jouw date je gewoon niet goed aan. Tenzij jij natuurlijk verkeerde signalen uitzendt, maar als ik zo je reacties lees kom je redelijk gereserveerd over. Nogmaals: met enthousiast reageren bedoelde ik iig niet zoenen/sex hebben 'omdat dat in zo'n situatie nu eenmaal hoort' of als 'beloning'. Ik wil gewoon duidelijke taal van mijn dates horen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O ik schijn er om bekend te staan "niet makkelijk te regelen te zijn" maar dat doe ik niet bewust of zo.. Ik vind dat sowieso ook stom.. Regelen klinkt echt sneu..
Ik ga pas met iemand afspreken als ik die gene echt leuk vind
en heel lief en aardig dat iemands broertje mij naar huis brengt maar als beloning ga ik echt niet met hem zoenen oid
En waar hint een jongen dan naar als je een filmpje op zijn kamer kijkt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik had een jongen ontmoet op een thuisfeestje en hij vroeg of ik een keer film kwam kijken of zo want hij woonde toch maar een paar straten verder [sub]op zn kamer ja[/sub] nu heb ik dat soort subtiele hints wel sneller door
zoenen heb ik geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Zoenen en sex zijn zaken die vanzelf moeten gaan. Op het moment dat jij je genoodzaakt voelt om aan de rem te moeten trekken dan voelt jouw date je gewoon niet goed aan. Tenzij jij natuurlijk verkeerde signalen uitzendt, maar als ik zo je reacties lees kom je redelijk gereserveerd over. Nogmaals: met enthousiast reageren bedoelde ik iig niet zoenen/sex hebben 'omdat dat in zo'n situatie nu eenmaal hoort' of als 'beloning'. Ik wil gewoon duidelijk taal van mijn dates horen.
Wel eens gedaan.. mijn recenste 'verovering' die dus toch voor zijn ex gaat heb ik tot halverwege de nacht laten wachten, eerst maar eens een paar wijntjes. Hij bleef maar aandringen en zeggen dat hij me zo leuk vond en toen kreeg hij rond een uurtje of 3 dan eindelijk zijn zoen.quote:
blijkbaar in seksquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waar hint een jongen dan naar als je een filmpje op zijn kamer kijkt?![]()
oh, dat valt dus nog best mee, ik dacht aan weken, ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wel eens gedaan.. mijn recenste 'verovering' die dus toch voor zijn ex gaat heb ik tot halverwege de nacht laten wachten, eerst maar eens een paar wijntjes. Hij bleef maar aandringen en zeggen dat hij me zo leuk vond en toen kreeg hij rond een uurtje of 3 dan eindelijk zijn zoen.
Details daarover!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Film kijken op een eerste date
Maar goed, daar ging het niet over. Je kan het ook anders aanpakken hoor. Gewoon bij je voordeur wat flirten en dan er een duidelijk eind aan brijen voor die avond. Ik kijk regelmatig bijvoorbeeld op relatieplanet.nl en de romantiek daar is om te huilen.
Mannen die dat niet snappen, zijn duidelijk niet gewend dat een vrouw met ze flirt. Maar goed, ik heb dan ook de ervaring met daten met niet-nederlandse vrouwen.Wat was dat spannender zeg!
Hm, dan heb ik blijkbaar een andere soort jongen leren kennen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
blijkbaar in seks![]()
net als
bioscoop = zoenen
dus.. dan ga ik wel met een groepje naar de bios en iig niet met zn 2en![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, dan heb ik blijkbaar een andere soort jongen leren kennen.![]()
Dat klinkt echt als een beloning.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wel eens gedaan.. mijn recenste 'verovering' die dus toch voor zijn ex gaat heb ik tot halverwege de nacht laten wachten, eerst maar eens een paar wijntjes. Hij bleef maar aandringen en zeggen dat hij me zo leuk vond en toen kreeg hij rond een uurtje of 3 dan eindelijk zijn zoen.
Beide!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Relatieplanet of die niet-nederlandse date ?
nou ja niet iedereen is zoquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, dan heb ik blijkbaar een andere soort jongen leren kennen.![]()
dus heeft t toch met zoenen/seks te makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een beloning.
Als je het niet te maakt en een beetje blijft spelen kan ik dat best leuk vinden. Een beetje hard to get spelen (ik weet echt niet waarom je het anders zou noemen) vind ik altijd wel leuk. Dan blijft de uitdaging erin.
Kan hoeft nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
dus heeft t toch met zoenen/seks te maken?!
Nee, dan bloedt het meestal dood. Nu ook, leuke marokkaan, vroeg mij een 1,5 week geleden mee uit, maar ik zei nee omdat ik iemand leuk vind en ik ga naar Brussel, maar wie weet over een tijdje wel. Maar nu ging ik hardlopen vanavond en hij heeft zijn haren afgeschoren. Dus mij interesse is nogal aangewakkerd. Een half uur met hem en die stomme collega's staan ouwehoeren maar mooi niet dat hij me nog een keer meevroeg. Nog verteld dat ik over 3 weken weer bij mijn ouders ga wonen en dat we elkaar dan niet meer zien jammer genoeg, en oh, wat is je haar leuk zo, echt veel beter. Ik wilde ook niet om zijn hvye/msn/nummer vragen waar zijn collega's bij staan want die mensen zie ik de komende 3 weken wel elke dag. Bovendien is er nog steeds een turk die 100x leuker is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
oh, dat valt dus nog best mee, ik dacht aan weken, ofzo
Haha. Nee ik had gewoon dates met een hele lieve en verlegen jongen. Ik zou 100 keer op zijn kamer kunnen komen en nog zou hij niks proberen, ik net zo min omdat we niet durfden.quote:
Mwa naar een bios zou best kunnen hoor. Als ik iets niet wil schreeuw ik heel de bios bij elkaar. Lijkt me geen probleem. Trouwens, heb wel een redelijk inschattingsvermogen wat het vertrouwen van iemand betreft. Eerst maar vrienden worden misschien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou ja niet iedereen is zo
maar ik spreek gewoon niet meer met jongens 1 op 1 af
- in hun kamer
- in de bios
- zo iets
als ik er niks voor voel.. gewoon eh.. preventie
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha. Nee ik had gewoon dates met een hele lieve en verlegen jongen. Ik zou 100 keer op zijn kamer kunnen komen en nog zou hij niks proberen, ik net zo min omdat we niet durfden.
Later wel wat gekregen maar zo iemand als hij zal ik niet snel meer treffen.![]()
Bij mij was het ook in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik wat durfde, gelukkig maar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha. Nee ik had gewoon dates met een hele lieve en verlegen jongen. Ik zou 100 keer op zijn kamer kunnen komen en nog zou hij niks proberen, ik net zo min omdat we niet durfden.
Later wel wat gekregen maar zo iemand als hij zal ik niet snel meer treffen.![]()
Ik ben er sinds een zeker feestje 2 maanden geleden pas achter dat ik er wel wat mee hebquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vast vooroordelen maar ik heb niks met Turken e.d.
aaaah weeg jij 54 kgquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Bij mij was het ook in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik wat durfde, gelukkig maar.
Ik denk dat ik door die relatie nu wel zekerder ben van mezelf qua liefde/relaties, dus dat heb ik dan wel mooi meegenomen.
Hehe, ik kan wel wat hebben hoor, trust me.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
aaaah weeg jij 54 kg![]()
Dan moet ik niet op je gaan zitten
sorry ik las je fotoboek
vertel me je dieetquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hehe, ik kan wel wat hebben hoor, trust me.
Mijn ervaring is dat het bijna onmogelijk is om uit de "friend-zone" te komen, is dat bij jou anders?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa naar een bios zou best kunnen hoor. Als ik iets niet wil schreeuw ik heel de bios bij elkaar. Lijkt me geen probleem. Trouwens, heb wel een redelijk inschattingsvermogen wat het vertrouwen van iemand betreft. Eerst maar vrienden worden misschien.![]()
nee maar als je gewoon vrienden bentquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef SuperMocio het volgende:
Bios is echt een onwijs suffe date.Bij eerste dates stel ik altijd voor iets te gaan drinken op neutraal terrein. Meteen mensen bij je thuis uitnodigen hint idd wel een beetje naar sex.
Dat klinkt zo verschrikkelijk bekendquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon normaal eten, ik weet niet, iets met genen ofzo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
vertel me je dieet!
-o nu moet ik eigenlijk iets over singles zeggen om ontopic te blijven-
Nee hoor, dat is heel makkelijk. Maar veel mannen zijn te benauwd de "vriendschap" kwijt te raken. Expres tussen haakjes omdat de man duidelijk niet van plan was het bij vrienden te laten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het bijna onmogelijk is om uit de "friend-zone" te komen, is dat bij jou anders?
Hoe dan? De zin "ik zie je meer als een grote broer" kan ik echt niet nog een keer aanhorenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is heel makkelijk. Maar veel mannen zijn te benauwd de "vriendschap" kwijt te raken. Expres tussen haakjes omdat de man duidelijk niet van plan was het bij vrienden te laten.
Als je dat hoort kan je het vergeten. Dan kun je accepteren dat je "een vriend" bent of haar laten gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoe dan? De zin "ik zie je meer als een grote broer" kan ik echt niet nog een keer aanhoren![]()
Dankzij m'n smerige verhalen kom ik ook vrij snel in de 'met CL kun je altijd wel lachen'-zonequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
Uit de friend-zone komen is onmogelijk, je kan er ook al enorm snel in komen, één 'verkeerde' avond en je kan niet meer terug. Ben ik na lang geanalyseer achter gekomen.
In een relatie moet je toch wel een beetje vrienden zijn? En elkaar mogen enzo? Ik leerde mijn ex kennen via een vriendin en eerste weken msn en mail. Toen date in bios, toen elkaar tijd niet gezien vanwege drukte, toen na beide stageperiodes van ons regelmatig afgesproken. Toen stelletje. En nu gaan we weer terug naar het begin.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het bijna onmogelijk is om uit de "friend-zone" te komen, is dat bij jou anders?
Dat wou ik zeggen ja...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gewoon niet van die smerige verhalen vertellen en zeggen dat je niet poept.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dankzij m'n smerige verhalen kom ik ook vrij snel in de 'met CL kun je altijd wel lachen'-zone. Misschien moet ik wat meer meisjesachtiger worden en praten over... tsja...
Pcies. Suffe is dat ik de laatste tijd een beetje moe ben van 'snelle' kroegflirts (wat meestal niet echt uitloopt op iets concreets, vandaar mijn aanwezigheid in dit topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt zo verschrikkelijk bekend.
Minder vloeken helpt misschien ook wel. Ik praat als een zure ouwe ventquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niet van die smerige verhalen vertellen en zeggen dat je niet poept.![]()
Je lijkt zoveel op mij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Minder vloeken helpt misschien ook wel. Ik praat als een zure ouwe vent.
Kan natuurlijk wel. Soms kom je er later achter dat je verliefd bent. Mijn broertje is al ruim anderhalf jaar bevriend met een meisje. Ze heeft een tijdje een relatie gehad en hij is een tijd gek geweest op een vriendin wat naar Australie was verhuisd. Nu zijn die beide liefdes over en nu hebben zij wat. Ze zijn zo leuk samen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
Uit de friend-zone komen is onmogelijk, je kan er ook al enorm snel in komen, één 'verkeerde' avond en je kan niet meer terug. Ben ik na lang geanalyseer achter gekomen.
Geen relatie is dezelfde, maar ik denk zelf dat je inderdaad wel goede vrienden moet worden. Niet per se eerst, maar wel gaandeweg de relatie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
In een relatie moet je toch wel een beetje vrienden zijn? En elkaar mogen enzo?
Ik vloek alleen met mn broertje en dan praat en doe ik ook alleen lompquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Minder vloeken helpt misschien ook wel. Ik praat als een zure ouwe vent.
Je hebt de "male friend-zone" uitgevonden!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dankzij m'n smerige verhalen kom ik ook vrij snel in de 'met CL kun je altijd wel lachen'-zone. Misschien moet ik wat meer meisjesachtiger worden en praten over... tsja...
Een beetje vrienden wel natuurlijk, maar enige duidelijkheid is wel gewenst neem ik aan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
In een relatie moet je toch wel een beetje vrienden zijn? En elkaar mogen enzo? Ik leerde mijn ex kennen via een vriendin en eerste weken msn en mail. Toen date in bios, toen elkaar tijd niet gezien vanwege drukte, toen na beide stageperiodes van ons regelmatig afgesproken. Toen stelletje. En nu gaan we weer terug naar het begin.![]()
Inderdaad, ik moet dan nog wel weer beginnen, maar hoewel het daten best leuk is zie ik er toch tegen op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Shinadul het volgende:
Ik ben het hele dating-verhaal ook meer dan zat, maar goed. Ik heb ook geen zin om alleen te blijven dus vrees dat ik er voorlopig nog wel even aan vast zit tot ik de juiste tegenkom
ik zeg redelijk vaak kut en jezus. stopwoordjes enzo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vloek alleen met mn broertje en dan praat en doe ik ook alleen lomp
automatisme
iig.. mensen denken sneller dat je asociaal tuig bent of zo
als je steeds roept
ooh jij bent echt kenkerdom
dus dat doe ik maar niet meer ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |