abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49165859
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Linkje naar deel 11

Laatste post vorige deel:
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.

[ Bericht 35% gewijzigd door SuperMocio op 08-05-2007 23:19:03 ]
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_49165884
sproetjes
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:12:14 #3
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49165899
Toepasselijke muziek op de achtergrond: Above & Beyond - Alone tonight.

Het went wel
pi_49165910
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
zouden mn piercings het probleem zijn dan?
Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooi maar ik ben geen Mari natuurlijk
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens
Geen make-up Gewoon douchen, scheren, tanden poetsen, haren in model (voorzover mogelijk), nagels knippen, kleren strijken, schoenen poetsen en natuurlijk een goeie eau de toilette. Niet van die Kruidvat-rommel die het eerste uur te hard stinkt en de rest van de avond afwezig is. De opgerolde sok of rolletje King heb ik niet nodig.
pi_49165960
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooi maar ik ben geen Mari natuurlijk
[..]

Geen make-up Gewoon douchen, scheren, tanden poetsen, haren in model (voorzover mogelijk), nagels knippen, kleren strijken, schoenen poetsen en natuurlijk een goeie eau de toilette. Niet van die Kruidvat-rommel die het eerste uur te hard stinkt en de rest van de avond afwezig is. De opgerolde sok of rolletje King heb ik niet nodig.
Mja meestal val ik ook op types die piercings/tatoeages kunnen waarderen
pi_49166003
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.
Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..

Gewoon zorgen dat je fris en fruitig de deur uitgaat.. ff douchen, scheren, tanden poetsen.. Ook ff gezicht insmeren met een bodylotion dat het er goed verzorgd uitziet.. Leuke outfit erbij.. natuurlijk ook gepoetste schoenen

Ten slotte en lekker geurtje op (Jaipur Homme - Boucheron) en off I go

Soms neem ik ook een cadeautje mee
pi_49166023
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Moed indrinken.
Dan heb je altijd een leuke date!! Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:15:26 #8
141482 Q.
JurassiQ
pi_49166043
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Dat maakt weinig verschil met niet zuipen.
For great justice!
pi_49166141
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dan heb je altijd een leuke date!! Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Daar gaat het ook niet om.
Tap tap tap
pi_49166152
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat maakt weinig verschil met niet zuipen.
Dan 'denk' je tenminste nog aan een leuke avond ervan te maken voor jezelf als de ander.
pi_49166165
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..

Gewoon zorgen dat je fris en fruitig de deur uitgaat.. ff douchen, scheren, tanden poetsen.. Ook ff gezicht insmeren met een bodylotion dat het er goed verzorgd uitziet.. Leuke outfit erbij.. natuurlijk ook gepoetste schoenen

Ten slotte en lekker geurtje op (Jaipur Homme - Boucheron) en off I go

Soms neem ik ook een cadeautje mee
Platinum égoiste en Allure van Chanel zijn hier favoriet

Een cadeautje neem ik niet mee op de eerste date, tenzij ik het meisje al langer ken. Maar puur voor de kennismaking niet. Ik vind het ook leuker om persoonlijke cadeautjes te geven, iets waaruit blijkt dat je geluisterd hebt naar wat ze zegt.
pi_49166247
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:20:09 #13
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49166249
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens
Douchen, een goed half uur voor de kast twijfelen, ronddrentelen, om uiteindelijk maar het bovenste van iedere wasstapel (broek met gaten, shirt wat inmiddels drie grijstinten heeft meegemaakt) aan te schieten, en de hele weg vloekend te fietsen omdat ik alweer de trein ga missen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:21:54 #14
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49166313
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
Ik eigenlijk ook wel stoppels zijn leuk!
My boobs are ok ! :D
pi_49166319
waarom is dit deel 12?
erst waren ze al bij 50 of zo ??
pi_49166337
quote:
Als je met geforceerde vragen als 'dus.... wat zijn je hobbies?' met vijf minuten pijnlijke stilte tussen elke volgende vraag dan wordt het niet echt wat nee.. denk ik?
Maar als je dronken slechte grappen gaat maken en er in je eentje om lacht denk ik niet dat het veel beter is, mits de ander ook dronken.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:23:31 #17
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49166367
quote:
Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaal
pi_49166370
Douchen, nagels knippen en vooral strijken idd nog vergeten. Luchtjes (behalve deoderant) doe ik nooit aan eigenlijk, ik ruik liever naar niets.....
pi_49166481
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom is dit deel 12?
erst waren ze al bij 50 of zo ??
Dat is heul niet waar, vuige huichelaar.
pi_49166555
Ik was m'n haren en fohn het (normaal alleen ff kammen)
onder de douche doe ik mn benen en zo

ik smeer me in met body creme
& dagcreme

dan doe ik make up op

& gewoon leuke kleren + luchtje

make up:
goede basis >> concealer op wallen beetje creme foundation beetje poeder
= egale teint

dan licht poeder onder ogen, lichtbruine oogschaduw, blush

chanel mascar + wit lijntje onder in oog

mensen zien nooit echt verschil (behalve ogen) met en zonder make up dus blijkbaar doe ik het wel mooi
pi_49166627
ehw ik ga echt niet strijken hoor
pi_49166654
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaal
Als je je daarin goed voelt moet je dat doen. Ik zou me niet op m'n gemak voelen als ik een oude versleten spijkerbroek en een verwassen sweater aan zou doen naar een eerste date. Ik zou het ook niet bijzonder op prijs stellen als mijn date haar McDonalds-uniform nog aan zou hebben.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:31:32 #23
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49166713
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Q. het volgende:
Tijd om lekker alleen te gaan slapen.
Dat slapen maakt me geen reet uit, maar het in slaap vallen en vooral het wakker worden kan toch fijner.
[KNE]-Mod
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:32:05 #24
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49166729
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:21 schreef Fleurezeur het volgende:
stoppels zijn leuk!
*prik prik*
[KNE]-Mod
pi_49166755
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ehw ik ga echt niet strijken hoor
Niet goed? Als je als man een overhemd aan wilt dan zit er meestal niets anders op.....m'n onderbroek sla ik over idd.
pi_49166756
quote:

[..]

Bovendien doe ik het zelf ook niet, en dan voel ik me enorm opgelaten als die ander er netjes uitziet en allerlei verwachtingen heeft enzo.
pi_49166840
Dat is in 2005, nu zijn we in 2007. duhhhhhhhhhhhhhhh
pi_49166852
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:18 schreef DonJames het volgende:
Een cadeautje neem ik niet mee op de eerste date, tenzij ik het meisje al langer ken. Maar puur voor de kennismaking niet. Ik vind het ook leuker om persoonlijke cadeautjes te geven, iets waaruit blijkt dat je geluisterd hebt naar wat ze zegt.
Sterker nog, ik geef (tenzij het echt teveel gezeik oplevert) nooit cadeautjes om het geven, altijd omdat het cadeautje in mijn ogen past/hoort bij de ontvanger. Ja, dat zorgt ervoor dat vrienden nog wel eens een cadeautje krijgen drie maanden na hun verjaardag .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_49166871
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef OldJeller het volgende:
Dat is in 2005, nu zijn we in 2007. duhhhhhhhhhhhhhhh
Goede edit .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:35:33 #31
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49166874
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[Centraal] Single, deel 38 ??
Ja, maar toen is iedereen naar de SC geschopt .
Tap tap tap
pi_49166882
2007 sukkel
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:35:41 #33
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49166884
Nouja......bij mij ligt het aan de date. In ieder geval hars ik, in bad, en dan hangt het ervanaf. Is het iets chiquers doe ik altijd mijn simpele zwarte jurkje aan met oma's parelketting en steek ik m'n haar op, beetje mascara en gloss, en tah dah!

Voor iets gewoners gaan de haren los en een beetje borstelen, verder trek ik gewoon wat gemakkelijks en iets waarin mijn figuur een beetje uitkomt aan, en wederom, mascara en gloss
pi_49166899
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Litpho het volgende:

[..]

Sterker nog, ik geef (tenzij het echt teveel gezeik oplevert) nooit cadeautjes om het geven, altijd omdat het cadeautje in mijn ogen past/hoort bij de ontvanger. Ja, dat zorgt ervoor dat vrienden nog wel eens een cadeautje krijgen drie maanden na hun verjaardag .

Ok dat zou ik persoonlijk oprecht niet leuk vinden je heb toch al lang de tijd om ies te bedenken
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:36:18 #35
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_49166913
Ik vind tot nu toe de voorbereiding van Q nog best.
pi_49166920
haaaaaaaaaaa, you got nothing on me!!! 2QUICK4U!

pi_49166955
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Fleurezeur het volgende:
Nouja......bij mij ligt het aan de date. In ieder geval hars ik, in bad, en dan hangt het ervanaf. Is het iets chiquers doe ik altijd mijn simpele zwarte jurkje aan met oma's parelketting en steek ik m'n haar op, beetje mascara en gloss, en tah dah!

Voor iets gewoners gaan de haren los en een beetje borstelen, verder trek ik gewoon wat gemakkelijks en iets waarin mijn figuur een beetje uitkomt aan, en wederom, mascara en gloss
ik ben sowieso niet zo van het chique ik ga liever naar een voetbalwedstrijd en dan wat drinken en eten in een eetcafé dan een 4 sterrenrestaurant ofzo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:37:39 #38
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49166971
quote:

[..]

Mja. Juist een date is anders dan het dagelijks leven. Hangt er natuurlijk van af met wie en wat je plannen zijn, maar als je richting restaurant gaat, is er niks mis met even wat aandacht besteden aan je uiterlijk.

Juist dat maakt een date zoveel toffer dan gewoon met iemand ouwehoeren in een kroeg.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:37:57 #39
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49166983
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef broer het volgende:
Ik vind tot nu toe de voorbereiding van Q nog best.
Kan ik niet gewoon daten bij een concert, dan doe ik gewoon spijkerbroek en bandshirt aan en is het ok.
[KNE]-Mod
pi_49166996
high heels ^10cm
skinny jeans
t shirt dress
chandelier oorbellen
misschien een horloge

doe ik t liefst aan haha
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:38:59 #41
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167024
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ben sowieso niet zo van het chique ik ga liever naar een voetbalwedstrijd en dan wat drinken en eten in een eetcafé dan een 4 sterrenrestaurant ofzo
Ik zou het ook eerdre bijzonder, maar toch niet te exclusief doen inderdaad. wel uit eten naar een tof restaurant, wellicht, maar niet een heel chique iets. Dat komt wel als het wat wordt.
[KNE]-Mod
pi_49167038
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
je heb toch al lang de tijd om ies te bedenken
Ja, en dan settle ik voor wat op het laatste moment het beste lijkt, niet voor wat uiteindelijk naar mijn bescheiden maatstaven goed genoeg is. Ik prefereer verbazingwekkend genoeg mijn methode, die zorgt ervoor dat ik me zo'n beetje alle cadeau's van de laatste tien jaar nog tot in detail kan herinneren, iets wat me niet gelukt was als ze voor mij geen betekenis hadden gehad (en ik maak maar uit reacties op dat dat niet alleen voor mij zo was).
pi_49167068
Die high heels, die doen 't 'm.

Ik doe liefst iets gemakkelijks aan.. dan zit ik al gauw bij een driedelig pak en als we wat informeler worden.. ach wat, dan doe ik es gek en doe ik die stropdas/strikje af.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:40:09 #44
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49167069
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
high heels ^10cm
skinny jeans
t shirt dress
chandelier oorbellen
misschien een horloge

doe ik t liefst aan haha
Kun jij daarop lopen Vreselijk, en onderuitgaan op een date is zo ...schaamtelijk
pi_49167079
als iemnand lelijke kleren aan heeft dan eh denk ik ook van
je bent toch met mij op date waar zijn je mooie kleren
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:41:11 #46
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49167103
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mooie kleren zijn subjectief hé
pi_49167126
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik doe liefst iets gemakkelijks aan.. dan zit ik al gauw bij een driedelig pak en als we wat informeler worden.. ach wat, dan doe ik es gek en doe ik die stropdas/strikje af.
Nu is een goedzittend, goedgemaakt pak ook een van de comfortabelste dingen die een man kan dragen. Dat het er goed uitziet is eigenlijk maar bonus .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:42:20 #48
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167145
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Serieus zou ik me idd wel netjes aankleden en er leuk uit proberen te zien. maar ik zou niet echt helemaal "op net" gaan ofzo, wel iets netter dan normaal, maar niet gelijk alles er tegenaan. Je komt toch juist ook om elkaar een beetje te leren kennen.

Maar ik ben slecht in dates hoor.
[KNE]-Mod
pi_49167150
ja ik kan er op huppelen
maar aan de andere kant doe ik t liefst flatjes aan
want volgens mij vinden jongens 1.85 voor een meisje niet zooo aantrekkelijk
pi_49167183
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nu is een goedzittend, goedgemaakt pak ook een van de comfortabelste dingen die een man kan dragen. Dat het er goed uitziet is eigenlijk maar bonus .
Klopt, maar ik draag 5 dagen per week al een pak. Dan trek ik s'avonds liever wat anders aan. Strak in het pak naar een date vind ik ook fout, het is geen sollicitatiegesprek!
pi_49167199
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Sharped dressed man.
Maar je hebt toch ook altijd verwachtigen van je date.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:44:38 #52
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_49167231
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef ThE_ED het volgende:
Kan ik niet gewoon daten bij een concert, dan doe ik gewoon spijkerbroek en bandshirt aan en is het ok.
Nu date ik nooit, maar áls ik zou daten, zou ik afspreken bij een concert, inderdaad.

Niet mijn eigen idee, maar wel een góed idee.
pi_49167253
Dan waan ik me ook nog in één van de vele James Bond films en bestel ik een -shaken, not stirred- wodka-martini..
Waarna ik enorm ga kokhalzen omdat ik vergeten was dat ik het goor vind.
pi_49167269
Ik kan best een beetje afknappen op vrouwen als ze lelijke schoenen aan hebben....Plomp en groot is een nono;Dr Martens bijvoorbeeld. Dan moeten andere pluspunten de boel compenseren....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:45:43 #55
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49167278
Vraagje, stel, je gaat uit met een meisje/jongen, en zij/hij geeft aan dat ze/hij wel dan op de gekozen datum net klaar is met werken, en dus in werkkleding komt. Wat willen jullie -absoluut- niet zien?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:46:14 #56
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167290
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef broer het volgende:

[..]

Nu date ik nooit, maar áls ik zou daten, zou ik afspreken bij een concert, inderdaad.

Niet mijn eigen idee, maar wel een góed idee.
Nouja, als een meid meewil naar een metalconcert vinden we blijkbaar dat iig allebei al leuk.

(Nee, is geen vereiste voor de vrouw die ik zoek, maar iets gemeenschappelijks is altijd handig heh )
[KNE]-Mod
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:46:51 #57
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167304
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Vraagje, stel, je gaat uit met een meisje/jongen, en zij/hij geeft aan dat ze/hij wel dan op de gekozen datum net klaar is met werken, en dus in werkkleding komt. Wat willen jullie -absoluut- niet zien?
Dat ze hoer blijkt te zijn
[KNE]-Mod
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:46:55 #58
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49167308
quote:
zweet.
Tap tap tap
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:46:58 #59
163339 Obscurus
Erg obscure
pi_49167309
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
high heels ^10cm
skinny jeans
t shirt dress
chandelier oorbellen
misschien een horloge

doe ik t liefst aan haha
Hum, vlotte spijkerbroek met daarop een t shirt of blousje, gewoon een easy combo, nooit anders dan ik doe tijdens uitgaan.

En verzorging -> douche en me haar, waarbij me haar nog wel wat tijd kan innemen (lang krullend haar = veel klitten )

Sieraden doe ik eigelijk niet aan, horloge heb ik niet..... damn dats natuurlijk de reden waarom het steeds fout gaat
His legions, angel forms, who lay entranced. Thick as autumnal leaves that strow the brooks. Foto's@dART
pi_49167325
quote:
Laklaarzen, een korset en jarretels
Maar serieus, dat zou me niet eens zoveel uitmaken. Heb jij je overall nog aan omdat je net klaar bent met koeien melken, prima.
pi_49167327
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Sharped dressed man.
Maar je hebt toch ook altijd verwachtigen van je date.
Uiteraard. Een ander pak op z'n minst .
pi_49167331
Het eerder genoemde McDonalds kostuum staat dan wel op 1 denk ik. En die Bas van der Heijden/Dirk van der Broek pakjes zijn ook verschrikkelijk
pi_49167368
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef Litpho het volgende:

[..]

Uiteraard. Een ander pak op z'n minst .
Mantelpakjes.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:49:03 #64
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167381
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef DonJames het volgende:

[..]

Laklaarzen, een korset en jarretels
Maar serieus, dat zou me niet eens zoveel uitmaken. Heb jij je overall nog aan omdat je net klaar bent met koeien melken, prima.
Inderdaad, hoewel ik toch wel ga twijfelen als je voor vast achter de kassa bij de Appie blijkt te staan.
[KNE]-Mod
pi_49167448
Wat doe je als je na je date naar een cafétje gaat om wat na te drinken en je date (vrouw) tankt als een gek jou er gewoon uit! ?

Dat fysiologisch onmogelijk, maar ik houd gewoon van 'what if'.
pi_49167457
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

wat mij betreft wel hoor
pi_49167462

ik vind dit soort shus t mooist heb er daarom ook al heel veel van

maar.. ik ben dus 1.75 + 10cm = 1.85
en dan roepen dudes zo van WOW JIJ BENT ECHT VETTT GROOT
en ik wil natuurlijk niet negatief opvallen op een date
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:51:56 #68
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49167472
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Wat doe je als je na je date naar een cafétje gaat om wat na te drinken en je date (vrouw) tankt als een gek jou er gewoon uit! ?

Dan zeg je ,,doeg" . Zoiets is niet netjes voor een dame, heeft ze geen opvoeding gehad ?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:52:07 #69
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49167480
quote:
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken. Heb zelf de meest debiele baantjes gedaan, en anderen daarop afrekenen is zo laag.

Enige is dat een kaasboerblousje best om te wisselen is, en als iemand erop staat om de hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen, het wel wat zegt over hoe zij die date ziet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:52:18 #70
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167488
quote:

Ligt eraan hoe ze eronder blijft. Als ze haar grenzen niet blijkt te kennen... tsja.
Is het gewoon een tof wijf wat lekker mee kan drinken, ach, who cares.

Ik zou me wel afvragen of dit mijn idee van een leuke 1e date is...
[KNE]-Mod
pi_49167522
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]

Eén van mijn exen is 1.92 (op blote voeten), dus 1.85 op hakken valt nog best mee .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:53:21 #72
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49167527
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken. Heb zelf de meest debiele baantjes gedaan, en anderen daarop afrekenen is zo laag.

Enige is dat een kaasboerblousje best om te wisselen is, en als iemand erop staat om de hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen, het wel wat zegt over hoe zij die date ziet.
Daarin geef ik je gelijk
pi_49167539
quote:
Mits witte kousen + jarretels en een mooi rokje.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:53:51 #74
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167546
quote:
[afbeelding]

Als je mijn 1.70 niet erg vind dan, dan vind ik het ook ok, zegmaar.
[KNE]-Mod
pi_49167554
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:46 schreef Obscurus het volgende:

[..]

Hum, vlotte spijkerbroek met daarop een t shirt of blousje, gewoon een easy combo, nooit anders dan ik doe tijdens uitgaan.

En verzorging -> douche en me haar, waarbij me haar nog wel wat tijd kan innemen (lang krullend haar = veel klitten )

Sieraden doe ik eigelijk niet aan, horloge heb ik niet..... damn dats natuurlijk de reden waarom het steeds fout gaat
ja dat doe ik dus ook aan

ehh.. ik zou t niet erg vinden als ie uit zn werk in pak komt of zo.. en gewoon fris ruikt niet naar werkzweet ;D
pi_49167559
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef Nosh het volgende:
Als jij erop staat om een hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen ook .

ja, slowchat, sorry
pi_49167580
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe ze eronder blijft. Als ze haar grenzen niet blijkt te kennen... tsja.
Is het gewoon een tof wijf wat lekker mee kan drinken, ach, who cares.

Ik zou me wel afvragen of dit mijn idee van een leuke 1e date is...
Dat idee heb ik ook. Maar aan de andere kant ook wel wat fleur zeg, groeten en weggaan.
Maar met z'n tweeën volledig naar de klote gaan aan de bar heeft ook altijd wel wat. Nostalgie.
pi_49167642
ik drink niet echt tenzij de date in de disco is ( ? )
dan drink ik gewoon mee
mijn bier ad kunsten maken wel indruk
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:11:47 #79
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49168104
Ook maar even mijn 'voorbereidingen' posten.

Douchen, tanden poetsen, gel in haar, luchtje op (Aramis). Qua kleding scheelt het niet eens veel met wat ik overdag aan heb, want dan draag ik vaak ook gewoon overhemden (nu met korte mouw dus). Verder is het met schoenen en nagels etc een kwestie van controleren of het er allemaal netjes genoeg er uitziet. Zo ja, dan is schoenen poetsen etc ook niet nodig natuurlijk.

Als ik van mijn werk af zou komen dan zou het qua kleding nog wel meevallen voor mij date haha. Alhoewel die kleur blauw . Ik denk trouwens dat er altijd wel te regelen valt dat iemand niet direct uit het werk hoeft te komen. Bovendien kleden best veel mensen zich om op hun werk. Maar mocht ik de afspraak zo gemaakt hebben dat zij net van haar werk afkomt dan moet ik ook niet zeuren wat voor werkkleding ze aanheeft, had ik de date maar later moeten plannnen he . Verder maakt het mij niet zo heel veel uit wat voor werk ze vandaan komt. Het is de manier hoe ze er tegenaan kijkt wat ik belangrijk vind. Als zij achter de kassa zit en dit voor haar het einde is hebt ik toch wel mijn bedenkingen.
Ook bij de AH kun je doorgroeien lijkt mij toch. Een klein beetje ambitie moet zij toch minimaal hebben.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_49168127
quote:

Als ze alcoholiste blijkt is dat wel een beetje een afknapper, een gezellige drinkster heb ik geen moeite mee. Maar een adje doen en vervolgens een flinke boer laten op de eerste date is
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:07 schreef OldJeller het volgende:

[..]

klootzak.
Psst, CC is een dame. Sorry CC-tje, we zullen erop letten
pi_49168321
-knip.

Ik heb het idee dat er op vakantie altijd meer leuke mensen zijn dan anders

[ Bericht 57% gewijzigd door Nosh op 09-05-2007 01:01:31 ]
pi_49168463
Ik was trouwens vandaag bij een vriendin van me, haar vriendje is echt leuk. Ik denk dat ik, zodra ik weer serieus om me heen ga kijken, toch maar eens in de hockey-vijver ga vissen!
pi_49168477
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

En ik mag zomaar mee

Ik heb het idee dat er op vakantie altijd meer leuke mensen zijn dan anders
Op vakantie staat iedereen open voor nieuwe contacten en plezier, denk ik. Bovendien hoeven ze zich minder zorgen te maken voor een blauwtje, omdat niemand hen daar kent. Zoiets is het denk ik.

[ Bericht 30% gewijzigd door Nosh op 09-05-2007 01:02:59 ]
pi_49168515
wel handig
je kan kiezen uit mannen
+ 20% van de vrouwen ong
pi_49168522
Ik heb het idee dat er de laatste tijd sowieso veel leuke mensen rondlopen. De meditteraanse man van Shakies was weer aan het werk vanavond, maar volgens mij ziet hij mij niet echt zitten. Nou ja, jammer dan.
pi_49168562
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik was trouwens vandaag bij een vriendin van me, haar vriendje is echt leuk. Ik denk dat ik, zodra ik weer serieus om me heen ga kijken, toch maar eens in de hockey-vijver ga vissen!
Hockeymeisjes hebben nog altijd wel een streepje voor bij mij Een beetje kak mag, een beetje arrogant ook wel.

steel jij het vriendje, troost ik je vriendin wel
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:28:49 #87
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49168642
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hockeymeisjes hebben nog altijd wel een streepje voor bij mij Een beetje kak mag, een beetje arrogant ook wel.

Geld voor mij ook. Maar dan wel met de nadruk op een beetje, ik kom ze te vaak tegen waarbij het teveel is.
www.xi-online.nl
pi_49168743
Ben een beetje klaar met de hockeymeisjes. Vis tegenwoordig in de hip-geklede-vlotte-alternatievelingen-vijver. Daar lig ik ook wat beter in de markt merk ik
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:38:08 #89
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49168891
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook wel een beetje kak, dus mij maakt het sowieso geen flikker uit.
[KNE]-Mod
pi_49168905
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nee, echt! Ik wil op z'n minst een foto zien. Ten eerste kun jij je lekker verschuilen achter volledige anonimiteit waardoor je sowieso altijd voorsprong hebt op de rest, wij zijn veel kwetsbaarder. Ten tweede: weet ik veel. Het is fakking half 1 's nachts. De desperate singles hebben geen zin om alleen in bed te gaan liggen.

Gelukkig deel ik mijn bed met mijn katten vanavond
Neemt niet weg dat ik veel liever in bed zou liggen met mijn lief die mijn lief niet is, de prinses of zelfs oldjeller. Alleen slapen is niet leuk.
O dat vind ik zo ranzig Beesten in bed. Weer één voor de -lijst Ik moet er ook niet aan denken dat als je helemaal in elkaar op gaat er ineens een kat op je rug springt.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:39:43 #91
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49168940
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:38 schreef DonJames het volgende:

[..]

O dat vind ik zo ranzig Beesten in bed. Weer één voor de -lijst Ik moet er ook niet aan denken dat als je helemaal in elkaar op gaat er ineens een kat op je rug springt.
Dat is weer een afknapper voor mij, een man die niet van dieren kan houden. Wat maakt het in s'hemelsnaam uit als er een kat aan je voeteneind ligt te snorren ?
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:41:34 #92
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49168985
Opruimslotje dan maar.

edit: en open.
Off-topic slowchat verwijderd (en ja, daar zaten ook posts van mezelf tussen) evenals eigengeilerij.
Wat interesse in elkaar heeft, heeft elkaar nu wel gevonden, en anders kennen jullie de gebruikelijke alternatieven wel.

Zodra dating.fok weer herboren is (ooit, een keer) mogen jullie voor mijn part hele swingers-party's organiseren, maar dit is niet de plek ervoor.

[ Bericht 45% gewijzigd door Nosh op 09-05-2007 01:09:14 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49169630
hij is weer open
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:13:17 #94
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49169643
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat is weer een afknapper voor mij, een man die niet van dieren kan houden. Wat maakt het in s'hemelsnaam uit als er een kat aan je voeteneind ligt te snorren ?
Dat hoeft niet te beteken dat iemand niet van dieren houd. Ik heb zelf ook een hond, maar die mag dus never nooit niet op bed, en dat doet ze dan ook niet. Met katten is dat moeilijk om tegen te houden. Weet nog niet wat ik er van vind als een kat in mijn bed zou gaan liggen, maar denk niet dat ik het wat vind.

Maar andersom vind ik het wel erg belangrijk dat zij ook iig een beetje van dieren houd, anders is het toch wel vervelend met een hond. Die woont dan straks niet meer bij mij, maar toch.
www.xi-online.nl
pi_49169706
mijn katje slaapt nu in mn bed
maar dan doe ik gewoon 2-3x pw nieuw lakens
pi_49169710
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hij is weer open
Wil je de vreugde, als single*, delen?

*om ontopic te blijven.
pi_49169735
Ik verwacht dat als je een homo sapiens als bedpartner hebt, je die kat niet meer er laat slapen. Je hebt dan toch geen vervanging meer nodig. Zul je zien dat je die kat buiten laat slapen.
pi_49170192
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:18 schreef DonJames het volgende:

[..]

Platinum égoiste en Allure van Chanel zijn hier favoriet

Allure

Nee oke.. ik ging ook niet uit van een kennismakingsdate.. we zijn het eensch!
  woensdag 9 mei 2007 @ 07:42:41 #99
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49171506
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Nosh het volgende:
Mja. Juist een date is anders dan het dagelijks leven. Hangt er natuurlijk van af met wie en wat je plannen zijn, maar als je richting restaurant gaat, is er niks mis met even wat aandacht besteden aan je uiterlijk.

Juist dat maakt een date zoveel toffer dan gewoon met iemand ouwehoeren in een kroeg.
Misschien had ik het iets anders moeten zeggen, maar strak in pak hoeft niet, net als de camping smoking. Gewoon een tussenweg is prima. Ligt natuurlijk ook wel een beetje wat je gaat doen natuurlijk.

Ik ga er overigens wel vanuit dat iedereen er sowieso er goed verzorgd bijloopt. Beetje casual of trendy.
pi_49171580
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 07:42 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk wel aan wat je gaat doen natuurlijk.
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:51:15 #101
141482 Q.
JurassiQ
pi_49172353
Ik ben nog steeds single.
For great justice!
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:08:37 #102
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49172686
terugvindgebeuren
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:15:19 #103
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49172835
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:51 schreef Q. het volgende:
Kan nooit lang meer duren!
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:20:37 #104
141482 Q.
JurassiQ
pi_49172965
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:15 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Geen 100 jaar meer iig.
For great justice!
pi_49174806
Nog steeds single sinds gisteravond.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:30:41 #106
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49174903
Nou heb ik gisteravond dus alsnog 5 mensen een PM gestuurd als reactie op iets in het topic waar ik niet op kon reageren door dat slot.
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:42:30 #107
11102 knep
Mountainfreak
pi_49175275
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:30 schreef ThE_ED het volgende:
Nou heb ik gisteravond dus alsnog 5 mensen een PM gestuurd als reactie op iets in het topic waar ik niet op kon reageren door dat slot.
En nu heb je 5 dates?

Ach wat betreft die voorbereiding, meestal niets bijzonders.
Douchen, indien nodig scheren (scheer me niet iedere dag), normale casual kleren (niet sjiek) en een luchtje.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:43:18 #108
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49175296
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:42 schreef knep het volgende:

[..]

En nu heb je 5 dates?
Ik ben misschien een gewaardeerd user, maar zó gewaardeerd...
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:46:49 #109
11102 knep
Mountainfreak
pi_49175414
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:43 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik ben misschien een gewaardeerd user, maar zó gewaardeerd...
Het kon toch .
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:51:44 #110
11102 knep
Mountainfreak
pi_49175585
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, erg leuk/lief zo'n slapend dier op bed.
Mijn hond ligt soms ook wel eens te slapen aan het voeteneind .
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:57:11 #111
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49175757
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:20 schreef Q. het volgende:

[..]

Geen 100 jaar meer iig.
Mijn status is over 60 jaar ook wel veranderd denk ik .
Tap tap tap
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:01:47 #112
11102 knep
Mountainfreak
pi_49175890
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Status . Dat klinkt zo klinisch,doet me denken aan een belastingformulier ofzo .
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:04:21 #113
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49175999
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef knep het volgende:

[..]

Status . Dat klinkt zo klinisch,doet me denken aan een belastingformulier ofzo .
Of aan een ziekenhuis .
Tap tap tap
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:04:35 #114
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49176011
Laatst was ik volgens de salarisadministraie al getrouwd, dus het kan zomaar gebeuren!
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:26:10 #115
11102 knep
Mountainfreak
pi_49176803
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:04 schreef ThE_ED het volgende:
Laatst was ik volgens de salarisadministraie al getrouwd, dus het kan zomaar gebeuren!
Levert dat geen financieel voordeel op bij de belastingdienst? .
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:29:05 #116
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49176915
ja, keigemeen .
Tap tap tap
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:36:01 #117
141482 Q.
JurassiQ
pi_49177196
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

"Dood" is ook tof.
For great justice!
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:36:43 #118
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_49177217
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:51 schreef Q. het volgende:
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:37:42 #119
11102 knep
Mountainfreak
pi_49177257
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:36 schreef Q. het volgende:

[..]

"Dood" is ook tof.
Hey Q. niet zo gedeprimeerd ja, er is nog bier.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:38:34 #120
11102 knep
Mountainfreak
pi_49177291
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef CherryLips het volgende:
ja, keigemeen .
Weegt natuurlijk niet op tegen de voordelen van het single zijn .
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:39:30 #121
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_49177325
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:15 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik denk nog een jaar of vijftig/zestig.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:44:00 #122
141482 Q.
JurassiQ
pi_49177517
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:36 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik zou jou natuurlijk nimmer in de steek laten.
For great justice!
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:46:19 #123
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_49177634
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik zou jou natuurlijk nimmer in de steek laten.
My brother in crime.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:50:12 #124
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49177820
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik denk nog een jaar of vijftig/zestig.
Echt niet.

Q. is tof.
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:52:24 #125
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_49177914
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:50 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Echt niet.

Q. is tof.
Q. en ik zijn eeuwige singles.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:54:18 #126
94676 Garisson72
pi_49178005
he JU, 't was hier gisteren weer ff gezellig... waarom nu weer die doom & gloom...
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:00:47 #127
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49178254
Ik ben nog steeds gezellig hoor.
[KNE]-Mod
pi_49178806
Hoeveel mensen hebben wel eens een relatie gehad via hun opleiding eigenlijk?
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:20:03 #129
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49179013
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik niet, maar ik ben ook totaal niet representatief

Volgens mij gebeurd het toch wel regelmatig hoor, of anders via andere studie-contacten buiten direct de eigen opleiding.
[KNE]-Mod
pi_49179512
quote:
Eigenlijk meestal via daar
pi_49179594
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:17 schreef OldJeller het volgende:
Ik verwacht dat als je een homo sapiens als bedpartner hebt, je die kat niet meer er laat slapen. Je hebt dan toch geen vervanging meer nodig. Zul je zien dat je die kat buiten laat slapen.
Ja bij mij wel
dan gaat ie maar op de bank de kat
pi_49179742
Mijn kat gaat zelfs sissen en blazen als er een vrouw naast me in bed ligt. Een jaloers kreng is het
Smart went Crazy....
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:46:14 #133
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49179985
quote:
nooit, maar de enige "vrouwen" in mijn opleiding waren eigenlijk mannen van binnen.
pi_49180128
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:46 schreef Shinadul het volgende:

[..]

nooit, maar de enige "vrouwen" in mijn opleiding waren eigenlijk mannen van binnen.
Dat ben ik ook
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:51:55 #135
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49180203
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat ben ik ook
Aan je foto te zien niet hoor.
pi_49181200
quote:

[..]

Dat ben ik ook
oh? volgens mij valt dat best mee
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:14:06 #137
11102 knep
Mountainfreak
pi_49181220
quote:
Nope, alleen maar kerels in de klas
pi_49182442
quote:

[..]

Dat ben ik ook
Ben jij man van binnen? Dat vraagt om een nader onderzoek
zo'n open deur kan ik niet laten lopen

Maar nee, geen relaties via opleidingen. Bij deeltijd-studies is dat ook wat lastiger, de meeste vrouwen die daar zitten zijn allang voorzien (of behoren niet tot de doelgroep)
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:22:28 #139
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_49184201
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:14 schreef knep het volgende:

[..]

Nope, alleen maar kerels in de klas
Ik zit alleen maar met kerels in de klas.. en er zit niet veel soeps tussen.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:28:02 #140
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49184453
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het zal ook eens niet met die studie
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:28:34 #141
11102 knep
Mountainfreak
pi_49184473
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen met die studie in Twente .
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:32:18 #142
101353 mrbox
Miep miep
pi_49184665
Oe zit beetje op een slecht pad kwa daten....
Wil niet helmeaal meer zoals eerst het ging, last minute cancellations e.d.

Hoe hier een halt aan te roepen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_49184782
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog steeds single sinds gisteravond.
Kwam door Nosh die het topic dichtgooide, I had game going.
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:35:22 #144
94676 Garisson72
pi_49184809
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef mrbox het volgende:
Oe zit beetje op een slecht pad kwa daten....
Wil niet helmeaal meer zoals eerst het ging, last minute cancellations e.d.

Hoe hier een halt aan te roepen
neem een clausule op in je contract.
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:35:28 #145
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_49184815
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:28 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Het zal ook eens niet met die studie
Ja klopt. Het is eigenlijk gewoon wanhopig. Al moet ik zeggen op school loopt er zowiezo niet echt veel denderends rond.
Gelukkig in de stad wel
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:41:44 #146
163339 Obscurus
Erg obscure
pi_49185095
Aantal vrouwen op technische opleidingen zit niet mee
His legions, angel forms, who lay entranced. Thick as autumnal leaves that strow the brooks. Foto's@dART
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:44:28 #147
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_49185191
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Obscurus het volgende:
nee klopt, maar dat vind ik gelukkig niet erg
pi_49185197
quote:
Vrouwen en techniek.
pi_49185276
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:44 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Vrouwen en techniek.
pi_49185801
quote:
Hangt ook een beetje van de faculteit af. Bij ons loopt er bij Bouwkunde en IO een behoorlijk aantal aantrekkelijke vrouwen rond.
pi_49186224
Dat zijn dan ook de twee opleidingen waar je direct het meest over hoort als je in Delft gaat studeren.
Delft.
pi_49188025
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:41 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ben jij man van binnen? Dat vraagt om een nader onderzoek
zo'n open deur kan ik niet laten lopen

Maar nee, geen relaties via opleidingen. Bij deeltijd-studies is dat ook wat lastiger, de meeste vrouwen die daar zitten zijn allang voorzien (of behoren niet tot de doelgroep)
Ik ben qua gevoelsleven, ruimtelijk inzicht, karakter en noem maar op veel mannelijker dan vrouwelijk. Dat betekent niet dat ik me als een vent gedraag natuurlijk, maar ik kan kaartlezen, ik ben heel rationeel en doorgaans niet erg emotioneel. Ik heb wel een typisch vrouwentrekje en dat is wisselvalligheid. En ik hou van vrouwenkleding. Om vrouwen kan ik nooit lachen en ik heb ook nooit echt behoefte gehad aan een hartsvriendin. Ik kan veel beter met mannen door 1 deur over het algemeen. Maar ik ben nooit omgebouwd en ik kan liefde en seks niet scheiden.
pi_49188873
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik ben qua gevoelsleven, ruimtelijk inzicht, karakter en noem maar op veel mannelijker dan vrouwelijk. Dat betekent niet dat ik me als een vent gedraag natuurlijk, maar ik kan kaartlezen, ik ben heel rationeel en doorgaans niet erg emotioneel. Ik heb wel een typisch vrouwentrekje en dat is wisselvalligheid. En ik hou van vrouwenkleding. Om vrouwen kan ik nooit lachen en ik heb ook nooit echt behoefte gehad aan een hartsvriendin. Ik kan veel beter met mannen door 1 deur over het algemeen. Maar ik ben nooit omgebouwd en ik kan liefde en seks niet scheiden.
Apart.. je bent echt net een man
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:15:00 #154
172358 oddman
Introspecteur
pi_49191443
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
quote:
Hockeyvijver?
Ga je schamen. Tsss... jij bent veel beter af met een vent waar je een beetje je best voor moet doen, dan voel je je veel meer gewaardeerd.
En dat je als man denkt is volgens mij alleen maar een bonus.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:28:09 #155
101353 mrbox
Miep miep
pi_49191910
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:15 schreef oddman het volgende:
[..]
[..]
Hockeyvijver?
Ga je schamen. Tsss... jij bent veel beter af met een vent waar je een beetje je best voor moet doen, dan voel je je veel meer gewaardeerd.
En dat je als man denkt is volgens mij alleen maar een bonus.
DIe opvatting moet ik met hem delen... simpele mannen werkt voor jou niet, ja voor even
Je moet uitgedaagt worden, wil iets aparts.
Heb je al een "Nerd" gehad ? (Ja bedoel ik serieus)
Nee niet ik
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:32:27 #156
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49192059
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:28 schreef mrbox het volgende:

[..]

DIe opvatting moet ik met hem delen... simpele mannen werkt voor jou niet, ja voor even
Je moet uitgedaagt worden, wil iets aparts.
Heb je al een "Nerd" gehad ? (Ja bedoel ik serieus)
Nee niet ik
Weet je, nerds trekken mij persoonlijk niet zo voor een relatie. Ze zijn heus aardig enzo, maar ik kan gewoon niet begrijpen wat er zo leuk voor ze is aan het doodschieten van anderen in een computerspelletje( daarbij, ik ben persoonlijk al blij als het lukt iets uit te printen zo goed ben ik met computers). En dingen als Star Wars kunnen me ook niet echt interesseren .
pi_49192108
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:32 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Weet je, nerds trekken mij persoonlijk niet zo voor een relatie. Ze zijn heus aardig enzo, maar ik kan gewoon niet begrijpen wat er zo leuk voor ze is aan het doodschieten van anderen in een computerspelletje( daarbij, ik ben persoonlijk al blij als het lukt iets uit te printen zo goed ben ik met computers). En dingen als Star Wars kunnen me ook niet echt interesseren .
Je beeld van Nerd is wat stereotiep hier .
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:35:50 #158
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49192171
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:33 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik kan ze niet ,,verstaan" . In de klas luister ik ze stiekem wel eens af, en dan gaat het over dingen die ik niet begrijp zoals ,, gold , epics, stuns, duels en raids". Ik voel me dan een beetje een digibeet en ben een beetje bang om met ze te praten
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:36:38 #159
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49192194
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:33 schreef Litpho het volgende:

[..]

niet iedereen kent leuke nerds zoals ik
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:38:03 #160
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49192246
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:35 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik kan ze niet ,,verstaan" . In de klas luister ik ze stiekem wel eens af, en dan gaat het over dingen die ik niet begrijp zoals ,, gold , epics, stuns, duels en raids". Ik voel me dan een beetje een digibeet en ben een beetje bang om met ze te praten
-> Niet alle Nerds spelen van die suffe (computer) spelletjes
-> Voordeel is dat vaan dat ze ook veel weten van andere dingen van computers
-> Knap jij altijd af op mensne die iets van iets weten waar jij niets van weet?
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:44:07 #161
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49192483
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:38 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

-> Niet alle Nerds spelen van die suffe (computer) spelletjes
-> Knap jij altijd af op mensne die iets van iets weten waar jij niets van weet?
Het is niet zozeer dat ik er niets van weet, maar eerder dat ik kan opmaken dat het heel belangrijk voor ze is ( ze hebben het er echt vaak over! ), en dat het mij geen zier kan interesseren, ik ben er zelfs op tegen nadat ik in de krant las dat het levens ten gronde brengt! Daardoor zou het niks gaan worden denk ik.
pi_49192528
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:38 schreef ThE_ED het volgende:
Sterker nog, dat is min of meer de definitie van nerd. Op het obsessieve af tot in detail van alles weten over bepaalde onderwerpen. Ja, dat maakt de "stoere" jongens in de klas die je feilloos kunnen vertellen wat voor merk sokken Van Basten droeg toen hij zijn doelpunten maakte in '88 ook nerds .
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:47:55 #163
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49192601
quote:
Jazeker wel. Brommers kiek'n! .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:47:57 #164
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_49192602
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:45 schreef Litpho het volgende:
Ja, dat maakt de "stoere" jongens in de klas die je feilloos kunnen vertellen wat voor merk sokken Van Basten droeg toen hij zijn doelpunten maakte in '88 ook nerds .
Quick?
pi_49192614
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:44 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dat ik er niets van weet, maar eerder dat ik kan opmaken dat het heel belangrijk voor ze is ( ze hebben het er echt vaak over! ), en dat het mij geen zier kan interesseren
Nou ja, je kan niet verwachten dat als jij subtiel afluistert de onderwerpen automatisch aangepast worden aan iets wat een gedeelde interesse is. Het is helemaal niet onmogelijk dat elk van die jongens voor zich prima met jou kan praten over allerhande onderwerpen die jullie beide interessant vinden, maar onderling dat spelletje leuker vinden om te bespreken.
quote:
ik ben er zelfs op tegen nadat ik in de krant las dat het levens ten gronde brengt!
Dat geldt uiteraard voor elke hobby die mensen als obsessie benaderen. Ben je ook tegen voetbal in het algemeen omdat sommige mensen hooligans zijn?
pi_49192626
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:47 schreef broer het volgende:

[..]

Quick?
Correct .
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:50:57 #167
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49192709
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:44 schreef Fleurezeur het volgende:

ik ben er zelfs op tegen nadat ik in de krant las dat het levens ten gronde brengt! Daardoor zou het niks gaan worden denk ik.

Ach jij zit weer in een singlestopic te posten op een internetforum, over nerds gesproken.
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:51:59 #168
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49192748
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nou ja, je kan niet verwachten dat als jij subtiel afluistert de onderwerpen automatisch aangepast worden aan iets wat een gedeelde interesse is. Het is helemaal niet onmogelijk dat elk van die jongens voor zich prima met jou kan praten over allerhande onderwerpen die jullie beide interessant vinden, maar onderling dat spelletje leuker vinden om te bespreken.
[..]

Dat geldt uiteraard voor elke hobby die mensen als obsessie benaderen. Ben je ook tegen voetbal in het algemeen omdat sommige mensen hooligans zijn?
Maar als ze het graag over hun spelletje hebben, liever dan een ander onderwerp, betekent dat het voor hunzelf heel belangrijk en leuk is. Dat hoor je toch niet aan te passen als je met een meisje praat dan? Ik ga op een date toch ook niet vertellen hoeveel ik wel niet van ( bijvoorbeeld) auto's en de kamasutra beurs houd, alleen maar om hem een plezier te doen?

En ik las in de krant dat computergames erg verslavend zijn, en dat verslaafden dezelfde kenmerken hebben als een heroïneverslaafde, en dat er zelfs een afkick kliniek voor is, dat gaat voor mij te ver, dat is geen hobby meer.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:55:56 #169
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49192871
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

En ik las in de krant dat computergames erg verslavend zijn, en dat verslaafden dezelfde kenmerken hebben als een heroïneverslaafde, en dat er zelfs een afkick kliniek voor is, dat gaat voor mij te ver, dat is geen hobby meer.
En alle gebruikers zijn verslaafden!
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:58:25 #170
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49192945
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:55 schreef webspider het volgende:

[..]

En alle gebruikers zijn verslaafden!
Ik zou niet precies weten hoe het gaat met die games, want ik speel ze natuurlijk zelf niet, maar ik denk dat die ontwerpers hun best doen ze zo verslavend als het maar kan te maken, zodat veel mensen ze kopen? Maar verlicht me maar eens, hoe verslavend zijn ze? Zoiets als een sigaret ?
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:59:49 #171
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49192997
quote:

[..]

Maar als ze het graag over hun spelletje hebben, liever dan een ander onderwerp, betekent dat het voor hunzelf heel belangrijk en leuk is. Dat hoor je toch niet aan te passen als je met een meisje praat dan?
Het zal het leeftijdsverschil wel zijn, maar je bent wel een beetje naief/single minded lijkt het.
Met iedereen praat je toch over verschillende dingen? Met mijn nerdvriendjes over computers, met anderen over geschiedenis, met weer anderen over bier en met weer anderen over weetikveel.
[KNE]-Mod
pi_49193004
quote:

[..]

Maar als ze het graag over hun spelletje hebben, liever dan een ander onderwerp, betekent dat het voor hunzelf heel belangrijk en leuk is. Dat hoor je toch niet aan te passen als je met een meisje praat dan? Ik ga op een date toch ook niet vertellen hoeveel ik wel niet van ( bijvoorbeeld) auto's en de kamasutra beurs houd, alleen maar om hem een plezier te doen?
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat jullie vast wel iets gemeen hebben zonder dat jullie je aan hoeven te passen. Ik ken tenminste weinig mensen die slechts over één enkel gespreksonderwerp kunnen praten.
quote:
Er zijn meerdere afkickklinieken voor alcoholici (wat ook een uiterst verslavende drug is). Zorg ervoor dat je nooit en dan ook nooit praat met iemand die wel eens een biertje heeft genuttigd, want die zijn per definitie onbetrouwbaar.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:03:39 #173
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49193143
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Het zal het leeftijdsverschil wel zijn, maar je bent wel een beetje naief/single minded lijkt het.
Met iedereen praat je toch over verschillende dingen? Met mijn nerdvriendjes over computers, met anderen over geschiedenis, met weer anderen over bier en met weer anderen over weetikveel.
Ja maar het is toch echt wel belangrijk voor mij dat je met je partner over je passie kan praten, natuurlijk hebben mensen verschillende interesses, maar volgens mij maar één passie, en daar wil ik wel graag over kunnen praten
pi_49193154
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:58 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik zou niet precies weten hoe het gaat met die games, want ik speel ze natuurlijk zelf niet, maar ik denk dat die ontwerpers hun best doen ze zo verslavend als het maar kan te maken, zodat veel mensen ze kopen?
Tuurlijk.
quote:
Maar verlicht me maar eens, hoe verslavend zijn ze? Zoiets als een sigaret ?
Nou ja, tenzij er bij die spellen een hulpstuk zit wat adrenaline je bloedbaan inschiet blijven ze natuurlijk slechts psychologisch verslavend. Dat kan ook best erge vormen aannemen, maar over het algemeen is dat toch slecht te vergelijken met iets als een sigaret of alcohol (wat onder andere chemische oorzaken heeft). Een gokverslaving zou een betere vergelijking zijn en daar komen deze spellen nog best positief uit naar voren. De echte verslaafden gokken hooguit veel tijd weg, maar zijn over het algemeen (in tegenstelling tot in het casino) niet in de gelegenheid om de hypotheek, de uitzet van de kinderen en de trouwring van grootmoeder te vergokken .
pi_49193168
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:03 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

maar volgens mij maar één passie, en daar wil ik wel graag over kunnen praten
Daar ben ik het niet mee eens, maar daar wil ik best een keer over praten .
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:06:17 #176
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49193228
quote:

[..]

Ja maar het is toch echt wel belangrijk voor mij dat je met je partner over je passie kan praten, natuurlijk hebben mensen verschillende interesses, maar volgens mij maar één passie, en daar wil ik wel graag over kunnen praten
Ik heb wel meer passie, maar misschien ben ik geen echte
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:07:54 #177
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49193293
Het gaat weer gigantisch off-topic.

Voel jullie vrij om de 'hoe verslavend zijn games'-discussie elders voort te zitten. Er is een compleet subforum voor, vol met pixel-junkies die jullie vast wel willen bekeren.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:08:09 #178
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49193297
Maar is het dan niet zo dat bij bepaalde spelletjes je hersenen stofjes aanmaken als je wint ofzo? Nouja daar gaat het niet over in dit topic natuurlijk. Toch denk ik niet dat ik met ,,-nerds" zou kunnen opschieten, ik zou me dom en ouderwets voelen
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:09:32 #179
101353 mrbox
Miep miep
pi_49193354
quote:
[..]
De een is de ander niet. Maar je bent wel heel stereo typ bezig hoor. Passie kunnen delen ja maar dat is gewoon kwestie van luisteren, meer niet.
Je moet alleen wel willen en er klaar voor zijn (bijde kanten)
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:16:12 #180
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49193581
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef Fleurezeur het volgende:
Maar is het dan niet zo dat bij bepaalde spelletjes je hersenen stofjes aanmaken als je wint ofzo?
ja, dat is toch met vanalles in het leven?! (Bordspellen, creatief bezig zijn ...)

Ontopic is het natuurlijk inderdaad mooi als je een gedeelde passie hebt, al zou ik me daar niet teveel op focussen, maar ik zou zeker geen mensen gaan beoordelen op iets wat je over een groep in de krant hebt gelezen en dat soort yadieyada.
[KNE]-Mod
pi_49193739
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:09 schreef mrbox het volgende:

[..]

De een is de ander niet. Maar je bent wel heel stereo typ bezig hoor. Passie kunnen delen ja maar dat is gewoon kwestie van luisteren, meer niet.
Je moet alleen wel willen en er klaar voor zijn (bijde kanten)
Ja, het is gewoon een beetje rekening houden met elkaar. Eén van mijn passies is bijvoorbeeld (oude) auto's en motoren. Kan ik echt uren over praten, maar ik weet dat het de meeste vrouwen niet interesseerd. Prima, mij zal je er (bijna) niet over horen. Zolang ik niet hoef aan te horen wat je op de kantklos-club hebt beleef, of wat er de laatste aflevering van the Bold & the Beuatiful gebeurd is. Geven en nemen, dus.
Een paar gezamelijke interesses is trouwens wel handig, anders raak je wel erg snel uitgepraat.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:38:11 #182
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49194336
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef Nosh het volgende:
Het gaat weer gigantisch off-topic.

Voel jullie vrij om de 'hoe verslavend zijn games'-discussie elders voort te zitten. Er is een compleet subforum voor, vol met pixel-junkies die jullie vast wel willen bekeren.
DIG kom ik uit principe niet, maar bedankt voor de pointer!
pi_49194549
goeie avond allemaal
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:53:59 #184
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49194872
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef Fleurezeur het volgende:
Maar is het dan niet zo dat bij bepaalde spelletjes je hersenen stofjes aanmaken als je wint ofzo? Nouja daar gaat het niet over in dit topic natuurlijk. Toch denk ik niet dat ik met ,,-nerds" zou kunnen opschieten, ik zou me dom en ouderwets voelen
Alles met mate. Ik kan van tijd-tot-tijd echt een enorme nerd zijn, bijna stereotiep. Aan de andere kant komt het eigenlijk vaker voor, dat ik heel die computerbende gewoon lekker achter me wil laten, en veel liever een gezellig avondje op de bank doorbreng, om te genieten van elkaar en te praten over zaken die er wel toe doen. Uiteindelijk zijn computers niets meer dan een apparaat, net als een auto.
pi_49195020
Geen nerd voor mij. Vaak Hollanders en bovendien: ik vond hockey-mannen vaak nerds.
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:09:57 #186
101353 mrbox
Miep miep
pi_49195376
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Geen nerd voor mij. Vaak Hollanders en bovendien: ik vond hockey-mannen vaak nerds.
Wat is er toch gebeurd dat jij zo anti "hollanders" bent per definitie
pi_49195440
quote:
Wat is er mis met Hollandse mannen
No. I'm not part of the show.
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:15:26 #188
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49195568
quote:
Geen nerd voor mij. Vaak Hollanders
3/4 zeg ik toch
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:17:19 #189
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49197937
Nou dat het ooit nog wat wordt met mijn ex is ook wel van de baan.
En dat vrienden blijven, nah, ik weet het nog zo net niet.

En we waren nog wel zo goed uit elkaar gegaan.
[KNE]-Mod
pi_49198004
Goeieavond
pi_49198090
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef ThE_ED het volgende:

stellige woorden opeens. Wat is er gebeurd? Of is dat te persoonlijk?
pi_49198157
quote:

[..]

Ik ben wel grappig. Dus
Heb ook wel meer jongens vrienden dan meisjes vrienden - met het nadeel dat ze toch wat van je willen uiteindelijk.. Maar ja zolang ze een vriendin hebben en ik geen interesse heb gaat 't vanzelf wel weg
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:23:11 #193
141482 Q.
JurassiQ
pi_49198210
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef ThE_ED het volgende:

Tja, vrienden blijven gebeurt uiteindelijk toch niet vaak, ivm misschien nog aanwezige gevoelens en daaruit voortkomende jaloezie of andere redenen die ook wel redelijk voor de hand liggen....
For great justice!
pi_49198248
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:32 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Star Wars
Star Trek
Simpsons
SP

ja ik ben een verkapte nerd

Maar............... je kan alleen dingen uitprinten HALLO JE ZIT TOCH OP FOK
hoe ongeloofwaardig
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:26:26 #195
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49198347
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:20 schreef winterapfel het volgende:

[..]

stellige woorden opeens. Wat is er gebeurd? Of is dat te persoonlijk?
Nah, laatmaar.
Ik wil gewoon niet weten hoe snel het wel of niet goed met d'r gaat. ik houd nog van d'r namelijk, en nu gata er ineens vanalles buiten me om.
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:27:24 #196
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49198394
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:23 schreef Q. het volgende:

[..]

Tja, vrienden blijven gebeurt uiteindelijk toch niet vaak, ivm misschien nog aanwezige gevoelens en daaruit voortkomende jaloezie of andere redenen die ook wel redelijk voor de hand liggen....
Ja, zoiets is het inderdaad.
ik weet het ook niet hoor.

Ene moment ben ik blij zonder d'r, maar gister miste ik 'r toch ineens weer.
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:30:38 #197
101353 mrbox
Miep miep
pi_49198550
Voor die vrouwen die meer mannen vrieden hebben:
Vinden jullie dat jullie goed kunnen luisteren ? en met luisteren bedoel ik als iemand ff z'n verhaal kwijt wil dat jullie niet direct goede raad gaan geven ?
(In het algemeen)

[ Bericht 5% gewijzigd door mrbox op 09-05-2007 20:41:48 ]
pi_49198610
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:27 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, zoiets is het inderdaad.
ik weet het ook niet hoor.

Ene moment ben ik blij zonder d'r, maar gister miste ik 'r toch ineens weer.
Klinkt herkenbaar.. t slijt, meer kan ik niet zeggen
pi_49198645
Ehh.. ik weet niet met wat voor dingen zou je over moeten praten?
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:33:09 #200
141482 Q.
JurassiQ
pi_49198656
Ik heb trouwens als man al een hele tijd voornamelijk vrouwelijke vrienden. Is dat goed of slecht?
For great justice!
pi_49198799
Wat je zelf leuk vind
Ik heb vooral jongens vrienden omdat ik niet zulke aardige meisjes ken En...
een een verjaardag met 20-30 vrouwen is hels en slecht voor je oren
pi_49198821
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:33 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens als man al een hele tijd voornamelijk vrouwelijke vrienden. Is dat goed of slecht?
En toch nog vrijgezel?
Ik heb er ook een aantal, maar gelukkig ook echte mannelijke vrienden, waarmee ik mannendingen kan gaan doen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:38:45 #203
141482 Q.
JurassiQ
pi_49198899
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

En toch nog vrijgezel?
Het zijn niet mijn types, is ook een voorwaarde voor een fatsoenlijke vriendschap denk ik
For great justice!
pi_49199039
quote:
Heb eens een date gehad met een jongen die nooooit wat aan zijn presentatie deed. Gewoon baardje paar maanden laten staan, scheren, weer paar maanden laten staan. Haar amper kammen etc.
Voor mij is hij toch maar extra gaan douchen en zijn haar wat in de gel gedaan. Vond dat wel enorm schattig eigenlijk.
pi_49199069
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Het zijn niet mijn types, is ook een voorwaarde voor een fatsoenlijke vriendschap denk ik
zodra het wel je types zijn, kun je het beter "jezelf verdiepen in de materie" noemen dan vriendschap, want dan volgt er uiteindelijk toch ergens spannning.
pi_49199159
Ik denk dat je de 1e dat helemaal opgedoft moet komen
en de 2e x met je brakke katerhoofd
als ie dan nog bij je blijft zit t wel goed
pi_49199193
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef mrbox het volgende:

[..]

Wat is er toch gebeurd dat jij zo anti "hollanders" bent per definitie
Hollanders geven te snel op. Mannen moeten mij veroveren.
pi_49199230
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Star Wars
Star Trek
Simpsons
SP

ja ik ben een verkapte nerd

Maar............... je kan alleen dingen uitprinten HALLO JE ZIT TOCH OP FOK
hoe ongeloofwaardig
Wij zijn voor elkaar gemaakt! Ik ben groot fan van Star Trek
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:45:39 #209
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49199238
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ooooooh ja ! Waar is toch de tijd dat mannen te paard gingen en een duel aangingen voor ons, daar zou ik geen bezwaar tegen hebben
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:46:21 #210
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49199272
Ohwell, life goes on, het rotte is gewoon dat ik nu zeker weet na deze relatie dat ik inderdaad een enorme behoefte aan intimiteit en liefde heb. Zowel geven als nemen, en dat ik ook weet dat ik gewoon erg moeilijk iemand tref/ contact maak voor een relatie. Dus het voelt ook gewoon kut dat ik weet dat ik (weer) lang kan gaan wachten.

Maarja, ik troost me maar met het idee dat ik morgen misschien wel een fantastisch iemand tref met wie het ineens geweldig klikt.
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:47:05 #211
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49199304
quote:

[..]

tot zover de emancipatie in Nederland
[KNE]-Mod
pi_49199393
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:30 schreef mrbox het volgende:
Voor die vrouwen die meer mannen vrieden hebben:
Vinden jullie dat jullie goed kunnen luisteren ? en met luisteren bedoel ik als iemand ff z'n verhaal kwijt wil dat jullie niet direct goede raad gaan geven ?
(In het algemeen)
Nee, bij de meeste mannen kan ik mijn verhaal niet echt kwijt. Op 1 na maar volgens mij heeft mijn ex nu een vriendin dus dat zal ook wel afgelopen zijn binnenkort.

Edit: blijkt slechts een grap op hyves te zijn.

Maar de meeste mannen zijn slechte luisteraars of ze willen het niet horen. De mannen in mijn omgeving zijn over het algemeen niet van de gevoelskwesties bespreken, tenzij het over werk gaat. Meer constaterend, maar over wat er nou echt in die koppies omgaat, dat blijft altijd gokken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:50:10 #213
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49199471
quote:

[..]

Dat komt omdat vrouwen niet aanmoedigen om het weer te proberen. Ik heb al lang geleden ontdekt dat de hollandse vrouw de hollandse man in een mietje heeft verandert en nu gaat zitten zeuren daarover.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:51:47 #214
101353 mrbox
Miep miep
pi_49199556
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, bij de meeste mannen kan ik mijn verhaal niet echt kwijt. Op 1 na maar volgens mij heeft mijn ex nu een vriendin dus dat zal ook wel afgelopen zijn binnenkort.
Bedankt voor je eerlijke antwoord
(herken dit ook bij iemand anders)
pi_49199649
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:47 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

tot zover de emancipatie in Nederland

Nee, door mannen wil ik echt veroverd worden. Mensen moeten echt laten zien dat ze mij de moeite waard vinden want ik heb al tevaak gesetteld voor less.
pi_49199711
quote:
Kun jij wel goed luisteren?
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:59:47 #217
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49200005
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nee, door mannen wil ik echt veroverd worden. Mensen moeten echt laten zien dat ze mij de moeite waard vinden want ik heb al tevaak gesetteld voor less.
Ik ben niet zo van het veroveren, helaas.
Maar ik heb niet het idee dat wij heel goed bij elkaar passen, dus daar hoeven we ons niet druk om te maken
[KNE]-Mod
pi_49200120
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Wij zijn voor elkaar gemaakt! Ik ben groot fan van Star Trek
Ik praat geen klingon hoor
Hmmm ik kan wel goed luisteren denk ik? maar ik praat eigenlijk niet de hele dag over mn gevoelens
ik schijn mysterieus te zijn omdat ik niet altijd zeg wat ik denk oid. iig ik merk er niks van maar sommige jongens vrienden hebben er last van

mja.. met vriendinnen bespreek ik ook meer! wel logisch ik ga niet met een dude uitgebreid een andere kerel bespreken of zeggen wat ik van die en die denk en hoe leuk meneer X wel is..
neh.. met jongens praat ik daar niet zo heel erg over (volgens mij boeit het ze ook niet..)
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:03:10 #219
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49200201
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik praat geen klingon hoor
Hmmm ik kan wel goed luisteren denk ik? maar ik praat eigenlijk niet de hele dag over mn gevoelens
ik schijn mysterieus te zijn omdat ik niet altijd zeg wat ik denk oid. iig ik merk er niks van maar sommige jongens vrienden hebben er last van
Ik vond het juist altijd kut als ik wist wat ze dacht, maar het dan niet wilde zeggen.
Maarja ik wil het toch ook van haar horen.
[KNE]-Mod
pi_49200204
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het veroveren, helaas.
Maar ik heb niet het idee dat wij heel goed bij elkaar passen, dus daar hoeven we ons niet druk om te maken
o vandaar je advies
maar maak je geen illusies hoor
hoe leuk je ook bent ik heb niet de behoeft om met iemand van internet af te spreken
pi_49200272
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik vond het juist altijd kut als ik wist wat ze dacht, maar het dan niet wilde zeggen.
Maarja ik wil het toch ook van haar horen.
ja nou.. als een vriend(je) vraagt
waar denk je aan
denk ik soms ook aan eh.. niks ?

ik vind t ook wel moeilijk om echt te zeggen wat ik vind als ik die gene daar mee kan kwetsen of dat hij t niet zo leuk kan vinden (bij vriendinnen niet.. maar bij jongens personen )
pi_49200280
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Kun jij wel goed luisteren?
Definieer luisteren. "luisteren en begrijpen wat je zegt" of "je je verhaal laten doen zonder ongeinteresseerd over te komen, zodat je het gevoel hebt dat er naar je geluisterd wordt". Die twee vaardigheden worden nog wel eens verward als vrouwen op zoek zijn naar een luisterende man .
pi_49200289
Ik heb een slechte dag vandaag. Ik wil een vriendje of vriendinnetje die lekker tegen me aankruipt, iemand die al het gezeik over mijn werk aanhoort en daar slimme tips over geeft en iemand met wie ik lekker kan seksen. Mijn mediterraanse vlam belde nog vanaf zijn vakantie-adres, kan maar niet over hem heen komen, hoewel ik toch 2 keer serieus geflirt heb vandaag.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:06:02 #224
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49200343
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

o vandaar je advies
hoe leuk je ook bent ik heb niet de behoeft om met iemand van internet af te spreken
Nah, was eigenlijk meer grappig bedoeld, als het is waarover ik je PMde
[KNE]-Mod
pi_49200362
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Hard to get spelen vind ik altijd zo loos; waarom zou ik energie steken in een vrouw die maar halflauw reageert? Ik vind het niet erg om initiatief te nemen (dat het spelletje nu eenmaal zo gespeeld wordt heb ik inmiddels wel geaccepteerd), maar alleen zolang daar enthousiast op gereageerd wordt. Als je mij niet leuk genoeg vindt dan ga ik door naar de volgende....
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:06:49 #226
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49200381
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb een slechte dag vandaag. Ik wil een vriendje of vriendinnetje die lekker tegen me aankruipt, iemand die al het gezeik over mijn werk aanhoort en daar slimme tips over geeft en iemand met wie ik lekker kan seksen.
Ik heb nu precies dat, maar dan wil ik alleen dat vriendinnetje.
Maar nee, het enige wat gebeurde was nog meer gezeik.

Nouja, heb ik dat maar gehad.
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:07:32 #227
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49200419
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Hard to get spelen vind ik altijd zo loos; waarom zou ik energie steken in een vrouw die maar halflauw reageert? Ik vind het niet erg om initiatief te nemen (dat het spelletje nu eenmaal zo gespeeld wordt heb ik inmiddels wel geaccepteerd), maar alleen zolang daar enthousiast op gereageerd wordt.
Hmm, ok, daar heb je inderdaad wel gelijk in.
[KNE]-Mod
pi_49200440
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb een slechte dag vandaag. Ik wil een vriendje of vriendinnetje die lekker tegen me aankruipt, iemand die al het gezeik over mijn werk aanhoort en daar slimme tips over geeft en iemand met wie ik lekker kan seksen. Mijn mediterraanse vlam belde nog vanaf zijn vakantie-adres, kan maar niet over hem heen komen, hoewel ik toch 2 keer serieus geflirt heb vandaag.
Ja volgens mij is een vriendje wel leuk Maar.. het past gewoon niet echt in mn leven
Ben vandaag zo niet mn doelgroep tegen gekomen
alleen <18 en >35.. ik woon verkeerd of moet vaker naar buiten

Maarrr hoe oud ben je dan staat vast wel in je profiel
pi_49200511
quote:

[..]

Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Hard to get spelen vind ik altijd zo loos; waarom zou ik energie steken in een vrouw die maar halflauw reageert? Ik vind het niet erg om initiatief te nemen (dat het spelletje nu eenmaal zo gespeeld wordt heb ik inmiddels wel geaccepteerd), maar alleen zolang daar enthousiast op gereageerd wordt. Als je mij niet leuk genoeg vindt dan ga ik door naar de volgende....
een beetje reactie van de vrouw kwestie maakt het wel zo leuk, ga je meteen ook beter je best van doen!
pi_49200536
quote:

[..]

Ja nou.. ik wil er eerst altijd wel achter komen of ik handig ben voor seks en daarna doei
en sja.. als ik dan halflauw reageer
of zeg.. sorry ik ken je net ik ga echt niet met je naar bed nu meteen
dan ben ik blij dat ik dat gezegd heb als ie daarna niet meer terug belt
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:11:27 #231
101353 mrbox
Miep miep
pi_49200639
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

o vandaar je advies
Maatschappelijk niet aanvaard ?
pi_49200676
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef mrbox het volgende:

[..]

Maatschappelijk niet aanvaard ?
nee 2x slechte ervaring
pi_49200681
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja nou.. ik wil er eerst altijd wel achter komen of ik handig ben voor seks en daarna doei
Er zit natuurlijk een groot gat tussen halflauw reageren en meteen met de beentjes wijd gaan. Ik doelde iig niet op sex zojuist
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:12:13 #234
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49200685
quote:

[..]

dat is toch wat anders dan hard to get spelen?
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:12:14 #235
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49200687
quote:

[..]

Ja, dat is dus precies het probleem. Hoffelijkheid is dus ver te zoeken en aanmoediging voor een second-date zit er dus niet in. Dus belt hij niet meer terug
pi_49200728
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

dat is toch wat anders dan hard to get spelen?
Hahhaa o leg uit ?
pi_49200763
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Ja, dat is dus precies het probleem. Hoffelijkheid is dus ver te zoeken en aanmoediging voor een second-date zit er dus niet in. Dus belt hij niet meer terug
ben je gay of had je het over mij?
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:15:26 #238
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49200842
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ben je gay of had je het over mij?
Ik ben niet gay en ja ik had het over jou. Er zit nog een wereld van grijstinten tussen meteen het bed in duiken en gewoon vrienden blijven. Als jij meteen zegt dat je geen sex wilt, neemt een man meteen aan dat je NOOIT bedoeld. en dus belt hij niet meer.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:16:16 #239
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49200883
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hahhaa o leg uit ?
Niet dat sex niet lekker is, maar als je echt iemand wilt omdat hij/zij leuk is neem ik ook aan dat "ik moet sex" niet het eerste is waar je aan denkt. Ik bedoel, als je op iemand valt dan is de "get" dat je samen dingen gata doen, samen bent, en pas later komt de sex pas. misschien komt die sex gelijk, maar als je verliefd bent maakt het je niet zo uit als je moet wachten.

maw: dat vind ik wel een goede selectiemethode ja. Maar niet "hard to get" spelen.
[KNE]-Mod
pi_49201060
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Ik ben niet gay en ja ik had het over jou. Er zit nog een wereld van grijstinten tussen meteen het bed in duiken en gewoon vrienden blijven. Als jij meteen zegt dat je geen sex wilt, neemt een man meteen aan dat je NOOIT bedoeld. en dus belt hij niet meer.
Als ik een leuke jongen ken en we spreken paar x af om filmpje te kijken Ga ik echt niet op film nr 4 met hem naar bed. Dus als ik dat dan zeg en we kijken vervolgens nooit meer een film
Nja ik zeg.. ik ken je NU nog niet goed genoeg
pi_49201168
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Niet dat sex niet lekker is, maar als je echt iemand wilt omdat hij/zij leuk is neem ik ook aan dat "ik moet sex" niet het eerste is waar je aan denkt. Ik bedoel, als je op iemand valt dan is de "get" dat je samen dingen gata doen, samen bent, en pas later komt de sex pas. misschien komt die sex gelijk, maar als je verliefd bent maakt het je niet zo uit als je moet wachten.

maw: dat vind ik wel een goede selectiemethode ja. Maar niet "hard to get" spelen.
O ik schijn er om bekend te staan "niet makkelijk te regelen te zijn" maar dat doe ik niet bewust of zo.. Ik vind dat sowieso ook stom.. Regelen klinkt echt sneu..
Ik ga pas met iemand afspreken als ik die gene echt leuk vind
en heel lief en aardig dat iemands broertje mij naar huis brengt maar als beloning ga ik echt niet met hem zoenen oid
pi_49201214
quote:
Mijn percentage vrouwelijke vrienden stijgt de laatste tijd. Zolang je niet heimelijk verliefd wordt is het volgens mij wel ok, zolang je nog steeds mannendingen kan blijven doen. Vrouwen hebben over het algemeen ook leuke vriendinnen die ze aan jou kunnen voorstellen.
pi_49201254
quote:

[..]

Dat begrijp je verkeerd.. Ik reageer altijd superenthousiast. Ik weet wel hoe ik het vuurtje brandend moet houden maar op het moment dat er gezoend moet worden, zeg ik rustig dat ik nog niet overtuigd ben maar dat het de goede kant op gaat.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:23:44 #244
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49201290
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

O ik schijn er om bekend te staan "niet makkelijk te regelen te zijn" maar dat doe ik niet bewust of zo.. Ik vind dat sowieso ook stom.. Regelen klinkt echt sneu..
Nou mooi toch

Ik ben niet zo dat het me niet tof lijkt iemand "te regelen" maar dara ben ik gewoon heel slecht in dusja dan ga ik maar voor de standvastiger relatie, hoopik.
[KNE]-Mod
pi_49201295
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat begrijp je verkeerd.. Ik reageer altijd superenthousiast. Ik weet wel hoe ik het vuurtje brandend moet houden maar op het moment dat er gezoend moet worden, zeg ik rustig dat ik nog niet overtuigd ben maar dat het de goede kant op gaat.
Letterlijk ?
pi_49201312
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja volgens mij is een vriendje wel leuk Maar.. het past gewoon niet echt in mn leven
Ben vandaag zo niet mn doelgroep tegen gekomen
alleen <18 en >35.. ik woon verkeerd of moet vaker naar buiten

Maarrr hoe oud ben je dan staat vast wel in je profiel
23
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:24:06 #247
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49201316
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Als ik een leuke jongen ken en we spreken paar x af om filmpje te kijken Ga ik echt niet op film nr 4 met hem naar bed. Dus als ik dat dan zeg en we kijken vervolgens nooit meer een film
Nja ik zeg.. ik ken je NU nog niet goed genoeg
Film kijken op een eerste date

Maar goed, daar ging het niet over. Je kan het ook anders aanpakken hoor. Gewoon bij je voordeur wat flirten en dan er een duidelijk eind aan brijen voor die avond. Ik kijk regelmatig bijvoorbeeld op relatieplanet.nl en de romantiek daar is om te huilen.

Mannen die dat niet snappen, zijn duidelijk niet gewend dat een vrouw met ze flirt. Maar goed, ik heb dan ook de ervaring met daten met niet-nederlandse vrouwen. Wat was dat spannender zeg!
pi_49201416
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Maar goed, daar ging het niet over. Je kan het ook anders aanpakken hoor. Gewoon bij je voordeur wat flirten en dan er een duidelijk eind aan brijen voor die avond. Ik kijk regelmatig bijvoorbeeld op relatieplanet.nl en de romantiek daar is om te huilen.

Mannen die dat niet snappen, zijn duidelijk niet gewend dat een vrouw met ze flirt. Maar goed, ik heb dan ook de ervaring met daten met niet-nederlandse vrouwen. Wat was dat spannender zeg!
Ik had een jongen ontmoet op een thuisfeestje en hij vroeg of ik een keer film kwam kijken of zo want hij woonde toch maar een paar straten verder op zn kamer ja nu heb ik dat soort subtiele hints wel sneller door
pi_49201513
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

en heel lief en aardig dat iemands broertje mij naar huis brengt maar als beloning ga ik echt niet met hem zoenen oid
Zoenen en sex zijn zaken die vanzelf moeten gaan. Op het moment dat jij je genoodzaakt voelt om aan de rem te moeten trekken dan voelt jouw date je gewoon niet goed aan. Tenzij jij natuurlijk verkeerde signalen uitzendt, maar als ik zo je reacties lees kom je redelijk gereserveerd over. Nogmaals: met enthousiast reageren bedoelde ik iig niet zoenen/sex hebben 'omdat dat in zo'n situatie nu eenmaal hoort' of als 'beloning'. Ik wil gewoon duidelijke taal van mijn dates horen.
pi_49201521
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik had een jongen ontmoet op een thuisfeestje en hij vroeg of ik een keer film kwam kijken of zo want hij woonde toch maar een paar straten verder [sub]op zn kamer ja[/sub] nu heb ik dat soort subtiele hints wel sneller door
En waar hint een jongen dan naar als je een filmpje op zijn kamer kijkt?
pi_49201601
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Zoenen en sex zijn zaken die vanzelf moeten gaan. Op het moment dat jij je genoodzaakt voelt om aan de rem te moeten trekken dan voelt jouw date je gewoon niet goed aan. Tenzij jij natuurlijk verkeerde signalen uitzendt, maar als ik zo je reacties lees kom je redelijk gereserveerd over. Nogmaals: met enthousiast reageren bedoelde ik iig niet zoenen/sex hebben 'omdat dat in zo'n situatie nu eenmaal hoort' of als 'beloning'. Ik wil gewoon duidelijk taal van mijn dates horen.
zoenen heb ik geen problemen mee hoor maar het schijnt zo te zijn dat uit het 1 meteen t andere volgt
pi_49201607
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Letterlijk ?
Wel eens gedaan.. mijn recenste 'verovering' die dus toch voor zijn ex gaat heb ik tot halverwege de nacht laten wachten, eerst maar eens een paar wijntjes. Hij bleef maar aandringen en zeggen dat hij me zo leuk vond en toen kreeg hij rond een uurtje of 3 dan eindelijk zijn zoen.
pi_49201659
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

En waar hint een jongen dan naar als je een filmpje op zijn kamer kijkt?
blijkbaar in seks
net als
bioscoop = zoenen

dus.. dan ga ik wel met een groepje naar de bios en iig niet met zn 2en
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:30:53 #254
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49201668
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Wel eens gedaan.. mijn recenste 'verovering' die dus toch voor zijn ex gaat heb ik tot halverwege de nacht laten wachten, eerst maar eens een paar wijntjes. Hij bleef maar aandringen en zeggen dat hij me zo leuk vond en toen kreeg hij rond een uurtje of 3 dan eindelijk zijn zoen.
oh, dat valt dus nog best mee, ik dacht aan weken, ofzo
[KNE]-Mod
pi_49201670
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Details daarover!
pi_49201722
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

blijkbaar in seks
net als
bioscoop = zoenen

dus.. dan ga ik wel met een groepje naar de bios en iig niet met zn 2en
Hm, dan heb ik blijkbaar een andere soort jongen leren kennen.
pi_49201800
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vertel!
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:33:24 #258
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49201802
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Details daarover!
Relatieplanet of die niet-nederlandse date ?
pi_49201807
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat klinkt echt als een beloning.

Als je het niet te maakt en een beetje blijft spelen kan ik dat best leuk vinden. Een beetje hard to get spelen (ik weet echt niet waarom je het anders zou noemen) vind ik altijd wel leuk. Dan blijft de uitdaging erin.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:33:43 #260
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49201815
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Relatieplanet of die niet-nederlandse date ?
Beide!
pi_49201849
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

nou ja niet iedereen is zo
maar ik spreek gewoon niet meer met jongens 1 op 1 af
- in hun kamer
- in de bios
- zo iets

als ik er niks voor voel.. gewoon eh.. preventie
pi_49201879
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Dat klinkt echt als een beloning.

Als je het niet te maakt en een beetje blijft spelen kan ik dat best leuk vinden. Een beetje hard to get spelen (ik weet echt niet waarom je het anders zou noemen) vind ik altijd wel leuk. Dan blijft de uitdaging erin.
dus heeft t toch met zoenen/seks te maken ?!
pi_49201926
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

dus heeft t toch met zoenen/seks te maken ?!
Kan hoeft niet
pi_49202010
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

oh, dat valt dus nog best mee, ik dacht aan weken, ofzo
Nee, dan bloedt het meestal dood. Nu ook, leuke marokkaan, vroeg mij een 1,5 week geleden mee uit, maar ik zei nee omdat ik iemand leuk vind en ik ga naar Brussel, maar wie weet over een tijdje wel. Maar nu ging ik hardlopen vanavond en hij heeft zijn haren afgeschoren. Dus mij interesse is nogal aangewakkerd. Een half uur met hem en die stomme collega's staan ouwehoeren maar mooi niet dat hij me nog een keer meevroeg. Nog verteld dat ik over 3 weken weer bij mijn ouders ga wonen en dat we elkaar dan niet meer zien jammer genoeg, en oh, wat is je haar leuk zo, echt veel beter. Ik wilde ook niet om zijn hvye/msn/nummer vragen waar zijn collega's bij staan want die mensen zie ik de komende 3 weken wel elke dag. Bovendien is er nog steeds een turk die 100x leuker is.
pi_49202025
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef DonJames het volgende:

[..]

Vertel!
Haha. Nee ik had gewoon dates met een hele lieve en verlegen jongen. Ik zou 100 keer op zijn kamer kunnen komen en nog zou hij niks proberen, ik net zo min omdat we niet durfden.
Later wel wat gekregen maar zo iemand als hij zal ik niet snel meer treffen.
pi_49202054
Vast vooroordelen maar ik heb niks met Turken e.d.
pi_49202105
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nou ja niet iedereen is zo
maar ik spreek gewoon niet meer met jongens 1 op 1 af
- in hun kamer
- in de bios
- zo iets

als ik er niks voor voel.. gewoon eh.. preventie
Mwa naar een bios zou best kunnen hoor. Als ik iets niet wil schreeuw ik heel de bios bij elkaar. Lijkt me geen probleem. Trouwens, heb wel een redelijk inschattingsvermogen wat het vertrouwen van iemand betreft. Eerst maar vrienden worden misschien.
pi_49202160
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha. Nee ik had gewoon dates met een hele lieve en verlegen jongen. Ik zou 100 keer op zijn kamer kunnen komen en nog zou hij niks proberen, ik net zo min omdat we niet durfden.

Ik had een keer een leuke dude ontmoet en elkaar paar x gezien e.d.
paar x mee uitgeweest naar t strand samen enz enz
heeeeel veel gebeld enz enz en ik ging bij hem logeren
omdat ie dus ver weg woonde
mocht ik in t bed slapen van zn ouders en hij in zn eigen bed
dus nou ja ik bij hem in bed en hij gewoon slapen
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:40:57 #269
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49202173
quote:

[..]

Bij mij was het ook in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik wat durfde, gelukkig maar.
Ik denk dat ik door die relatie nu wel zekerder ben van mezelf qua liefde/relaties, dus dat heb ik dan wel mooi meegenomen.
[KNE]-Mod
pi_49202203
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vast vooroordelen maar ik heb niks met Turken e.d.
Ik ben er sinds een zeker feestje 2 maanden geleden pas achter dat ik er wel wat mee heb

Maar ja, dat de eerste zoveel indruk zou maken, had ik ook niet verwacht.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:41:25 #271
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49202204
Relatieplanet: Alle profielen lijken op elkaar als je er een paar hebt gelezen. Het enige wat dan nog opvalt zijn dus de foto'tjes. (Of ik doe wat fout). Sommige zijn wel interessant om te lezen, maar het straalt geen romantiek uit, hooguit vermakelijke verhalen die vrouwen geschreven hebben om hun leven, karakter en wensen samen te vatten. (Misschien ben ik gewoon te ouderwets )

Kijk voor vergelijking maar eens op buitenlandse dating sites.

-----------------------------------------------------------------------------
Mijn niet-nederlandse date was een Russische , ik was op bezoek in Sint-petersburg.
Daar straalt de romantiek gewoon vanaf, zij heeft me wel geleerd hoe je een vrouw verleid en hoe een vrouw de interesse van een man kan vasthouden. Zo erg zelfs dat ik haar heb uitgenodigd in nederland. We hebben op die manier 2 weken veel lol gehad, maar zij is niet verliefd geworden helaas.

Voorbeeld: Deur openhouden , hand vasthouden, jas aangeven, stoel aanschuiven etc. etc. etc.
Als je het 1x vergeet krijg je meteen te horen hoe onbeschoft je wel niet was (met een knipoog, het moet tenslotte gezellig blijven). Ook al maak je foutjes, zij blijft hoffelijk en laat je zien wat je wel moet doen. Als je overigens wel te ver gaat, dan merk je dat ook meteen maar niet door het hardop uit te spreken (niet romantisch).
pi_49202255
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Bij mij was het ook in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik wat durfde, gelukkig maar.
Ik denk dat ik door die relatie nu wel zekerder ben van mezelf qua liefde/relaties, dus dat heb ik dan wel mooi meegenomen.
aaaah weeg jij 54 kg
Dan moet ik niet op je gaan zitten
sorry ik las je fotoboek
pi_49202302
Bios is echt een onwijs suffe date. Bij eerste dates stel ik altijd voor iets te gaan drinken op neutraal terrein. Meteen mensen bij je thuis uitnodigen hint idd wel een beetje naar sex.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:43:50 #274
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49202329
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

aaaah weeg jij 54 kg
Dan moet ik niet op je gaan zitten
sorry ik las je fotoboek
Hehe, ik kan wel wat hebben hoor, trust me.
[KNE]-Mod
pi_49202387
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Hehe, ik kan wel wat hebben hoor, trust me.
vertel me je dieet !

-o nu moet ik eigenlijk iets over singles zeggen om ontopic te blijven-
pi_49202409
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mwa naar een bios zou best kunnen hoor. Als ik iets niet wil schreeuw ik heel de bios bij elkaar. Lijkt me geen probleem. Trouwens, heb wel een redelijk inschattingsvermogen wat het vertrouwen van iemand betreft. Eerst maar vrienden worden misschien.
Mijn ervaring is dat het bijna onmogelijk is om uit de "friend-zone" te komen, is dat bij jou anders?
pi_49202469
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef SuperMocio het volgende:
Bios is echt een onwijs suffe date. Bij eerste dates stel ik altijd voor iets te gaan drinken op neutraal terrein. Meteen mensen bij je thuis uitnodigen hint idd wel een beetje naar sex.
nee maar als je gewoon vrienden bent
ik: pff verveel me
hij: kom we gaan naar de bios
ik: ja leuk
hij: *pakt handje onder de film e.d.* ik zo eh
hij: vind je me niet leuk dan !
ik: nee die gedachte was niet bij me opgekomen
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:46:31 #278
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49202470
quote:

[..]

Dat klinkt zo verschrikkelijk bekend .
Tap tap tap
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:46:38 #279
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49202479
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

vertel me je dieet !

-o nu moet ik eigenlijk iets over singles zeggen om ontopic te blijven-
Gewoon normaal eten, ik weet niet, iets met genen ofzo.

Aansluitend kan ik wel beamen dat ik een klein tenger mannetje ben en dat dat niet altijd gunstig is qua uitstraling. Maarja, wat kan ik er aan doen?

(Ok misschien neem ik lenzen om het echt nerderige weg te werken... )
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:46:55 #280
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49202493
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef DonJames het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het bijna onmogelijk is om uit de "friend-zone" te komen, is dat bij jou anders?
Nee hoor, dat is heel makkelijk. Maar veel mannen zijn te benauwd de "vriendschap" kwijt te raken. Expres tussen haakjes omdat de man duidelijk niet van plan was het bij vrienden te laten.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:47:05 #281
141482 Q.
JurassiQ
pi_49202499
Uit de friend-zone komen is onmogelijk, je kan er ook al enorm snel in komen, één 'verkeerde' avond en je kan niet meer terug. Ben ik na lang geanalyseer achter gekomen.
For great justice!
pi_49202571
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is heel makkelijk. Maar veel mannen zijn te benauwd de "vriendschap" kwijt te raken. Expres tussen haakjes omdat de man duidelijk niet van plan was het bij vrienden te laten.
Hoe dan? De zin "ik zie je meer als een grote broer" kan ik echt niet nog een keer aanhoren
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:50:24 #283
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49202667
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hoe dan? De zin "ik zie je meer als een grote broer" kan ik echt niet nog een keer aanhoren
Als je dat hoort kan je het vergeten. Dan kun je accepteren dat je "een vriend" bent of haar laten gaan.

Je kan ook alsnog uitspreken dat jij dat niet vind, dat je stiekem haar veel leuker vind. Dan kan ze of opnieuw nadenken over je relatie met haar of nogmaals bevestigen dat het niet zo is. en dan zie bovenstaande.

Tip om dat te vermijden: Veel en VEEL eerder uitspreken dat jij haar leuker vind als gewoon vrienden.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:50:25 #284
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49202668
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
Uit de friend-zone komen is onmogelijk, je kan er ook al enorm snel in komen, één 'verkeerde' avond en je kan niet meer terug. Ben ik na lang geanalyseer achter gekomen.
Dankzij m'n smerige verhalen kom ik ook vrij snel in de 'met CL kun je altijd wel lachen'-zone . Misschien moet ik wat meer meisjesachtiger worden en praten over... tsja...
Tap tap tap
pi_49202675
Ja maar dan moet je de "vriendschap" een beetje seksueel getint houden
anders denk ik
- o hij is gay
- o hij heeft geen interesse nu worden we vrienden
pi_49202683
quote:

[..]

In een relatie moet je toch wel een beetje vrienden zijn? En elkaar mogen enzo? Ik leerde mijn ex kennen via een vriendin en eerste weken msn en mail. Toen date in bios, toen elkaar tijd niet gezien vanwege drukte, toen na beide stageperiodes van ons regelmatig afgesproken. Toen stelletje. En nu gaan we weer terug naar het begin.
pi_49202699
quote:

[..]

Dat wou ik zeggen ja...
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:51:04 #288
141482 Q.
JurassiQ
pi_49202712
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dankzij m'n smerige verhalen kom ik ook vrij snel in de 'met CL kun je altijd wel lachen'-zone . Misschien moet ik wat meer meisjesachtiger worden en praten over... tsja...
Gewoon niet van die smerige verhalen vertellen en zeggen dat je niet poept.
For great justice!
pi_49202713
quote:

[..]

Pcies. Suffe is dat ik de laatste tijd een beetje moe ben van 'snelle' kroegflirts (wat meestal niet echt uitloopt op iets concreets, vandaar mijn aanwezigheid in dit topic ). Lijkt me wel weer eens leuk om weer eens echt verliefd te worden op iemand waarvan ik al weet wat ik aan haar heb zonder het hele solicitatie gebeuren dat op de achtergrond speelt bij dates 'regelen'.
pi_49202736
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat klinkt zo verschrikkelijk bekend .
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:52:02 #291
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49202771
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:51 schreef Q. het volgende:

[..]

Gewoon niet van die smerige verhalen vertellen en zeggen dat je niet poept.
Minder vloeken helpt misschien ook wel. Ik praat als een zure ouwe vent .
Tap tap tap
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:52:10 #292
141482 Q.
JurassiQ
pi_49202776
Ik ben nog steeds vrienden met iemand die ik meer dan heel erg leuk vind en eerlijk gezegd is dat nou niet echt een hele leuke vriendschap, ik stik van de jaloezie.
For great justice!
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:52:30 #293
141482 Q.
JurassiQ
pi_49202796
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je lijkt zoveel op mij.
For great justice!
pi_49202798
Ik heb een jongen iets van eh... 2 maanden geleden ontmoet
en hij wil nog wel afspreken maar ik heb pas weer tijd over een maand

haha twijfel
pi_49202836
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
Kan natuurlijk wel. Soms kom je er later achter dat je verliefd bent. Mijn broertje is al ruim anderhalf jaar bevriend met een meisje. Ze heeft een tijdje een relatie gehad en hij is een tijd gek geweest op een vriendin wat naar Australie was verhuisd. Nu zijn die beide liefdes over en nu hebben zij wat. Ze zijn zo leuk samen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:53:17 #296
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49202845
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

In een relatie moet je toch wel een beetje vrienden zijn? En elkaar mogen enzo?
Geen relatie is dezelfde, maar ik denk zelf dat je inderdaad wel goede vrienden moet worden. Niet per se eerst, maar wel gaandeweg de relatie.
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:53:17 #297
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49202846
Ik ben het hele dating-verhaal ook meer dan zat, maar goed. Ik heb ook geen zin om alleen te blijven dus vrees dat ik er voorlopig nog wel even aan vast zit tot ik de juiste tegenkom
pi_49202875
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vloek alleen met mn broertje en dan praat en doe ik ook alleen lomp
automatisme
iig.. mensen denken sneller dat je asociaal tuig bent of zo
als je steeds roept
ooh jij bent echt kenkerdom
dus dat doe ik maar niet meer ^^
pi_49202913
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je hebt de "male friend-zone" uitgevonden!
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

In een relatie moet je toch wel een beetje vrienden zijn? En elkaar mogen enzo? Ik leerde mijn ex kennen via een vriendin en eerste weken msn en mail. Toen date in bios, toen elkaar tijd niet gezien vanwege drukte, toen na beide stageperiodes van ons regelmatig afgesproken. Toen stelletje. En nu gaan we weer terug naar het begin.
Een beetje vrienden wel natuurlijk, maar enige duidelijkheid is wel gewenst neem ik aan?
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:55:26 #300
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49202986
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Shinadul het volgende:
Ik ben het hele dating-verhaal ook meer dan zat, maar goed. Ik heb ook geen zin om alleen te blijven dus vrees dat ik er voorlopig nog wel even aan vast zit tot ik de juiste tegenkom
Inderdaad, ik moet dan nog wel weer beginnen, maar hoewel het daten best leuk is zie ik er toch tegen op.
Uiteindelijk is wat ik wil toch een lieve vriendin waar ik veel voro kan doen, en zij voor mij, het lijkt soms zo'n omweg.

Maarja, met heel hard denken "Ik wil gewoon een tof en lief wijf" gebeurd er geen flikker ook natuurlijk.
[KNE]-Mod
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:55:31 #301
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49202994
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik vloek alleen met mn broertje en dan praat en doe ik ook alleen lomp
automatisme
iig.. mensen denken sneller dat je asociaal tuig bent of zo
als je steeds roept
ooh jij bent echt kenkerdom
dus dat doe ik maar niet meer ^^
ik zeg redelijk vaak kut en jezus. stopwoordjes enzo.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')