quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.
Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
zouden mn piercings het probleem zijn dan?
Geen make-upquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens![]()
Mja meestal val ik ook op types die piercings/tatoeages kunnen waarderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooimaar ik ben geen Mari natuurlijk
[..]
Geen make-upGewoon douchen, scheren, tanden poetsen, haren in model (voorzover mogelijk), nagels knippen, kleren strijken, schoenen poetsen en natuurlijk een goeie eau de toilette. Niet van die Kruidvat-rommel die het eerste uur te hard stinkt en de rest van de avond afwezig is.
De opgerolde sok of rolletje King heb ik niet nodig.
Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.
Dat maakt weinig verschil met niet zuipen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Daar gaat het ook niet om.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan heb je altijd een leuke date!! Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Platinum égoiste en Allure van Chanel zijn hier favorietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..
Gewoon zorgen dat je fris en fruitig de deur uitgaat.. ff douchen, scheren, tanden poetsen.. Ook ff gezicht insmeren met een bodylotion dat het er goed verzorgd uitziet.. Leuke outfit erbij.. natuurlijk ook gepoetste schoenen
Ten slotte en lekker geurtje op (Jaipur Homme - Boucheron) en off I go
Soms neem ik ook een cadeautje mee
Douchen, een goed half uur voor de kast twijfelen, ronddrentelen, om uiteindelijk maar het bovenste van iedere wasstapel (broek met gaten, shirt wat inmiddels drie grijstinten heeft meegemaakt) aan te schieten, en de hele weg vloekend te fietsen omdat ik alweer de trein ga missen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens![]()
Ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
Als je met geforceerde vragen als 'dus.... wat zijn je hobbies?' met vijf minuten pijnlijke stilte tussen elke volgende vraag dan wordt het niet echt wat nee.. denk ik?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is heul niet waar, vuige huichelaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom is dit deel 12?
erst waren ze al bij 50 of zo ??
Als je je daarin goed voelt moet je dat doen. Ik zou me niet op m'n gemak voelen als ik een oude versleten spijkerbroek en een verwassen sweater aan zou doen naar een eerste date. Ik zou het ook niet bijzonder op prijs stellen als mijn date haar McDonalds-uniform nog aan zou hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaal![]()
Dat slapen maakt me geen reet uit, maar het in slaap vallen en vooral het wakker worden kan toch fijner.quote:
Niet goed? Als je als man een overhemd aan wilt dan zit er meestal niets anders op.....m'n onderbroek sla ik over idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ehw ik ga echt niet strijken hoor
Bovendien doe ik het zelf ook niet, en dan voel ik me enorm opgelaten als die ander er netjes uitziet en allerlei verwachtingen heeft enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaal![]()
Sterker nog, ik geef (tenzij het echt teveel gezeik oplevert) nooit cadeautjes om het geven, altijd omdat het cadeautje in mijn ogen past/hoort bij de ontvanger. Ja, dat zorgt ervoor dat vrienden nog wel eens een cadeautje krijgen drie maanden na hun verjaardagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:18 schreef DonJames het volgende:
Een cadeautje neem ik niet mee op de eerste date, tenzij ik het meisje al langer ken. Maar puur voor de kennismaking niet. Ik vind het ook leuker om persoonlijke cadeautjes te geven, iets waaruit blijkt dat je geluisterd hebt naar wat ze zegt.
Goede editquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef OldJeller het volgende:
Dat is in 2005, nu zijn we in 2007. duhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geef (tenzij het echt teveel gezeik oplevert) nooit cadeautjes om het geven, altijd omdat het cadeautje in mijn ogen past/hoort bij de ontvanger. Ja, dat zorgt ervoor dat vrienden nog wel eens een cadeautje krijgen drie maanden na hun verjaardag.
ik ben sowieso niet zo van het chiquequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Fleurezeur het volgende:
Nouja......bij mij ligt het aan de date. In ieder geval hars ik, in bad, en dan hangt het ervanaf. Is het iets chiquers doe ik altijd mijn simpele zwarte jurkje aan met oma's parelketting en steek ik m'n haar op, beetje mascara en gloss, en tah dah!
Voor iets gewoners gaan de haren los en een beetje borstelen, verder trek ik gewoon wat gemakkelijks en iets waarin mijn figuur een beetje uitkomt aan, en wederom, mascara en gloss![]()
![]()
Mja. Juist een date is anders dan het dagelijks leven. Hangt er natuurlijk van af met wie en wat je plannen zijn, maar als je richting restaurant gaat, is er niks mis met even wat aandacht besteden aan je uiterlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon daten bij een concert, dan doe ik gewoon spijkerbroek en bandshirt aan en is het ok.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef broer het volgende:
Ik vind tot nu toe de voorbereiding van Q nog best.
Ik zou het ook eerdre bijzonder, maar toch niet te exclusief doen inderdaad. wel uit eten naar een tof restaurant, wellicht, maar niet een heel chique iets. Dat komt wel als het wat wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben sowieso niet zo van het chiqueik ga liever naar een voetbalwedstrijd en dan wat drinken en eten in een eetcafé dan een 4 sterrenrestaurant ofzo
Ja, en dan settle ik voor wat op het laatste moment het beste lijkt, niet voor wat uiteindelijk naar mijn bescheiden maatstaven goed genoeg is. Ik prefereer verbazingwekkend genoeg mijn methode, die zorgt ervoor dat ik me zo'n beetje alle cadeau's van de laatste tien jaar nog tot in detail kan herinneren, iets wat me niet gelukt was als ze voor mij geen betekenis hadden gehad (en ik maak maar uit reacties op dat dat niet alleen voor mij zo was).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
je heb toch al lang de tijd om ies te bedenken
Kun jij daarop lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
high heels ^10cm
skinny jeans
t shirt dress
chandelier oorbellen
misschien een horloge
doe ik t liefst aan haha
Mooie kleren zijn subjectief héquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als iemnand lelijke kleren aan heeft dan eh denk ik ook van
je bent toch met mij op date waar zijn je mooie kleren
Nu is een goedzittend, goedgemaakt pak ook een van de comfortabelste dingen die een man kan dragen. Dat het er goed uitziet is eigenlijk maar bonusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik doe liefst iets gemakkelijks aan.. dan zit ik al gauw bij een driedelig pak en als we wat informeler worden.. ach wat, dan doe ik es gek en doe ik die stropdas/strikje af.
Serieus zou ik me idd wel netjes aankleden en er leuk uit proberen te zien. maar ik zou niet echt helemaal "op net" gaan ofzo, wel iets netter dan normaal, maar niet gelijk alles er tegenaan. Je komt toch juist ook om elkaar een beetje te leren kennen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als iemnand lelijke kleren aan heeft dan eh denk ik ook van
je bent toch met mij op date waar zijn je mooie kleren
Klopt, maar ik draag 5 dagen per week al een pak. Dan trek ik s'avonds liever wat anders aan. Strak in het pak naar een date vind ik ook fout, het is geen sollicitatiegesprek!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu is een goedzittend, goedgemaakt pak ook een van de comfortabelste dingen die een man kan dragen. Dat het er goed uitziet is eigenlijk maar bonus.
Sharped dressed man.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu is een goedzittend, goedgemaakt pak ook een van de comfortabelste dingen die een man kan dragen. Dat het er goed uitziet is eigenlijk maar bonus.
Nu date ik nooit, maar áls ik zou daten, zou ik afspreken bij een concert, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef ThE_ED het volgende:
Kan ik niet gewoon daten bij een concert, dan doe ik gewoon spijkerbroek en bandshirt aan en is het ok.
Nouja, als een meid meewil naar een metalconcert vinden we blijkbaar dat iig allebei al leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef broer het volgende:
[..]
Nu date ik nooit, maar áls ik zou daten, zou ik afspreken bij een concert, inderdaad.
Niet mijn eigen idee, maar wel een góed idee.
Dat ze hoer blijkt te zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Vraagje, stel, je gaat uit met een meisje/jongen, en zij/hij geeft aan dat ze/hij wel dan op de gekozen datum net klaar is met werken, en dus in werkkleding komt. Wat willen jullie -absoluut- niet zien?
zweet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Vraagje, stel, je gaat uit met een meisje/jongen, en zij/hij geeft aan dat ze/hij wel dan op de gekozen datum net klaar is met werken, en dus in werkkleding komt. Wat willen jullie -absoluut- niet zien?
Hum, vlotte spijkerbroek met daarop een t shirt of blousje, gewoon een easy combo, nooit anders dan ik doe tijdens uitgaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
high heels ^10cm
skinny jeans
t shirt dress
chandelier oorbellen
misschien een horloge
doe ik t liefst aan haha
Laklaarzen, een korset en jarretelsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Uiteraard. Een ander pak op z'n minstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Sharped dressed man.![]()
Maar je hebt toch ook altijd verwachtigen van je date.
Inderdaad, hoewel ik toch wel ga twijfelen als je voor vast achter de kassa bij de Appie blijkt te staan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Laklaarzen, een korset en jarretels![]()
Maar serieus, dat zou me niet eens zoveel uitmaken. Heb jij je overall nog aan omdat je net klaar bent met koeien melken, prima.
wat mij betreft wel hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon daten bij een concert, dan doe ik gewoon spijkerbroek en bandshirt aan en is het ok.
Dan zeg je ,,doeg" . Zoiets is niet netjes voor een dame, heeft ze geen opvoeding gehad ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Wat doe je als je na je date naar een cafétje gaat om wat na te drinken en je date (vrouw) tankt als een gek jou er gewoon uit! ?
Dat fysiologisch onmogelijk, maar ik houd gewoon van 'what if'.
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken. Heb zelf de meest debiele baantjes gedaan, en anderen daarop afrekenen is zo laag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Ligt eraan hoe ze eronder blijft. Als ze haar grenzen niet blijkt te kennen... tsja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Eén van mijn exen is 1.92 (op blote voeten), dus 1.85 op hakken valt nog best meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
ik vind dit soort shus t mooist heb er daarom ook al heel veel van
maar.. ik ben dus 1.75 + 10cm = 1.85
en dan roepen dudes zo van WOW JIJ BENT ECHT VETTT GROOT
en ik wil natuurlijk niet negatief opvallen op een date
Daarin geef ik je gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken. Heb zelf de meest debiele baantjes gedaan, en anderen daarop afrekenen is zo laag.
Enige is dat een kaasboerblousje best om te wisselen is, en als iemand erop staat om de hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen, het wel wat zegt over hoe zij die date ziet.
Als je mijn 1.70 niet erg vind dan, dan vind ik het ook ok, zegmaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
ik vind dit soort shus t mooist heb er daarom ook al heel veel van
maar.. ik ben dus 1.75 + 10cm = 1.85
en dan roepen dudes zo van WOW JIJ BENT ECHT VETTT GROOT
en ik wil natuurlijk niet negatief opvallen op een date
ja dat doe ik dus ook aanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:46 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Hum, vlotte spijkerbroek met daarop een t shirt of blousje, gewoon een easy combo, nooit anders dan ik doe tijdens uitgaan.
En verzorging -> douche en me haar, waarbij me haar nog wel wat tijd kan innemen (lang krullend haar = veel klitten)
Sieraden doe ik eigelijk niet aan, horloge heb ik niet..... damn dats natuurlijk de reden waarom het steeds fout gaat
Als jij erop staat om een hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef Nosh het volgende:
Enige is dat een kaasboerblousje best om te wisselen is, en als iemand erop staat om de hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen, het wel wat zegt over hoe zij die date ziet.
Dat idee heb ik ook. Maar aan de andere kant ook wel wat fleur zeg, groeten en weggaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze eronder blijft. Als ze haar grenzen niet blijkt te kennen... tsja.
Is het gewoon een tof wijf wat lekker mee kan drinken, ach, who cares.
Ik zou me wel afvragen of dit mijn idee van een leuke 1e date is...
Als ze alcoholiste blijkt is dat wel een beetje een afknapper, een gezellige drinkster heb ik geen moeite mee. Maar een adje doen en vervolgens een flinke boer laten op de eerste date isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Wat doe je als je na je date naar een cafétje gaat om wat na te drinken en je date (vrouw) tankt als een gek jou er gewoon uit! ?
Psst, CC is een dame. Sorry CC-tje, we zullen erop lettenquote:
Op vakantie staat iedereen open voor nieuwe contacten en plezier, denk ik. Bovendien hoeven ze zich minder zorgen te maken voor een blauwtje, omdat niemand hen daar kent. Zoiets is het denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
En ik mag zomaar mee
Ik heb het idee dat er op vakantie altijd meer leuke mensen zijn dan anders
Hockeymeisjes hebben nog altijd wel een streepje voor bij mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik was trouwens vandaag bij een vriendin van me, haar vriendje is echt leuk. Ik denk dat ik, zodra ik weer serieus om me heen ga kijken, toch maar eens in de hockey-vijver ga vissen!
Geld voor mij ook. Maar dan wel met de nadruk op een beetje, ik kom ze te vaak tegen waarbij het teveel is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hockeymeisjes hebben nog altijd wel een streepje voor bij mijEen beetje kak mag, een beetje arrogant ook wel.
steel jij het vriendje, troost ik je vriendin wel
Ik ben zelf ook wel een beetje kak, dus mij maakt het sowieso geen flikker uit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hockeymeisjes hebben nog altijd wel een streepje voor bij mijEen beetje kak mag, een beetje arrogant ook wel.
steel jij het vriendje, troost ik je vriendin wel
O dat vind ik zo ranzigquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, echt! Ik wil op z'n minst een foto zien. Ten eerste kun jij je lekker verschuilen achter volledige anonimiteit waardoor je sowieso altijd voorsprong hebt op de rest, wij zijn veel kwetsbaarder. Ten tweede: weet ik veel. Het is fakking half 1 's nachts. De desperate singles hebben geen zin om alleen in bed te gaan liggen.
Gelukkig deel ik mijn bed met mijn katten vanavond![]()
Neemt niet weg dat ik veel liever in bed zou liggen met mijn lief die mijn lief niet is, de prinses of zelfs oldjeller. Alleen slapen is niet leuk.
Dat is weer een afknapper voor mij, een man die niet van dieren kan houden. Wat maakt het in s'hemelsnaam uit als er een kat aan je voeteneind ligt te snorren ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
O dat vind ik zo ranzigBeesten in bed. Weer één voor de
-lijst Ik moet er ook niet aan denken dat als je helemaal in elkaar op gaat er ineens een kat op je rug springt.
Dat hoeft niet te beteken dat iemand niet van dieren houd. Ik heb zelf ook een hond, maar die mag dus never nooit niet op bed, en dat doet ze dan ook niet. Met katten is dat moeilijk om tegen te houden. Weet nog niet wat ik er van vind als een kat in mijn bed zou gaan liggen, maar denk niet dat ik het wat vind.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat is weer een afknapper voor mij, een man die niet van dieren kan houden. Wat maakt het in s'hemelsnaam uit als er een kat aan je voeteneind ligt te snorren ?![]()
![]()
Allurequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Platinum égoiste en Allure van Chanel zijn hier favoriet
Een cadeautje neem ik niet mee op de eerste date, tenzij ik het meisje al langer ken. Maar puur voor de kennismaking niet. Ik vind het ook leuker om persoonlijke cadeautjes te geven, iets waaruit blijkt dat je geluisterd hebt naar wat ze zegt.
Misschien had ik het iets anders moeten zeggen, maar strak in pak hoeft niet, net als de camping smoking. Gewoon een tussenweg is prima. Ligt natuurlijk ook wel een beetje wat je gaat doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Nosh het volgende:
Mja. Juist een date is anders dan het dagelijks leven. Hangt er natuurlijk van af met wie en wat je plannen zijn, maar als je richting restaurant gaat, is er niks mis met even wat aandacht besteden aan je uiterlijk.
Juist dat maakt een date zoveel toffer dan gewoon met iemand ouwehoeren in een kroeg.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk wel aan wat je gaat doen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |