abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49165859
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Linkje naar deel 11

Laatste post vorige deel:
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.

[ Bericht 35% gewijzigd door SuperMocio op 08-05-2007 23:19:03 ]
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_49165884
sproetjes
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:12:14 #3
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49165899
Toepasselijke muziek op de achtergrond: Above & Beyond - Alone tonight.

Het went wel
pi_49165910
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
zouden mn piercings het probleem zijn dan?
Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooi maar ik ben geen Mari natuurlijk
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens
Geen make-up Gewoon douchen, scheren, tanden poetsen, haren in model (voorzover mogelijk), nagels knippen, kleren strijken, schoenen poetsen en natuurlijk een goeie eau de toilette. Niet van die Kruidvat-rommel die het eerste uur te hard stinkt en de rest van de avond afwezig is. De opgerolde sok of rolletje King heb ik niet nodig.
pi_49165960
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooi maar ik ben geen Mari natuurlijk
[..]

Geen make-up Gewoon douchen, scheren, tanden poetsen, haren in model (voorzover mogelijk), nagels knippen, kleren strijken, schoenen poetsen en natuurlijk een goeie eau de toilette. Niet van die Kruidvat-rommel die het eerste uur te hard stinkt en de rest van de avond afwezig is. De opgerolde sok of rolletje King heb ik niet nodig.
Mja meestal val ik ook op types die piercings/tatoeages kunnen waarderen
pi_49166003
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.
Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..

Gewoon zorgen dat je fris en fruitig de deur uitgaat.. ff douchen, scheren, tanden poetsen.. Ook ff gezicht insmeren met een bodylotion dat het er goed verzorgd uitziet.. Leuke outfit erbij.. natuurlijk ook gepoetste schoenen

Ten slotte en lekker geurtje op (Jaipur Homme - Boucheron) en off I go

Soms neem ik ook een cadeautje mee
pi_49166023
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Moed indrinken.
Dan heb je altijd een leuke date!! Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:15:26 #8
141482 Q.
JurassiQ
pi_49166043
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Dat maakt weinig verschil met niet zuipen.
For great justice!
pi_49166141
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dan heb je altijd een leuke date!! Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Daar gaat het ook niet om.
Tap tap tap
pi_49166152
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat maakt weinig verschil met niet zuipen.
Dan 'denk' je tenminste nog aan een leuke avond ervan te maken voor jezelf als de ander.
pi_49166165
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..

Gewoon zorgen dat je fris en fruitig de deur uitgaat.. ff douchen, scheren, tanden poetsen.. Ook ff gezicht insmeren met een bodylotion dat het er goed verzorgd uitziet.. Leuke outfit erbij.. natuurlijk ook gepoetste schoenen

Ten slotte en lekker geurtje op (Jaipur Homme - Boucheron) en off I go

Soms neem ik ook een cadeautje mee
Platinum égoiste en Allure van Chanel zijn hier favoriet

Een cadeautje neem ik niet mee op de eerste date, tenzij ik het meisje al langer ken. Maar puur voor de kennismaking niet. Ik vind het ook leuker om persoonlijke cadeautjes te geven, iets waaruit blijkt dat je geluisterd hebt naar wat ze zegt.
pi_49166247
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:20:09 #13
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49166249
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens
Douchen, een goed half uur voor de kast twijfelen, ronddrentelen, om uiteindelijk maar het bovenste van iedere wasstapel (broek met gaten, shirt wat inmiddels drie grijstinten heeft meegemaakt) aan te schieten, en de hele weg vloekend te fietsen omdat ik alweer de trein ga missen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:21:54 #14
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49166313
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
Ik eigenlijk ook wel stoppels zijn leuk!
My boobs are ok ! :D
pi_49166319
waarom is dit deel 12?
erst waren ze al bij 50 of zo ??
pi_49166337
quote:
Als je met geforceerde vragen als 'dus.... wat zijn je hobbies?' met vijf minuten pijnlijke stilte tussen elke volgende vraag dan wordt het niet echt wat nee.. denk ik?
Maar als je dronken slechte grappen gaat maken en er in je eentje om lacht denk ik niet dat het veel beter is, mits de ander ook dronken.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:23:31 #17
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49166367
quote:
Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaal
pi_49166370
Douchen, nagels knippen en vooral strijken idd nog vergeten. Luchtjes (behalve deoderant) doe ik nooit aan eigenlijk, ik ruik liever naar niets.....
pi_49166481
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom is dit deel 12?
erst waren ze al bij 50 of zo ??
Dat is heul niet waar, vuige huichelaar.
pi_49166555
Ik was m'n haren en fohn het (normaal alleen ff kammen)
onder de douche doe ik mn benen en zo

ik smeer me in met body creme
& dagcreme

dan doe ik make up op

& gewoon leuke kleren + luchtje

make up:
goede basis >> concealer op wallen beetje creme foundation beetje poeder
= egale teint

dan licht poeder onder ogen, lichtbruine oogschaduw, blush

chanel mascar + wit lijntje onder in oog

mensen zien nooit echt verschil (behalve ogen) met en zonder make up dus blijkbaar doe ik het wel mooi
pi_49166627
ehw ik ga echt niet strijken hoor
pi_49166654
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaal
Als je je daarin goed voelt moet je dat doen. Ik zou me niet op m'n gemak voelen als ik een oude versleten spijkerbroek en een verwassen sweater aan zou doen naar een eerste date. Ik zou het ook niet bijzonder op prijs stellen als mijn date haar McDonalds-uniform nog aan zou hebben.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:31:32 #23
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49166713
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Q. het volgende:
Tijd om lekker alleen te gaan slapen.
Dat slapen maakt me geen reet uit, maar het in slaap vallen en vooral het wakker worden kan toch fijner.
[KNE]-Mod
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:32:05 #24
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49166729
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:21 schreef Fleurezeur het volgende:
stoppels zijn leuk!
*prik prik*
[KNE]-Mod
pi_49166755
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ehw ik ga echt niet strijken hoor
Niet goed? Als je als man een overhemd aan wilt dan zit er meestal niets anders op.....m'n onderbroek sla ik over idd.
pi_49166756
quote:

[..]

Bovendien doe ik het zelf ook niet, en dan voel ik me enorm opgelaten als die ander er netjes uitziet en allerlei verwachtingen heeft enzo.
pi_49166840
Dat is in 2005, nu zijn we in 2007. duhhhhhhhhhhhhhhh
pi_49166852
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:18 schreef DonJames het volgende:
Een cadeautje neem ik niet mee op de eerste date, tenzij ik het meisje al langer ken. Maar puur voor de kennismaking niet. Ik vind het ook leuker om persoonlijke cadeautjes te geven, iets waaruit blijkt dat je geluisterd hebt naar wat ze zegt.
Sterker nog, ik geef (tenzij het echt teveel gezeik oplevert) nooit cadeautjes om het geven, altijd omdat het cadeautje in mijn ogen past/hoort bij de ontvanger. Ja, dat zorgt ervoor dat vrienden nog wel eens een cadeautje krijgen drie maanden na hun verjaardag .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_49166871
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef OldJeller het volgende:
Dat is in 2005, nu zijn we in 2007. duhhhhhhhhhhhhhhh
Goede edit .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:35:33 #31
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49166874
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[Centraal] Single, deel 38 ??
Ja, maar toen is iedereen naar de SC geschopt .
Tap tap tap
pi_49166882
2007 sukkel
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:35:41 #33
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49166884
Nouja......bij mij ligt het aan de date. In ieder geval hars ik, in bad, en dan hangt het ervanaf. Is het iets chiquers doe ik altijd mijn simpele zwarte jurkje aan met oma's parelketting en steek ik m'n haar op, beetje mascara en gloss, en tah dah!

Voor iets gewoners gaan de haren los en een beetje borstelen, verder trek ik gewoon wat gemakkelijks en iets waarin mijn figuur een beetje uitkomt aan, en wederom, mascara en gloss
pi_49166899
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Litpho het volgende:

[..]

Sterker nog, ik geef (tenzij het echt teveel gezeik oplevert) nooit cadeautjes om het geven, altijd omdat het cadeautje in mijn ogen past/hoort bij de ontvanger. Ja, dat zorgt ervoor dat vrienden nog wel eens een cadeautje krijgen drie maanden na hun verjaardag .

Ok dat zou ik persoonlijk oprecht niet leuk vinden je heb toch al lang de tijd om ies te bedenken
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:36:18 #35
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_49166913
Ik vind tot nu toe de voorbereiding van Q nog best.
pi_49166920
haaaaaaaaaaa, you got nothing on me!!! 2QUICK4U!

pi_49166955
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Fleurezeur het volgende:
Nouja......bij mij ligt het aan de date. In ieder geval hars ik, in bad, en dan hangt het ervanaf. Is het iets chiquers doe ik altijd mijn simpele zwarte jurkje aan met oma's parelketting en steek ik m'n haar op, beetje mascara en gloss, en tah dah!

Voor iets gewoners gaan de haren los en een beetje borstelen, verder trek ik gewoon wat gemakkelijks en iets waarin mijn figuur een beetje uitkomt aan, en wederom, mascara en gloss
ik ben sowieso niet zo van het chique ik ga liever naar een voetbalwedstrijd en dan wat drinken en eten in een eetcafé dan een 4 sterrenrestaurant ofzo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:37:39 #38
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49166971
quote:

[..]

Mja. Juist een date is anders dan het dagelijks leven. Hangt er natuurlijk van af met wie en wat je plannen zijn, maar als je richting restaurant gaat, is er niks mis met even wat aandacht besteden aan je uiterlijk.

Juist dat maakt een date zoveel toffer dan gewoon met iemand ouwehoeren in een kroeg.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:37:57 #39
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49166983
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef broer het volgende:
Ik vind tot nu toe de voorbereiding van Q nog best.
Kan ik niet gewoon daten bij een concert, dan doe ik gewoon spijkerbroek en bandshirt aan en is het ok.
[KNE]-Mod
pi_49166996
high heels ^10cm
skinny jeans
t shirt dress
chandelier oorbellen
misschien een horloge

doe ik t liefst aan haha
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:38:59 #41
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167024
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ben sowieso niet zo van het chique ik ga liever naar een voetbalwedstrijd en dan wat drinken en eten in een eetcafé dan een 4 sterrenrestaurant ofzo
Ik zou het ook eerdre bijzonder, maar toch niet te exclusief doen inderdaad. wel uit eten naar een tof restaurant, wellicht, maar niet een heel chique iets. Dat komt wel als het wat wordt.
[KNE]-Mod
pi_49167038
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
je heb toch al lang de tijd om ies te bedenken
Ja, en dan settle ik voor wat op het laatste moment het beste lijkt, niet voor wat uiteindelijk naar mijn bescheiden maatstaven goed genoeg is. Ik prefereer verbazingwekkend genoeg mijn methode, die zorgt ervoor dat ik me zo'n beetje alle cadeau's van de laatste tien jaar nog tot in detail kan herinneren, iets wat me niet gelukt was als ze voor mij geen betekenis hadden gehad (en ik maak maar uit reacties op dat dat niet alleen voor mij zo was).
pi_49167068
Die high heels, die doen 't 'm.

Ik doe liefst iets gemakkelijks aan.. dan zit ik al gauw bij een driedelig pak en als we wat informeler worden.. ach wat, dan doe ik es gek en doe ik die stropdas/strikje af.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:40:09 #44
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49167069
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
high heels ^10cm
skinny jeans
t shirt dress
chandelier oorbellen
misschien een horloge

doe ik t liefst aan haha
Kun jij daarop lopen Vreselijk, en onderuitgaan op een date is zo ...schaamtelijk
pi_49167079
als iemnand lelijke kleren aan heeft dan eh denk ik ook van
je bent toch met mij op date waar zijn je mooie kleren
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:41:11 #46
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49167103
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mooie kleren zijn subjectief hé
pi_49167126
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik doe liefst iets gemakkelijks aan.. dan zit ik al gauw bij een driedelig pak en als we wat informeler worden.. ach wat, dan doe ik es gek en doe ik die stropdas/strikje af.
Nu is een goedzittend, goedgemaakt pak ook een van de comfortabelste dingen die een man kan dragen. Dat het er goed uitziet is eigenlijk maar bonus .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:42:20 #48
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167145
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Serieus zou ik me idd wel netjes aankleden en er leuk uit proberen te zien. maar ik zou niet echt helemaal "op net" gaan ofzo, wel iets netter dan normaal, maar niet gelijk alles er tegenaan. Je komt toch juist ook om elkaar een beetje te leren kennen.

Maar ik ben slecht in dates hoor.
[KNE]-Mod
pi_49167150
ja ik kan er op huppelen
maar aan de andere kant doe ik t liefst flatjes aan
want volgens mij vinden jongens 1.85 voor een meisje niet zooo aantrekkelijk
pi_49167183
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nu is een goedzittend, goedgemaakt pak ook een van de comfortabelste dingen die een man kan dragen. Dat het er goed uitziet is eigenlijk maar bonus .
Klopt, maar ik draag 5 dagen per week al een pak. Dan trek ik s'avonds liever wat anders aan. Strak in het pak naar een date vind ik ook fout, het is geen sollicitatiegesprek!
pi_49167199
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Sharped dressed man.
Maar je hebt toch ook altijd verwachtigen van je date.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:44:38 #52
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_49167231
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef ThE_ED het volgende:
Kan ik niet gewoon daten bij een concert, dan doe ik gewoon spijkerbroek en bandshirt aan en is het ok.
Nu date ik nooit, maar áls ik zou daten, zou ik afspreken bij een concert, inderdaad.

Niet mijn eigen idee, maar wel een góed idee.
pi_49167253
Dan waan ik me ook nog in één van de vele James Bond films en bestel ik een -shaken, not stirred- wodka-martini..
Waarna ik enorm ga kokhalzen omdat ik vergeten was dat ik het goor vind.
pi_49167269
Ik kan best een beetje afknappen op vrouwen als ze lelijke schoenen aan hebben....Plomp en groot is een nono;Dr Martens bijvoorbeeld. Dan moeten andere pluspunten de boel compenseren....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:45:43 #55
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49167278
Vraagje, stel, je gaat uit met een meisje/jongen, en zij/hij geeft aan dat ze/hij wel dan op de gekozen datum net klaar is met werken, en dus in werkkleding komt. Wat willen jullie -absoluut- niet zien?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:46:14 #56
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167290
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef broer het volgende:

[..]

Nu date ik nooit, maar áls ik zou daten, zou ik afspreken bij een concert, inderdaad.

Niet mijn eigen idee, maar wel een góed idee.
Nouja, als een meid meewil naar een metalconcert vinden we blijkbaar dat iig allebei al leuk.

(Nee, is geen vereiste voor de vrouw die ik zoek, maar iets gemeenschappelijks is altijd handig heh )
[KNE]-Mod
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:46:51 #57
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167304
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Vraagje, stel, je gaat uit met een meisje/jongen, en zij/hij geeft aan dat ze/hij wel dan op de gekozen datum net klaar is met werken, en dus in werkkleding komt. Wat willen jullie -absoluut- niet zien?
Dat ze hoer blijkt te zijn
[KNE]-Mod
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:46:55 #58
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49167308
quote:
zweet.
Tap tap tap
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:46:58 #59
163339 Obscurus
Erg obscure
pi_49167309
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
high heels ^10cm
skinny jeans
t shirt dress
chandelier oorbellen
misschien een horloge

doe ik t liefst aan haha
Hum, vlotte spijkerbroek met daarop een t shirt of blousje, gewoon een easy combo, nooit anders dan ik doe tijdens uitgaan.

En verzorging -> douche en me haar, waarbij me haar nog wel wat tijd kan innemen (lang krullend haar = veel klitten )

Sieraden doe ik eigelijk niet aan, horloge heb ik niet..... damn dats natuurlijk de reden waarom het steeds fout gaat
His legions, angel forms, who lay entranced. Thick as autumnal leaves that strow the brooks. Foto's@dART
pi_49167325
quote:
Laklaarzen, een korset en jarretels
Maar serieus, dat zou me niet eens zoveel uitmaken. Heb jij je overall nog aan omdat je net klaar bent met koeien melken, prima.
pi_49167327
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Sharped dressed man.
Maar je hebt toch ook altijd verwachtigen van je date.
Uiteraard. Een ander pak op z'n minst .
pi_49167331
Het eerder genoemde McDonalds kostuum staat dan wel op 1 denk ik. En die Bas van der Heijden/Dirk van der Broek pakjes zijn ook verschrikkelijk
pi_49167368
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef Litpho het volgende:

[..]

Uiteraard. Een ander pak op z'n minst .
Mantelpakjes.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:49:03 #64
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167381
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef DonJames het volgende:

[..]

Laklaarzen, een korset en jarretels
Maar serieus, dat zou me niet eens zoveel uitmaken. Heb jij je overall nog aan omdat je net klaar bent met koeien melken, prima.
Inderdaad, hoewel ik toch wel ga twijfelen als je voor vast achter de kassa bij de Appie blijkt te staan.
[KNE]-Mod
pi_49167448
Wat doe je als je na je date naar een cafétje gaat om wat na te drinken en je date (vrouw) tankt als een gek jou er gewoon uit! ?

Dat fysiologisch onmogelijk, maar ik houd gewoon van 'what if'.
pi_49167457
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

wat mij betreft wel hoor
pi_49167462

ik vind dit soort shus t mooist heb er daarom ook al heel veel van

maar.. ik ben dus 1.75 + 10cm = 1.85
en dan roepen dudes zo van WOW JIJ BENT ECHT VETTT GROOT
en ik wil natuurlijk niet negatief opvallen op een date
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:51:56 #68
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49167472
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Wat doe je als je na je date naar een cafétje gaat om wat na te drinken en je date (vrouw) tankt als een gek jou er gewoon uit! ?

Dan zeg je ,,doeg" . Zoiets is niet netjes voor een dame, heeft ze geen opvoeding gehad ?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:52:07 #69
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49167480
quote:
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken. Heb zelf de meest debiele baantjes gedaan, en anderen daarop afrekenen is zo laag.

Enige is dat een kaasboerblousje best om te wisselen is, en als iemand erop staat om de hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen, het wel wat zegt over hoe zij die date ziet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:52:18 #70
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167488
quote:

Ligt eraan hoe ze eronder blijft. Als ze haar grenzen niet blijkt te kennen... tsja.
Is het gewoon een tof wijf wat lekker mee kan drinken, ach, who cares.

Ik zou me wel afvragen of dit mijn idee van een leuke 1e date is...
[KNE]-Mod
pi_49167522
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]

Eén van mijn exen is 1.92 (op blote voeten), dus 1.85 op hakken valt nog best mee .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:53:21 #72
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49167527
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken. Heb zelf de meest debiele baantjes gedaan, en anderen daarop afrekenen is zo laag.

Enige is dat een kaasboerblousje best om te wisselen is, en als iemand erop staat om de hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen, het wel wat zegt over hoe zij die date ziet.
Daarin geef ik je gelijk
pi_49167539
quote:
Mits witte kousen + jarretels en een mooi rokje.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:53:51 #74
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49167546
quote:
[afbeelding]

Als je mijn 1.70 niet erg vind dan, dan vind ik het ook ok, zegmaar.
[KNE]-Mod
pi_49167554
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:46 schreef Obscurus het volgende:

[..]

Hum, vlotte spijkerbroek met daarop een t shirt of blousje, gewoon een easy combo, nooit anders dan ik doe tijdens uitgaan.

En verzorging -> douche en me haar, waarbij me haar nog wel wat tijd kan innemen (lang krullend haar = veel klitten )

Sieraden doe ik eigelijk niet aan, horloge heb ik niet..... damn dats natuurlijk de reden waarom het steeds fout gaat
ja dat doe ik dus ook aan

ehh.. ik zou t niet erg vinden als ie uit zn werk in pak komt of zo.. en gewoon fris ruikt niet naar werkzweet ;D
pi_49167559
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef Nosh het volgende:
Als jij erop staat om een hele avond met een roze-wit geblokt gedrocht rond te lopen ook .

ja, slowchat, sorry
pi_49167580
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe ze eronder blijft. Als ze haar grenzen niet blijkt te kennen... tsja.
Is het gewoon een tof wijf wat lekker mee kan drinken, ach, who cares.

Ik zou me wel afvragen of dit mijn idee van een leuke 1e date is...
Dat idee heb ik ook. Maar aan de andere kant ook wel wat fleur zeg, groeten en weggaan.
Maar met z'n tweeën volledig naar de klote gaan aan de bar heeft ook altijd wel wat. Nostalgie.
pi_49167642
ik drink niet echt tenzij de date in de disco is ( ? )
dan drink ik gewoon mee
mijn bier ad kunsten maken wel indruk
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:11:47 #79
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49168104
Ook maar even mijn 'voorbereidingen' posten.

Douchen, tanden poetsen, gel in haar, luchtje op (Aramis). Qua kleding scheelt het niet eens veel met wat ik overdag aan heb, want dan draag ik vaak ook gewoon overhemden (nu met korte mouw dus). Verder is het met schoenen en nagels etc een kwestie van controleren of het er allemaal netjes genoeg er uitziet. Zo ja, dan is schoenen poetsen etc ook niet nodig natuurlijk.

Als ik van mijn werk af zou komen dan zou het qua kleding nog wel meevallen voor mij date haha. Alhoewel die kleur blauw . Ik denk trouwens dat er altijd wel te regelen valt dat iemand niet direct uit het werk hoeft te komen. Bovendien kleden best veel mensen zich om op hun werk. Maar mocht ik de afspraak zo gemaakt hebben dat zij net van haar werk afkomt dan moet ik ook niet zeuren wat voor werkkleding ze aanheeft, had ik de date maar later moeten plannnen he . Verder maakt het mij niet zo heel veel uit wat voor werk ze vandaan komt. Het is de manier hoe ze er tegenaan kijkt wat ik belangrijk vind. Als zij achter de kassa zit en dit voor haar het einde is hebt ik toch wel mijn bedenkingen.
Ook bij de AH kun je doorgroeien lijkt mij toch. Een klein beetje ambitie moet zij toch minimaal hebben.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_49168127
quote:

Als ze alcoholiste blijkt is dat wel een beetje een afknapper, een gezellige drinkster heb ik geen moeite mee. Maar een adje doen en vervolgens een flinke boer laten op de eerste date is
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:07 schreef OldJeller het volgende:

[..]

klootzak.
Psst, CC is een dame. Sorry CC-tje, we zullen erop letten
pi_49168321
-knip.

Ik heb het idee dat er op vakantie altijd meer leuke mensen zijn dan anders

[ Bericht 57% gewijzigd door Nosh op 09-05-2007 01:01:31 ]
pi_49168463
Ik was trouwens vandaag bij een vriendin van me, haar vriendje is echt leuk. Ik denk dat ik, zodra ik weer serieus om me heen ga kijken, toch maar eens in de hockey-vijver ga vissen!
pi_49168477
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

En ik mag zomaar mee

Ik heb het idee dat er op vakantie altijd meer leuke mensen zijn dan anders
Op vakantie staat iedereen open voor nieuwe contacten en plezier, denk ik. Bovendien hoeven ze zich minder zorgen te maken voor een blauwtje, omdat niemand hen daar kent. Zoiets is het denk ik.

[ Bericht 30% gewijzigd door Nosh op 09-05-2007 01:02:59 ]
pi_49168515
wel handig
je kan kiezen uit mannen
+ 20% van de vrouwen ong
pi_49168522
Ik heb het idee dat er de laatste tijd sowieso veel leuke mensen rondlopen. De meditteraanse man van Shakies was weer aan het werk vanavond, maar volgens mij ziet hij mij niet echt zitten. Nou ja, jammer dan.
pi_49168562
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik was trouwens vandaag bij een vriendin van me, haar vriendje is echt leuk. Ik denk dat ik, zodra ik weer serieus om me heen ga kijken, toch maar eens in de hockey-vijver ga vissen!
Hockeymeisjes hebben nog altijd wel een streepje voor bij mij Een beetje kak mag, een beetje arrogant ook wel.

steel jij het vriendje, troost ik je vriendin wel
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:28:49 #87
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49168642
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hockeymeisjes hebben nog altijd wel een streepje voor bij mij Een beetje kak mag, een beetje arrogant ook wel.

Geld voor mij ook. Maar dan wel met de nadruk op een beetje, ik kom ze te vaak tegen waarbij het teveel is.
www.xi-online.nl
pi_49168743
Ben een beetje klaar met de hockeymeisjes. Vis tegenwoordig in de hip-geklede-vlotte-alternatievelingen-vijver. Daar lig ik ook wat beter in de markt merk ik
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:38:08 #89
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49168891
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook wel een beetje kak, dus mij maakt het sowieso geen flikker uit.
[KNE]-Mod
pi_49168905
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nee, echt! Ik wil op z'n minst een foto zien. Ten eerste kun jij je lekker verschuilen achter volledige anonimiteit waardoor je sowieso altijd voorsprong hebt op de rest, wij zijn veel kwetsbaarder. Ten tweede: weet ik veel. Het is fakking half 1 's nachts. De desperate singles hebben geen zin om alleen in bed te gaan liggen.

Gelukkig deel ik mijn bed met mijn katten vanavond
Neemt niet weg dat ik veel liever in bed zou liggen met mijn lief die mijn lief niet is, de prinses of zelfs oldjeller. Alleen slapen is niet leuk.
O dat vind ik zo ranzig Beesten in bed. Weer één voor de -lijst Ik moet er ook niet aan denken dat als je helemaal in elkaar op gaat er ineens een kat op je rug springt.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:39:43 #91
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49168940
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:38 schreef DonJames het volgende:

[..]

O dat vind ik zo ranzig Beesten in bed. Weer één voor de -lijst Ik moet er ook niet aan denken dat als je helemaal in elkaar op gaat er ineens een kat op je rug springt.
Dat is weer een afknapper voor mij, een man die niet van dieren kan houden. Wat maakt het in s'hemelsnaam uit als er een kat aan je voeteneind ligt te snorren ?
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:41:34 #92
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49168985
Opruimslotje dan maar.

edit: en open.
Off-topic slowchat verwijderd (en ja, daar zaten ook posts van mezelf tussen) evenals eigengeilerij.
Wat interesse in elkaar heeft, heeft elkaar nu wel gevonden, en anders kennen jullie de gebruikelijke alternatieven wel.

Zodra dating.fok weer herboren is (ooit, een keer) mogen jullie voor mijn part hele swingers-party's organiseren, maar dit is niet de plek ervoor.

[ Bericht 45% gewijzigd door Nosh op 09-05-2007 01:09:14 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49169630
hij is weer open
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:13:17 #94
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49169643
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat is weer een afknapper voor mij, een man die niet van dieren kan houden. Wat maakt het in s'hemelsnaam uit als er een kat aan je voeteneind ligt te snorren ?
Dat hoeft niet te beteken dat iemand niet van dieren houd. Ik heb zelf ook een hond, maar die mag dus never nooit niet op bed, en dat doet ze dan ook niet. Met katten is dat moeilijk om tegen te houden. Weet nog niet wat ik er van vind als een kat in mijn bed zou gaan liggen, maar denk niet dat ik het wat vind.

Maar andersom vind ik het wel erg belangrijk dat zij ook iig een beetje van dieren houd, anders is het toch wel vervelend met een hond. Die woont dan straks niet meer bij mij, maar toch.
www.xi-online.nl
pi_49169706
mijn katje slaapt nu in mn bed
maar dan doe ik gewoon 2-3x pw nieuw lakens
pi_49169710
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hij is weer open
Wil je de vreugde, als single*, delen?

*om ontopic te blijven.
pi_49169735
Ik verwacht dat als je een homo sapiens als bedpartner hebt, je die kat niet meer er laat slapen. Je hebt dan toch geen vervanging meer nodig. Zul je zien dat je die kat buiten laat slapen.
pi_49170192
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:18 schreef DonJames het volgende:

[..]

Platinum égoiste en Allure van Chanel zijn hier favoriet

Allure

Nee oke.. ik ging ook niet uit van een kennismakingsdate.. we zijn het eensch!
  woensdag 9 mei 2007 @ 07:42:41 #99
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49171506
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Nosh het volgende:
Mja. Juist een date is anders dan het dagelijks leven. Hangt er natuurlijk van af met wie en wat je plannen zijn, maar als je richting restaurant gaat, is er niks mis met even wat aandacht besteden aan je uiterlijk.

Juist dat maakt een date zoveel toffer dan gewoon met iemand ouwehoeren in een kroeg.
Misschien had ik het iets anders moeten zeggen, maar strak in pak hoeft niet, net als de camping smoking. Gewoon een tussenweg is prima. Ligt natuurlijk ook wel een beetje wat je gaat doen natuurlijk.

Ik ga er overigens wel vanuit dat iedereen er sowieso er goed verzorgd bijloopt. Beetje casual of trendy.
pi_49171580
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 07:42 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk wel aan wat je gaat doen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')