Ik niet, maar ik ben ook totaal niet representatiefquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hoeveel mensen hebben wel eens een relatie gehad via hun opleiding eigenlijk?
Eigenlijk meestal via daarquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja bij mij welquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:17 schreef OldJeller het volgende:
Ik verwacht dat als je een homo sapiens als bedpartner hebt, je die kat niet meer er laat slapen. Je hebt dan toch geen vervanging meer nodig. Zul je zien dat je die kat buiten laat slapen.
nooit, maar de enige "vrouwen" in mijn opleiding waren eigenlijk mannen van binnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:46 schreef Shinadul het volgende:
[..]
nooit, maar de enige "vrouwen" in mijn opleiding waren eigenlijk mannen van binnen.
Nope, alleen maar kerels in de klasquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ben jij man van binnen? Dat vraagt om een nader onderzoekquote:
Ik zit alleen maar met kerels in de klas.. en er zit niet veel soeps tussen.quote:
Het zal ook eens niet met die studiequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar met kerels in de klas.. en er zit niet veel soeps tussen.![]()
Kan ik me voorstellen met die studie in Twentequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar met kerels in de klas.. en er zit niet veel soeps tussen.![]()
Kwam door Nosh die het topic dichtgooide, I had game going.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog steeds single sinds gisteravond.
neem een clausule op in je contract.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef mrbox het volgende:Oe zit beetje op een slecht pad kwa daten....
Wil niet helmeaal meer zoals eerst het ging, last minute cancellations e.d.
Hoe hier een halt aan te roepen![]()
Ja klopt. Het is eigenlijk gewoon wanhopig. Al moet ik zeggen op school loopt er zowiezo niet echt veel denderends rond.quote:
nee klopt, maar dat vind ik gelukkig niet ergquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Obscurus het volgende:
Aantal vrouwen op technische opleidingen zit niet mee
Vrouwen en techniek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Obscurus het volgende:
Hangt ook een beetje van de faculteit af. Bij ons loopt er bij Bouwkunde en IO een behoorlijk aantal aantrekkelijke vrouwen rond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Obscurus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |