zoenen heb ik geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Zoenen en sex zijn zaken die vanzelf moeten gaan. Op het moment dat jij je genoodzaakt voelt om aan de rem te moeten trekken dan voelt jouw date je gewoon niet goed aan. Tenzij jij natuurlijk verkeerde signalen uitzendt, maar als ik zo je reacties lees kom je redelijk gereserveerd over. Nogmaals: met enthousiast reageren bedoelde ik iig niet zoenen/sex hebben 'omdat dat in zo'n situatie nu eenmaal hoort' of als 'beloning'. Ik wil gewoon duidelijk taal van mijn dates horen.
Wel eens gedaan.. mijn recenste 'verovering' die dus toch voor zijn ex gaat heb ik tot halverwege de nacht laten wachten, eerst maar eens een paar wijntjes. Hij bleef maar aandringen en zeggen dat hij me zo leuk vond en toen kreeg hij rond een uurtje of 3 dan eindelijk zijn zoen.quote:
blijkbaar in seksquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waar hint een jongen dan naar als je een filmpje op zijn kamer kijkt?![]()
oh, dat valt dus nog best mee, ik dacht aan weken, ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wel eens gedaan.. mijn recenste 'verovering' die dus toch voor zijn ex gaat heb ik tot halverwege de nacht laten wachten, eerst maar eens een paar wijntjes. Hij bleef maar aandringen en zeggen dat hij me zo leuk vond en toen kreeg hij rond een uurtje of 3 dan eindelijk zijn zoen.
Details daarover!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Film kijken op een eerste date
Maar goed, daar ging het niet over. Je kan het ook anders aanpakken hoor. Gewoon bij je voordeur wat flirten en dan er een duidelijk eind aan brijen voor die avond. Ik kijk regelmatig bijvoorbeeld op relatieplanet.nl en de romantiek daar is om te huilen.
Mannen die dat niet snappen, zijn duidelijk niet gewend dat een vrouw met ze flirt. Maar goed, ik heb dan ook de ervaring met daten met niet-nederlandse vrouwen.Wat was dat spannender zeg!
Hm, dan heb ik blijkbaar een andere soort jongen leren kennen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
blijkbaar in seks![]()
net als
bioscoop = zoenen
dus.. dan ga ik wel met een groepje naar de bios en iig niet met zn 2en![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, dan heb ik blijkbaar een andere soort jongen leren kennen.![]()
Dat klinkt echt als een beloning.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wel eens gedaan.. mijn recenste 'verovering' die dus toch voor zijn ex gaat heb ik tot halverwege de nacht laten wachten, eerst maar eens een paar wijntjes. Hij bleef maar aandringen en zeggen dat hij me zo leuk vond en toen kreeg hij rond een uurtje of 3 dan eindelijk zijn zoen.
Beide!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Relatieplanet of die niet-nederlandse date ?
nou ja niet iedereen is zoquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, dan heb ik blijkbaar een andere soort jongen leren kennen.![]()
dus heeft t toch met zoenen/seks te makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een beloning.
Als je het niet te maakt en een beetje blijft spelen kan ik dat best leuk vinden. Een beetje hard to get spelen (ik weet echt niet waarom je het anders zou noemen) vind ik altijd wel leuk. Dan blijft de uitdaging erin.
Kan hoeft nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
dus heeft t toch met zoenen/seks te maken?!
Nee, dan bloedt het meestal dood. Nu ook, leuke marokkaan, vroeg mij een 1,5 week geleden mee uit, maar ik zei nee omdat ik iemand leuk vind en ik ga naar Brussel, maar wie weet over een tijdje wel. Maar nu ging ik hardlopen vanavond en hij heeft zijn haren afgeschoren. Dus mij interesse is nogal aangewakkerd. Een half uur met hem en die stomme collega's staan ouwehoeren maar mooi niet dat hij me nog een keer meevroeg. Nog verteld dat ik over 3 weken weer bij mijn ouders ga wonen en dat we elkaar dan niet meer zien jammer genoeg, en oh, wat is je haar leuk zo, echt veel beter. Ik wilde ook niet om zijn hvye/msn/nummer vragen waar zijn collega's bij staan want die mensen zie ik de komende 3 weken wel elke dag. Bovendien is er nog steeds een turk die 100x leuker is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
oh, dat valt dus nog best mee, ik dacht aan weken, ofzo
Haha. Nee ik had gewoon dates met een hele lieve en verlegen jongen. Ik zou 100 keer op zijn kamer kunnen komen en nog zou hij niks proberen, ik net zo min omdat we niet durfden.quote:
Mwa naar een bios zou best kunnen hoor. Als ik iets niet wil schreeuw ik heel de bios bij elkaar. Lijkt me geen probleem. Trouwens, heb wel een redelijk inschattingsvermogen wat het vertrouwen van iemand betreft. Eerst maar vrienden worden misschien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou ja niet iedereen is zo
maar ik spreek gewoon niet meer met jongens 1 op 1 af
- in hun kamer
- in de bios
- zo iets
als ik er niks voor voel.. gewoon eh.. preventie
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha. Nee ik had gewoon dates met een hele lieve en verlegen jongen. Ik zou 100 keer op zijn kamer kunnen komen en nog zou hij niks proberen, ik net zo min omdat we niet durfden.
Later wel wat gekregen maar zo iemand als hij zal ik niet snel meer treffen.![]()
Bij mij was het ook in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik wat durfde, gelukkig maar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha. Nee ik had gewoon dates met een hele lieve en verlegen jongen. Ik zou 100 keer op zijn kamer kunnen komen en nog zou hij niks proberen, ik net zo min omdat we niet durfden.
Later wel wat gekregen maar zo iemand als hij zal ik niet snel meer treffen.![]()
Ik ben er sinds een zeker feestje 2 maanden geleden pas achter dat ik er wel wat mee hebquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vast vooroordelen maar ik heb niks met Turken e.d.
aaaah weeg jij 54 kgquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Bij mij was het ook in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik wat durfde, gelukkig maar.
Ik denk dat ik door die relatie nu wel zekerder ben van mezelf qua liefde/relaties, dus dat heb ik dan wel mooi meegenomen.
Hehe, ik kan wel wat hebben hoor, trust me.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
aaaah weeg jij 54 kg![]()
Dan moet ik niet op je gaan zitten
sorry ik las je fotoboek
vertel me je dieetquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hehe, ik kan wel wat hebben hoor, trust me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |