abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49201601
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Zoenen en sex zijn zaken die vanzelf moeten gaan. Op het moment dat jij je genoodzaakt voelt om aan de rem te moeten trekken dan voelt jouw date je gewoon niet goed aan. Tenzij jij natuurlijk verkeerde signalen uitzendt, maar als ik zo je reacties lees kom je redelijk gereserveerd over. Nogmaals: met enthousiast reageren bedoelde ik iig niet zoenen/sex hebben 'omdat dat in zo'n situatie nu eenmaal hoort' of als 'beloning'. Ik wil gewoon duidelijk taal van mijn dates horen.
zoenen heb ik geen problemen mee hoor maar het schijnt zo te zijn dat uit het 1 meteen t andere volgt
pi_49201607
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Letterlijk ?
Wel eens gedaan.. mijn recenste 'verovering' die dus toch voor zijn ex gaat heb ik tot halverwege de nacht laten wachten, eerst maar eens een paar wijntjes. Hij bleef maar aandringen en zeggen dat hij me zo leuk vond en toen kreeg hij rond een uurtje of 3 dan eindelijk zijn zoen.
pi_49201659
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

En waar hint een jongen dan naar als je een filmpje op zijn kamer kijkt?
blijkbaar in seks
net als
bioscoop = zoenen

dus.. dan ga ik wel met een groepje naar de bios en iig niet met zn 2en
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:30:53 #254
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49201668
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Wel eens gedaan.. mijn recenste 'verovering' die dus toch voor zijn ex gaat heb ik tot halverwege de nacht laten wachten, eerst maar eens een paar wijntjes. Hij bleef maar aandringen en zeggen dat hij me zo leuk vond en toen kreeg hij rond een uurtje of 3 dan eindelijk zijn zoen.
oh, dat valt dus nog best mee, ik dacht aan weken, ofzo
[KNE]-Mod
pi_49201670
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Film kijken op een eerste date

Maar goed, daar ging het niet over. Je kan het ook anders aanpakken hoor. Gewoon bij je voordeur wat flirten en dan er een duidelijk eind aan brijen voor die avond. Ik kijk regelmatig bijvoorbeeld op relatieplanet.nl en de romantiek daar is om te huilen.

Mannen die dat niet snappen, zijn duidelijk niet gewend dat een vrouw met ze flirt. Maar goed, ik heb dan ook de ervaring met daten met niet-nederlandse vrouwen. Wat was dat spannender zeg!
Details daarover!
pi_49201722
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

blijkbaar in seks
net als
bioscoop = zoenen

dus.. dan ga ik wel met een groepje naar de bios en iig niet met zn 2en
Hm, dan heb ik blijkbaar een andere soort jongen leren kennen.
pi_49201800
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vertel!
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:33:24 #258
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49201802
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Details daarover!
Relatieplanet of die niet-nederlandse date ?
pi_49201807
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat klinkt echt als een beloning.

Als je het niet te maakt en een beetje blijft spelen kan ik dat best leuk vinden. Een beetje hard to get spelen (ik weet echt niet waarom je het anders zou noemen) vind ik altijd wel leuk. Dan blijft de uitdaging erin.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:33:43 #260
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49201815
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Relatieplanet of die niet-nederlandse date ?
Beide!
My boobs are ok ! :D
pi_49201849
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

nou ja niet iedereen is zo
maar ik spreek gewoon niet meer met jongens 1 op 1 af
- in hun kamer
- in de bios
- zo iets

als ik er niks voor voel.. gewoon eh.. preventie
pi_49201879
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Dat klinkt echt als een beloning.

Als je het niet te maakt en een beetje blijft spelen kan ik dat best leuk vinden. Een beetje hard to get spelen (ik weet echt niet waarom je het anders zou noemen) vind ik altijd wel leuk. Dan blijft de uitdaging erin.
dus heeft t toch met zoenen/seks te maken ?!
pi_49201926
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

dus heeft t toch met zoenen/seks te maken ?!
Kan hoeft niet
pi_49202010
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

oh, dat valt dus nog best mee, ik dacht aan weken, ofzo
Nee, dan bloedt het meestal dood. Nu ook, leuke marokkaan, vroeg mij een 1,5 week geleden mee uit, maar ik zei nee omdat ik iemand leuk vind en ik ga naar Brussel, maar wie weet over een tijdje wel. Maar nu ging ik hardlopen vanavond en hij heeft zijn haren afgeschoren. Dus mij interesse is nogal aangewakkerd. Een half uur met hem en die stomme collega's staan ouwehoeren maar mooi niet dat hij me nog een keer meevroeg. Nog verteld dat ik over 3 weken weer bij mijn ouders ga wonen en dat we elkaar dan niet meer zien jammer genoeg, en oh, wat is je haar leuk zo, echt veel beter. Ik wilde ook niet om zijn hvye/msn/nummer vragen waar zijn collega's bij staan want die mensen zie ik de komende 3 weken wel elke dag. Bovendien is er nog steeds een turk die 100x leuker is.
pi_49202025
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef DonJames het volgende:

[..]

Vertel!
Haha. Nee ik had gewoon dates met een hele lieve en verlegen jongen. Ik zou 100 keer op zijn kamer kunnen komen en nog zou hij niks proberen, ik net zo min omdat we niet durfden.
Later wel wat gekregen maar zo iemand als hij zal ik niet snel meer treffen.
pi_49202054
Vast vooroordelen maar ik heb niks met Turken e.d.
pi_49202105
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nou ja niet iedereen is zo
maar ik spreek gewoon niet meer met jongens 1 op 1 af
- in hun kamer
- in de bios
- zo iets

als ik er niks voor voel.. gewoon eh.. preventie
Mwa naar een bios zou best kunnen hoor. Als ik iets niet wil schreeuw ik heel de bios bij elkaar. Lijkt me geen probleem. Trouwens, heb wel een redelijk inschattingsvermogen wat het vertrouwen van iemand betreft. Eerst maar vrienden worden misschien.
pi_49202160
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha. Nee ik had gewoon dates met een hele lieve en verlegen jongen. Ik zou 100 keer op zijn kamer kunnen komen en nog zou hij niks proberen, ik net zo min omdat we niet durfden.

Ik had een keer een leuke dude ontmoet en elkaar paar x gezien e.d.
paar x mee uitgeweest naar t strand samen enz enz
heeeeel veel gebeld enz enz en ik ging bij hem logeren
omdat ie dus ver weg woonde
mocht ik in t bed slapen van zn ouders en hij in zn eigen bed
dus nou ja ik bij hem in bed en hij gewoon slapen
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:40:57 #269
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49202173
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bij mij was het ook in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik wat durfde, gelukkig maar.
Ik denk dat ik door die relatie nu wel zekerder ben van mezelf qua liefde/relaties, dus dat heb ik dan wel mooi meegenomen.
[KNE]-Mod
pi_49202203
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vast vooroordelen maar ik heb niks met Turken e.d.
Ik ben er sinds een zeker feestje 2 maanden geleden pas achter dat ik er wel wat mee heb

Maar ja, dat de eerste zoveel indruk zou maken, had ik ook niet verwacht.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:41:25 #271
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49202204
Relatieplanet: Alle profielen lijken op elkaar als je er een paar hebt gelezen. Het enige wat dan nog opvalt zijn dus de foto'tjes. (Of ik doe wat fout). Sommige zijn wel interessant om te lezen, maar het straalt geen romantiek uit, hooguit vermakelijke verhalen die vrouwen geschreven hebben om hun leven, karakter en wensen samen te vatten. (Misschien ben ik gewoon te ouderwets )

Kijk voor vergelijking maar eens op buitenlandse dating sites.

-----------------------------------------------------------------------------
Mijn niet-nederlandse date was een Russische , ik was op bezoek in Sint-petersburg.
Daar straalt de romantiek gewoon vanaf, zij heeft me wel geleerd hoe je een vrouw verleid en hoe een vrouw de interesse van een man kan vasthouden. Zo erg zelfs dat ik haar heb uitgenodigd in nederland. We hebben op die manier 2 weken veel lol gehad, maar zij is niet verliefd geworden helaas.

Voorbeeld: Deur openhouden , hand vasthouden, jas aangeven, stoel aanschuiven etc. etc. etc.
Als je het 1x vergeet krijg je meteen te horen hoe onbeschoft je wel niet was (met een knipoog, het moet tenslotte gezellig blijven). Ook al maak je foutjes, zij blijft hoffelijk en laat je zien wat je wel moet doen. Als je overigens wel te ver gaat, dan merk je dat ook meteen maar niet door het hardop uit te spreken (niet romantisch).
pi_49202255
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Bij mij was het ook in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik wat durfde, gelukkig maar.
Ik denk dat ik door die relatie nu wel zekerder ben van mezelf qua liefde/relaties, dus dat heb ik dan wel mooi meegenomen.
aaaah weeg jij 54 kg
Dan moet ik niet op je gaan zitten
sorry ik las je fotoboek
pi_49202302
Bios is echt een onwijs suffe date. Bij eerste dates stel ik altijd voor iets te gaan drinken op neutraal terrein. Meteen mensen bij je thuis uitnodigen hint idd wel een beetje naar sex.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:43:50 #274
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49202329
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

aaaah weeg jij 54 kg
Dan moet ik niet op je gaan zitten
sorry ik las je fotoboek
Hehe, ik kan wel wat hebben hoor, trust me.
[KNE]-Mod
pi_49202387
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Hehe, ik kan wel wat hebben hoor, trust me.
vertel me je dieet !

-o nu moet ik eigenlijk iets over singles zeggen om ontopic te blijven-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')