En toch nog vrijgezel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:33 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens als man al een hele tijd voornamelijk vrouwelijke vrienden. Is dat goed of slecht?
Het zijn niet mijn types, is ook een voorwaarde voor een fatsoenlijke vriendschap denk ikquote:
Heb eens een date gehad met een jongen die nooooit wat aan zijn presentatie deed. Gewoon baardje paar maanden laten staan, scheren, weer paar maanden laten staan. Haar amper kammen etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn types, is ook een voorwaarde voor een fatsoenlijke vriendschap denk ik
Hollanders geven te snel op. Mannen moeten mij veroveren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is er toch gebeurd dat jij zo anti "hollanders" bent per definitie
Wij zijn voor elkaar gemaakt! Ik ben groot fan van Star Trekquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Star Wars
Star Trek
Simpsons
SP
ja ik ben een verkapte nerd
Maar............... je kan alleen dingen uitprinten HALLO JE ZIT TOCH OP FOK
hoe ongeloofwaardig
Ooooooh ja ! Waar is toch de tijd dat mannen te paard gingen en een duel aangingen voor ons, daar zou ik geen bezwaar tegen hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hollanders geven te snel op. Mannen moeten mij veroveren.
tot zover de emancipatie in Nederlandquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, bij de meeste mannen kan ik mijn verhaal niet echt kwijt. Op 1 na maar volgens mij heeft mijn ex nu een vriendin dus dat zal ook wel afgelopen zijn binnenkort.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:30 schreef mrbox het volgende:
Voor die vrouwen die meer mannen vrieden hebben:
Vinden jullie dat jullie goed kunnen luisteren ? en met luisteren bedoel ik als iemand ff z'n verhaal kwijt wil dat jullie niet direct goede raad gaan geven ?
(In het algemeen)
Dat komt omdat vrouwen niet aanmoedigen om het weer te proberen. Ik heb al lang geleden ontdekt dat de hollandse vrouw de hollandse man in een mietje heeft verandert en nu gaat zitten zeuren daarover.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bedankt voor je eerlijke antwoordquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, bij de meeste mannen kan ik mijn verhaal niet echt kwijt. Op 1 na maar volgens mij heeft mijn ex nu een vriendin dus dat zal ook wel afgelopen zijn binnenkort.
quote:
Kun jij wel goed luisteren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:33 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens als man al een hele tijd voornamelijk vrouwelijke vrienden. Is dat goed of slecht?
Ik ben niet zo van het veroveren, helaas.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Nee, door mannen wil ik echt veroverd worden. Mensen moeten echt laten zien dat ze mij de moeite waard vinden want ik heb al tevaak gesetteld voor less.
Ik praat geen klingon hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wij zijn voor elkaar gemaakt! Ik ben groot fan van Star Trek![]()
Ik vond het juist altijd kut als ik wist wat ze dacht, maar het dan niet wilde zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik praat geen klingon hoor
Hmmm ik kan wel goed luisteren denk ik? maar ik praat eigenlijk niet de hele dag over mn gevoelens
ik schijn mysterieus te zijn omdat ik niet altijd zeg wat ik denk oid. iig ik merk er niks van maar sommige jongens vrienden hebben er last van
o vandaar je adviesquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het veroveren, helaas.
Maar ik heb niet het idee dat wij heel goed bij elkaar passen,dus daar hoeven we ons niet druk om te maken
ja nou.. als een vriend(je) vraagtquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vond het juist altijd kut als ik wist wat ze dacht, maar het dan niet wilde zeggen.
Maarja ik wil het toch ook van haar horen.
Definieer luisteren. "luisteren en begrijpen wat je zegt" of "je je verhaal laten doen zonder ongeinteresseerd over te komen, zodat je het gevoel hebt dat er naar je geluisterd wordt". Die twee vaardigheden worden nog wel eens verward als vrouwen op zoek zijn naar een luisterende manquote:
Nah, was eigenlijk meer grappig bedoeld, als het is waarover ik je PMdequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
o vandaar je advies
maar maak je geen illusies hoor
hoe leuk je ook bent ik heb niet de behoeft om met iemand van internet af te spreken
Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Hard to get spelen vind ik altijd zo loos; waarom zou ik energie steken in een vrouw die maar halflauw reageert? Ik vind het niet erg om initiatief te nemen (dat het spelletje nu eenmaal zo gespeeld wordt heb ik inmiddels wel geaccepteerd), maar alleen zolang daar enthousiast op gereageerd wordt. Als je mij niet leuk genoeg vindt dan ga ik door naar de volgende....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Nee, door mannen wil ik echt veroverd worden. Mensen moeten echt laten zien dat ze mij de moeite waard vinden want ik heb al tevaak gesetteld voor less.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |