Wat voel je toch de hele tijd persoonlijk aangesproken, het is hier een discussieforum hoor, dat houdt in dat je reacties krijgt op hetgene wat je typt, dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jezus, heb ik je iets misdaan ofzo?![]()
Zo kan je natuurlijk alles relativeren. In Darfur kostte het bijvoorbeeld zowat een half land aan lijken voordat de VN überhaupt rond de tafel ging zitten. Nu is er nog niks gebeurt en gebeuren er dagelijks nog steeds de meest afschuwelijke oorlogsmisdrijven, maar wij hebben het in Europa liever over CO2 e.d.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef Viajero het volgende:
Alsof er niks ergers in de wereld gebeurt zeg.
ach ja, zo werkt dat nu eenmaal, zo zit de mens in elkaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:59 schreef Gelderland het volgende:
ben benieuwd wat de afloop is, als er ooit een afloop komt...
al vind ik al die acties etc. wel HEEEEEL ERG Hypocriet... Ik vind het goed dat ze het doen, maar doe het dan altijd, en niet alleen in dit geval
Er worden zoveel kinderen slachtoffer van kinderhandel/kinderprostitutie (ook in NL).. En nu worden er allemaal acties gehouden met sodilariteit voor Maddy... pfff
snap niet dat mensen daaraan meedoen
![]()
Ja, maar als ze letterlijk 60% van het nieuws vullen met het herhalen van nieuws dat er eigenlijk niet is (telkens weer die villa en dat oude vrouwtje, keer na keer na keer) terwijl er elders heel erge dingen gebeuren dan vind ik dat wel asociaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo kan je natuurlijk alles relativeren. In Darfur kostte het bijvoorbeeld zowat een half land aan lijken voordat de VN überhaupt rond de tafel ging zitten. Nu is er nog niks gebeurt en gebeuren er dagelijks nog steeds de meest afschuwelijke oorlogsmisdrijven, maar wij hebben het in Europa liever over CO2 e.d.
Zo werkt dat dus gewoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, maar als ze letterlijk 60% van het nieuws vullen met het herhalen van nieuws dat er eigenlijk niet is (telkens weer die villa en dat oude vrouwtje, keer na keer na keer) terwijl er elders heel erge dingen gebeuren dan vind ik dat wel asociaal.
en wat doe jij aan diie veel ergere dingen behalve ze constateren?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, maar als ze letterlijk 60% van het nieuws vullen met het herhalen van nieuws dat er eigenlijk niet is (telkens weer die villa en dat oude vrouwtje, keer na keer na keer) terwijl er elders heel erge dingen gebeuren dan vind ik dat wel asociaal.
Dat eerste!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:16 schreef Taurus het volgende:
is 't weer eens een rijk & belangrijk meisje of worden er nooit kindjes ontvoert in Engeland?![]()
Mja.. Op zich is ieder leven er 1 en is 't alleen maar goed als 't werkt, maar 't heeft natuurlijk ook iets triests. Ik vond alle aandacht voor dat grietje op Aruba ook zwaar overtrokken.quote:
Wat is er onherkenbaar aan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:35 schreef Sebasser het volgende:
waarom is de TT nou opeens zo onherkenbaar drugshond?
Posten op een Nederlands forum dat door weinig mensen gelezen wordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:29 schreef milagro het volgende:
[..]
en wat doe jij aan diie veel ergere dingen behalve ze constateren?
Live Aid is iets heel anders. Ik veroordeel de mensen die willen helpen niet, ik veroordeel het Britse nieuws omdat ze over niks anders meer berichten.quote:mensen worden geraakt door dat waar ze raakvlakken mee hebben. zo werkt dat.
en 1 beeld van 1 iemand in nood, heeft meer effect dan vertellen dat er elders 10.000 in nood zitten.
zo werkt dat.
Live Aid destijds was vooral zo'n succes door de zielige beelden van 1-lingen, close up, minuten lang tussen de popmuziek door, een enkel babietje stervend vd honger.... dat er buiten Ethiopie iedere dag babietjes sterven aan allerhande te voorkomen zaken was ook toen een feit, maar dat babietje dat je ziet, daar huil je om, en niet die onbekende 'getallen' elders.
maakt dat een actie als Live Aid asociaal, omdat het zich focuste op Ethiopie enkel?
het verkoopt, simpel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:57 schreef Viajero het volgende:
[..]
Posten op een Nederlands forum dat door weinig mensen gelezen wordt.
[..]
Live Aid is iets heel anders. Ik veroordeel de mensen die willen helpen niet, ik veroordeel het Britse nieuws omdat ze over niks anders meer berichten.
Wereldwijde aandacht voor 1 meisje. Iets zegt me dat het hypocriet is, maar zodra je dat zegt, je symphatiseert met de ontvoerder.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:30 schreef Suko het volgende:
[..]
Omdat er wereldwijd aandacht voor is, dus om ontdekking te voorkomen. Maar ik denk eigenlijk ook het ergste...![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef Viajero het volgende:
[..]
quote:Zwembad
Maandag hebben de onderzoekers de villa grondig doorzocht. Het zwembad werd gedraineerd. Volgens de pers ter plaatse kwam de politie uiteindelijk naar buiten met een computer en kartonnen dozen en plastic zakken die videocassettes en ander bewijsmateriaal zouden kunnen bevatten. Het huis is ondertussen verzegeld. Volgens een Portugees dagblad was Murat een regelmatige bezoeker van pedofiele internetsites. Hij geldt als een verdachte, maar is nog niet aangehouden.
Hehe, ik kwam hier eigenlijk meer om even te klagen over dat het nieuws hier zo saai is omdat het alleen maar over maddie gaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:03 schreef milagro het volgende:
[..]
het verkoopt, simpel.
kun je nu weer de kopers/lezers veroordelen
en zo gaan we door, er gebeuren altijd wel ergere dingen ergens, toon me die en ik toon je iets nog ergers, en er zijn altijd weer mensen die dat willen lezen, jij ook, want jij zit ook hier... terwijl er toch zoveel ergers is om te lezen en je druk over te maken ipv je druk maken over dat er meer is om je druk over te maken blablabla we weten het allemaal al, want het wordt in ieder topic over een moord/vermissing/ontvoering gezegd.
Daar is klaagbaak voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hehe, ik kwam hier eigenlijk meer om even te klagen over dat het nieuws hier zo saai is omdat het alleen maar over maddie gaat.
Hier is dan een foto ter illustratie:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef Suko het volgende:Letterlijk wordt in The Scotsman gemeld: "It is understood Murat had lived in Hockering, Norfolk, with his ex-wife Dawn before moving to Portugal around two years ago. He may have worked for a time at the nearby Bernard Matthews poultry farm before he left the UK. At the house in Hockering where his ex-wife and daughter now live two women, each carrying a child in a blanket, shortly after 10pm today. Neither spoke and both were driven off by police. "
de ex met haar dochtertje, de inwonende vriendin met haar kind.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:22 schreef Suko het volgende:
[..]
Hier is dan een foto ter illustratie:
[afbeelding]
In Norfolk, two women leave the house owned by Robert Murat's estranged wife Dawn with police, both carrying children hidden under blankets.
En verder wát er is gevonden en meegenomen in Murat's huis: "Reports on Portuguese television stated that suspected paedophile images have been found at Mr Murat's home." En ook: "Police have taken away a computer, video tapes and blankets from Robert Murat's villa which they are searching." Bron
Volgens de BBC blijft hij verdachte dus maar is er niet genoeg bewijs om hem te arresteren.
Ik vraag me alleen af waarom het viertal werd meegenomen door de politie, ze hadden net zo goed thuis het stel kunnen ondervragen. The Sun schrijft nog het volgende: "Earlier Murat’s ex- boss gave an insight into his character. He told how the suspect astonished pals by leaping on kids’ bouncy CASTLES at parties. Paul Titcombe said: “Instead of mingling, he’d go straight to the bouncy castle and jump around. He got a bit of a name for himself. It seemed like a fixation.” Paul, 49, of Taverham, Norfolk, met Murat while working at a local Bernard Matthews factory in 1999. He said Murat had at least two affairs with women at the plant. Paul later employed him as a car salesman at a garage. He said: “We got matey, but there’s a coldness and distance to him.”quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:24 schreef milagro het volgende:
[..]
de ex met haar dochtertje, de inwonende vriendin met haar kind.
Ik ben er tamenlijk van overtuigd dat het meisje sinds minstens 3 mei dood is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:58 schreef Gia het volgende:
Blijf het een vreemd verhaal vinden. Ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen. Ik hoop zo dat Madeleine ongedeerd is.
JonBenet, bedoel je, die was nota bene thuis in de kelder gevonden, door haar eigen vader , die meteen even de vindplek en het lichaam vh meisje 'besmette' toen hij haar losmaakte en naar boven droeg, naar de aanwezige politiequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:21 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ik ben er tamenlijk van overtuigd dat het meisje sinds minstens 3 mei dood is.
k ben ook bang dat dit nooit zal worden opgelost . Doet mij denken aan dat meisje in de USA ( die Miss Kinderkarten)
Nee, niet zomaar. Maar een (pedofiele) buurman die op dat soort meiskes valt en weet dat de buren hun kinderen in een onafgesloten huis achterlaten, heeft er een makkelijke prooi aan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:33 schreef CANARIS het volgende:
Kinderen worden niet zomaar uit een appt gekidnapt.
quote:Police investigating Madeleine McCann suspect Robert Murat have ripped down a wall of the villa he shared with his mother. It was also revealed today that detectives targeting Murat tapped his mobile phone days before they questioned him.
quote:Yesterday police demolished an interior wall and tore apart a garden shed at the home he shares with his mother, 100 yards from where Madeleine was last seen.
Leugen:quote:They have examined paper from a shredder in the house and taken away computers, videos, mobile phones and a pair of jeans as well as his passport. Five properties linked to the part-time estate agent in the Algarve have also been searched as well as his hire car and a water tank near his villa's swimming pool.
DailyMailquote:Although Mr Murat claimed to have spoken to Madeleine's parents, the little girl's grandmother Eileen denied it. She said: "If he said he spoke to them then he is lying. I was talking to Gerry and he has never met this man."
Of dat zal helpen?quote:Gordon Brown: We'll Help Find Madeleine Gordon Brown has offered 'practical help' to the McCann family in the search for their missing daughter, Madeleine. Still missing: Madeleine McCannThe Chancellor, who is widely expected soon to become Prime Minister, made the offer as Madeleine's relatives went to Westminster to ask for assistance from MPs. SkyNews
Geweldig Suko, dat je al die berichten hier neerzet. Op deze manier blijf ik steeds op de hoogte.quote:
En een fundtraising:quote:Madeleine suspect defends himself
The life of the British suspect in the case of missing four-year-old Madeleine has "fallen apart", his cousin has told BBC News. Sally Eveleigh, speaking in the Algarve on behalf of Robert Murat, said he vehemently denied any involvement. Mr Murat, 33, who helped police with translation work, was questioned for 12 hours over the disappearance and his mother's villa was searched.
Ik verwacht eigenlijk elk moment dat het Engelse leger opstoomt richting Portugal, beetje cynisch van me maar ik heb nog nooit zo'n grote actie gezien vanwege een vermist kind. Maar als ik het geld had, hij is cardioloog en zij huisarts, én daardoor handige connecties, had ik het misschien (weet ik wel zeker) ook gedaan, no mistake about that.quote:Meanwhile, on Wednesday afternoon the fighting fund to help cover escalating costs in the search for Madeleine was launched at the Walkers Stadium in Leicester by her uncle John McCann. Speaking at the launch, Mr McCann said: "This fund will be a vehicle to help our family get our darling, wee niece back." It was also announced that any money raised not needed for the search for Madeleine would be used to help find missing children in the UK, Portugal and elsewhere. BBC
Mogelijk hebben ze ontdekt dat er niks meer belastend op de pc ('s) staat, dat moet je ook maar kunnen (grondig) als expert.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:57 schreef JohnDope het volgende:
Wat maakte die jongen tot een computer expert? Kon hij een beetje intellectueel klikken en slepen in Windows && Mac, of wist hij zijn weg te vinden in die softwarematige-junken-bende die ze linux noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |