abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 8 mei 2007 @ 21:59:17 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_49162266
Laatst stond op de frontpage dat er zo een peuter uit een hotel gestolen was terwijl de ouders aan het eten waren beneden. Is die al weer terecht? niets meer van gehoord !
quote:
Brits meisje (3) uit hotelkamer ontvoerd
Gepost door Moniek (moniek2006) - Bron: HLN
Gepubliceerd: zondag 6 mei 2007 @ 15:27
De Portugese politie is met man en macht op zoek naar een ontvoerde peuter. De driejarige Madeleine McCann werd uit haar hotelkamer ontvoerd waar ze lag te slapen met haar twee broertjes van twee jaar oud in de Portugese stad Praia da Luz. Inmiddels zijn al meer dan 30.000 tips bij de politie binnengekomen.

De hele omgeving rond de Portugese badplaats is inmiddels uitgekamd. De speurders beschikken over een robotfoto -een compositiefoto, gemaakt met de computer- van de ontvoerder. Om Madeleine niet in gevaar te brengen wordt die niet verspreid. Toen het meisje werd ontvoerd waren de ouders aan het eten in een hotel.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_49162785
Nee. En terecht!
ADHD-C
pi_49162833
doet me denken aan die ene film.
pi_49167064
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef SlimShady het volgende:
doet me denken aan die ene film.
Maybe a dingo ate her baby?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 01:23:30 #5
80791 crew  Paul
pi_49169846
Ah !
quote:
De Portugese voetballer Cristiano Ronaldo heeft zich vandaag betrokken getoond met de verdwijning van een Brits meisje in Portugal. In een op tv uitgezonden boodschap riep de speler van Manchester United op de 3-jarige Madeleine McCann vrij te laten.

Een Portugese krant suggereerde eerder dinsdag dat het meisje mogelijk is ontvoerd door een groep pedofielen. De politie zei honderden tips en aanwijzingen na te trekken. De afgelopen dagen onderzochten agenten vijfhonderd appartementen in en bij het vakantiepark waar Madeleine vorige week verdween. Haar ouders verschenen al vier keer op tv om voor de veilige terugkeer van hun dochter te pleiten.
  woensdag 9 mei 2007 @ 07:35:59 #6
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_49171450
Ik snap ook niet dat je je kind alleen laat in een hotelkamer en zelf gaat eten
pi_49175325
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 07:35 schreef Bep het volgende:
Ik snap ook niet dat je je kind alleen laat in een hotelkamer en zelf gaat eten
Snap dat ook niet. Die klimmen overal op en achter en er kunnen nog nare ongelukken gebeuren. Of ze krijgen op de een of andere manier toch de hoteldeur open en zijn weg.
Tenminste, lijkt me ook niet handig die deur helemaal te vergrendelen, mocht er een brand uitbreken kan je kleuter geen kant op.

Domme ouders dus.
pi_49294234
De stand van zaken:

Amsterdam leeft mee met Brits artsenpaar
AMSTERDAM/LONDEN - Artsen en verpleegkundigen van het Amsterdamse VU Medisch Centrum leven intens mee met het Britse artsenechtpaar McCann, wier dochtertje Madeleine (3) anderhalve week geleden in Portugal werd gekidnapt en nog altijd spoorloos is.

Vader Gerry McCann heeft een jaar als cardioloog in het VU-ziekenhuis gewerkt, toen Madeleine nog een baby was. "Het is onverdraaglijk wat Gerry en zijn vrouw Kate is overkomen", aldus een Amsterdamse oud-collega van de zwaar getroffen Brit. "We hebben Gerry leren kennen als een ruimhartige en hardwerkende collega en een intens goed mens. Zijn verdriet wordt ook hier dagelijks en in alle hevigheid gevoeld".

Nachtmerrie
De nachtmerrie voor iedere ouder werd donderdagavond 3 mei bittere werkelijkheid voor de McCanns. Hun slapende dochtertje werd uit hun vakantiewoning in het Portugese dorpje Praia da Luz weg geroofd, terwijl Gerry en Kate enkele tientallen meters verderop in het restaurant van het resort zaten te eten. Ook de één jaar jongere tweeling van het paar lag in diepe rust in het appartement, maar werd ongemoeid gelaten door de ontvoerder.

De Portugese politie - die versterking van Britse rechercheurs heeft gekregen - maakte gisteren bekend zoekacties in de directe omgeving te hebben gestaakt. Het onderzoek spitst zich nu toe op tactische en technische aanwijzingen. Geruchten gaan dat een man eerder ongezonde belangstelling toonde voor jonge kinderen in het vakantiepark.

Beloning
Vrienden van de McCanns hebben 150.000 euro beloning uitgeloofd voor de gouden tip. Een puissant rijke Schotse zakenman heeft daar inmiddels anderhalf miljoen bijgelegd. Engeland staat volledig door het drama op zijn kop. Zelfs de Britse voetballer David Beckham en zijn Portugese collega Cristiano Ronaldo, die bij Manchester United voetbalt, bemoeien zich met de zaak en deden oproepen in kranten. Kate McCann is compleet uitgeput en staat aan de rand van een inzinking. Eerder sprak zij de ontvoerder van haar dochtertje rechtstreeks toe: "Madeleine is zo bijzonder, doe haar alsjeblieft geen pijn. Laat ons weten waar ze is. Of breng haar naar een veilige plaats en laat dat aan iemand anders weten".

Oppasservice
In de Britse pers worden Madeleine's ouders bekritiseerd omdat ze hun kinderen alleen lieten, terwijl er een oppasservice in het complex is. Ook de Portugese politie krijgt er in de tabloids van langs, omdat te laat foto's van de verdwenen peuter zouden zijn verspreid. telegraaf.nl

New plea on Madeleine's birthday

The parents of Madeleine McCann have marked her fourth birthday with a fresh appeal for help, over a week after she went missing from a resort in Portugal. In a statement, Gerry and Kate McCann asked people to "redouble their efforts" to help find Madeleine.

"On Madeleine's birthday, please keep looking, please keep praying, please help bring Madeleine home," they said.

Madeleine, of Rothley, Leicestershire, disappeared from an apartment in the resort of Praia da Luz on 3 May.

The couple attended a prayer vigil on Friday night in the Algarve village, where about 300 villagers prayed for their daughter. During the service local priest Father Jose Manuel Pacheco said: "We are here to say all our love, all our tenderness to Madeleine and also to all the children in the world."

Villagers applauded the McCanns at the end of the vigil. bbc
pi_49294329
David Beckham doet oproep voor vermist meisje
quote:
(Novum/AP) - David Beckham heeft vrijdag op de Portugese televisie een oproep gedaan voor Madeleine McCann, het Britse meisje dat sinds vorige week donderdag vermist is. De Engelse stervoetballer laat een foto van haar zien en vraagt mensen die haar gezien hebben contact op te nemen met de politie. Eerder deden de Portugese voetballers Cristiano Ronaldo en Paolo Ferreira een oproep.

[ Bericht 7% gewijzigd door Suko op 12-05-2007 21:13:07 ]
pi_49323835
Vaag verhaal, zomaar dat kind alleen achterlaten... Misschien hebben ze dat kind zélf wel wat aangedaan, en proberen ze dat nu te verbergen. Ja, ik kijk te veel CSI.
pi_49324252
quote:
Op zondag 13 mei 2007 09:27 schreef Toeps het volgende:
Vaag verhaal, zomaar dat kind alleen achterlaten... Misschien hebben ze dat kind zélf wel wat aangedaan, en proberen ze dat nu te verbergen. Ja, ik kijk te veel CSI.
Ja, wie weet. Om zelf in de schijnwerpers te staan nu.
pi_49324324
Tipgeld voor vondst Brits meisje naar 3,7 miljoen
LONDEN (ANP) - Britse zakenlieden en beroemdheden hebben het tipgeld voor de vondst van het meisje Madeleine McCann verhoogd naar omgerekend 3,7 miljoen euro. Onder de geldschieters zijn Virgin-baas Sir Richard Branson en de schrijfster van de Harry Potter-reeks J.K. Rowling.

Het meisje werd tien dagen geleden ontvoerd uit een vakantieappartement aan de Portugese Algarve, waar ze met een broertje en zusje sliep terwijl haar ouders vlakbij uit eten waren. De politie vermoedt dat het meisje is meegenomen door drie mensen in een wit busje en dat het gezin mogelijk al dagen werd gevolgd, meldde The Sunday Telegraph.

De ouders, die zaterdag in een Portugese kerk stilstonden bij de vierde verjaardag van Madeleine, kregen ook een steunbetuiging van de waarschijnlijke toekomstige Britse premier Gordon Brown. ,,Iedere ouder zal meeleven met hen in deze moeilijke tijd'', zei Brown. trouw.nl

Op de BBC lieten ze deze foto ook zien omdat men denkt dat mogelijke ontvoerders het uiterlijk van het meisje hebben veranderd. Maar aan ogen kunnen ze niks doen en het blijkt dat één oog de pupil veel groter/anders is dan het anders oog.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 mei 2007 @ 10:26:16 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_49324354
Tien dagen... Ze is waarschijnlijk al lang dood.
pi_49324368
Waarom denken ze nu dat 'ontvoerders' het uiterlijk verandert hebben?

De kans is groter dat dit meisje misbruikt & vermoord is.
pi_49324419
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom denken ze nu dat 'ontvoerders' het uiterlijk verandert hebben?

De kans is groter dat dit meisje misbruikt & vermoord is.
Omdat er wereldwijd aandacht voor is, dus om ontdekking te voorkomen. Maar ik denk eigenlijk ook het ergste...
  zondag 13 mei 2007 @ 11:25:24 #16
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_49325255
Mocht het kind ooit gevonden worden, dan lijkt het me beter dat dit meisje bij een pleeggezin ondergebracht wordt. Deze ouders hebben laten zien hoe onverantwoordelijk zij zijn.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 13 mei 2007 @ 11:44:18 #17
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_49325667
Misschien is ze gewoon gaan wandelen en verdronken in een vijver. Een paar jaar geleden verdween hier in NL een meisje (of was het een jongetje), er was al een dader opgepakt, hij werd hier op Fok! al doodgewenst, later werd het kind in een vijver gevonden en er was geen enkel spoor van geweld of misbruik vast te stellen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zondag 13 mei 2007 @ 11:48:27 #18
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_49325756
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef ouderejongere het volgende:
Misschien is ze gewoon gaan wandelen en verdronken in een vijver. Een paar jaar geleden verdween hier in NL een meisje (of was het een jongetje), er was al een dader opgepakt, hij werd hier op Fok! al doodgewenst, later werd het kind in een vijver gevonden en er was geen enkel spoor van geweld of misbruik vast te stellen.
De deur heeft ze zelf opengebroken zeker? Die was namelijk geforceerd, heb ik begrepen?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 13 mei 2007 @ 12:02:46 #19
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_49326126
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Laten we hopen van niet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 13 mei 2007 @ 12:05:42 #20
12913 GreatWhiteSilence
pi_49326195
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk het ook, misschien juist door de publiciteit.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_49326205
Of ze wordt nooit gevonden zoals het jongetje Ben Needham. Mother relives fear 16 years on. Maar ik snap het niet hoor, het vakantieverblijf had een babysit-service en een creche. "Its childcare services include a creche with an outdoor play area, and nannies who organise supervised activities for children."
pi_49326727
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

De deur heeft ze zelf opengebroken zeker? Die was namelijk geforceerd, heb ik begrepen?
"De luiken in de slaapkamer waren geforceerd toen de ouders terugkwamen, hun kind was verdwenen." Bron
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 mei 2007 @ 12:33:32 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_49326879
De verschrikking voor die ouders
  zondag 13 mei 2007 @ 12:39:05 #24
3542 Gia
User under construction
pi_49327025
Ik zou haar wel willen vinden. De beloning staat momenteel op meer dan 3 miljoen euro.
  zondag 13 mei 2007 @ 12:43:01 #25
12913 GreatWhiteSilence
pi_49327137
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:39 schreef Gia het volgende:
Ik zou haar wel willen vinden. De beloning staat momenteel op meer dan 3 miljoen euro.
Dat ligt maar net aan de toestand waarin ik haar zou vinden. Als ik haar lijkje zou vinden, zou het voor mijn gevoel bloedgeld zijn...
pi_49328461
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat ligt maar net aan de toestand waarin ik haar zou vinden. Als ik haar lijkje zou vinden, zou het voor mijn gevoel bloedgeld zijn...
Voor mijn gevoel zou het niet eens uitmaken. Ik denk dat als ik haar in levende lijve zou vinden ik eerder ontzettend blij zou zijn dat ze er nog is, en niet eens aan het geld denken. Het maakt niet uit of er nou 1 miljoen of 5 miljoen uitgeloofd word volgens mij.

Het lijkt me een ware nachtmerrie voor die ouders, die kunnen zich waarschijnlijk gigantisch voor hun hoofd slaan. Ik ga weleens alleen op vakantie met mijn zoons, maar ik zou ze nooit alleen in een hotelkamer laten, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt.

Ik denk dat ze dood is.
  zondag 13 mei 2007 @ 18:40:51 #27
3542 Gia
User under construction
pi_49338891
Wie zegt dat de ouders er niets mee te maken hebben. Zou ook niet de eerste keer zijn.
Misschien was dit kind wel heel druk en vervelend. Iets te hard geslagen, gevallen, hoofd gestoten? Kan allemaal.
Foutje. Vlug ergens verstoppen en dan gaan eten, bij wijze van alibi.
pi_49339796
Intellectuele mensen, die hun kinderen op de hotelkamer achterlaten en onder tussen een hapje gaan eten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_49341296
Fucking loeders zijn het om in een vreemd land drie zeer jonge kinderen alleen achter te laten in de hotelkamer! Het zegt genoeg over de ouders die vanwege deze nalatigheid medeschuldig zijn als ze al niet zelf het meisje iets aangedaan hebben.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_49341388
Allerlei scenario's zijn mogelijk, je hoort soms inderdaad afschuwelijke verhalen, maar ook zeker het feit dat de ouders geen gebruik hebben gemaakt van de oppasservice. Ze zeggen om het half uur gekeken te hebben maar dat is in mijn ogen toch onverantwoord. Aan de andere kant schijnt de familie al dagen gevolgd te zijn, maar echt harde feiten/clues omtrent dit drama zijn er niet.
pi_49341673
Net gelezen, blijkt misschien dat ze het kind hebben meegenomen via een deur (naar de Patio) die niet op slot zat en dat de luiken voor de ramen niet geforceerd waren...

Madeleine's parents 'left patio doors unlocked'
Police in Portugal are working on the theory that Madeleine was snatched through patio doors left unlocked by her parents as they dined just 40 yards away.

Until now, it was believed that shutters at the front of the apartment had been jemmied open by the little girl's abductors. But Chief Inspector Olegario Sousa, spokesman for the investigation, has confided in British former Chief Inspector Albert Kirby that neither the windows nor their shutters had been tampered with.

Mr Kirby, who led the investigation into the abduction and murder of Liverpool-born toddler Jamie Bulger, revealed that it was the unlocked patio doors of the apartment that allowed Madeleine to be taken away swiftly and quietly. Sources close to the investigation also confirmed that police attention was solely focused on the back of the apartment, which leads on to a small garden easily accessible from a public path through a gateway.

Gerry and Kate McCann would have used the patio doors as they checked on their daughter and her twin siblings during their meal near the Mark Warner holiday complex swimming pool and it is these doors that were left unsecured.

The McCanns and all their friends on the holiday left their patio doors open throughout the evenings for fear of fire.

Mr Kirby told The Mail on Sunday: "I had a very interesting chat with the officer in charge. The window shutters are not an issue. "Their mechanism makes them almost impossible to open. The door was left unlocked. They did that every night.

"I think the police have a very specific understanding of what they are looking for." Mr Kirby believes Portuguese police will solve the case of the missing toddler within days. He said: "I am impressed by the investigation. I have a feeling we will have a result by the end of the next week." Bron
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 mei 2007 @ 20:58:39 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_49343035
Tja, ik zou ook niet gaan eten terwijl er 3 kinderen in een hotel kamer achterblijven. Maar kom op zeg, ze waren fucking 15 meter verderop. Als je zomers in de tuin zit ben je verder van je kinderen af.
pi_49343296
Kaartje:

Ruimte genoeg qua afstand om kinderen 'mee te nemen.'
  maandag 14 mei 2007 @ 09:22:15 #34
4593 Marty
Digi-babe
pi_49353676
Op tv lieten ze ook zien dat het appartement direct aan de straat lag. Je kunt vanaf de straat met een trappetje naar boven en je staat meteen voor de deur van hun appartement.
Forza Juve!
pi_49354507
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef Marty het volgende:
Op tv lieten ze ook zien dat het appartement direct aan de straat lag. Je kunt vanaf de straat met een trappetje naar boven en je staat meteen voor de deur van hun appartement.
Dan snap ik helemaal al niet waarom ze zonder oppas zijn gaan eten en deuren niet hebben afgesloten...

Nog geen spoor van Madeleine McCann
AMSTERDAM - De Portugese politie heeft nog geen aanwijzingen waar de Britse peuter Madeleine McCann is. Het meisje werd anderhalve week geleden ontvoerd uit haar vakantiehuis in de Algarve, toen haar ouders op steenworp afstand dineerden. De drie verdachten zijn inmiddels weer vrijgelaten bij gebrek aan bewijs, meldt Skynews.

De ouders van Madeleine blijven in Portugal tot hun dochter, die zaterdag jarig was, gevonden is. Voor de verlossende tip over de verblijfplaats van het meisje wordt een beloning van 3,7 miljoen euro uitgeloofd.

Advocaten
De BBC meldt dat de familie een team van advocaten in heeft laten vliegen vanuit Engeland. nu.nl

Toch is het wel wrang dat deze mensen met geld zo'n enorme aandacht krijgen terwijl er nog duzenden kinderen zoek zijn van families die nog niet eens een artikeltje in de lokale krant krijgen, bij wijze ván dan. De ouders waren vanmorgen live te zien op de BBC en zijn er van overtuigd dat de peuter nog leeft, iets anders willen ze niet aangaan, begrijpelijk natuurlijk.
  maandag 14 mei 2007 @ 10:00:21 #36
123170 alors
zlata1234
pi_49354584
Ik heb eigenlijk weinig hoop voor t meiske... Gezien alle aandacht kan iemand die haar wil laten leven weinig met dr, tenzij ze ergens afgelegen wordt opgesloten.

En die ouders, tsja ik vind het niet verstandig, maar wie verwacht nou dat zulk iets gebeurt.. De deuren niet op slot doen vind ik ook niet echt verstandig en als ze dat elke nacht deden, had het net zo goed 's nachts kunnen gebeuren toen ze sliepen. Maar het is niet onwaarschijnlijk dat het droog was daar en er kans was op branden, en als je dan al eens een brand hebt meegemaakt kan ik me wel voorstellen dat je niet openlaat.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 14 mei 2007 @ 10:54:26 #37
4593 Marty
Digi-babe
pi_49355986
Dit is een foto van het appartement.

Via het hekje rechtsonder op de foto kun je bij hun appertement komen.
Zoals je kunt zien ligt het direct aan een straat waar auto's rijden.
Forza Juve!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 mei 2007 @ 11:59:42 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_49358040
Mjah, maar dat is ook geen '40 yards' dat is eerder '100 meters'
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 14 mei 2007 @ 12:14:44 #39
80791 crew  Paul
pi_49358592
Je weet maar nooit of ze nog leeft Dutroux hield ze ook aardig lang in een keldertje
pi_49358795
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Je weet maar nooit of ze nog leeft Dutroux hield ze ook aardig lang in een keldertje
het is een peuter, WTF?!
of iemand verveelde zich en wilde iets spannends doen, of iemand is echt ziek in deze...
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 14 mei 2007 @ 12:21:44 #41
80791 crew  Paul
pi_49358861
Ik vraag me ook af of het toeval is dat die peuter is meegenomen of dat de daders persee het op die peuter gemunt hadden al langer
pi_49359240
Ik snap nog steeds niet dat die ouders hun kindjes alleen lieten

Ik hoop zo dat alles in orde is met het meisje
pi_49361687
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vraag me ook af of het toeval is dat die peuter is meegenomen of dat de daders persee het op die peuter gemunt hadden al langer
In ieder geval schijnt de familie een paar dagen te zijn gevolgd, dus misschien geen toeval?
pi_49363658
ik volg de zaak half, dus even de feiten op een rij:

* die ouders schijnen dagenlang gevolgd te zijn? (door wie dan?)
* Als ik zo dat plaatje zie, dan is er erg veel moeite gedaan om dat kind uit die hotelkamer te ontvoeren?
* Er is 3,4 miljoen euro beloning uitgedeeld?

Het wordt wel allemaal steeds vager.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 14 mei 2007 @ 18:32:26 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49373113
Ik zou mijn kind NOOIT alleen laten.

Ach dat arme kleine meiske
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2007 @ 18:35:52 #46
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49373215
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:32 schreef Vivi het volgende:
Ik zou mijn kind NOOIT alleen laten.

Ach dat arme kleine meiske
NOOIT?

Jeetje, ik denk het wel lieverd.
Of je moet je kind heel erg moederafhangelijk opvoeden.
Ik denk ook niet dat je kind het fijn zal vinden om als ze rond ze 15 is dat je dan naast haar op de toiletrolhouder gaat zitten omdat ze misschien wel ontvoerd kan worden vanuit het WC raampje.
  maandag 14 mei 2007 @ 18:38:20 #47
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49373284
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:35 schreef Sebasser het volgende:

[..]

NOOIT?

Jeetje, ik denk het wel lieverd.
Of je moet je kind heel erg moederafhangelijk opvoeden.
Ik denk ook niet dat je kind het fijn zal vinden om als ze rond ze 15 is dat je dan naast haar op de toiletrolhouder gaat zitten omdat ze misschien wel ontvoerd kan worden vanuit het WC raampje.
Je weet best wat ik bedoel

En ik heb een "hij"
pi_49373731
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:06 schreef Suko het volgende:
David Beckham doet oproep voor vermist meisje
[..]

[afbeelding]
Dat filmpje van Christiano Ronaldo was haast genant. De itentie was goed, maar zo vreselijk overduidelijk van een briefje af gelezen
pi_49373993
er gaan ook moeders ff snel post halen, ff snel naar de bakker aan de overkant vergeten brood halen, effe naar de buren toe, want de kleine slaapt toch.... met de tijd zal vrijwel iedere ouder zien dat je je kind wel degelijk wel eens "alleen" laat.

in hun geval had ik echter een babyfoon meegenomen en dan alleen in het restaurant gaan eten zonder de kinderen, als het op gelijke vloer was en mijn hotelkamer in het zicht van waar ik zat., binnen babyfoon bereik , wat is dat ? die van mij haalde de 20 meter amper of niet

okay dan kan er nog steeds iemand je hotelkamer binnendringen , daar helpt een babyfoon niet tegen, maar toch, je hoort iig meteen als er iets is, ook een onschuldig huiltje, kuchje.

als alleenstaande moeder heb ik mijn kinderen ook wel een heel even alleen gelaten hier in huis, je kan kwalijk altijd voor ieder dingetje een oppas regelen, voor die brief op de bus doen die je vergeten was en echt op de bus moet.
aan winkels etc heb ik alles voor de deur, voor een boodschap/brief hoef ik in principe alles bij elkaar niet langer dan 10 minuten weg te zijn in het ergste geval en in geval van "nood" , en zeker , in de korte tijd kan er wat gebeuren, maar dat kan ook zo zijn als ik slaap, en niet meteen wakker word, als ik buiten op het balkon zit en niet meteen hoor wat er binnen gaande is.
je gaat uiteraard niet uren shoppen, en sowieso al helemaal niet verder dan 2 stappen van je huis, maar je kind nooit alleen laten, ik geloof dat weinig ouders dat kunnen zeggen.

en het is in dit geval zeker niet dan ineens verdiend of zo, "had je maar niet"

zoals ik al zei, ik had een babyfoon meegenomen , maar ms hebben deze ouders dat ook wel gedaan, dat weet ik niet (lees ik er over heen ms).
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49374082
Al deze media aandacht kan alleen maar averechts werken, de ontvoeder(s) kunnen nerveus worden en gekke dingen doen(vermoorden) als ze dat al niet gedaan hebben.

Laten we hopen dat alles goed met haar gaat, en hopen dat ze gezond en wel thuiskomt.
pi_49374174
is er trouwens geen enkele aanleiding de ouders zelf te verdenken?

ja, je weet het niet, hè, ms was dat kind al "weg" voor ze gingen eten, niemand kan dat weten namelijk toch, alleen de ouders, en de andere kinderen zijn ms te jong of sliepen al... er kan ook iets 'gebeurd' zijn natuurlijk door toedoen vd ouders zelf en dat op deze manier verhuld.
  maandag 14 mei 2007 @ 19:09:58 #52
3767 Herald
Come get some
pi_49374245
ik moet steeds aan Missing White Girl Syndrome denken
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 14 mei 2007 @ 19:38:40 #53
12913 GreatWhiteSilence
pi_49375227
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef milagro het volgende:
is er trouwens geen enkele aanleiding de ouders zelf te verdenken?

ja, je weet het niet, hè, ms was dat kind al "weg" voor ze gingen eten, niemand kan dat weten namelijk toch, alleen de ouders, en de andere kinderen zijn ms te jong of sliepen al... er kan ook iets 'gebeurd' zijn natuurlijk door toedoen vd ouders zelf en dat op deze manier verhuld.
Zit ik ook aan te denken, zeker nu blijkt dat er helemaal niets geen deur/raam geforceerd was...
pi_49375431
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef Herald het volgende:
ik moet steeds aan Missing White Girl Syndrome denken
Inderdaad, wat een heisa zeg .
pi_49375811
Ik hoorde laatst van een collega dat in sommige gevallen de echt jonge kinderen ontvoerd worden en verkocht worden aan Russische echtparen die zelf geen kinderen kunnen krijgen. Collega staat trouwens niet bekend om heel erg haar betrouwbaarheid -paar weken geleden volgens haar een kennis (Nederlandse) die d'r kinderen ook ontvoerd waren in Disneyland Parijs onder dezelfde omstandigheden. Heb ik nog opgezocht op inet (niks van kunnen vinden).
pi_49377115
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:53 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik hoorde laatst van een collega dat in sommige gevallen de echt jonge kinderen ontvoerd worden en verkocht worden aan Russische echtparen die zelf geen kinderen kunnen krijgen.
ja, nou ja, in dit geval lagen er in nog 2 jongere kinderen in het appartement ...

hoe dan ook, vreselijke toestand
  maandag 14 mei 2007 @ 20:29:53 #57
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49377342
Ik kreeg er een mailtje over met een foto van het meisje.

Verder heb ik er ook niets meer over kunnen vinden, ik ben ook wel benieuwd.

-----Original Message-----
From:
Sent: 10 May 2007 13:06
To:
Subject: FW: Please help us find Madeleine.

On behalf of Kate and Gerry McCann and all the family, please help us
find
Madeleine.

Madeleine, age 3, was abducted from her bed in the family holiday
apartment, Praia De Luz, Algarve, Portugal on Thursday,
3rd May.

Police and all of Portugal are trying to find her. The Portuguese
people,holiday makers and ex pats have been a great support to the
family and continue their efforts.

You, too can help. Please circulate this plea to publicise Madeleine's
photo and ask for information, no matter how small to be passed on to
the authorities.

Whether you are in the UK, Portugal, Europe or beyond, please forward to
all your family, friends,colleagues and business
associates.Someone out there will have some information that will lead
to Maddy's return.

The internet can be a powerful tool in finding Maddy, who is so loved
and missed by us all.

Let's use it positively.

Please pray for Madeleine and all the family at this devastating time.

We need your help. We know you won't let Maddy down.

God bless,

Pat Perkins
(Family friend)

Pat Perkins
Pre Employment Lead

NHS Academy (Northwest)
Pat.Perkins@skillsforhealth.org.uk
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49377465
als het nu om kinderhandel gaat, hè, is het dan niet veel makkelijker een baby of peuter mee te nemen, die niet kan tegenstribbelen of krijsen en vooral niet praten natuurlijk en die enkel mellk en fruithapjes hoeft, bij wijze van?

een kleuter lijkt me nu juist veel bewerkelijker qua ontvoeren en stilhouden of zie ik dat verkeerd?
babies lijken me ook gewilder dan oudere kinderen qua adoptie...

[ Bericht 4% gewijzigd door milagro op 14-05-2007 20:44:53 ]
  maandag 14 mei 2007 @ 20:38:32 #59
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49377727
Dat is toevallig.
Nieuw bericht op Frontpage:

http://frontpage.fok.nl/video/13589

Ouders Madeleine denken dat dochter veilig is
Gepubliceerd op: 14-5-2007 @ 15:05 - Bron: ANP
De ouders van het in Portugal ontvoerde meisje Madeleine McCann denken dat hun dochter veilig is. Zij zijn vastbesloten in het Zuid-Europese land te blijven tot hun 4-jarige dochter is teruggevonden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49379414
Net op de BBC-site:
Villa searched in Madeleine hunt

Fresh searches have begun at a villa close to the apartment where Madeleine McCann went missing.
Police and forensic teams have sealed off the house, known as Casa Liliana, 150 yards from the holiday complex in Praia da Luz, Portugal.

The BBC's correspondent Jane Hill, who is in the Algarve resort, said it was the first time a villa has been sealed off during the hunt.

Madeleine, from Rothley, Leicestershire, disappeared on 3 May.

Ms Hill said a police source had told the BBC that no-one had been arrested.

Searches had been scaled back in the area immediately around where Madeleine disappeared.

Earlier, Madeleine's parents Kate and Gerry McCann said they would not return home to the UK until she was found safe and well.

As the building was being searched, the British ambassador to Portugal John Buck spoke outside the resort.

He said the McCanns were showing "remarkable resilience and dignity in very distressing circumstances".

He also said there were clearly "impressive resources" being devoted to the investigation by the Portuguese authorities.

"When I spoke to the chief investigating officer today he said that the collaboration between the Portuguese and British police was truly exceptional."

Overigens hou ook ik alle opties open qua ouders, net als andere posters hier. Ik weet niet eens echt waarom, mogelijk door wat je leest op internet, af en toe zo bizar dat je denkt, gut alles is ook denkbaar en wordt dus ook gedaan.
pi_49382764
Briton's Villa Searched In Madeleine Case

The home of a British man is being searched by police looking for missing four-year-old Madeleine McCann, who disappeared in Portugal on May 3.
The man, Robert Murat (pictured), has been taken to a police station.

His mother has told Sky News that he has not been arrested. She said no trace of Madeleine had been found at the villa.

Portuguese police said that more than one person was being questioned but that no one had been formally arrested.

The property is just 150 yards from the apartment where Madeleine's family were staying, in the southern Portuguese resort of Praia Da Luz.

The house, known as Casa Liliana, was sealed off with tape by police while men in white suits and masks began a search inside. They are believed to have drained the villa's swimming pool.

Police guards were on the doors outside. Meer.
pi_49383717
De denktank achter de schermen, heeft nu wel weer een goed argument waarom ouders hun kinderen bij de geboorte moeten laten biochippen
pi_49383750
Op Nova een interessante reportage met als laatste nieuws dat wederom in de villa naar sporen wordt gezocht. Ook werd een vergelijking met Ian Huntley (moordenaar van 2 meisjes in de UK) met deze mogelijke verdachte Robert Murat (tolk- half Engels half Portugees) gemaakt. Ook aanwezig bij het onderzoek en 'zo betrokken.'

Madeleine Case: Who Is Bob Murat?
pi_49384021
Ik hoor net op RTL 4 Nieuws dat de man heeft geholpen ook bij het onderzoek, als tolk opgetreden heeft, heeft helpen zoeken etc want hij voelde zich zo "betrokken".
Nu is het ms idd gewoon oprecht betrokken persoon, maar soms zijn de mensen die net ff te veel 'volunteren' verdacht, te hulpvaardig.

Nu ben ik altijd achterdochtig, kijk teveel tv detectives en CSI achtige programma's ws, maar dat idee had ik ook bij een compleet andere zaak, die verdwenen jogger hier in NL, waar dagen naar gezocht is door de forces that be, de jog-route afgelopen, niets niets niets, en dan gaat er een vriend zoeken en die vindt hem meteen... denk ik gelijk dat dat de dader dan wel zal zijn je hulp aanbieden, om hem zo zelf te vinden en zo lekker de crime scene te vervuilen met je eigen dna, wat er al zat natuurlijk
pi_49384133
Wat mij betreft voeren ze voor dit soort delicten een middeleeuwse doodstraf weer in.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2007 @ 23:47:01 #66
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49386444
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef milagro het volgende:

babies lijken me ook gewilder dan oudere kinderen qua adoptie...
Helaas kan ik bij de foto van dat meiske alleen maar denken aan KP en daar is uiterlijk*voor even* of een tijdje belangrijker .
Walgelijk eigenlijk dat dat de 1e gedachte is die bij je opkomt

Als het meisje 's nacht wakker is geworden en naar haar ouders zocht dan hadden ze haar volgens mij allang dood of levend teruggevonden. Bij ontvoering voor geld hadden de daders volgens mij ook allang iets van zich laten horen.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:50:24 #67
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49386563
Tis idd een schatje om te zien.. Gatverdegatver, je moet er toch niet aan denken dat een of andere pervert smerige dingen met dat hompie uithaalt

pi_49386605
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:24 schreef Suko het volgende:
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat die foto fotosoep is, ze ziet eruit als een kindhoertje

Verder triest natuurlijk. Ik hoop voor de ouders dat ze ongeschonden terug gevonden wordt maar ik vrees dat ze niet meer leeft.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_49388104
Ouders die het makkelijk kunnen betalen maken geen gebruik van de babysit-service en creche in het vakantieverblijf nota bene terwijl ze drie zeer kleine kinderen hebben. En "toevallig" verdwijnt het meisje dan. Ik geloof die twee niet.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 15 mei 2007 @ 01:33:27 #70
80791 crew  Paul
pi_49388894
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat die foto fotosoep is, ze ziet eruit als een kindhoertje

Verder triest natuurlijk. Ik hoop voor de ouders dat ze ongeschonden terug gevonden wordt maar ik vrees dat ze niet meer leeft.
Kindhoertje
pi_49389129
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:33 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Kindhoertje
Op die ene foto wel ja. Het lijkt of ze een dikke laag make-up op heeft, mascara, eyeliner, lippenstift.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 07:32:11 #72
3542 Gia
User under construction
pi_49390298
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:49 schreef Mikrosoft het volgende:
Ouders die het makkelijk kunnen betalen maken geen gebruik van de babysit-service en creche in het vakantieverblijf nota bene terwijl ze drie zeer kleine kinderen hebben. En "toevallig" verdwijnt het meisje dan. Ik geloof die twee niet.
Ik heb daar inderdaad ook een raar gevoel bij. Op die leeftijd zijn ze daar toch echt te jong voor. Daarbij is dit geen afgesloten park of zo, maar gewoon vanaf de straat toegankelijk. En dan nog, doe je toch in elk geval ALLES op slot!!
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 09:10:29 #73
8781 crew  Frutsel
pi_49391519
Verhoor in zaak kidnap Maddy (Telegraaf)

AMSTERDAM - Een Engelse buurman is gehoord in de zaak van het in Portugal vermiste meisje Madeleine McCann.

Volgens de Engelse kranten gaat het om de 33-jarige Robert Murat die nog geen honderd meter van de twee weken geleden van de aardbodem verdwenen Maddie woont. Gisteravond zat hij nog op het politiebureau aan de Algarve.

Murat heeft zelf ook een vierjarig dochtertje dat sprekend lijkt op Madeleine. Zij zou niet meer bij hem wonen. De buurman heeft de ouders van Maddie geholpen bij de vertalingen in het Portugees, maar zou in de loop van de tijd meer de aandacht op zich gevestigd hebben.
De politie is volgens de kranten inmiddels met een vingerafdrukkenonderzoek bezig in de villa in Praia da Luz van de buurman. Hij woont daar met zijn moeder Jennifer. Die 71-jarige vrouw verklaarde tegenover de Britse pers dat haar zoon onschuldig is en dat hij vrijwillig naar de politie was gegaan. behalve Murat zouden nog twee mensen gehoord zijn.

De ex van Robert Murat woont in Hockering, Norfolk. Volgens de Daily Mail kwamen daar gisteravond twee vrouwen aan de deur en werd een blond meisje, gewikkeld in een deken, door de politie afgevoerd.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:11:14 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49391540
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Op die ene foto wel ja. Het lijkt of ze een dikke laag make-up op heeft, mascara, eyeliner, lippenstift.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 mei 2007 @ 09:32:14 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_49392007
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 mei 2007 @ 09:32:45 #76
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_49392016
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:10 schreef Frutsel het volgende:
Verhoor in zaak kidnap Maddy (Telegraaf)

AMSTERDAM - Een Engelse buurman is gehoord in de zaak van het in Portugal vermiste meisje Madeleine McCann.

Volgens de Engelse kranten gaat het om de 33-jarige Robert Murat die nog geen honderd meter van de twee weken geleden van de aardbodem verdwenen Maddie woont. Gisteravond zat hij nog op het politiebureau aan de Algarve.

Murat heeft zelf ook een vierjarig dochtertje dat sprekend lijkt op Madeleine. Zij zou niet meer bij hem wonen. De buurman heeft de ouders van Maddie geholpen bij de vertalingen in het Portugees, maar zou in de loop van de tijd meer de aandacht op zich gevestigd hebben.
De politie is volgens de kranten inmiddels met een vingerafdrukkenonderzoek bezig in de villa in Praia da Luz van de buurman. Hij woont daar met zijn moeder Jennifer. Die 71-jarige vrouw verklaarde tegenover de Britse pers dat haar zoon onschuldig is en dat hij vrijwillig naar de politie was gegaan. behalve Murat zouden nog twee mensen gehoord zijn.

De ex van Robert Murat woont in Hockering, Norfolk. Volgens de Daily Mail kwamen daar gisteravond twee vrouwen aan de deur en werd een blond meisje, gewikkeld in een deken, door de politie afgevoerd.
Hmmmz, krijgt het een happy end??
pi_49392808
En weer vrijgelaten:
Madeleine probe: Police release Briton
A Briton being questioned by police in Portgual over the disappearance of Madeleine McCann has been released, according to reports. Robert Murat, a 33-year-old expatriate, has an estranged daughter of a similar age to four-year-old Madeleine and has said she is the 'spitting image' of the missing girl.

According to Sky News, Murat's mother said he had been released in the early hours of this morning and was staying with friends. Murat's villa has been examined by forensic experts and sniffer dogs. Meer.

Link naar kaart met Murat's verblijf en de McCann's: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/05_01/AerialDM_800x651.jpg
pi_49392843
Ik blijf dit gewoon een heel erg vreemd geval vinden.
Kinderen worden niet zomaar uit een appartment gehaald terwijl de ouders aan het eten zijn.

Ik ben heel beneiuwd wat hier werkelijk is gebeurd e wacht maar even rustig af.

Dat er zo´n hoge beloning wordt uitgevaard is natuurlijk weer typisch engels , i.e. DOM.
Je zal maar psychopaat zijn en geld zorgen hebben ..... dan weet je wat vanaf nu moet doen
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:11:52 #79
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_49392997
Rare zaak is dit toch. Maar als ik dat plaatje zie, vind ik het niet heel vreemd dat die ouders de drie kinderen alleen hebben gelaten. Alhoewel, ik weet zeker dat ik het nooit zou doen.
pi_49393122
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hmmmz, krijgt het een happy end??
Letterlijk wordt in The Scotsman gemeld: "It is understood Murat had lived in Hockering, Norfolk, with his ex-wife Dawn before moving to Portugal around two years ago. He may have worked for a time at the nearby Bernard Matthews poultry farm before he left the UK. At the house in Hockering where his ex-wife and daughter now live two women, each carrying a child in a blanket, shortly after 10pm today. Neither spoke and both were driven off by police. "

Ik zou niet weten wat er met dit stukje wordt gesuggereerd.
pi_49393896
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat is er zo moeilijk?
Ik zou het nogal vreemd vinden als je als ouders je kind op een dergelijke manier toetakelt en zeker op die leeftijd, ik hoop dus dat het fotosoep is. Ik suggereer verder niets.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2007 @ 10:59:05 #82
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49394241
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:10 schreef Frutsel het volgende:

Het dochtertje van Robert ?
Het vermiste meisje?
Ik neem aan dat het om een levend meisje gaat anders zouden ze haar wel in een lijkzak hebben verpakt i.p.v. een deken waar een hoofdje uitstak..
pi_49394595
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:05 schreef Suko het volgende:
En weer vrijgelaten:
Madeleine probe: Police release Briton
A Briton being questioned by police in Portgual over the disappearance of Madeleine McCann has been released, according to reports. Robert Murat, a 33-year-old expatriate, has an estranged daughter of a similar age to four-year-old Madeleine and has said she is the 'spitting image' of the missing girl.
En verder uit de link: Madeleine: Police tracked Briton for several days "Police in Portugal were today examining the computer of a man questioned for 12 hours over the disappearance of Madeleine McCann. Forensic science officers seized 33-year-old Robert Murat's computer during a search of his flat, which is 150 yards from where the four-yearold vanished. The British-born man, who speaks Portuguese, had been under "electronic surveillance" for days before police swooped. He was questioned by officers at a police station before being released in the early hours of today. Police sources said he was being treated as a "witness", rather than a suspect. His German girlfriend, named locally as Michaela, was also questioned by police at the station and released with him."
pi_49395248
see ??? Its the Germans !
pi_49396187
Madeleine: Briton Is Formal Suspect

Sky News has learnt that Briton Robert Murat is being treated as a formal suspect by police investigating the abduction of four-year-old Madeleine McCann. Robert Murat"There is a suspect," in the case, a spokeswoman for the judicial police said, without giving any further details.

Mr Murat was questioned with two other people yesterday and released last night. Mr Murat lives with his mother in a villa 100 metres from the apartment where Madeleine was abducted. The building was sealed off and searched yesterday morning.

The portuguese police now consider Robert Murat to be an "Arguido" which translates as a formal suspect. That means he is considered a suspect but can remain at liberty. Crime correspondent Martin Brunt said: "I've spoken to Mr Murat's mother, Jenny. She says he was released some time over night."He is now staying with friends. She has advised him not to go back to their villa at Praia da Luz..Meer op Sky News.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:15:30 #86
3542 Gia
User under construction
pi_49396493
Het wordt steeds vreemder.

Je zou bijna denken dat die Robert het meisje als zijn eigen dochter aanzag, haar naar zijn idee 'terug stal' en veilig naar de 'echte' moeder in Engeland bracht, waarna hijzelf weer terugreisde naar Portugal.

Aangezien volgens het ene bericht hierboven er twee vrouwen met ieder een kind op de arm naar buiten kwamen.
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef Suko het volgende:
At the house in Hockering where his ex-wife and daughter now live two women, each carrying a child in a blanket, shortly after 10pm today.
pi_49396592
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:15 schreef Gia het volgende:

Je zou bijna denken dat die Robert het meisje als zijn eigen dochter aanzag, haar naar zijn idee 'terug stal' en veilig naar de 'echte' moeder in Engeland bracht, waarna hijzelf weer terugreisde naar Portugal.

Aangezien volgens het ene bericht hierboven er twee vrouwen met ieder een kind op de arm naar buiten kwamen.
[..]
Ja, ergens denk ik dat ook, het blijft ook raar dat er niet meer nieuws uit die richting (Norfolk) komt.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:29:05 #88
3542 Gia
User under construction
pi_49397000
Dat met die twee vrouwen met twee kinderen, zou dan betekenen dat ook hun echte eigen kind uit huis is gehaald. Dat zou dan betekenen dat die ex-vrouw ook in het complot zit.

Ik heb eens een film gezien waar een man ook steeds probeerde een kind te ontvoeren. Bleek later dat bij de vrouw het bevruchte eitje van een andere vrouw en die ontvoerder was ingebracht. Biologisch gezien was het kind dus inderdaad van die ontvoerder.

Misschien dacht die Robert dat hier ook zoiets was gebeurd en dat dit kind gewoon feitelijk ook zijn dochter was.

In dat geval zal ze dus gewoon nog leven.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 mei 2007 @ 12:32:31 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_49397114
Ah, de speculatie heeft nu al het nivo 'net als in de film' bereikt
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:33:58 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49397169
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:47 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wat is er zo moeilijk?
Ik zou het nogal vreemd vinden als je als ouders je kind op een dergelijke manier toetakelt en zeker op die leeftijd, ik hoop dus dat het fotosoep is. Ik suggereer verder niets.
ik bedoel dat jij blijkbaar dingen ziet die er niet zijn.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:35:06 #91
3542 Gia
User under construction
pi_49397198
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Die films zijn gebasseerd op waar gebeurde drama's.

Er zijn echt mensen zo deranged dat ze denken dat een kind, wat spreken op zijn eigen dochter lijkt, ook werkelijk zijn dochter is.

We proberen alleen maar te verklaren waarom er in Engeland twee kinderen uit het huis van de ex-vrouw zijn gehaald. Is toch logisch dat je daar over nadenkt.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:35:44 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49397227
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu ja, ik zie liever zo'n "scenario" dan dat andere...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:36:55 #93
3542 Gia
User under construction
pi_49397270
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

ik bedoel dat jij blijkbaar dingen ziet die er niet zijn.
Dat denk ik ook. Komt denk ik doordat kinderen waarbij nare dingen gebeurd zijn, vaak een spichtig en angstig uiterlijk hebben. Als je dan een kind ziet met een spichtig en angstige blik, krijg je die associatie.

Het gras is groen, alles wat groen is, is gras. Zoiets.
pi_49397293
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:29 schreef Gia het volgende:
Dat met die twee vrouwen met twee kinderen, zou dan betekenen dat ook hun echte eigen kind uit huis is gehaald. Dat zou dan betekenen dat die ex-vrouw ook in het complot zit.

Ik heb eens een film gezien waar een man ook steeds probeerde een kind te ontvoeren. Bleek later dat bij de vrouw het bevruchte eitje van een andere vrouw en die ontvoerder was ingebracht. Biologisch gezien was het kind dus inderdaad van die ontvoerder.

Misschien dacht die Robert dat hier ook zoiets was gebeurd en dat dit kind gewoon feitelijk ook zijn dochter was.

In dat geval zal ze dus gewoon nog leven.
"The priest who baptised IVF-miracle Madeleine has arrived in Portugal to support the McCanns." Bron Zou dus anoniem moeten zijn, qua donor, of van d'r man, of toch niet?
pi_49397300
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Het lijkt er meer op dat die krant in het wilde weg aan het speculeren is geslagen zodat zij later kunnen zeggen 'Zie je wel, wij hadden het nieuws als eerste'
Dat er in dat proces een mogelijk onschuldige man zwart gemaakt wordt is natuurlijk totaal onbelangrijk.
  Donald Duck held dinsdag 15 mei 2007 @ 12:38:54 #96
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49397336
nogal apart dat dit verhaal zo'n grote aandacht krijgt in europa. het is erg natuurlijk, dat wel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49397419
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef MinderMutsig het volgende:Dat er in dat proces een mogelijk onschuldige man zwart gemaakt wordt is natuurlijk totaal onbelangrijk.
De man is nu toch echt als verdachte aangemerkt. Bron Hij werd al dagen in de gaten gehouden middels electronic tags, zie eerdere berichten.
pi_49397425
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Komt denk ik doordat kinderen waarbij nare dingen gebeurd zijn, vaak een spichtig en angstig uiterlijk hebben. Als je dan een kind ziet met een spichtig en angstige blik, krijg je die associatie.

Het gras is groen, alles wat groen is, is gras. Zoiets.
Ik vind het meisje in die foto helemaal niet spichtig of angstig, ik vind het een opgedirkte barbypop zoals in die zieke missverkiezingen voor kinderen die ze in de VS hebben.
Op de andere foto's is het gewoon een leuk kindje maar die ene foto vind ik raar. Het zou niet een foto zijn die ik naar buiten zou brengen als mijn kindje vermist zou zijn in ieder geval.
Maar dat heeft verder niets met de zaak te maken dus waarom hebben we het er nog over?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:42:48 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49397447
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik vind het meisje in die foto helemaal niet spichtig of angstig, ik vind het een opgedirkte barbypop zoals in die zieke missverkiezingen voor kinderen die ze in de VS hebben.
Op de andere foto's is het gewoon een leuk kindje maar die ene foto vind ik raar. Het zou niet een foto zijn die ik naar buiten zou brengen als mijn kindje vermist zou zijn in ieder geval.
Maar dat heeft verder niets met de zaak te maken dus waarom hebben we het er nog over?
Wie zanikt d'r nu over door dan.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:43:45 #100
3542 Gia
User under construction
pi_49397471
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef Suko het volgende:

[..]

"The priest who baptised IVF-miracle Madeleine has arrived in Portugal to support the McCanns." Bron Zou dus anoniem moeten zijn, qua donor, of van d'r man, of toch niet?
Of inderdaad toch een foutje? Verkeerde foetus ingeplant?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')