Helaas kan ik bij de foto van dat meiske alleen maar denken aan KP en daar is uiterlijk*voor even* of een tijdje belangrijker .quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef milagro het volgende:
babies lijken me ook gewilder dan oudere kinderen qua adoptie...
Ik mag toch hopen dat die foto fotosoep is, ze ziet eruit als een kindhoertjequote:
Kindhoertjequote:Op maandag 14 mei 2007 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die foto fotosoep is, ze ziet eruit als een kindhoertje![]()
Verder triest natuurlijk. Ik hoop voor de ouders dat ze ongeschonden terug gevonden wordt maar ik vrees dat ze niet meer leeft.
Op die ene foto wel ja. Het lijkt of ze een dikke laag make-up op heeft, mascara, eyeliner, lippenstift.quote:
Ik heb daar inderdaad ook een raar gevoel bij. Op die leeftijd zijn ze daar toch echt te jong voor. Daarbij is dit geen afgesloten park of zo, maar gewoon vanaf de straat toegankelijk. En dan nog, doe je toch in elk geval ALLES op slot!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:49 schreef Mikrosoft het volgende:
Ouders die het makkelijk kunnen betalen maken geen gebruik van de babysit-service en creche in het vakantieverblijf nota bene terwijl ze drie zeer kleine kinderen hebben. En "toevallig" verdwijnt het meisje dan. Ik geloof die twee niet.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Op die ene foto wel ja. Het lijkt of ze een dikke laag make-up op heeft, mascara, eyeliner, lippenstift.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Op die ene foto wel ja. Het lijkt of ze een dikke laag make-up op heeft, mascara, eyeliner, lippenstift.![]()
Hmmmz, krijgt het een happy end??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:10 schreef Frutsel het volgende:
Verhoor in zaak kidnap Maddy (Telegraaf)
AMSTERDAM - Een Engelse buurman is gehoord in de zaak van het in Portugal vermiste meisje Madeleine McCann.
Volgens de Engelse kranten gaat het om de 33-jarige Robert Murat die nog geen honderd meter van de twee weken geleden van de aardbodem verdwenen Maddie woont. Gisteravond zat hij nog op het politiebureau aan de Algarve.
Murat heeft zelf ook een vierjarig dochtertje dat sprekend lijkt op Madeleine. Zij zou niet meer bij hem wonen. De buurman heeft de ouders van Maddie geholpen bij de vertalingen in het Portugees, maar zou in de loop van de tijd meer de aandacht op zich gevestigd hebben.
De politie is volgens de kranten inmiddels met een vingerafdrukkenonderzoek bezig in de villa in Praia da Luz van de buurman. Hij woont daar met zijn moeder Jennifer. Die 71-jarige vrouw verklaarde tegenover de Britse pers dat haar zoon onschuldig is en dat hij vrijwillig naar de politie was gegaan. behalve Murat zouden nog twee mensen gehoord zijn.
De ex van Robert Murat woont in Hockering, Norfolk. Volgens de Daily Mail kwamen daar gisteravond twee vrouwen aan de deur en werd een blond meisje, gewikkeld in een deken, door de politie afgevoerd.
Letterlijk wordt in The Scotsman gemeld: "It is understood Murat had lived in Hockering, Norfolk, with his ex-wife Dawn before moving to Portugal around two years ago. He may have worked for a time at the nearby Bernard Matthews poultry farm before he left the UK. At the house in Hockering where his ex-wife and daughter now live two women, each carrying a child in a blanket, shortly after 10pm today. Neither spoke and both were driven off by police. "quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmmmz, krijgt het een happy end??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |