quote:Brits meisje (3) uit hotelkamer ontvoerd
Gepost door Moniek (moniek2006) - Bron: HLN
Gepubliceerd: zondag 6 mei 2007 @ 15:27
De Portugese politie is met man en macht op zoek naar een ontvoerde peuter. De driejarige Madeleine McCann werd uit haar hotelkamer ontvoerd waar ze lag te slapen met haar twee broertjes van twee jaar oud in de Portugese stad Praia da Luz. Inmiddels zijn al meer dan 30.000 tips bij de politie binnengekomen.
De hele omgeving rond de Portugese badplaats is inmiddels uitgekamd. De speurders beschikken over een robotfoto -een compositiefoto, gemaakt met de computer- van de ontvoerder. Om Madeleine niet in gevaar te brengen wordt die niet verspreid. Toen het meisje werd ontvoerd waren de ouders aan het eten in een hotel.
Maybe a dingo ate her baby?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef SlimShady het volgende:
doet me denken aan die ene film.
quote:De Portugese voetballer Cristiano Ronaldo heeft zich vandaag betrokken getoond met de verdwijning van een Brits meisje in Portugal. In een op tv uitgezonden boodschap riep de speler van Manchester United op de 3-jarige Madeleine McCann vrij te laten.
Een Portugese krant suggereerde eerder dinsdag dat het meisje mogelijk is ontvoerd door een groep pedofielen. De politie zei honderden tips en aanwijzingen na te trekken. De afgelopen dagen onderzochten agenten vijfhonderd appartementen in en bij het vakantiepark waar Madeleine vorige week verdween. Haar ouders verschenen al vier keer op tv om voor de veilige terugkeer van hun dochter te pleiten.
Snap dat ook niet. Die klimmen overal op en achter en er kunnen nog nare ongelukken gebeuren. Of ze krijgen op de een of andere manier toch de hoteldeur open en zijn weg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:35 schreef Bep het volgende:
Ik snap ook niet dat je je kind alleen laat in een hotelkamer en zelf gaat eten![]()
quote:(Novum/AP) - David Beckham heeft vrijdag op de Portugese televisie een oproep gedaan voor Madeleine McCann, het Britse meisje dat sinds vorige week donderdag vermist is. De Engelse stervoetballer laat een foto van haar zien en vraagt mensen die haar gezien hebben contact op te nemen met de politie. Eerder deden de Portugese voetballers Cristiano Ronaldo en Paolo Ferreira een oproep.
Ja, wie weet. Om zelf in de schijnwerpers te staan nu.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:27 schreef Toeps het volgende:
Vaag verhaal, zomaar dat kind alleen achterlaten... Misschien hebben ze dat kind zélf wel wat aangedaan, en proberen ze dat nu te verbergen. Ja, ik kijk te veel CSI.
Omdat er wereldwijd aandacht voor is, dus om ontdekking te voorkomen. Maar ik denk eigenlijk ook het ergste...quote:Op zondag 13 mei 2007 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom denken ze nu dat 'ontvoerders' het uiterlijk verandert hebben?
De kans is groter dat dit meisje misbruikt & vermoord is.
De deur heeft ze zelf opengebroken zeker? Die was namelijk geforceerd, heb ik begrepen?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef ouderejongere het volgende:
Misschien is ze gewoon gaan wandelen en verdronken in een vijver. Een paar jaar geleden verdween hier in NL een meisje (of was het een jongetje), er was al een dader opgepakt, hij werd hier op Fok! al doodgewenst, later werd het kind in een vijver gevonden en er was geen enkel spoor van geweld of misbruik vast te stellen.
Laten we hopen van nietquote:Op zondag 13 mei 2007 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Tien dagen... Ze is waarschijnlijk al lang dood.
Ik denk het ook, misschien juist door de publiciteit.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Tien dagen... Ze is waarschijnlijk al lang dood.
"De luiken in de slaapkamer waren geforceerd toen de ouders terugkwamen, hun kind was verdwenen." Bronquote:Op zondag 13 mei 2007 11:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
De deur heeft ze zelf opengebroken zeker? Die was namelijk geforceerd, heb ik begrepen?
Dat ligt maar net aan de toestand waarin ik haar zou vinden. Als ik haar lijkje zou vinden, zou het voor mijn gevoel bloedgeld zijn...quote:Op zondag 13 mei 2007 12:39 schreef Gia het volgende:
Ik zou haar wel willen vinden. De beloning staat momenteel op meer dan 3 miljoen euro.
Voor mijn gevoel zou het niet eens uitmaken. Ik denk dat als ik haar in levende lijve zou vinden ik eerder ontzettend blij zou zijn dat ze er nog is, en niet eens aan het geld denken. Het maakt niet uit of er nou 1 miljoen of 5 miljoen uitgeloofd word volgens mij.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de toestand waarin ik haar zou vinden. Als ik haar lijkje zou vinden, zou het voor mijn gevoel bloedgeld zijn...
Dan snap ik helemaal al niet waarom ze zonder oppas zijn gaan eten en deuren niet hebben afgesloten...quote:Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef Marty het volgende:
Op tv lieten ze ook zien dat het appartement direct aan de straat lag. Je kunt vanaf de straat met een trappetje naar boven en je staat meteen voor de deur van hun appartement.
het is een peuter, WTF?!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Je weet maar nooit of ze nog leeft Dutroux hield ze ook aardig lang in een keldertje
In ieder geval schijnt de familie een paar dagen te zijn gevolgd, dus misschien geen toeval?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vraag me ook af of het toeval is dat die peuter is meegenomen of dat de daders persee het op die peuter gemunt hadden al langer
NOOIT?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:32 schreef Vivi het volgende:
Ik zou mijn kind NOOIT alleen laten.
Ach dat arme kleine meiske![]()
Je weet best wat ik bedoelquote:Op maandag 14 mei 2007 18:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
NOOIT?
Jeetje, ik denk het wel lieverd.
Of je moet je kind heel erg moederafhangelijk opvoeden.
Ik denk ook niet dat je kind het fijn zal vinden om als ze rond ze 15 is dat je dan naast haar op de toiletrolhouder gaat zitten omdat ze misschien wel ontvoerd kan worden vanuit het WC raampje.
Dat filmpje van Christiano Ronaldo was haast genant. De itentie was goed, maar zo vreselijk overduidelijk van een briefje af gelezenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:06 schreef Suko het volgende:
David Beckham doet oproep voor vermist meisje
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |