quote:Zwembad
Maandag hebben de onderzoekers de villa grondig doorzocht. Het zwembad werd gedraineerd. Volgens de pers ter plaatse kwam de politie uiteindelijk naar buiten met een computer en kartonnen dozen en plastic zakken die videocassettes en ander bewijsmateriaal zouden kunnen bevatten. Het huis is ondertussen verzegeld. Volgens een Portugees dagblad was Murat een regelmatige bezoeker van pedofiele internetsites. Hij geldt als een verdachte, maar is nog niet aangehouden.
Hehe, ik kwam hier eigenlijk meer om even te klagen over dat het nieuws hier zo saai is omdat het alleen maar over maddie gaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:03 schreef milagro het volgende:
[..]
het verkoopt, simpel.
kun je nu weer de kopers/lezers veroordelen
en zo gaan we door, er gebeuren altijd wel ergere dingen ergens, toon me die en ik toon je iets nog ergers, en er zijn altijd weer mensen die dat willen lezen, jij ook, want jij zit ook hier... terwijl er toch zoveel ergers is om te lezen en je druk over te maken ipv je druk maken over dat er meer is om je druk over te maken blablabla we weten het allemaal al, want het wordt in ieder topic over een moord/vermissing/ontvoering gezegd.
Daar is klaagbaak voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hehe, ik kwam hier eigenlijk meer om even te klagen over dat het nieuws hier zo saai is omdat het alleen maar over maddie gaat.
Hier is dan een foto ter illustratie:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef Suko het volgende:Letterlijk wordt in The Scotsman gemeld: "It is understood Murat had lived in Hockering, Norfolk, with his ex-wife Dawn before moving to Portugal around two years ago. He may have worked for a time at the nearby Bernard Matthews poultry farm before he left the UK. At the house in Hockering where his ex-wife and daughter now live two women, each carrying a child in a blanket, shortly after 10pm today. Neither spoke and both were driven off by police. "
de ex met haar dochtertje, de inwonende vriendin met haar kind.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:22 schreef Suko het volgende:
[..]
Hier is dan een foto ter illustratie:
[afbeelding]
In Norfolk, two women leave the house owned by Robert Murat's estranged wife Dawn with police, both carrying children hidden under blankets.
En verder wát er is gevonden en meegenomen in Murat's huis: "Reports on Portuguese television stated that suspected paedophile images have been found at Mr Murat's home." En ook: "Police have taken away a computer, video tapes and blankets from Robert Murat's villa which they are searching." Bron
Volgens de BBC blijft hij verdachte dus maar is er niet genoeg bewijs om hem te arresteren.
Ik vraag me alleen af waarom het viertal werd meegenomen door de politie, ze hadden net zo goed thuis het stel kunnen ondervragen. The Sun schrijft nog het volgende: "Earlier Murat’s ex- boss gave an insight into his character. He told how the suspect astonished pals by leaping on kids’ bouncy CASTLES at parties. Paul Titcombe said: “Instead of mingling, he’d go straight to the bouncy castle and jump around. He got a bit of a name for himself. It seemed like a fixation.” Paul, 49, of Taverham, Norfolk, met Murat while working at a local Bernard Matthews factory in 1999. He said Murat had at least two affairs with women at the plant. Paul later employed him as a car salesman at a garage. He said: “We got matey, but there’s a coldness and distance to him.”quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:24 schreef milagro het volgende:
[..]
de ex met haar dochtertje, de inwonende vriendin met haar kind.
Ik ben er tamenlijk van overtuigd dat het meisje sinds minstens 3 mei dood is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:58 schreef Gia het volgende:
Blijf het een vreemd verhaal vinden. Ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen. Ik hoop zo dat Madeleine ongedeerd is.
JonBenet, bedoel je, die was nota bene thuis in de kelder gevonden, door haar eigen vader , die meteen even de vindplek en het lichaam vh meisje 'besmette' toen hij haar losmaakte en naar boven droeg, naar de aanwezige politiequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:21 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ik ben er tamenlijk van overtuigd dat het meisje sinds minstens 3 mei dood is.
k ben ook bang dat dit nooit zal worden opgelost . Doet mij denken aan dat meisje in de USA ( die Miss Kinderkarten)
Nee, niet zomaar. Maar een (pedofiele) buurman die op dat soort meiskes valt en weet dat de buren hun kinderen in een onafgesloten huis achterlaten, heeft er een makkelijke prooi aan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:33 schreef CANARIS het volgende:
Kinderen worden niet zomaar uit een appt gekidnapt.
quote:Police investigating Madeleine McCann suspect Robert Murat have ripped down a wall of the villa he shared with his mother. It was also revealed today that detectives targeting Murat tapped his mobile phone days before they questioned him.
quote:Yesterday police demolished an interior wall and tore apart a garden shed at the home he shares with his mother, 100 yards from where Madeleine was last seen.
Leugen:quote:They have examined paper from a shredder in the house and taken away computers, videos, mobile phones and a pair of jeans as well as his passport. Five properties linked to the part-time estate agent in the Algarve have also been searched as well as his hire car and a water tank near his villa's swimming pool.
DailyMailquote:Although Mr Murat claimed to have spoken to Madeleine's parents, the little girl's grandmother Eileen denied it. She said: "If he said he spoke to them then he is lying. I was talking to Gerry and he has never met this man."
Of dat zal helpen?quote:Gordon Brown: We'll Help Find Madeleine Gordon Brown has offered 'practical help' to the McCann family in the search for their missing daughter, Madeleine. Still missing: Madeleine McCannThe Chancellor, who is widely expected soon to become Prime Minister, made the offer as Madeleine's relatives went to Westminster to ask for assistance from MPs. SkyNews
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |