Checkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:01 schreef Document1 het volgende:
Als je nou nog ff een link in je afsluitende post zet naar dit topic ben je helemaal goed bezig
ik ben op mijn 18e begonnen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:57 schreef Evenveel het volgende:
ik kan helemaal niet skateboarden maar ik vind het stiekum wel heel tof
ik wil het ook leren, maar ik ben 21 en dat vind ik leip
Ah jho als er 1 dinig is wat koel is van skaten is dat het geen zak uitmaakt hoe goed je bent of wat je doet, als je maar lol hebt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:57 schreef Evenveel het volgende:
ik kan helemaal niet skateboarden maar ik vind het stiekum wel heel tof
ik wil het ook leren, maar ik ben 21 en dat vind ik leip
Mijn broertje is 13 (of 14... euhquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef hermanniet het volgende:
[..]
ik ben op mijn 18e begonnen...
het kan prima, maar je moet er wel tegen kunnen dat kids van 1/3 jouw leeftijd jou er gigantisch uitskaten en tricks veel sneller leren dan jij![]()
eerst leren ollien!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Mijn broertje is 13 (of 14... euh) en die doet echt van alles... Kom ik aan, lekker lomp doen... Als ik een trick wil doen ga ik wel de lucht in maar dat skateboard gaat mooi rechtdoor, zelfde richting
Hoe hebben jullie dat geleerd? Door te doen? Af te kijken? Via een 'meester' (betere/oudere jongen/man)?
quote:
Ja gewoon veel doen, proberen, veel afkijken en op je bek gaan. En op het skatepark is eigenlijk iedereen je 'meester'.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Mijn broertje is 13 (of 14... euh) en die doet echt van alles... Kom ik aan, lekker lomp doen... Als ik een trick wil doen ga ik wel de lucht in maar dat skateboard gaat mooi rechtdoor, zelfde richting
Hoe hebben jullie dat geleerd? Door te doen? Af te kijken? Via een 'meester' (betere/oudere jongen/man)?
Weet je wat zo grappig is aan die bart smit planken? Heb heel wat van die kleine gastjes zien beginnen op zo'n board en die kregen er dan ook weinig op voor elkaar. Simpelweg omdat het onmogelijk is om op zo'n board een normaal truukje te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:39 schreef ikJur het volgende:
TVPop-shove it
begin met een pro deck aan bart smit zooi heb je nix (al heb ik er wel op leren steppen en olliën)
Mini Logo is van Powell.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Leonos het volgende:
Ik had een deck van 120 euro.
Kweenie of dat pro isVan mini-logo iig
ik dacht zo :quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:10 schreef luciferist het volgende:
en 20 schroefdingtjes?
per truck:
4 schroefjes
2 op de assen
1 op kingpin
x2 = 14?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:00 schreef hermanniet het volgende:
mijn freestyledeckje heeft er 24
heb ik nu iets gewonnen?
Fout. Eerst leren rijden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:02 schreef Lakai het volgende:
[..]
eerst leren ollien!
Tricktips
ergens staat zo'n basics-tabelletje....die zijn wel goed, maar verder zijn tricktips maar lam....
Neh geen half jaar. Als je ollie beetje onder de knie hebt, ben je zo'n deck volgens mij al snel zat. Weet je wat trouwens echt een ramp is? Op zo'n ding gaan rijden als je een normaal deck met losse trucks gewend bent... ging bijna op m'n bek van het weekendquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:15 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Fout. Eerst leren rijden.![]()
Ollie is pas te doen als je evenwicht onder de knie hebt.
Tip: Begin met een Bartsmitdeck. Oerstevig, en je hebt hier voorlopig genoeg aan om erachter te komen of je het echt verder wil gaan doen. Als je het leuk vind, is het raadzaam om dan na halfjaartje/jaartje een duurder deck te kopen.
zonder die skids die ik een maandje met mijn skateboard, met zo'n 5 maanden. je mist helaas wel wat pop, maar dat maakt mij niet zoveel uit...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:09 schreef luciferist het volgende:
[..]
das wel bruut board, denk dat zo;'n board beter bij mij past als mijn gewone decks, truckstands, pogo enzo kosten mijn nose en tail
Ja maar... een barsmitdeck kan je zo mooi kapotsmashen erna. Dat doe je met een prodeck niet zo vlugquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Neh geen half jaar. Als je ollie beetje onder de knie hebt, ben je zo'n deck volgens mij al snel zat. Weet je wat trouwens echt een ramp is? Op zo'n ding gaan rijden als je een normaal deck met losse trucks gewend bent... ging bijna op m'n bek van het weekend
Een combinatie van die drie eigenlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef Evenveel het volgende:
[..]
klopt doen ze wel vaker ja...vet irritant!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef ikJur het volgende:
bij ons hadden ze een compleet betonnen blok ingevet dus niet alleen de randen nee het hele ding van ongeveer 6 m2. Om te kunnen powersliden ofzo![]()
dat was een half jaar geleden en het zit er nu nog steeds op. Als je daarop hebt gereden ben je 5 minuten aan t glibberen omdat je wielen onder het vet zitten [afbeelding]
Homoquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef ikJur het volgende:
ik heb vroeger ook 3 jaar geinlined
nah meestal is t beetje extreem gewaxed en op quarters willen ze ook wel eens waxen en dat is al helemaal een ramp.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef Leonos het volgende:
Als ik boardslide ofzo probeer heb ik toch liever een gewaxte buis hoor..
Anders kom ik echt niet vooruit...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef ikJur het volgende:
bij ons hadden ze een compleet betonnen blok ingevet dus niet alleen de randen nee het hele ding van ongeveer 6 m2. Om te kunnen powersliden ofzo![]()
dat was een half jaar geleden en het zit er nu nog steeds op. Als je daarop hebt gereden ben je 5 minuten aan t glibberen omdat je wielen onder het vet zitten [afbeelding]
voor de homo-skaters onder onsquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef ikJur het volgende:
[..]
nah meestal is t beetje extreem gewaxed en op quarters willen ze ook wel eens waxen en dat is al helemaal een ramp.
kwam nog wat leuks tegen toen ik naar skateboard tas zocht http://www.appelogen.be/2(...)akt-van-skateboards/
Wat is het cadeautje dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:53 schreef luciferist het volgende:
ik heb zojuist het kado bedacht voor mijn 2jarige verkerings gedoe met mijn dinnetje.
eerst had ik alleen sex als kado![]()
post de 19de wel een foto XDquote:
wat zit je mijn profiel te controleren die is privequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:15 schreef luciferist het volgende:
[..]
hehe we hebben evenveel posts per dag
alleen heb ik meer posts
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef luciferist het volgende:
ik ben extra lid geworden van het keldertje zodat niemand kan lezen wat ik daar doe
smilys posten zodat ik geen ban krijg en meer niet
duidelijk ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef luciferist het volgende:
zullen we van het volgende skatetopic het skateboard topic deel #10 slowchat van maken?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Rechterbal het volgende:
Zo'n flowboard lijkt me echt hendig kut![]()
een echte vent reist via zuthpen,quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef ikJur het volgende:
ik zit elke dag in de trein naar arnhem, vanaf varsseveld of dtc. Maar jou heb ik echt nog nooit gezien
ligt eraan hoe laat ik zin heb om uit bed te komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:33 schreef luciferist het volgende:
[..]
een echte vent reist via zuthpen,
maar hoelaat neem jij hem in varseveld dan??
moet je niet per ongeluk een foto posten van je andere kadootjequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef luciferist het volgende:
[..]
post de 19de wel een foto XD
kado ,dat hebt met skateboards te maken XD
bij mijn vriendin moet alles lief zijn...iets kopen werkt gewoon niet
now find some hills to carvequote:
die dude;s hebben een 31 inch deck, mijne is een stuk groter...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:20 schreef Conekiller het volgende:
[..]
now find some hills to carve
http://youtube.com/watch?v=3NGlnIB0Fhw
ik wil trouwens wel graag zo'n hybride hebben/maken. Lijkt me wel heel gaaf
http://www.loadedboards.com/newsite_v1/hammerhead.html
quote:Hey there... Austin is all good now! He has had the staples removed, and is on his way to an almost full recovery... He has kind of lost his sense of smell, (i.e. cant smell certain things), but aside from that all is well!
I guess it is a lesson to all skaters, that it can be the smallest accident that brings you unstuck>> Austin is a downhill speedboarder, but is yet to injure himself at high speeds when he is wearing his full protective gear... (I.E. LEATHERS, FULL FACE HELMET), but he has managed to axed himself like this just cruizn?? You never can tell when your gona fall off, so my advice is to pad up and put that helmet on whenever you can!
gister was in Area51 een demo van girl. Ik vond het een beetje tegenvallen, maar heb heerlijk geskate erna. De spierpijn die ik nu door mijn hele lijf heb, doet me daaraan herinnerenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik weet niet of dit al eerder is gepost maar uuuhhh
Plan B Euro Tour
30 Mei
Eindhoven Area 51
Met:
Rodriguez
Ladd
Sheckler
Wenning
Gallant
Duffy
MCkay
Way
dus hebbie zin en tijd
![]()
niet iedereen die op de flyer staat, maar o.a. Sean Malto was er. Die was degene die de meeste indruk op mij maakte.quote:wie waren er allemaal bij de Girl demo dan?
Gaafquote:Op zondag 13 mei 2007 19:03 schreef luciferist het volgende:
ik wil mijn flowboard opnieuw grippen, ben alleen aan het denken hoe ik hem ga grippen, zat te denken om een neon roze griptape te gebruiken
dat ding van 2kilo bedoel je? Whehequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:39 schreef ikJur het volgende:
TVPop-shove it
begin met een pro deck aan bart smit zooi heb je nix (al heb ik er wel op leren steppen en olliën)
nice. Je had een groene atm toch? kan ik me volgens mij nog herinneren :pquote:Op zondag 13 mei 2007 20:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dat ding van 2kilo bedoel je? Whehe
Mijn deckie (heul fresh, omdat ik deze zomer weer wil gaan skaten, gelijk maar mn ouwe kutte atm deck ingeruild voor een geile toymachine):
[afbeelding,link]
Zitten Hurricane trucks onder en Toymachine lagers (king!)
waarom? Het stuurt als de neten hoor. En met een korte wheelbase rijd het helemaal raarquote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef luciferist het volgende:
ik ga morgenavond denk even proberen iets te lassen waarmee ik die flowboard trucks onder een 7,5' deck kan schroeven gewoon om te proberen.
quote:
quote:came off my board after a serious speed wobble, broke the top of my humerus and had a number of MRI scans. spent the week in bed with a lot of painful nights of skin sticking to sheets.
quote:speed was approx 55kph
ik was bezig met dit topic:quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:47 schreef Leonos het volgende:
Hier was ik zondag :
http://www.adrenalinsport(...)erparcs-skatepark-af
lekker dan vooral in zo'n ander land al dat gezeik met verschillende ziekenhuizen enzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nice nice
ik heb trouwens nog wel een valtrauma
Vorig jaar met snowboarden beide botten in mn arm gebroken, operatie pinnen erin en al die shit
check die gozer in dat grijze sjurt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:39 schreef ikJur het volgende:
leuk als t regent verder ziet het er een beetje cheap uit
oja: NIEUW FILMPIEE
ik ben die met dat grijze sjurt
moet je niet betalen om in centerparcs te komen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:38 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja, maar gratis indoor....
nederlanders enzo
Duitse ziekenhuizen ftw. Werd een half uur na binnenkomst al geopereerdquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef ikJur het volgende:
[..]
lekker dan vooral in zo'n ander land al dat gezeik met verschillende ziekenhuizen enzo
Nee, gewoon doorlopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:13 schreef Goofup het volgende:
[..]
moet je niet betalen om in centerparcs te komen?
ca. 15 km/u om ze af te schuddenquote:
Dan doe ik ze allebei welquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef thaWarhead het volgende:
Nou en, het park is wel 100 keer beter dan die Center Parks troep.
na centerparks de weg volgen, dan de 2de links. rechtdoor tot het eerste kruising dan weer links. gelijk met de bocht mee naar links, dan de 2de kruising rechts. dan aan de rechterzijde. sjees das toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan doe ik ze allebei wel
Hoe rij ik vanaf Center Parcs daarheen?
tering vet park idd. ik had t wel geweten als ik daar woonde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef thaWarhead het volgende:
Nou en, het park is wel 100 keer beter dan die Center Parks troep.
local ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:37 schreef luciferist het volgende:
[..]
na centerparks de weg volgen, dan de 2de links. rechtdoor tot het eerste kruising dan weer links. gelijk met de bocht mee naar links, dan de 2de kruising rechts. dan aan de rechterzijde. sjees das toch niet zo moeilijk?
Als ik naar jou postcount an MyAt kijk vraag ik me af of jij wel eens buiten komt of alleen tony hawk speelt....quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:50 schreef luciferist het volgende:
[..]
eng he buiten skaten. die zon enzo.
Aantal posts: 3692 (gemiddeld 4 per dag)quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als ik naar jou postcount an MyAt kijk vraag ik me af of jij wel eens buiten komt of alleen tony hawk speelt....![]()
ik zou stoppen nu het nog kan. Jumpen is veel leuker en gezonderquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Aryon het volgende:
I know, maar zijn er nog andere kleine outdoor parkjes? Heb alleen nog een mini-ramp gezien aan het eind van de Korreweg bij het kanaal. Verder nog helemaal niks. En voor Colosseum moet je nog betalen en dat ik liever doen als ik wat kan skateboarden.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:34 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik zou stoppen nu het nog kan. Jumpen is veel leuker en gezonder
Voor je het weet moet je elke dag skatenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:34 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik zou stoppen nu het nog kan. Jumpen is veel leuker en gezonder
handig zo'n gozer!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef ikJur het volgende:
Filmpie![]()
die gozer die ons filmt wil geen skatepark zooi in ze "grote" film die die maakt. Dus maakt ie altijd een vet filmpje als we een dagje hebben geskate
Wat een misselijke vent jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:24 schreef hermanniet het volgende:
idd, wat ontzettend egoistisch van die man!
Niet super goed, te doen zegmaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:36 schreef luciferist het volgende:
[..]
vergelijk het met een normaal deck, hoe goed wil je het hebben?
Jazeker! Print niet helemaal naar mijn smaak maar die kan je zelf/laten ontwerpen =Dquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Rechterbal het volgende:
Atm Deck - Aaron Harrisson, Iron Maiden
Grindkings Trucks - Geen idee welk type, wel ska-blokjes erop geprint.
En wielen heb ik van een vriend geleend. Geen idee welk merk, maar rijd goed.
![]()
Gekocht of verkocht?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:33 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
heb vorige week ook een harrisson verkocht
verkocht,quote:Op zondag 20 mei 2007 19:52 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Gekocht of verkocht?![]()
Mijne rijd wel lekker, vooral omdat het board wat breder is, en ik op kleine boardjes niet lekker kan staan.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:12 schreef hermanniet het volgende:
nav een online wedstrijd van een longboardbedrijf deze video's van mezelf op een longboardje:
1. nose wheelie
2. os flip
3. pirouette
4. body varial
5. boardwalk shove it
6. powerslide
7. hippy jump
8. push
9. curb hop
10. liggen ofzo
en nu krijg ik lekker 150 dollar korting op een complete![]()
die stair heb ik vanaf gereden,quote:Op maandag 21 mei 2007 01:25 schreef ikJur het volgende:
Vandaag weer op een vette spot geweest. Een nieuw gebouw met erg vette stairs en ledges.
check hier de foto's en hier het nieuwsberichtje
meer foto's[/url]
![]()
![]()
ben ik ook nog geweest die middagquote:Op maandag 21 mei 2007 06:07 schreef luciferist het volgende:
als je voor die stairs staat zoals op foto1, dan ga je rechts, langs station, met de bochten mee. en dan kom je vanzelf bij de baan, funbox, miniramp en dubbele rail.
Lucky's bevallen me perfect! je kan er zeker een half jaar goed mee rollen, ze gaan niet snel kapot en nadat je ze hebt ingereden zijn ze perfect! ook niet te duur... om nou lagers van 50 euro te gaan kopen is onzin, meestal zijn die ook na een paar weken kapot omdat ze te hard draaien ofzoquote:Op zondag 20 mei 2007 16:25 schreef thaWarhead het volgende:
The Firm Bob Burnquist 8.5
Independent trucks
merkloze lagers (aan vervanging toe)
70mm Kryptonics Hawaii wielen
mn risers moeten nog wat verder verhoogd worden, deze week ff langs de shop. Hoe bevallen die Lucky's je? Heb hier nog een nieuw setje liggen namelijk.
8.0quote:Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef Bismarck het volgende:
Powell Mini Logo (8.0 x 32) (nodig aan vervanging toe)
Darkstar wieltjes (56mm)
Destructo trucks
China Bones Reds
SCHIJTSPOT? lijkt me wel chille spot! beetje stairs/ledges! wat wil je nog meer?quote:Op maandag 21 mei 2007 06:03 schreef luciferist het volgende:
[..]
die stair heb ik vanaf gereden,e bent trouwens foto vergeten van de stairs aan de zijkanten.
en wij vonden het schijtspot btw XD
wij waren er met 3 auto's vol geweest.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef stepter het volgende:
[..]
SCHIJTSPOT? lijkt me wel chille spot! beetje stairs/ledges! wat wil je nog meer?
er zijn niet echt officiele longboard tricks.. met een stijf longboard met tail kun je in feite alle ollietricks doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:29 schreef ikJur het volgende:
[..]
leuk hoor. zijn dat nou ook officiële longboardtricks? vind die nosewheelie wel vet trouwens
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef stepter het volgende:
[..]
8.0ik skate op 7.25 perfecte maat! breede decks stinken!
wij vonden het alle drie zeker wel ok ik had niet zo'n goeie dag maar toch nog wat leuke dingetjes gedaan, heb alle 3 de stairs achter elkaar gepopt en crooks op die bovenste ledge. Die hoge stairs waren mij een beetje te hoog misschien als me enkel hersteld is dat ik em wel probeer.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:55 schreef luciferist het volgende:
[..]
wij waren er met 3 auto's vol geweest.
niemand maar dan ook niemand vond het relax daar...
alleen die hogere stairs aan de zijkanten waren te doen.
gewoon niet ons ding denk ik ofzo..
nah alleen een paar kindjes en later nog een bmxert op die school was nog een inlinerquote:
volgens mij bedoelde hij dat hij er af reed niet olliede. Volgens mij moet je keihard rijden om de afstand te halen anders, zo te zien (en dan nog is ie t*r*ng hoog volgens mij)quote:Op maandag 21 mei 2007 12:03 schreef ikJur het volgende:
[..]
Die hoge stairs waren mij een beetje te hoog misschien als me enkel hersteld is dat ik em wel probeer.
[..]
die in de linkerhoek dus gepopt....quote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef luciferist het volgende:
[afbeelding]
die trap waar hij opstaat afgereden en die stair waar je op uitkijkt gepopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |