Als ik naar jou postcount an MyAt kijk vraag ik me af of jij wel eens buiten komt of alleen tony hawk speelt....quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:50 schreef luciferist het volgende:
[..]
eng he buiten skaten. die zon enzo.
Aantal posts: 3692 (gemiddeld 4 per dag)quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als ik naar jou postcount an MyAt kijk vraag ik me af of jij wel eens buiten komt of alleen tony hawk speelt....![]()
ik zou stoppen nu het nog kan. Jumpen is veel leuker en gezonderquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Aryon het volgende:
I know, maar zijn er nog andere kleine outdoor parkjes? Heb alleen nog een mini-ramp gezien aan het eind van de Korreweg bij het kanaal. Verder nog helemaal niks. En voor Colosseum moet je nog betalen en dat ik liever doen als ik wat kan skateboarden.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:34 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik zou stoppen nu het nog kan. Jumpen is veel leuker en gezonder
Voor je het weet moet je elke dag skatenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:34 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik zou stoppen nu het nog kan. Jumpen is veel leuker en gezonder
handig zo'n gozer!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef ikJur het volgende:
Filmpie![]()
die gozer die ons filmt wil geen skatepark zooi in ze "grote" film die die maakt. Dus maakt ie altijd een vet filmpje als we een dagje hebben geskate
Wat een misselijke vent jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:24 schreef hermanniet het volgende:
idd, wat ontzettend egoistisch van die man!
Niet super goed, te doen zegmaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:36 schreef luciferist het volgende:
[..]
vergelijk het met een normaal deck, hoe goed wil je het hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |