ik was bezig met dit topic:quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:47 schreef Leonos het volgende:
Hier was ik zondag :
http://www.adrenalinsport(...)erparcs-skatepark-af
lekker dan vooral in zo'n ander land al dat gezeik met verschillende ziekenhuizen enzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nice nice
ik heb trouwens nog wel een valtrauma
Vorig jaar met snowboarden beide botten in mn arm gebroken, operatie pinnen erin en al die shit
check die gozer in dat grijze sjurt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:39 schreef ikJur het volgende:
leuk als t regent verder ziet het er een beetje cheap uit
oja: NIEUW FILMPIEE
ik ben die met dat grijze sjurt
moet je niet betalen om in centerparcs te komen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:38 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja, maar gratis indoor....
nederlanders enzo
Duitse ziekenhuizen ftw. Werd een half uur na binnenkomst al geopereerdquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef ikJur het volgende:
[..]
lekker dan vooral in zo'n ander land al dat gezeik met verschillende ziekenhuizen enzo
Nee, gewoon doorlopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:13 schreef Goofup het volgende:
[..]
moet je niet betalen om in centerparcs te komen?
ca. 15 km/u om ze af te schuddenquote:
Dan doe ik ze allebei welquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef thaWarhead het volgende:
Nou en, het park is wel 100 keer beter dan die Center Parks troep.
na centerparks de weg volgen, dan de 2de links. rechtdoor tot het eerste kruising dan weer links. gelijk met de bocht mee naar links, dan de 2de kruising rechts. dan aan de rechterzijde. sjees das toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan doe ik ze allebei wel
Hoe rij ik vanaf Center Parcs daarheen?
tering vet park idd. ik had t wel geweten als ik daar woonde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef thaWarhead het volgende:
Nou en, het park is wel 100 keer beter dan die Center Parks troep.
local ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:37 schreef luciferist het volgende:
[..]
na centerparks de weg volgen, dan de 2de links. rechtdoor tot het eerste kruising dan weer links. gelijk met de bocht mee naar links, dan de 2de kruising rechts. dan aan de rechterzijde. sjees das toch niet zo moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |