Jazeker! Print niet helemaal naar mijn smaak maar die kan je zelf/laten ontwerpen =Dquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Rechterbal het volgende:
Atm Deck - Aaron Harrisson, Iron Maiden
Grindkings Trucks - Geen idee welk type, wel ska-blokjes erop geprint.
En wielen heb ik van een vriend geleend. Geen idee welk merk, maar rijd goed.
![]()
Gekocht of verkocht?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:33 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
heb vorige week ook een harrisson verkocht
verkocht,quote:Op zondag 20 mei 2007 19:52 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Gekocht of verkocht?![]()
Mijne rijd wel lekker, vooral omdat het board wat breder is, en ik op kleine boardjes niet lekker kan staan.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:12 schreef hermanniet het volgende:
nav een online wedstrijd van een longboardbedrijf deze video's van mezelf op een longboardje:
1. nose wheelie
2. os flip
3. pirouette
4. body varial
5. boardwalk shove it
6. powerslide
7. hippy jump
8. push
9. curb hop
10. liggen ofzo
en nu krijg ik lekker 150 dollar korting op een complete![]()
die stair heb ik vanaf gereden,quote:Op maandag 21 mei 2007 01:25 schreef ikJur het volgende:
Vandaag weer op een vette spot geweest. Een nieuw gebouw met erg vette stairs en ledges.
check hier de foto's en hier het nieuwsberichtje
meer foto's[/url]
![]()
![]()
ben ik ook nog geweest die middagquote:Op maandag 21 mei 2007 06:07 schreef luciferist het volgende:
als je voor die stairs staat zoals op foto1, dan ga je rechts, langs station, met de bochten mee. en dan kom je vanzelf bij de baan, funbox, miniramp en dubbele rail.
Lucky's bevallen me perfect! je kan er zeker een half jaar goed mee rollen, ze gaan niet snel kapot en nadat je ze hebt ingereden zijn ze perfect! ook niet te duur... om nou lagers van 50 euro te gaan kopen is onzin, meestal zijn die ook na een paar weken kapot omdat ze te hard draaien ofzoquote:Op zondag 20 mei 2007 16:25 schreef thaWarhead het volgende:
The Firm Bob Burnquist 8.5
Independent trucks
merkloze lagers (aan vervanging toe)
70mm Kryptonics Hawaii wielen
mn risers moeten nog wat verder verhoogd worden, deze week ff langs de shop. Hoe bevallen die Lucky's je? Heb hier nog een nieuw setje liggen namelijk.
8.0quote:Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef Bismarck het volgende:
Powell Mini Logo (8.0 x 32) (nodig aan vervanging toe)
Darkstar wieltjes (56mm)
Destructo trucks
China Bones Reds
SCHIJTSPOT? lijkt me wel chille spot! beetje stairs/ledges! wat wil je nog meer?quote:Op maandag 21 mei 2007 06:03 schreef luciferist het volgende:
[..]
die stair heb ik vanaf gereden,e bent trouwens foto vergeten van de stairs aan de zijkanten.
en wij vonden het schijtspot btw XD
wij waren er met 3 auto's vol geweest.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef stepter het volgende:
[..]
SCHIJTSPOT? lijkt me wel chille spot! beetje stairs/ledges! wat wil je nog meer?
er zijn niet echt officiele longboard tricks.. met een stijf longboard met tail kun je in feite alle ollietricks doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:29 schreef ikJur het volgende:
[..]
leuk hoor. zijn dat nou ook officiële longboardtricks? vind die nosewheelie wel vet trouwens
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef stepter het volgende:
[..]
8.0ik skate op 7.25 perfecte maat! breede decks stinken!
wij vonden het alle drie zeker wel ok ik had niet zo'n goeie dag maar toch nog wat leuke dingetjes gedaan, heb alle 3 de stairs achter elkaar gepopt en crooks op die bovenste ledge. Die hoge stairs waren mij een beetje te hoog misschien als me enkel hersteld is dat ik em wel probeer.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:55 schreef luciferist het volgende:
[..]
wij waren er met 3 auto's vol geweest.
niemand maar dan ook niemand vond het relax daar...
alleen die hogere stairs aan de zijkanten waren te doen.
gewoon niet ons ding denk ik ofzo..
nah alleen een paar kindjes en later nog een bmxert op die school was nog een inlinerquote:
volgens mij bedoelde hij dat hij er af reed niet olliede. Volgens mij moet je keihard rijden om de afstand te halen anders, zo te zien (en dan nog is ie t*r*ng hoog volgens mij)quote:Op maandag 21 mei 2007 12:03 schreef ikJur het volgende:
[..]
Die hoge stairs waren mij een beetje te hoog misschien als me enkel hersteld is dat ik em wel probeer.
[..]
die in de linkerhoek dus gepopt....quote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef luciferist het volgende:
[afbeelding]
die trap waar hij opstaat afgereden en die stair waar je op uitkijkt gepopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |